Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (11)Редкие издания (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Медицинская практическая деятельность<.>)
Общее количество найденных документов : 59
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-59 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Роговий Ю. Є., Білоокий В. В., Геруш О. В.
Заглавие : Роль таксономії Бенджаміна Блума в поліпшенні засвоєння базових теоретичних і клінічних дисциплін
Параллельн. заглавия :The role of Benjamin Bloom’s taxonomy in improving the mastery of basic theoretical and clinical disciplines
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 2. - С. 60-63 (Шифр БУ5/2023/27/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE
КОГНИТИВНАЯ НАУКА -- COGNITIVE SCIENCE
СОЦИАЛЬНЫЕ ЦЕННОСТИ -- SOCIAL VALUES
ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ -- RESILIENCE, PSYCHOLOGICAL
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): таксономия блума
Аннотация: Відомо, що рівні засвоєння навчального матеріалу в таксономії мають відмінності залежно від типу цілей навчання: когнітивних (знання), афективних (ціннісні орієнтації) та психомоторних (рухові навички). Вищезазначене є вагомим чинником для формування усвідомлення діяльності лікаря і фармацевта на практиці з використанням інтегративного принципу патофізіології. Мета роботи – захистити положення, що впровадження технологій таксономії Бенджаміна Блума в навчальний процес сприятиме поліпшенню підготовки фахівців медиків та фармацевтів із суттєвим покращанням якості засвоєння базових теоретичних та клінічних дисциплін. Матеріал і методи. Провести аналіз поліпшення якості засвоєння базових теоретичних та клінічних дисциплін за допомогою впровадження таксономії Бенджаміна Блума з послідовною реалізацією на різних рівнях викладання когнітивних (знання), афективних (ціннісних орієнтацій) і психомоторних (рухових навичок) цілей навчання. Результати. Реалізація кожної навчальної цілі відбувається на різних рівнях їх засвоєння. Так, для когнітивних цілей рівнями засвоєння є: 1 – знання, 2 – розуміння, 3 – застосування, 4 – аналіз, 5 – синтез, 6 – оцінка, 7 – творчість. Для афективних цілей: 1 – сприйняття, 2 – реагування, 3 – засвоєння ціннісних орієнтацій, 4 – організація ціннісних орієнтацій, 5 – поширення ціннісних орієнтацій на діяльність. Для психомоторних: 1 -імітація, 2 – відтворення маніпуляцій, 3 – досягнення точності, 4 – поєднання, 5 - натуралізація. Висновки. Використання технологій таксономії Бенджаміна Блума когнітивних, емоційних та психомоторних цілей, об’єднаних в єдине ціле, дає можливість істотно покращити якість навчального процесу із застосуванням інтегративного принципу патофізіології, що сприятиме ефективній реалізації компетентісного підходу та всебічно сприятиме формуванню усвідомлення діяльності лікаря та фармацевта на практиці із поліпшенням засвоєння базових теоретичних і клінічних дисциплінIt is known that the levels of assimilation of educational material in the taxonomy differ depending on the type of learning goals: cognitive (knowledge), affective (value orientations) and psychomotor (motor skills). The above is a significant factor for the formation of awareness of the activity of a pharmacist in practice using an integrative approach to pathophysiology. Objective. To protect the position that the introduction of Benjamin Bloom's taxonomy technologies into the educational process will contribute to the improvement of the training of medical specialists and pharmacists and significantly refine the quality of mastering basic theoretical and clinical disciplines. Material and methods. To conduct an analysis of improving the quality of mastering basic theoretical and clinical disciplines by implementing Benjamin Bloom's taxonomy with consistent implementation at different levels of mastering cognitive (knowledge), affective (value orientations), and psychomotor (motor skills) learning goals. Results. The implementation of each educational goal takes place at different levels of their assimilation. So, for cognitive purposes, the levels of learning are as follows: 1 - knowledge, 2 - understanding, 3 - application, 4 - analysis, 5 - synthesis, 6 - evaluation, 7 - creativity. For affective purposes are: 1 - perception, 2 - response, 3 - assimilation of value orientations, 4-organization of value orientations, 5 - distribution of value orientations to activity. For psychomotor are as follows: 1- imitation, 2- reproduction of manipulations, 3- achievement of accuracy, 4 - combination, 5 - naturalization. Conclusions. The use of the technologies of Benjamin Bloom's taxonomy of cognitive, emotional and psychomotor goals combined into a single entity makes it possible to significantly improve the quality of the educational process using the integrative principle pathophysiology, which will contribute to the effective implementation of a competent approach and comprehensively contribute to the formation of awareness of the activity of the doctor's and pharmacist in practice with improvement mastering basic theoretical and clinical disciplines
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Полянський І. Ю., Гирла Я. В., Андрієць В. В.
Заглавие : Симуляційні технології в оптимізації практичної підготовки студентів із хірургії
Параллельн. заглавия :Simulation technologies in optimizing the practical training of surgery students
Место публикации : Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 4. - С. 67-70 (Шифр КУ27/2023/22/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ТЕЛА ЧЕЛОВЕКА ТРЕХМЕРНЫЕ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- VISIBLE HUMAN PROJECTS
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- SURGICAL PROCEDURES, OPERATIVE
Аннотация: У статті проаналізовані освітні передумови та заходи щодо підвищення якості практичної підготовки студентів та лікарів-інтернів із хірургії. Показано, що використання симуляційних технологій під час додипломного та післядипломного навчання дозволяє створити всі умови для оволодіння студентами та лікарями- інтернами базовими теоретичними знаннями та практичними навичками, які визначенні у кваліфікаційних характеристиках лікаря-спеціаліста. Підкреслена необхідність органічного поєднання різнобічних глибоких теоретичних знань, розуміння суті патологічних процесів, їх клінічних проявів із можливістю оволодіння практичними навичками з діагностики та лікування. Показано, що включення в навчальний процес інноваційних віртуальних технологій дозволяє формувати й удосконалювати професійні знання, вміння та навички і забезпечити підготовку студентів до компетентної професійної діяльності. Висновки. 1. Використання симуляційних технологій є важливою складовою професійної підготовки майбутніх лікарів, сприяє покращенню компетентнісної підготовки студентів та лікарів-інтернів. 2. Симуляційне навчання дозволяє підвищити засвоюваність навчального матеріалу, поглибити теоретичні знання та оволодіти необхідними практичними навичками, покращити якість та ефективність навчального процесуThe article analyzes the educational prerequisites and measures to improve the practical training of students and interns in surgery. It is shown that the use of simulation technologies in undergraduate and postgraduate education allows creating all the conditions for students and interns to acquire basic theoretical knowledge and practical skills, which are defined in the qualification characteristics of a specialist doctor. The need for an organic combination of versatile deep theoretical knowledge, understanding of the essence ofpathological processes, their clinical manifestations with the possibility of mastering practical skills in their diagnosis and treatment is emphasized. It has been shown that the inclusion of innovative virtual technologies in the educational process allows to form and improve professional knowledge, abilities and skills and to ensure the preparation of students for competent professional activity.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Khaniukov O. O., Smolianova O. V., Shchukina O. S.
Заглавие : Distance learning during the war in Ukraine: experience of internal medicine department (organisation and challenges) [Электронный ресурс]
Параллельн. заглавия :Дистанційне навчання під час війни в Україні: досвід кафедри внутрішньої медицини (організація та проблеми)
Место публикации : Art of Medicine. - 2022. - N 3. - С. 134-138 (Шифр АУ50/2022/3)
Вид и объем ресурса: Електрон. текст. дані
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Аннотация: The beginning of the military aggression by the Russian Federation induced the suspension of education at all levels. Starting from March 14th, the training has continued in a remote format. But, although all educational institutions had the experience of distance learning, teaching during the war revealed its own features. During the war in Ukraine, health care facilities remain a military target, causing casualties among medical personnel. This, together with medical workers` abduction and migration, resulted in a shortage of medical staff. Under such conditions, the contribution of senior students and higher medical institution graduates was significant. Therefore, the continuation of medical education during the war is of great importance for an effective health care system functioning. The aim. Highlight the experience of distance learning organisation at the clinical department during the war and the problems were discovered during the classDespite the sudden start of military aggression, institutions of higher medical education quickly switched to distance learning. As in the times of the COVID-19 lockdown, online education consisted of synchronous and asynchronous parts connected through the organisational component. However, active military operations and the constant threat of aerial attacks have created additional obstacles: security issues during the study, emotional state of students and teachers, problems with the Internet, power blackout, and being in different time zones. In addition, students’ volunteer activities impeded full engagement in the learning processПісля зупинки навчального процесу у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації він був продовжений дистанційно. І хоча всі навчальні заклади мали досвід онлайн навчання, викладання під час війни виявило свої особливості. Мета. Висвітлити досвід організації дистанційного навчання на клінічній кафедрі в умовах війни та проблеми, виявлені під час занять. Заняття проводилися з використанням синхронного та асинхронного форматів, пов’язаних з допомогою організаційної складової. Асинхронний компонент був організований шляхом відповідей на клінічний кейс та тести в Moodle, а синхронний - за допомогою Google Meet конференції. Незважаючи на налагоджений механізм організації дистанційного навчання, бойові дії призвели до додаткових перешкод. Відсутність ресурсів задоволення базових потреб обмежувала можливості студентів у навчанні. Хронічний дефіцит їх реалізації призводив до порушення емоційного стану і, як наслідок, перешкоджав ефективній обробці та запам’ятовування матеріалу. Звук сирен вимагав переривати онлайн-частину та спускатися до бомбосховища. Відсутність стабільного інтернету, перебування у різних часових поясах, волонтерська діяльність студентів також заважали ефективному навчанню. Висновки. Незважаючи на раптовий початок воєнної агресії, заклади вищої медичної освіти швидко перейшли на дистанційне навчання. Як і за часів карантину COVID-19, воно складалося з синхронної та асинхронної частин, пов’язаних організаційною складовою. Однак бойові дії створили додаткові перешкоди: питання безпеки під час навчання, емоційний стан студентів та викладачів, проблеми з інтернетом, відключення електрики, перебування у різних часових поясах. Крім того, волонтерство студентів заважало повноцінному залученню до навчання
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Семеняк А. В., Ніцович І. Р., Боднарюк О. І., Хлуновська Л. Ю.
Заглавие : Вивчення анатомічних особливостей внутрішніх жіночих статевих органів в нормі та патологічних станах для засвоєння практичних навичок
Параллельн. заглавия :Study of anatomical features of internal female genital organs in normal and pathological conditions for acquisition of practical skills
Место публикации : Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2022. - Т. 21, № 2. - С. 69-72 (Шифр КУ26/2022/21/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ПОЛОВЫЕ ОРГАНЫ ЖЕНСКИЕ -- GENITALIA, FEMALE
БОЛЕЗНИ СИМПТОМЫ ИЛИ ПРИЗНАКИ (ВНЕШ) -- DISEASE ATTRIBUTES (NON MESH)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
Аннотация: У статті наведено основні відомості про особливості засвоєння практичних навичок з дисципліни «Акушерство та гінекологія» студентами 4-5 курсів спеціальності «Медицина» в умовах дистанційного навчання та в класичних умовах навчання. Встановлено, що якість засвоєння практичних навичок залежить від знань топографічного анатомічного розташування внутрішніх статевих органів в нормі та патологічних станах, їх вікових особливостей, в тому числі у дитячому та підлітковому віці. Розглянуто шляхи подолання проблеми засвоєння практичних навичок в умовах дистанційного навчання, наведено результати впровадженняThe article provides basic information about the peculiarities of mastering practical skills in the discipline «Obstetrics and Gynecology» by students of 4, 5 courses of the specialty «Medicine» in terms of distance learning and in classical learning conditions. It is established that the acquisition of practical skills depends on the knowledge of the topographic anatomical location of the internal genitals in normal and pathological conditions, their age, including in children and adolescents. The ways of overcoming the problem of mastering practical skills in the conditions of distance learning are considered, the results of implementation are given
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Левандовська Х. В.
Заглавие : Удосконалення викладання вибіркової дисципліни "Актуальні питання кардіології" на шостому курсі медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету [Электронный ресурс]
Параллельн. заглавия :Improving the teaching of the elective course "Urgent issues of cardiology" in the sixth year of the faculty of medicine of the Ivano- Frankivsk national medical university
Место публикации : Art of Medicine. - 2022. - N 4. - С. 159-163 (Шифр АУ50/2022/4)
Вид и объем ресурса: Електрон. текст. дані
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
Аннотация: У даній статті висвітлено головні складові навчальної програми вибіркової дисципліни «Актуальні питання кардіології» Івано-Франківського національного медичного університету для студентів 6 курсу медичного факультету. Надані підсумки оволодіння студентами інтегральними, загальними, фаховими компетентностями згідно з освітньо-професійною програмою «Медицина», другий (магістерський) рівень. Висвітлено важливість використання інноваційних технологій у самостійній позааудиторній роботі для забезпечення високого рівня освітнього процесу. Прояснено мету викладання навчальної дисципліни «Актуальні питання кардіології», методику організації практичних занять, використовуючи всі різновиди методів навчання, рекомендованих для вищої школи, основні знання та вміння, що здобуває студент при засвоєнні матеріалів дисципліни. У статті підкреслена значущість використання різноманітних методів навчання, рекомендованих для вищої школи (пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемний виклад, евристичний, дослідницький) при проведенні практичних занять, відповідно до затвердженого тематичного плану. Дисципліна спрямована на досягнення студентами відповідних результатів навчання, відображених у даній статті. Оптимальне поєднання сучасних технологій, робота у навчально-практичних центрах університету, розвиток клінічного мислення, сфокусованих на поглиблення знань та вмінь при вивченні патології серцево-судинної системи є основними цілями вивчення вибіркової дисципліни «Актуальні питання кардіології»This article highlights the main components of the curriculum of the elective discipline "Urgent issues of cardiology" of the Ivano-Frankivsk National Medical University for students of the 6th year of the medical faculty. The results of students' mastery of integral, general, professional competencies according to the educational and professional program "Medicine", second (master's) level are provided. The importance of using innovative technologies in independent extracurricular work to ensure a high level of the educational process is highlighted. The purpose of teaching the academic discipline "Urgent issues of cardiology", the method of organizing practical classes using all types of teaching methods recommended for higher education, the basic knowledge and skills that a student acquires when learning the materials of the discipline are clarified. The article emphasizes the importance of using various teaching methods recommended for higher education (explanatory and illustrative, reproductive, problem presentation, heuristic, research) when conducting practical classes, according to the approved thematic plan. The discipline is aimed at students achieving the corresponding learning outcomes reflected in this article. The optimal combination of modern technologies, work in educational and practical centers of the university, the development of clinical thinking focused on deepening knowledge and skills in the study of the pathology of the cardiovascular system are the main goals of studying the elective discipline "Urgent issues of cardiology"
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вознюк В., Красюк С.
Заглавие : Організація і діяльність університетських клінік: минуле і сьогодення
Параллельн. заглавия :Organization and activity of university clinics: past and present
Место публикации : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4. - С. 44-52 (Шифр УУ14/2022/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: БОЛЬНИЦЫ УНИВЕРСИТЕТСКИЕ -- HOSPITALS, UNIVERSITY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Аннотация: У даній статті розкрито окремі аспекти історії заснування університетських клінік (УК) в Україні, зокрема наводяться відомості про існування таких закладів охорони здоров’я ще наприкінці ХІХ ст. при Імператорських університетах – Харківському, Новоросійському та Святого Володимира. Така форма існування лікувально-діагностичних установ з можливістю удосконалення практичних навиків студентів та проведення науково-дослідної діяльності вчених – викладачів закладів вищої освіти (ЗВО), сприяла підготовці висококваліфікованих фахівців і розвитку науки загалом. Зазначена система організації навчального процесу відповідала принципу дуальної освіти, який передбачає поєднання навчальної та науково-дослідної діяльності. Започаткований ще у 1804 р., даний принцип і сьогодні активно пропагується провідними вітчизняними ЗВО. З’ясовано, що перші УК створювалися при медичних кафедрах закладів й були вузькоспеціалізованими – хірургічного, терапевтичного, акушерського спрямування. За структурною організацією вони підпорядковувалися навчальним закладам. У 50-х роках минулого століття рішенням уряду СРСР на базі таких клінік створювалися міські лікарні. Проблема модернізації системи охорони здоров’я, що виникла після розпаду СРСР і переходу України на нову економічну систему ринкової економіки зумовила пошук оптимальної моделі організації клінічних баз медичних закладів вищої освіти. У 80-х роках XX ст. удосконалено започатковану реформу вищої медичної освіти шляхом підвищення якості професійної підготовки майбутніх лікарів, відповідно до світових і загальноєвропейських стандартів з урахуванням національних пріоритетів і особливостей системи охорони здоров’я. Міністерством освіти і науки України розроблено єдині підходи до освітньо-кваліфікаційних характеристик та освітньо-професійних програм на етапах додипломної та післядипломної підготовки фахівців. Програмами клінічних дисциплін передбачено ранній контакт з пацієнтом, відповідальність за клінічні спостереження, практичний досвід роботи. Реформування вищої медичної освіти спрямовано на поступовий перехід від інформаційно-накопичувальної до компетентнісної моделі формування знань умінь та навичок майбутніх лікарів. На початку 2000-х років, спираючись на власний історичний досвід, та ознайомившись із практикою закордонних ЗВО медичного профілю, вирішено відновити діяльність УК. На сьогодні існує більше 10 навчально-науково-лікувальних комплексів з інтегративною та корпоративною моделлю існування. Зміст статті інформує про їх періоди заснування, основні завдання й напрями діяльності, форму існування, регламентуючі документи тощоThis article reveals certain aspects of the history of the establishment of university clinics in Ukraine, in particular, provides information about the existence of such health care institutions as early as the end of the 19th century. at the Imperial Universities – Kharkiv, Novorossiysk and St. Volodymyr. This form of existence of medical and diagnostic institutions with the possibility of improving the practical skills of students and carrying out research activities of scientists - teachers of higher education institutions contributed to the training of highly qualified specialists and the development of science in general. The specified system of organizing the educational process corresponded to the principle of dual education, which provides for the combination of educational and research activities. Started back in 1804, it is still actively promoted by the leading national higher education institutions. It was found that the first university clinics were created at the medical departments of the university and were highly specialized – surgical, therapeutic, obstetric. According to the structural organization, they were subordinated to educational institutions. In the 1950s, by decision of the USSR government, city hospitals were created on the basis of such clinicsThe problem of modernization of the health care system, which arose after the collapse of the USSR and the transition of Ukraine to a new economic system of the market economy, led to the search for an optimal model of the organization of clinical bases of medical institutions of higher education. In the 80s of the XX century. the initiated reform of higher medical education has been improved by improving the quality of professional training of future doctors, in accordance with world and pan-European standards, taking into account national priorities and features of the health care system. The Ministry of Education and Culture of Ukraine has developed uniform approaches to educational and qualification characteristics and educational and professional programs at the stages of undergraduate and postgraduate training of specialists. Programs of clinical disciplines provide for early contact with the patient, responsibility for clinical observations, and practical work experience. The reform of higher medical education is aimed at a gradual transition from an information-accumulating to a competency-based model of the formation of knowledge, skills and abilities of future doctors. At the beginning of the 2000s, based on our own historical experience, and having familiarized ourselves with the practice of foreign higher educational institutions of the medical profile, it was decided to resume the activities of university clinics. Today, there are more than 10 educational-scientific-treatment complexes with an integrative and corporate model of existence. The content of the article informs about their founding periods, main tasks and areas of activity, form of existence, regulatory documents, etc.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Kuryta O. V., Karapetian K. H., Frolova Ye. O., Kushnir Yu. S.
Заглавие : The role of students’ individual work in the formation of professional competences of future doctors
Место публикации : Медичні перспективи. - Д., 2020. - Т. 25, № 2. - С. 25-29 (Шифр МУ10/2020/25/2)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
Аннотация: Modern requirements for training of high-skilled specialists require the implementation of international medical and educational standards in the educational and integrative process. Formation of cognitive activity, pursuance of professional development, the necessity to correspond to world standards medical students’ of gained knowledge. Medical students’ individual work is very important for medical students’ education because it helps to systematize and use knowledge that was gained in practical classes. The aim of the work – to analyze the forms of students’ individual work, used at in the Department of Internal Medicine 2 and Phthisiology, in order to improve the educational process and to form the future doctor’s medical judgment, their ability to self-improvement and self-education. The recommended hours attempted for students’ individual work is 90 out of the total of 240 hours assigned to the discipline in teaching the module “internal diseases” for the 5th year students at the Depertment of Internal Medicine 2 and Phthisiology. In studying the discipline of "internal diseases" in the 5th year one of the main tasks of medical student’s occupation training is mastering ability of assimilation on his own, of knowledge and refresh it, and then to use knowledge effectively in the future career. The difference of the individual work lies in the fact that students can study individually choosing the necessary kind of extracurricular activity according to their interests. In addition, the lack of strict grading by the teacher has more advantages compared to practical classes. The curriculum, the teacher’s tasks and methodological materials determine the content of the individual work. The article presents the three main directions of students’ individual work in teaching discipline of "internal diseases" for students of the 5th year as: students’ individual work in classroom learning, students’ individual work individual work under the teacher’s supervision. When discussing the results of individual work, students learn to think critically, communicate with each other, and make their own well-thought-out (educated) decision. Well-structured process of the individual work encourages medical students to its qualitative fulfillment and it is a significant motivation for further professional growth. Significant reserves to increase its efficiency inherent in the use of modern computer technology. Medical students’ individual work should be considered as one of the necessary stages of a modern doctor training. The latest information technologies and individual scientific projects adoption into the educational process leads to efficiency improvement and it forms new future doctor’s professional competencesСучасні вимоги до підготовки висококваліфі­кованих спеціалістів потребують впровадження в освітньо-інтегративний процес міжнародних медичних та освітніх стандартів. Формування пізнавальної активності, прагнення до професійного розвитку, необхідність відповідності отриманих знань світовим стандартам у студентів-медиків є надзвичайно актуальними. Самостійна робота студентів має особливе значення в навчанні студентів-медиків, допомагає системати­зувати та використовувати знання, отримані на практичних заняттях. Мета роботи – проаналізувати форми самостійної роботи студентів, які використовуються на кафедрі внутрішньої медицини 2 і фти­зіатрії, для вдосконалення навчального процесу та формування у майбутніх лікарів клінічного мислення, здатності до самовдосконалення і самоосвіти. Рекомендований обсяг СРС при викладанні модулю «Внутрішні хвороби» для студентів 5-го курсу на кафедрі внутрішньої медицини 2 і фтизіатрії становить 90 годин із загальних 240 годин, виділених на дисципліну. Одним з головних завдань професійного навчання студентів-медиків при вивченні дисципліни «Внутрішні хвороби» на 5-му курсі є формування здатності самостійно засвоювати, знаходити та оновлювати знання та надалі ефективно їх використовувати в майбутній професійній діяльності. Відмінність СРС полягає в тому, що студенти можуть працювати на добровільних засадах, обираючи необхідний вид позааудиторної роботи згідно зі своїми інтересами. Окрім цього, відсутність суворого оцінювання з боку викладача є більш виграшною порівняно з практичними аудиторними заняттями, проте не менш відповідальною. Зміст СРС визначається навчальною програмою, завданнями викладача і методичними матеріалами. У статті представлено три основні напрямки індивідуальної роботи студентів з викладання дисципліни "Внутрішні хвороби" для студентів 5 курсу: cамостійна робота студентів на аудиторних заняттях, позааудиторна самостійна робота студентів, самостійна позааудиторна робота під контролем викладача. При обговоренні результатів самостійної роботи студенти навчаються критично мислити, спілкуватися між собою та приймати власні продумані рішення. Правильно організований процес самостійної роботи заохочує студентів-медиків до її якісного виконання та є вагомим мотивуючим фактором до подальшого професійного розвитку. Самостійну роботу студентів-медиків необхідно розглядати як один з необхідних етапів підготовки сучасного лікаря. Впровадження в освітній процес новітніх інформаційних технологій та самостійних наукових проектів приводить до покращення результативності та формує нові професійні компетенції в майбутніх лікарів
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Стандарти медичної допомоги "Коронавірусна хвороба (COVID-19)". Наказ МОЗ України № 2438 від 27.10.2020
Параллельн. заглавия :Standards of medical care «Coronavirus disease (COVID-19)»
Место публикации : Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція: український науково-практичний журнал. - 2020. - N 4. - С. 70-90 (Шифр ТУ7/2020/4)
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ВТОРИЧНОЙ ЦЕНТРЫ -- SECONDARY CARE CENTERS
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
ДОКУМЕНТАЦИЯ МЕДИКО-СТАТИСТИЧЕСКАЯ КАК ТЕМА -- RECORDS AS TOPIC
Аннотация: Про внесення змін до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)»Відповідно до статей 6, 11 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», підпункту 14 пункту 4, пункту 8 Положення про Міністерство охорони здоров’я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 267 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 січня 2020 року № 90), постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», з метою оптимізації заходів щодо недопущення поширення на території України випадків захворювань спричинених коронавірусом SARS-CoV-2
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Саволюк С. І., Ходос В. А., Лисенко В. М., Завертиленко Д. С.
Заглавие : Сучасні можливості застосування проектного методу при організації навчального процесу на післядипломному рівні
Параллельн. заглавия :Modern possibilities of application of the project method while organizing the educational process at the postgraduate level
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 2. - С. 291-295 (Шифр ВУ80/2019/23/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПИЛОТНЫЕ ПРОЕКТЫ -- PILOT PROJECTS
МЕТОДЫ -- METHODS
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
Аннотация: Мета роботи — оптимізація принципів та методів організації самостійної роботи на основі технологій інтерактивного навчання (проектний метод) в контексті планування навчального процесу лікарів-інтернів за спеціальністю “Хірургія”, клінічних ординаторів, аспірантів та слухачів (за бажанням) на циклах тематичного удосконалення в межах програмних циклів кафедри хірургії та судинної хірургії НМАПО імені П.Л. Шупика. Використання традиційних навчально-педагогічних засобів, технологій і методів не забезпечує інтенсивного розвитку всіх напрямків діяльності на післядипломному рівні. Подолання цих суперечностей можливе за умови використання нових сучасних та інноваційних підходів до формування знань та вмінь, враховуючи існуючі можливості інформаційно-комунікативних технологій. Вирішення проблеми можливе через використання інтерактивних методів навчання — метод проектів. Впровадження інтерактивних методів у навчальний процес на всіх рівнях післядипломної підготовки спрямоване на системне формування знань фахівців, які здатні будуть розв’язати завдання в різних сферах практичної професійної діяльностіThe purpose of the work is to optimize the principles and methods of organizing independent work on the basis of interactive learning technologies (design method) in the context of planning the educational process of interns in the specialty “Surgery”, clinical residents, postgraduates and students (optional) in the cycles of thematic improvement within the program Cycles of the Chair of Surgery and Vascular Surgery of Shupyk National Medical Academy of Postgraduate Education. The use of traditional educational and pedagogical means, technologies and methods does not ensure the intensive development of all areas of activity at the postgraduate level. Overcoming these contradictions is possible provided that new modern and innovative approaches to the formation of knowledge and skills are taken into account, taking into account the existing possibilities of information and communication technologies. Solving the problem is possible through the use of interactive learning methods — the method of projects. The introduction of interactive methods in the educational process at all levels of postgraduate training is aimed at the systematic formation of knowledge of specialists who can solve problems in various areas of practical professional activities
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Терешко Х. Я.
Заглавие : Види інформації як об’єкта цивільних правовідносин у сфері медичного обслуговування
Параллельн. заглавия :Types of information as the object of civil legal relations in the field of medical services
Место публикации : Медичне право. - 2019. - N 1. - С. 65-73 (Шифр МУ77/2019/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ПРАВА ЧЕЛОВЕКА -- HUMAN RIGHTS
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
ОБМЕН МЕДИЦИНСКОЙ ИНФОРМАЦИЕЙ -- HEALTH INFORMATION EXCHANGE
ЭЛЕКТРОННЫЕ МЕДИЦИНСКИЕ КАРТЫ -- ELECTRONIC HEALTH RECORDS
КОНФИДЕНЦИАЛЬНОСТЬ -- CONFIDENTIALITY
Аннотация: Висвітлено поняття інформації як об’єкта цивільних правовідносин у сфері медичного обслуговування. Розкрито види інформації у сфері медичного обслуговування, виокремлені за деякими критеріями поділу. Проаналізовано види інформації з обмеженим доступом. Досліджено окремі аспекти комерційної таємниці в закладах охорони здоров’яThe article analyzes current legislation of Ukraine concerning information in general and health information in particular. The concept of information as an object of civil legal relations in the field of medical services has been described, and it is proposed to consider it as information and/or data about the patient, that is, on the state of health of the patient, his/her diagnosis, the purpose of the proposed research and medical measures, the process and results of the provision of health care, a forecast of the possible development of the disease, including risks to life and health, as well as the data of the health care institution, stored on tangible media or displayed electronically. The types of information in the field of health care are disclosed according to some criteria. The information in the field of public health is restricted to open and restricted access and the types of information with restricted access are analyzed. Some aspects of commercial secrecy in health care institutions are investigated. It is determined that domestic legislation is quite fragmentary in regulating the issues of certain types of information in the field of health care
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Доля О. С., Ярешко Н. О.
Заглавие : Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів
Параллельн. заглавия :Modern technologies for assessment evaluation and standardization of practical skills of surgeons interns
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 2. - С. 143-147 (Шифр МУ7/2019/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
Аннотация: Реформа охорони здоров’я України, яка сьогодні відбувається, інтеграція вітчизняної медичної науки і практики у світову потребують від закладів медичної освіти підготовки сучасних медичних фахівців. Велике значення при цьому відіграє післядипломна медична освіта. Метою роботи було теоретичне обґрунтування методики об’єктивізації оволодіння практичними навичками лікаря-інтерна хірурга за період навчання в інтернатурі, використовуючи сучасні досягнення обігу цифрової інформації. Період навчання після отримання диплома лікаря, на сьогодні, називається інтернатурою і складає 36 міс., з них лише 12 міс. очна форма навчання. У гонитві за засвоєнням різнопланового теоретичного матеріалу відбувається нехтування детальним розглядом питань, з якими частіше стикається молодий спеціаліст. Освоєння практичних навичок більшою мірою зміщене на самостійне опрацювання в період заочної інтернатури. Для вирішення поставленого завдання було проаналізовано ряд англомовних джерел і пропонується використати розгалужені цифрові технології, глобальну мережу «Інтернет» та смартфон, який є у кожного громадянина молодого віку. В основі запропонованої інновації знаходиться «крива навчання», а також розроблений механізм об’єктивізації оцінки набутих навичок та моніторинг їх набуття on-line. Запропоновано змінення формату єдиного документа, що засвідчує зайнятість інтерна, «Щоденник обліку роботи інтерна» на електронний. Висунута ідея не потребує значних фінансових затрат, але зможе підвищити самодисципліну серед молодих спеціалістів, полегшити облік освоєних практичних навичок, а також проводити дистанційний контроль за освоєнням практичних навичок незалежно від місця розташування відділення, в якому лікар-інтерн проходить заочну частину інтернатури. Соціальним наслідком цього буде усунення ряду прихованих проблем у набутті післядипломної освіти інтернами-хірургами і як результат якісно новий формат кваліфікації молодого спеціаліста.Current reform of health care in Ukraine, the integration of local medical science and practice into the global one require that medical educational institutions have to prepare modern medical specialists. Postgraduate medical education plays an important role in this case. The purpose of the work was to develop a theoretical basis for assessing the mastery of practical skills of a surgeon intern for the entire period of study in the internship, using the modern achievements of digital technologies. The period of study after obtaining a diploma is called internship and makes 36 months and only 12 months of them – full-time education. To master all this diverse material during the year, both theoretically and practically, is impossible. We unknowingly ignore the more detailed consideration of those issues with which a young specialist will meet more often at the beginning of his independent activity, where more errors may occur. Mastering of practical skills is more shifted to independent study. The achievements of the twenty-first century, namely developed digital technologies, Internet and smartphones are able to help every young citizen with this. The proposed innovation is based on the “curve of training”, we also developed the mechanism for objectification of assessment of acquired skills, it can also be used for monitoring of their acquirement on-line. Taking into consideration that the only document certifying the employment of an intern is “Intern’s Diary”, we propose to change the format of its management into an electronic one. The above mentioned ideas do not require significant financial costs, but will be able to change the situation for the better already, the accounting of mastered skills will be facilitated, possibility of remote control over the mastering of skills, regardless the location of the department in which the intern works part-time. The social consequence of which will be elimination of a number of hidden problems in acquiring postgraduate education by intern surgeons and as a result a qualitatively new qualification format for a young specialist
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики : постанова Кабінету Міністрів України № 285 від 2 березня 2016 р.
Место публикации : Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - Київ, 2018. - N 3. - С. 6-15 (Шифр ЗУ18/2018/3)
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
ВРАЧЕБНЫЕ КАБИНЕТЫ -- PHYSICIANS' OFFICES
ЮРИСПРУДЕНЦИЯ -- JURISPRUDENCE
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності з медичної практики і визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Міністерством охорони здоров’я : постанова Кабінету Міністрів України № 543 від 16 жовтня 2014 р.
Место публикации : Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - Київ, 2018. - N 4. - С. 42-43 (Шифр ЗУ18/2018/4)
MeSH-главная: ЭКОНОМИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ECONOMICS, MEDICAL
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
ЮРИСПРУДЕНЦИЯ -- JURISPRUDENCE
УКРАИНА -- UKRAINE
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дарвай А.
Заглавие : Основні засоби (фонди) в приватній медичній практиці: як забезпечити матеріальну базу, щоб «раптом» не втратити
Место публикации : Приватний лікар. - 2018. - N 6/7. - С. 10-11 (Шифр ПУ70/2018/6/7)
MeSH-главная: БОЛЬНИЦЫ ЧАСТНЫЕ КОММЕРЧЕСКИЕ -- HOSPITALS, PROPRIETARY
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
ФИНАНСИРОВАНИЕ ФОНДОВОЕ -- FINANCING, ORGANIZED
Аннотация: Уже давно колектив редакції нашого журналу спілкується з читачами щодо успішного та безпечного ведення бізнесу. Але, на жаль, ніхто не в змозі передбачити вірогідних малоприємних подій, які можуть спіткати бізнес у нашій країні. Тому дуже важливо замислитись на тим, чим ми ризикуємо та як уберегти майно, яке «занадто» дешево коштує...
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Глухова О.
Заглавие : Сертифікація систем управління якістю у сфері охорони здоров’я україни — на часі
Место публикации : Приватний лікар. - 2018. - N 3. - С. 6-10 (Шифр ПУ70/2018/3)
MeSH-главная: ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION
СЕРТИФИКАЦИЯ -- CERTIFICATION
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: У нинішньому столітті управління якістю — це не просто популярний світовий тренд, а фундамент для здійснення будь-якої діяльності. Ефективність і конкурентоспроможність вітчизняних закладів охорони здоров’я неможливі без орієнтації на чіткі моделі та стандарти. Про системи менеджменту якості й досвід сертифікації закладів охорони здоров’я міжнародним органом з сертифікації Quality Austria редакція «ПЛ» бесідує з провідним аудитором установи, кандидатом хімічних наук, автором понад 30 наукових робіт у сфері управління якістю Ольгою Іванівною ГлуховоюЗ погляду Quality Austria, інтегрована система менеджменту — це єдина система менеджменту організації, яка сприяє регулярному і погодженому виконанню всіх вимог, встановлених у різних міжнародних і галузевих стандартах
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дарвай А.
Заглавие : Приватна медична практика: як лікарю легко подолати бюрократичні процедури
Место публикации : Приватний лікар. - 2018. - N 3. - С. 11-13 (Шифр ПУ70/2018/3)
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
БОЛЬНИЦЫ ЧАСТНЫЕ -- HOSPITALS, PRIVATE
ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСТВО -- ENTREPRENEURSHIP
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
РЕГИСТРАЦИЯ -- REGISTRIES
ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION
Аннотация: Що таке реєстрація підприємців? Якими головними законами та положеннями треба керуватися фізичній особі — підприємцю (ФОП) для здійснення реєстрації? І найголовніше — з чого саме треба розпочинати реєстрацію підприємницької діяльності?
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Клименко О.
Заглавие : Присвоєння кваліфікаційної категорії лікарю-терапевту, який працює сімейним лікарем
Место публикации : Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 1. - С. 39-40 (Шифр БУ48/2018/1)
MeSH-главная: ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ ВРАЧЕЙ -- LICENSURE, MEDICAL
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
МЕДИЦИНСКИЕ КАДРЫ, КАДРОВЫЕ КОМИССИИ -- PROFESSIONAL STAFF COMMITTEES
Аннотация: Я працюю сімейним лікарем і пройшла атестацію за профілем сімейної медицини, але хочу перевестися на посаду лікаря-терапевта, на якій я раніше працювала. Чи можливе присвоєння кваліфікаційної категорії лікарю-терапевту з врахуванням стажу роботи і зазначеної атестації з сімейної медицини?
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Баграмян Ж.
Заглавие : О бесплатном продвижении в соцсетях
Место публикации : Приватний лікар. - 2018. - N 6/7. - С. 37 (Шифр ПУ70/2018/6/7)
MeSH-главная: ПСИХОЛОГИЯ ТРУДА -- PSYCHOLOGY, INDUSTRIAL
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
ЧАСТНАЯ ПРАКТИКА -- PRIVATE PRACTICE
РЕКЛАМЫ -- ADVERTISEMENTS
СОЦИАЛЬНАЯ СЕТЬ, ОБЩЕНИЕ -- SOCIAL NETWORKING
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Лист Міністерства охорони здоров’я України щодо ліцензування медичної діяльності (07.08.2017 № 17-06/Н-11783/11058-36)
Параллельн. заглавия :Ministry of Health of Ukraine Letter on medial activity licensing (07.08.2017 № 17-06/Н-11783/11058-36)
Место публикации : Медичне право. - 2018. - N 2. - С. 145-146 (Шифр МУ77/2018/2)
MeSH-главная: ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ -- LICENSURE
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
НАЦИОНАЛЬНЫЕ ПРОГРАММЫ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- NATIONAL HEALTH PROGRAMS
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Лист Міністерства охорони здоров’я України щодо ліцензування медичної діяльності (08.06.2018 № 17/58/1714-18/14507)
Параллельн. заглавия :Ministry of Health of Ukraine Letter (08.06.2018 № 17/58/1714-18/14507)
Место публикации : Медичне право. - 2018. - N 2. - С. 164-165 (Шифр МУ77/2018/2)
MeSH-главная: ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ -- LICENSURE
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH
ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION
Найти похожие

 1-20    21-40   41-59 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)