Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (30)Редкие издания (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Медицинские учебные центры<.>)
Общее количество найденных документов : 71
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Pelvic circumference in young men and young women studying in higher education institutions of Bukovina, depending on the sport [] = Особливості окружності таза в юнаків і дівчат, які навчаються в закладах вищої освіти Буковини, залежно від виду спорту / S. Yu. Karatieieva [та ін.] // Вісник морфології. - 2022. - Т. 28, № 2. - P57-61. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
АНТРОПОМЕТРИЯ -- ANTHROPOMETRY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (тенденции)
ПОЛОВЫЕ ФАКТОРЫ -- SEX FACTORS
Аннотация: In recent decades, anthropological research methods have been widely used by scientists to correctly predict the achievement of high sports results. The aim of the study is to find out the features of the pelvic circumference of young men (YM) and young women (YW), who study in higher education institutions in Bukovina, depending on the sport. Anthropometric parameters were studied for 115 first and second year students of higher education institutions in Chernivtsi, aged 16 to 21, including 78 (67.82 %) YM and 37 (32.18 %) YW, the main group – 75 (65.22 %), were students of I-II courses of the Faculty of Physical Culture and Human Health of Yuriy Fedkovych Chernivtsi National University, control group – 40 (34.78 %) – college students and students of the Faculty of Dentistry of Bukovina State Medical University. Among the students of the main group – 57 (76.00 %) YM and 18 (24.00 %) YW. Students of the main group, in addition to physical activity, which was included in the program of their specialty, additionally engaged in the following sports: football – 40 (53.34 %), of which YM – 36 (48.00 %), YW 4 (5.34 %), volleyball – 18 (24.00 %), of which YM – 9 (12.00 %), YW 9 (12.00 %), tennis – 10 (13.34 %), of which YM – 8 (10.67 %), YW 2 (2.67 %), basketball – 7 (9.32 %), of which YM – 4 (5.32 %), YW 3 (4.00 %), the control group consisted of 21 (52.50 %) YM and 19 (47.50 %) YW, which are loaded with hours of physical education, according to the curriculum of their specialty and additionally All students were determined to determine body weight and pelvic circumference according to the method of Bunak V. V. in the modification of Shaparenko P. P. Statistical analysis of the data was performed using a licensed program RStudio. Analyzing the average pelvic circumference of YM and YW, it is noteworthy that the average pelvic circumference among both study groups is much larger in YM compared to YW (representatives of the main group – respectively 83.40±3.01 cm and 78.31±3.01 cm; representatives of the control group – respectively 88.47±3.01 cm and 75.31±3.01 cm). In the main group, depending on the sport, volleyball players (YM – 86.11±3.02 cm; YW – 77.55±3.03 cm) and basketball players (YM – 85.50±3.03 cm; YW – 76.66±3.03 cm) have the largest pelvic circumference, followed by football players (YM – 81.52±3.02 cm, YW – 75.00±3.02 cm), and the smallest tennis players – 81.00±3.02 cm YM and 74.50±3.02 cm YW. Based on the regression analysis, it was found that weight is a significant factor for pelvic circumference.
Для коректного прогнозування досягнення високих спортивних результатів в останні десятиріччя науковцями широко використовуються антропологічні методи дослідження. Мета дослідження – з’ясувати особливості окружності таза юнаків і дівчат, які навчаються в закладах вищої освіти Буковини, залежно від виду спорту. Проведено дослідження антропометричних параметрів у 115 студентів першого та другого курсів закладів вищої освіти м. Чернівці, віком від 16 до 21 року, з них 78 (67,82 %) юнаки та 37 (32,18 %) дівчата. Основну групу – 75 (65,22 %), становили студенти І-ІІ курсів факультету фізичної культури та здоров’я людини Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, контрольну групу – 40 (34,78 %) – студенти коледжу та студенти стоматологічного факультету Буковинського державного медичного університету. Серед студентів основної групи – 57 (76,00 %) юнаків та 18 (24,00 %) дівчат. Студенти основної групи, окрім фізичного навантаження, яке входило в програму їхньої спеціальності додатково займались такими видами спорту: футбол – 40 (53,34 %), з них юнаків – 36 (48,00 %), дівчат 4 (5,34 %), волейбол – 18 (24,00 %), з них юнаків – 9 (12,00 %), дівчат 9 (12,00 %), теніс – 10 (13,34 %), з них юнаків – 8 (10,67 %), дівчат 2 (2,67 %), баскетбол – 7 (9,32 %), з них юнаків – 4 (5,32 %), дівчат 3 (4,00 %), Контрольну групу становили 21 (52,50 %) юнак і 19 (47,50 %) дівчат, які навантажені годинами фізкультури, відповідно до навчальної програми їхньої спеціальності та додатково спортом не займались Усім студентам було проведено визначення маси тіла та окружності таза за методикою Бунака В. В. у модифікації Шапаренка П. П. Статистичний аналіз отриманих даних проводили за допомогою ліцензованої програми RStudio. Аналізуючи середню величину окружності таза юнаків і дівчат звертає увагу те, що в середньому окружність таза серед обох досліджуваних груп значно більша у юнаків порівняно з дівчатами (представники основної групи – відповідно 83,40±3,01 см і 78,31±3,01 см; представники контрольної групи – відповідно 88,47±3,01 см і 75,31±3,01 см). В основній групі залежно від виду спорту найбільшу окружність таза мають волейболісти (юнаки – 86,11±3,02 см; дівчата – 77,55±3,03 см) та баскетболісти (юнаки – 85,50±3,03 см; дівчата – 76,66±3,03 см), далі футболісти (юнаки – 81,52±3,02 см; дівчата – 75,00±3,02 см), а найменшу тенісисти – 81,00±3,02 см юнаки та 74,50±3,02 см дівчата. На основі проведеного регресійного аналізу встановлено, що значимим фактором для окружності таза є вага
Доп.точки доступа:
Karatieieva, S. Yu.
Slobodian, O. M.
Muzyka, N. Ya.
Hauriak, O. D.
Chorna, N. M.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    The educational museums of І. Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists [Текст] = Навчальні музеї Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України та їх роль у процесі навчання і виховання майбутніх спеціалістів медсестринства / L. Ya. Fedoniuk [et al.] // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 134-141


MeSH-главная:
МУЗЕИ -- MUSEUMS
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МЕДСЕСТРИНСКАЯ ОЦЕНКА КАЧЕСТВА ПРОГРАММ ОБУЧЕНИЯ -- NURSING EVALUATION RESEARCH
Аннотация: An important place among a new approaches to the organization of educational activities occupied by museum pedagogy, that is an important factor in the education system and contributes to the comprehensive development of the student’s personality. Among the variety of visuals, one of the first places should be occupied by natural objects and their images, which create the most complete picture of the structure of the human body. Given this, a certain place in the educational process should be occupied by museums. The purpose of educational museums is to create the fullest idea of wildlife around us, the morphology of man, animals, plants, as well as a centers of education and upbringing, because one of the first places should be occupied by natural objects and their images. The I. Horbachevsky Ternopil National Medical University has a number of educational museums: Museum of the Department of Human Anatomy, Museum of the Department of Pathologic Anatomy, Autopsy Course and Forensic Pathology, I. Yaremenko Educational and Biological Museum. The Museum of the Department of Human Anatomy contains a unique collection of anatomical macrospecimens, that reflect the shape of organs, their topographic relationships, projections of vessels and nerves, that serve as an integral theoretical basis for medical, dental and pharmaceutical students and also for students of the educational and scientific institute of nursing. To reach a high practical level of professional training is impossible and without the study of museum macrospecimens of the Department of Pathological Anatomy with a sectional course and forensic medicine. I. Yaremenko Educational and Biological Museum presents natural objects and their images, which create the most complete imagination of the human relationship with the surrounding natural environment. Thus, museums occupy an important place in the educational process of the individual, thanks to them, theory and practice give a high positive result in the formation of professionalism of the doctor
Значне місце серед нових підходів до організації навчальної діяльності посідає музейна педагогіка, що має важливе значення в системі освіти, сприяючи всебічному розвитку особистості студента. Важливе значення для навчання мають натуральні об’єкти і їх зображення, які створюють найповніше уявлення будови організму людини. З огляду на це, певне місце в навчально-виховному процесі займають музеї. Метою навчальних музеїв є створення найповнішої уяви змісту оточуючої нас живої природи, морфології людини, тварин, рослин, а також як осередку освіти й виховання. У Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України є ряд музеїв навчального профілю: музей кафедри анатомії людини, музей кафедри патологічної анатомії з секційним курсом і судової медицини, навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка. Музей кафедри анатомії містить унікальну колекцію анатомічних препаратів, які відображають форму органів, їх топографічні взаємовідносини, проекції судин і нервів, що служать невід’ємною теоретичною базою для студентів медичного, стоматологічного та фармацевтичного факультетів, а також для студентів Навчально-наукового інституту медсестринства. Досягти високого практичного рівня професійної підготовки неможливо і без вивчення музейних макропрепаратів кафедри патологічної анатомії з секційним курсом та судової медицини. Навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка представляє натуральні об’єкти і їх зображення, які створюють найповніше уявлення взаємозв’язку людини з оточуючим навколишнім природним середовищем. Отже, музеї ТНМУ займають вагоме місце в навчально-виховному процесі, завдяки їм теорія і практика дають високий позитивний результат у формуванні професіоналізму лікаря
Доп.точки доступа:
Fedoniuk, L. Ya.
Yastremska, S. O.
Yarema, O. M.
Rekun, T. O.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Вороненко, Ю. В.
    На зламі подій: сторічна історія розвитку українського закладу медичної освіти [Текст] / Ю. В. Вороненко // Український медичний часопис. - 2021. - № 2. - С. 3-7


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (история, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS
Аннотация: Згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України від 10.02.2021 р. № 225 змінено тип та перейменовано Національну медичну академію післядипломної освіти (НМАПО) імені П.Л. Шупика на Національний університет охорони здоров’я (НУОЗ) України імені П.Л. Шупика. Заклад має славну більше ніж 100-літню історію, осяяну іменами багатьох видатних лікарів та вчених. Академія вже давно виконувала університетські функції, має структуру закладу вищої освіти і відповідає вимогам, встановленим до університету. Зміна типу закладу з академії на університет нині більше відповідає сучасним критеріям вищої освіти України. Таке перейменування було передбачене Стратегією розвитку НМАПО імені П.Л. Шупика на 2021–2025 рр.
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Оптимізація викладання дисципліни "лікарська практика в сімейній медицині" на п’ятому курсі медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету [Текст] / Т. В. Мергель [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 3. - С. 121-125. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL (психология)
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (обучение, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (организация и управление, тенденции)
Доп.точки доступа:
Мергель, Т. В.
Юсипчук, У. В.
Левандовська, Х. В.
Налужна, Т. В.
Сарапук, О. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Вергун, А. Р.
    Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія [Текст] = Academic integrity and plagiarism expertise at Danylo Halytskyi Lviv national medical university: key principles and methodology / А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 116-122. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ, ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА ЗНАЧИМОСТИ -- PEER REVIEW, RESEARCH (методы)
ЭТИКА НАУЧНЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ -- ETHICS, RESEARCH
ПЛАГИАТ -- PLAGIARISM
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (законодательство и юриспруденция, методы, этика)
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: У статті розглянуто й охарактеризовано ключові засади, методологію та комплекс заходів щодо імплементації і забезпечення академічної доброчесності та високих професійних стандартів у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького, запобігання порушенням академічної доброчесності; честі, гідності, взаємної поваги і довіри, забезпечення рівноправності та толерантності всіх учасників освітнього процесу шляхом дотримання принципів і загальноприйнятих норм щодо етичної поведінки, протидії академічному плагіату з урахуванням вимог Законів України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про авторське право і суміжні права», рекомендацій Асоціації європейських університетів щодо відкритого доступу до наукової інформації та інших міжнародних асоціацій. Антиплагіатна перевірка наукових (включаючи дисертації) та навчально-методичних праць в Інтернеті та репозитарії університету здійснюється методом шингл-розбивки тексту ліцензованим та вільнодоступним ПЗ “Unichek”, “Plagiarism Detector Pro”, “Viper”, “AntiPlagiarism.NET”, “AdvegoPlagiatus” (ми жодним чином не рекламуємо якогось конкретного провайдера цих послуг чи алгоритму здійснення експертизи) і є достатньо ефективною, відповідає вимогам академічної доброчесності щодо трансдисциплінарної цінності проблемно-орієнтованого знання, сприяє покращенню якості освіти, підвищенню продуктивності навчального процесу та дослідницької діяльності
The article considers and describes the key principles, methodology and some measures of implementation and maintenance of academic integrity and high professional standards at Danylo Halytskyi Lviv National Medical University, prevention of academic integrity violations, honor, dignity, mutual respect and trust, ensuring of equality and tolerance of all educational process participants by adhering to the principles and generally accepted norms of ethical behavior, counteraction of academic plagiarism taking into account the Laws of Ukraine “On Education”, “On Higher Education”, “On copyright and related rights”, recommendations of the Association of European Universities on scientific open access information and other international associations. Anti-plagiarism verification of scientific (including dissertations) and educational-methodical works on the Internet and the University Repository is carried out by shingle-breaking of the text by licensed and free available software “Unichek”, “Plagiarism Detector Pro”, “Viper”, “AntiPlagiarism.NET”, “AdvegoPlagiatus” (we do not advertise any particular provider of these services or the algorithm of expertise) and is sufficiently effective, meets of the academic integrity requirements for the transdisciplinary value of problem-oriented knowledge, improves the quality of education, productivity of the educational process and research
Доп.точки доступа:
Ягело, С. П.
Стечак, Г. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Підходи до впровадження системи якості згідно з ISO 15189:2015 у Лабораторії клінічної діагностики Клініко-діагностичного центру Національного фармацевтичного університету на прикладі методик визначення рівнів лактатдегідрогенази та глюкози у біологічних рідинах [Текст] / С. В. Місюрьова [та ін.] // Клініч. фармація. - 2019. - Том 23, № 3. - С. 12-18


MeSH-главная:
ЛАБОРАТОРНЫЕ КЛИНИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ -- CLINICAL LABORATORY TECHNIQUES (методы, стандарты)
(стандарты)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (стандарты)
(методы, стандарты)
ЛАКТАТДЕГИДРОГЕНАЗЫ -- LACTATE DEHYDROGENASES (диагностическое применение, кровь)
САХАР КРОВИ -- BLOOD GLUCOSE (анализ)
Аннотация: Сучасна клініко-діагностична лабораторія повинна вирішувати проблеми впровадження та забезпечення системи якості, заснованої на застосуванні принципів спеціалізованого стандарту ISO 15189:2015 «Лабораторії медичні. Окремі вимоги до якості та компетентності» як елементу забезпечення процедури оцінки відповідності результатів лабораторних досліджень. Ефективне вирішення цих питань стає однією з важливих умов при акредитації, а впровадження оцінювання придатності методів у повсякденну діяльність є свідченням компетентності сучасних клініко-діагностичних лабораторій
Валідація методик визначення лактатдегідрогенази та глюкози в крові людини фотометричним методом довела, що дані методики мають робочі характеристики, які відповідають регламентованим, задовольняють встановленим критеріям, а вимірювані за допомогою них параметри відповідають належним
Доп.точки доступа:
Місюрьова, С. В.
Доброва, В. Є.
Свід, Н. О.
Отрішко, І. А.
Пропіснова, В. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Результати роботи ДУ «Інститут ендокринології та обміну речовин ім. В.П. Комісаренка НАМН України» за 2018 рік [] = Results of the work of the SI «V.P. Komisarenko Institute of ndocrinology and Metabolism of NAMS of Ukraine» / М. Д. Тронько [та ін.] // Ендокринологія. - 2019. - Т. 24, № 1. - С. 81-92


MeSH-главная:
ГОДОВЫЕ ДОКЛАДЫ -- ANNUAL REPORTS
ЭНДОКРИНОЛОГИЯ -- ENDOCRINOLOGY (методы, организация и управление)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (методы, организация и управление)
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES (организация и управление)
Аннотация: Інститут ендокринології та обміну речовин ім. В.П. Комісаренка створено згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 1244 від р. (наказ МОЗ України № 40 від 18.01.1965 р.). Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 211 від 22.03.1993 р. Інститут передано в підпорядкування Академії медичних наук України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 732 від 13.07.2011 р. «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 1999 року № 1913 «Про затвердження Статуту Академії медичних наук України» внесено такі зміни до найменування установи: Державна установа «Інститут ендокринології та обміну речовин ім. В.П. Комісаренка Національної академії медичних наук України» (постанова Президії Національної академії медичних наук України № 19/8 від 06.10.2011 р.)
Доп.точки доступа:
Тронько, М. Д.
Ковзун, О. І.
Сологуб, Н. В.
Гончар, І. В.
Пастер, І. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Боднарук, Ю. Б.
    Поєднання інтерактивних форм навчання та мультимедійних технологій на курсі "Дитяча стоматологія" навчально-наукового інституту післядипломної освіти Івано-франківського національного медичного університету [Текст] = The combination of interactive forms of education and multimedia technologies on the "Pediatric stomatology" course of the educational and scientific institute of the post-education Ivano-Frankivsk national medical university / Ю. Б. Боднарук // Art of Medicine. - 2019. - N 1. - С. 173-175. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY (обучение, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, стандарты, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS
Аннотация: У статті висвітлена методика впровадження в педагогічний процес поєднання інтерактивного навчання методом кооперативних груп та мультимедійних технологій. З метою поліпшення засвоєння матеріалу та розвитку клінічного мислення у лікарів-інтернів 2-го року навчання за спеціальністю „Стоматологія” на курсі „Дитяча стоматологія” така методика використовується для проведення семінарського заняття, присвяченого вивченню захворювань слизової оболонки ротової порожнини, що триває 2 академічні години. Результати використання запропонованої педагогічної методики показали підвищення рівня володіння матеріалом та мотивації до вивчення або повторення матеріалу, тенденцію до формування вміння спілкуватися та працювати колективно, коректно формулювати запитання до колег чи робити їм зауваження, справедливо оцінювати пророблену роботу один одного, що своєю чергою сприяє підвищенню професійної майстерності через призму взаємодопомоги та підтримки. Отже, використання поєднання мультимедійних технологій та інтерактивного навчання методом кооперативних груп у процесі підготовки майбутнього висококваліфікованого лікаря-стоматолога є доцільним
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Мінченко, О. Г.
    Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах [Текст] = Rationale of the necessity of the molecular biology study in medical universities / О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 24-33


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS
МОЛЕКУЛЯРНАЯ БИОЛОГИЯ -- MOLECULAR BIOLOGY
Аннотация: У медичних університетах більшості країн світу при підготовці лікарів сучасного міжнародного рівня є обов’язковим вивчення основ молекулярної біології для більш глибокого розуміння механізмів виникнення і розвитку патологічних процесів в організмі людини, а також для пошуку шляхів їх подолання, розробки нових стратегій створення високоефективних лікарських препаратів з високою специфічністю і без побічних ефектів. Це обумовлено перш за все тим, що регуляція основних метаболічних процесів як у нормі, так і за різноманітних патологій опосередковується репрограмуванням функціональної активності геному на рівні різних сигнальних систем клітини
Доп.точки доступа:
Мінченко, Д. О.
Корда, М. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Штанько, В. А.
    Університетська клініка як центр інтеграції медичної науки, освіти та практичної діяльності [Текст] / В. А. Штанько, С. А. Тихонова // Одеський медичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 7-11. - Бібліогр.: с. 11


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (тенденции)
БОЛЬНИЦЫ УНИВЕРСИТЕТСКИЕ -- HOSPITALS, UNIVERSITY (тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (методы)
ПРОМЕЖУТОЧНЫЕ МЕДИЦИНСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- TRANSLATIONAL MEDICAL RESEARCH
Аннотация: Мета роботи – визначити роль університетської медичної науки у реформуванні системи охорони здоров'я в Україні на основі огляду міжнародного досвіду та напрацювань Одеського національного медичного університету. Для ефективної організації медичної допомоги в Україні необхідні методологічна централізація, стандартизація та перехід на нову систему підготовки фахівців для медичної практики, спрямовану на формування професійної компетенції. Організацію надання медичної допомоги слід будувати за сімейно-центричним принципом. Університетським клінікам потрібно координувати таку організацію медичної практики для швидкого впровадження наукових досліджень. Доцільними є організація регіонарних програм міждисциплінарної кооперації (лікар загальної практики — фахівець — експерт), розробка маршрутів пацієнтів між медичними установами різних рівнів надання медичної допомоги. Ця діяльність має бути підпорядкована пріоритету профілактики
Доп.точки доступа:
Тихонова, С. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)