Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (9)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Медицинские услуги, потребности населения<.>)
Общее количество найденных документов : 40
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.


    Horachuk, V.
    Research of geographical accessibility of secondary health care to the population in some region of Ukraine [Text] / V. Horachuk, V. Bugro // Лікарська справа. Врачебное дело. - 2018. - № 3/4. - P169-174. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ВТОРИЧНАЯ -- SECONDARY CARE (организация и управление, стандарты, тенденции)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО, ДОСТУПНОСТЬ И ОЦЕНКА (ВНЕШ) -- HEALTH CARE QUALITY, ACCESS, AND EVALUATION (NON MESH)
ГЕОГРАФИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- GEOGRAPHY, MEDICAL (организация и управление)
МЕДИЦИНА ТЕРРИТОРИАЛЬНАЯ -- COMMUNITY MEDICINE
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИКА, ТЕРРИТОРИЯ ОБСЛУЖИВАНИЯ -- PROFESSIONAL PRACTICE LOCATION
МЕДИЦИНСКОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ НЕДОСТАТОЧНОГО РЕГИОНЫ -- MEDICALLY UNDERSERVED AREA
МЕДИЦИНСКИЕ УСЛУГИ, ПОТРЕБНОСТИ НАСЕЛЕНИЯ -- HEALTH SERVICES NEEDS AND DEMAND
Аннотация: We studied the geographic accessibility of secondary health care excluding emergency interventions. Methods of the system approach and system analysis, medical-statistical, medical-geographic were used; sectoral statistical forms No. 20 for 2015 (4 units), Internet resources of health departments (3 items), satellite cartographic data were studied. It was found that the arrival time of the car on the bypass routes from settlements to central district hospitals in regions ranging from 1 hour 10 min. to 2 hours 21 min. unlike the standard time delivery of patient is 60 min. This limits the geographical accessibility of secondary health care were noticed to 4942 residents of Ivano-Frankivsk, 6874 people in Cherkasy and most of the population of Chernigiv region. Increasing accessibility might possible through the joint action of local communities united to restructure the existing network of secondary health care, the creation of sub-clinical and diagnostic centers, specialized hospitals and consolidated their offices
Вивчали географічну доступність вторинної медичної допомоги населенню у випадках, що не потребують екстрених втручань. Використано методи системного підходу та системного аналізу, медико-статистичний, медико-географічний; опрацьовані галузеві статистичні форми № 20 за 2015 р. (4 од.), інтернет-ресурси департаментів охорони здоров'я деяких регіонів України (3 од.), супутникові картографічні дані. Встановлено, що час прибуття автомобіля по об'їзних шляхах з населених пунктів до центральних районних лікарень коливається в регіонах від 1 год 10 хв до 2 год 21 хв при нормативі доставки хворого до 60 хв, що обмежує географічну доступність вторинної медичної допомоги для 4942 жителів Івано-Франківської, 6874 осіб Черкаської та більшої частини населення Чернігівської областей. Підвищення доступності можливе спільними діями об’єднаних територіальних громад шляхом реструктуризації мережі установ вторинної медичної допомоги із створенням субрегіональних клініко-діагностичних центрів, укрупнених спеціалізованих лікарень та їх відділень
Доп.точки доступа:
Bugro, V.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Алгоритм реалізації організаційно-економічних передумов доказового скринінгу та лікувального менеджменту в межах закладів охорони здоров’я трьох рівнів [Текст] = Аlgorithm for implementation of organizational and economical prerequisites for evidence-based screening and therapeutic management within the health care facilities of three levels / В. М. Самоходський [та ін.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2019. - N 1. - С. 34-43


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ СТОИМОСТЬ -- HEALTH CARE COSTS
МЕДИЦИНСКОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ МЕНЕДЖМЕНТ -- CASE MANAGEMENT
МЕДИЦИНСКИЕ УСЛУГИ, ПОТРЕБНОСТИ НАСЕЛЕНИЯ -- HEALTH SERVICES NEEDS AND DEMAND
Аннотация: Мета: представити організаційний алгоритм доказового скринінгу та лікувального менеджменту на прикладі оториноларингологічної медичної служби. Матеріали і методи. Використовуючи методи структурно-логічного аналізу і цільового прогнозу, подано пропози­ції щодо технології реалізації доказового скринінгу в процесі вторинної профілактики та лікувального менеджменту на основі ретроспективного аналізу значної кількості історій хвороб і амбулаторних карт оториноларингологічних хворих Кіровоградської обласної лікарні за 10 років. Результати. З метою підвищення якості оздоровлення мешканців зони відповідальності сімейного лікаря у статті запропоновано алгоритм організаційного варіанту реалізації доказового скринінгу при виконанні вторинної профілактики на кшталт «золотого стандарту» американської робочої групи превентивних заходів, а також механізм визначення реальної вартості лікування захворювань різних ступенів складності в процесі лікувального менеджменту на етапі ведення хворого від амбулаторії сімейної медицини до закладів охорони здоров’я вторинного і третинного рівнів медичного округу. Висновки. Виконання анкетно-анамнестичного розділу доказового скринінгу патронажною медсестрою забезпечить формування «групи ризику» захворювань з очевидним економічним ефектом. Технологія розрахунку вартості працезатрат лікарів та вартості лікування захворювань сприятиме можливості обґрунтованого планування реальних фінансових потреб на оздоровлення мешканців зони відповідальності сімейного лікаря. З метою звільнення лікарів від чисельних розрахунків вартості лікування кожного захворювання необхідно створити відповідні комп’ютерні програми для закладів охорони здоров’я трьох рівнів медичного округу
Purpose: to present an organizational algorithm for evidence-based screening and treatment management using the otorhinolaryngological medical service as an example.Materials and Methods. Using the methods of structural-logical analysis and target prognosis, the proposals on the technology of implementing evidence-based screening in the process of secondary prevention and treatment management are presented on the basis of a retrospective analysis of a significant number of case histories and outpatient otorhinolaryngological patients’ cards of Kirovohrad Regional Hospital for 10 years. Results. In order to improve the quality of improvement of health of residents of the family doctor area, the article proposes an algorithm for the organizational option for the implementation of evidence-based screening in the implementation of secondary prevention, such as the "gold standard" of the American working group of preventive measures, as well as the mechanism for determining the real cost of treating diseases of various degrees of complexity in the process of medical management on the route of the patient from the ambulatory of family medicine to secondary and tertiary health care level institutions of medical district. Conclusions. The execution of the questionnaire-anamnestic section of evidence-based screening by the patronage nurse will ensure the formation of a "risk group" of diseases with obvious economic effect. The technology of calculating the cost of labor costs for doctors and the cost of treatment for diseases will facilitate the possibility of reasonable planning of real financial needs for the improvement of residents of the family doctor’s area. In order to release physicians from numerous calculations of the cost of treatment for each disease, it is necessary to create appropriate computer programs for health facilities of three levels of the medical district
Доп.точки доступа:
Самоходський, В. М.
Смірнова, В. Л.
Панчишин, Н. Я.
Голяченко, Б. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Андрієвський, І. Ю.
    Що таке індукований лікарем попит і його вплив на ринок медичних послуг [Текст] / І. Ю. Андрієвський // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2013. - № 4. - С. 57-63


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКИЕ УСЛУГИ, ПОТРЕБНОСТИ НАСЕЛЕНИЯ -- HEALTH SERVICES NEEDS AND DEMAND (экономика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Антонов, С. В.
    Сутність та особливості медичних послуг [Текст] / С. В. Антонов // Мистецтво лікування. - 2008. - № 2. - С. 119-120

Рубрики: Медицинские услуги, потребности населения

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Бідучак, А. С.
    Дослідження та аналіз поінформованості медичних працівників з питань реформування охорони здоров’я [Текст] = Investigation and analysis of the awareness of medical workers on questions of health protection reform / А. С. Бідучак // Клінічна та експериментальна патологія. - 2019. - Т. Т.18, № 1. - С. 169-171. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (методы, организация и управление, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER (организация и управление, тенденции)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование, стандарты)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПРАКТИКА -- PUBLIC HEALTH PRACTICE
МЕДИЦИНСКИЕ УСЛУГИ, ПОТРЕБНОСТИ НАСЕЛЕНИЯ -- HEALTH SERVICES NEEDS AND DEMAND (организация и управление, статистика, тенденции)
Аннотация: Мета роботи - вивчити та проаналізувати серед медичних працівників Чернівецької області обізнаність та ставлення до реформування галузі охорони здоров'я. Матеріал і методи. Розроблено спеціальну анкету щодо обізнаності медичних працівників з питань реформування охорони здоров'я. Під час аналізу отриманих даних застосовано медико-статистичний та соціологічний методи дослідження. Результати. Проаналізовано стан обізнаності та ставлення медичних працівників Чернівецької області до реформування охорони здоров'я. Висновки. Питання реформування охорони здоров'я вимагає доопрацювання, достатнього фінансування й інформування лікарів та населення загалом про те, як зміниться надання медичних послуг після впровадження реформи
Objective - to study and analyze the awareness and attitude to the health protection reform among medical workers of the Chernivtsi region. Material and methods. A questionnaire on the awareness of health workers on health care reform has been developed. When analyzing the data obtained, medical-statistical and sociological research methods were applied. Results. The state of awareness and attitude of health workers of the Chernivtsi region to the health care reform has been analyzed. Conclusions. The issue of health care reform requires correcting, sufficient funding and informing doctors and the inhabitants as a whole about medical service alterations when the reform is implemented
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Баграмян, Жанна.
    Как не потеряться в сетях. Упаковка социальной паутины для бизнеса / Ж. Баграмян // Приватний лікар. - 2018. - N 9. - С. 26-31


MeSH-главная:
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
МЕДИЦИНСКИЕ УСЛУГИ, ПОТРЕБНОСТИ НАСЕЛЕНИЯ -- HEALTH SERVICES NEEDS AND DEMAND
ЧАСТНАЯ ПРАКТИКА -- PRIVATE PRACTICE
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Бойко, В. Я.
    Аналіз звернень населення Рівненської області за амбулаторно-поліклінічною медичною допомогою [Текст] / В. Я. Бойко // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2013. - № 4. - С. 36-43


MeSH-главная:
АМБУЛАТОРНО-ПОЛИКЛИНИЧЕСКАЯ ПОМОЩЬ -- AMBULATORY CARE
МЕДИЦИНСКИЕ УСЛУГИ, ПОТРЕБНОСТИ НАСЕЛЕНИЯ -- HEALTH SERVICES NEEDS AND DEMAND
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Волошин, В. О.
    Проблеми медичного забезпечення населення під час повеней (огляд літератури) [Текст] / В. О. Волошин, Н. Л. Загоруйко, П. Б. Волянський // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 1999. - № 1. - С. 102-107


MeSH-главная:
НАВОДНЕНИЯ -- FLOODS (экономика)
МЕДИЦИНСКИЕ УСЛУГИ, ПОТРЕБНОСТИ НАСЕЛЕНИЯ -- HEALTH SERVICES NEEDS AND DEMAND (использование, организация и управление)
Доп.точки доступа:
Загоруйко, Н. Л.
Волянський, П. Б.


Найти похожие

9.


    Гала, Л. О.
    Дослідження компетентності фахівців аптечних закладів при наданні додаткових послуг населенню [Текст] / Л. О. Гала, Я. Д. Гаврилюк // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 4. - С. 52-58


MeSH-главная:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (кадры)
МЕДИЦИНСКИЕ УСЛУГИ, ПОТРЕБНОСТИ НАСЕЛЕНИЯ -- HEALTH SERVICES NEEDS AND DEMAND (использование)
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
Аннотация: Мета: дослідження компетентності фармацевтичних працівників при вимірюванні артеріального тиску відвідувачам аптечних закладів та обґрунтування необхідності стандартизації зазначеної додаткової послуги для поліпшення якості обслуговування. Методи. Аналіз нормативно-правових актів, соціологічний, узагальнення. Результати дослідження. Нормативно-правовими актами з питань профілактики і лікування артеріальної гіпертензії в Україні передбачається залучення фахівців аптек до пропаганди серед населення медико-санітарних знань та виявлення осіб із підвищеним артеріальним тиском. Стандарти Належної аптечної практики прописують обов’язок фармацевта надавати послуги зі скринінгу пацієнтів з високим ризиком захворювань. Проведено анкетування фахівців аптечних закладів, які безпосередньо працюють «за першим столом» і, якщо потрібно, надають споживачам додаткові послуги. Досліджено процедуру підготовки відвідувачів аптеки до вимірювання артеріального тиску і заключного етапу – роз’яснення результатів і надання рекомендацій. Встановлено порушення методики вимірювання артеріального тиску та недостатні знання фахівців аптеки щодо класифікації артеріальної гіпертензії за рівнем артеріального тиску. Доведено доцільність розміщення інформації просвітницького характеру з питань вимірювання артеріального тиску та інтерпретації отриманих результатів на сайтах аптечних мереж з обов’язковими посиланнями на офіційні й доказові літературні джерела. Висновки. Результати проведеного анкетування фахівців аптек, що вимірюють артеріальний тиск відвідувачам, свідчать про їх недостатню інформованість з питань надання послуги на практиці та роз’яснення отриманих результатів. Встановлено необхідність стандартизації зазначеної додаткової послуги для забезпечення належного рівня обслуговування населення
Доп.точки доступа:
Гаврилюк, Я. Д.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Герасимов, П. А.
    К вопросу об экономических аспектах предоставления медицинских услуг за рубежом [Текст] / П. А. Герасимов // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины : науч.- практ. журн. - 2014. - № 6. - С. 27-29. - Библиогр.: с. 29 . - ISSN 0869-866X


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКИЕ УСЛУГИ, ПОТРЕБНОСТИ НАСЕЛЕНИЯ -- HEALTH SERVICES NEEDS AND DEMAND
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ, РАСХОДЫ -- HEALTH EXPENDITURES
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)