Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (6)Редкие издания (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Научные общества<.>)
Общее количество найденных документов : 32
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-32 
1.


   
    Протокол 497-го заседания научного общества онкологов Санкт-Петербурга и области совместно с Хирургическим обществом Пирогова от 27 ноября 2013 г. [Текст] // Вопросы онкологии. - 2014. - T. 60, № 2. - С. 108-110


MeSH-главная:
ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL ONCOLOGY
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


   
    Протокол 498-го заседания научного общества онкологов Санкт-Петербурга и области совместно с Хирургическим обществом Пирогова от 11 декабря 2013 г. [Текст] // Вопросы онкологии. - 2014. - T. 60, № 2. - С. 111-114


MeSH-главная:
ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL ONCOLOGY
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


   
    Протокол 500-го заседания Научного общества онкологов Санкт-Петербурга и Ленинградкой области [Текст] // Вопросы онкологии. - 2014. - T. 60, № 5. - С. 651-654


MeSH-главная:
ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL ONCOLOGY
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
Экземпляры всего: 1
файл (1)
Свободны: файл (1)

Найти похожие

4.


   
    Протокол 496-го заседания научного общества онкологов Санкт-Петербурга и области от 25 апреля 2013 г. [Текст] // Вопросы онкологии. - 2014. - T. 60, № 2. - С. 105-107


MeSH-главная:
ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL ONCOLOGY
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


    Морозов, П. В.
    Очередная встреча президентов психиатрических обществ восточно-европейского региона ВПА [Текст] / П. В. Морозов // Психиатрия и психофармакотерапия. - 2013. - Т. 15, № 4. - С. 96


MeSH-главная:
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC (тенденции)
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Протокол № 499 заседания Научного общества онкологов Санкт-Петербурга и Ленинградской области [Текст] // Вопросы онкологии. - 2014. - T. 60, № 4. - С. 527-531


MeSH-главная:
ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL ONCOLOGY
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Гончарова, С. Г.
    Московское научное общество историков медицины в 2007 г. [Текст] / С. Г. Гончарова // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины. - 2008. - № 4. - С. 62-63

Рубрики: История медицины

   Научные общества


Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Дігтяр, В. А.
    Формування практичних навичок студентів-педіатрів у медичних закладах вищої освіти [Текст] = Formation of practical skills pediatric students in medical institutions of higher education / В. А. Дігтяр, О. Г. Садовенко, М. О. Камінська // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 112-116


MeSH-главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Аннотация: Лікар-спеціаліст, закінчуючи вищий навчальний заклад, повинен мати високу конкурентоспроможність. Науково-дослідна робота (НДР) студентів є однією з форм підвищення рівня освіти у вищих медичних навчальних закладах. НДР студентів – це основна складова частина професійної підготовки майбутнього лікаря, що передбачає навчання студентів методик та методології наукового дослідження. Самостійна робота студентів поділяється на навчально-дослідницьку, яка включається в навчальний процес з дисципліни і проводиться в робочий час, і науково-дослідницьку, яка виконується у позанавчальний час. Найефективніше НДР реалізується в студентських наукових гуртках. Форми організації роботи гуртківців – це дебати, практикум, індивідуальна робота в клініці тощо. Особлива увага приділяється відпрацюванню практичних навичок студентами в кімнаті практичних навичок на кафедрі. Під керівництвом викладача або інтернів, старшокурсників є можливість студентів молодших курсів оволодіти виконанням основних практичних навичок, що не завжди доступно під час практичного заняття. Велику ефективність показала організація хірургічної школи на кафедрі, де одночасно мали можливість працювати інтерни, старшокурсники та студенти молодших курсів під керівництвом викладачів. Новою формою проведення студентського наукового гуртка є майстер-класи. За власним бажанням студенти виконують власні НДР під керівництвом викладача, результати яких доповідаються на секції «Хірургія» академії та інших конференціях, конгресах тощо. Багаторічний досвід кафедри свідчить про те, що студенти-гуртківці краще оволодівають теоретичними знаннями, практичними навичками та професійними вміннями, ніж ті, що не беруть участі у студентських наукових гуртках
A specialist doctor graduating from a higher education institution must be highly competitive. Research work (RW) of students is one of the forms of raising the level of education in higher medical educational institutions. Student research is the main part of the professional training of the future doctor, which involves teaching students the methods and methodology of research. Independent work of students is divided into educational and research, which is included in the educational process of the discipline and is carried out during working hours, and research, which is performed in extracurricular activities. The most effective RW is implemented in student research society. Forms of organizing the work of group members are debates, workshops, individual work in the clinic, etc. Particular attention is paid to the development of practical skills by students in the room of practical skills at the department. Under the guidance of a teacher, or interns, undergraduates have the opportunity for junior students to master the implementation of basic practical skills, which is not always available during practical training. The organization of the surgical school at the department showed great efficiency, where at the same time interns, seniors and junior students had the opportunity to work under the guidance of teachers. A new form student scientific society is master classes. At their own request, students perform their RW under the guidance of the teacher, the results of which are reported at the section “Surgery” of the academy and other conferences, congresses, etc. The long-term experience of the department shows that students-students master theoretical knowledge, practical skills and professional skills better than those who do not participate in student scientific society
Доп.точки доступа:
Садовенко, О. Г.
Камінська, М. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Кожем’янка, М. О.
    Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу [Текст] = Organization of the student scientific society’s work in the conditions of remote format of the educational process / М. О. Кожем’янка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 28-34


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
Аннотация: Пандемія COVID-19 призвела до запровадження дистанційного формату забезпечення навчального процесу в усіх галузях освіти, в тому числі й медичних закладах вищої освіти. Клінічні кафедри, особливо хірургічних дисциплін, мають певну специфіку забезпечення якісного освітнього процесу, а функціонування студентського наукового товариства є його невід’ємним компонентом у контексті студентоцентрованого підходу до навчального процесу. Мета статті – продемонструвати досвід забезпечення роботи студентського наукового товариства в дистанційному форматі, визначити переваги та недоліки даного формату діяльності, окреслити головні проблеми, що потребували вирішення, та шляхи їх розв’язання, розглянути можливості використання окремих елементів дистанційного формату забезпечення роботи після завершення дії карантинних обмежень. Під час обрання платформи для забезпечення дистанційного проведення освітнього процесу необхідно враховувати можливість використання будь-яким пристроєм незалежно від встановленої операційної системи, зручний та зрозумілий інтерфейс, стабільність роботи. В якості платформи була обрана Teams від корпорації Microsoft, що зарекомендувала себе під час організації дистанційного формату забезпечення освіти. Дане середовище дозволяє безперешкодну комунікацію всіх членів наукового керівництва, обмін навчальними матеріалами, підручниками, посиланнями, аудіо- та відеофайлами, планування засідань тощо. Позитивною практикою виявилося використання матеріалів, отриманих з верифікованих колабораційних порталів та агрегаторів професійного мультимедійного контенту, де у вільному доступі наявні клінічні кейси, записи маніпуляцій та оперативних втручань (виключно моменти оперативного втручання, що мають інтерес, без рутинних етапів), хід оперативних втручань, реабілітаційні заходи тощо. Всі автори верифіковані та є фахівцями у зазначених галузях. Таким чином дистанційний формат функціонування студентського наукового товариства продемонстрував високу ефективність, окремі аспекти використання платформи для забезпечення освітнього процесу он-лайн, сторонні відкриті ресурси були визначені як позитивні практики та мають перспективу інтеграції у звичний режим роботи
The COVID19 pandemic has led to the introduction of a distance learning format in all areas of education, including medicine. Clinical departments, especially surgical disciplines, have a specificity of educational process, and the functioning of the student scientific society is an integral part in the context of a student-centered approach to the educational process. The purpose of the article is to demonstrate the experience of providing student scientific society in remote format, identify the advantages and disadvantages of this format, outline the main problems to be solved and ways to solve them, consider the possibility of using certain elements of remote format after quarantine restrictions. A platform to provide remote educational process, must give possibility of using any device regardless of the installed operating system, be convenient and has clear interface, stability. Teams from Microsoft was chosen as the platform, which proved itself during the organization of the remote format of education. This environment allows unimpeded communication of all members of the scientific management, exchange of educational materials, textbooks, links, audio and video files, meeting planning, etc. The use of materials obtained from verified collaboration portals and aggregators of professional multimedia content resource, where clinical cases, records of manipulations and surgical interventions are available (only moments of surgical intervention, without routine stages), the course of surgery, rehabilitation measures, etc, was a positive practice. All authors are verified and are experts in these areas.Thus, the remote format of the student scientific society demonstrated high efficiency, some aspects of using the platform to provide the educational process online and third-party open resources were identified as positive practices and have the prospect of integration into the usual student scientific society mode
Доп.точки доступа:
Головаха, М. Л.
Лісунов, М. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Комбінована антигіпертензивна терапія за рекомендаціями Європейського товариства з гіпертензії та Європейського товариства кардіологів (ESH/ESC 2018) [Текст] = Сombined antihypertensive therapy according to the guidelines of European Society of Hypertension and European Society of Cardiology (ESH/ESC 2018) / М. М. Долженко [та ін.] // Ліки України. - 2018. - № 8. - С. 4-10. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION (патофизиология, профилактика и контроль, терапия, этиология)
ЛЕКАРСТВЕННАЯ ТЕРАПИЯ КОМБИНИРОВАННАЯ -- DRUG THERAPY, COMBINATION (методы, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC (тенденции)
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY (тенденции)
Аннотация: У статті з позицій доказової медицини розглядається питання вибору антигіпертензивної терапії для пацієнтів з артеріальною гіпертензією (АГ) та коморбідними станами. Визначено рівні нормального артеріального тиску (АТ) та критерії класифікації АГ за ступенем і стадією захворювання. Висвітлено питання стосовно факторів ризику АГ. Розглянуто показники артеріального тиску, отримані при офісному та домашньому вимірюваннях. Враховуючи внесок емоційного фактора в розвиток та становлення АГ, наголошено на обов’язковій необхідності модифікації способу життя, яка може запобігти переходу з високого нормального АТ в АГ 1 ступеня
Наголошено, що згідно з рекомендаціями Європейського товариства кардіологів 2018 року монотерапія антигіпертензивними препаратами рекомендована лише пацієнтам з низьким кардіоваскулярним ризиком при 1 стадії АГ або особам, яким виповнилося 80 років. Розглянуто класи антигіпертензивних препаратів та їх поєднання. Наведено аргументи на користь призначення фіксованих комбінацій антигіпертензивних препаратів. На прикладі комбінації еналаприлу з індапамідом наведено докази переваги комбінованої антигіпертензивної терапії та можливості, за необхідності, корекції дози компонентів самим пацієнтом. Така корекція можлива завдяки наявності в продажі комбінованих антигіпертензивних лікарських засобів з окремим вмістом кожного препарату
Доп.точки доступа:
Долженко, М. М.
Несукай, В. А.
Бондарчук, С. А.
Шершньова, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-32 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)