Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (6)Редкие издания (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Научные общества<.>)
Общее количество найденных документов : 32
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-32 
1.


    Кактурский, Л. В.
    1 пленум президиума Российского общества патологоанатомов [Текст] / Л. В. Кактурский, А. И. Щеголев // Архив патологии. - 2005. - № 3. - С. 56-58

Рубрики: Анатомия--патолог

   Научные общества


Доп.точки доступа:
Щеголев, А. И.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Волощук, Н. І.
    Індивідуальна робота в студентському науковому гуртку кафедри фармакології як фактор формування професійної компетенції [Текст] / Н. І. Волощук, О. М. Денисюк // Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 4. - С. 257-259


MeSH-главная:
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC (организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (обучение, тенденции)
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (обучение)
Доп.точки доступа:
Денисюк, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Підгорський, В. С.
    До 60-річчя Товариства мікробіологів України ім. С. М. Виноградського [Текст] / В. С. Підгорський, І. К. Курдиш // Мікробіологічний журнал. - 2019. - Том 81, N 4. - С. 131-132


MeSH-главная:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Доп.точки доступа:
Курдиш, І. К.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Ханюков, О. О.
    Дослідницька компетентність на додипломному рівні навчання [Текст] = Research competency at the undergraduate level of higher education / О. О. Ханюков, Л. В. Сапожниченко, О. В. Смольянов // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 36-40


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
Аннотация: Метою роботи є обґрунтування виділення окремого поняття «дослідницька компетентність» та висвітлення шляхів формування дослідницької компетентності у студентів закладу вищої медичної освіти на прикладі роботи студентського наукового товариства на базі кафедри внутрішньої медицини 3 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України». У статті на основі існуючого законодавства України та вимог сьогодення обґрунтовано необхідність імплементації дослідницької компетентності у навчання студентів закладу вищої медичної освіти. З позицій власного досвіду та даних літератури наведено бажані цілі навчання з урахуванням можливості засвоєння «дослідницької компетенції». Проаналізовано роботу студентського наукового товариства (СНТ) клінічної кафедри, як один із можливих шляхів набуття дослідницької компетентності. Наведено аспекти роботи студентів у СНТ, які сприяють набуттю бажаної компетентності, а також ті, які можуть перешкоджати оволодінню нею. Дослідницька робота – це потужний поштовх до мотивації навчатися, оскільки спрямовує студентів на науковий пошук. Під час відвідування СНТ студенти розвивають навички літературного пошуку, критичного засвоєння інформації та оцінки існуючої первинної дослідницької літератури; формулювання наукової проблеми, що потребує вирішення; розробки та використання відповідних методів дослідження, що допоможе у вирішенні цієї проблеми; розуміння статистики та обробки даних із наступним представленням їх до літературних наукових джерел. Робота в СНТ виховує та формує професіонально необхідні якості, включаючи командну роботу, можливості управління часом та навантаженнями, розуміння медичної етики та ряд комунікативних навичок, що сприяє випускникам бути більш конкурентоспроможними на сучасному ринку праці. На сьогодні робота в СНТ залишається одним із оптимальних існуючих варіантів впровадження дослідницької компетентності у процес навчання магістрів медичного профілю, але він не забезпечує повне охоплення усіх здобувачів вищої освіти, як того вимагає закон України
Доп.точки доступа:
Сапожниченко, Л. В.
Смольянов, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Комбінована антигіпертензивна терапія за рекомендаціями Європейського товариства з гіпертензії та Європейського товариства кардіологів (ESH/ESC 2018) [Текст] = Сombined antihypertensive therapy according to the guidelines of European Society of Hypertension and European Society of Cardiology (ESH/ESC 2018) / М. М. Долженко [та ін.] // Ліки України. - 2018. - № 8. - С. 4-10. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION (патофизиология, профилактика и контроль, терапия, этиология)
ЛЕКАРСТВЕННАЯ ТЕРАПИЯ КОМБИНИРОВАННАЯ -- DRUG THERAPY, COMBINATION (методы, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC (тенденции)
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY (тенденции)
Аннотация: У статті з позицій доказової медицини розглядається питання вибору антигіпертензивної терапії для пацієнтів з артеріальною гіпертензією (АГ) та коморбідними станами. Визначено рівні нормального артеріального тиску (АТ) та критерії класифікації АГ за ступенем і стадією захворювання. Висвітлено питання стосовно факторів ризику АГ. Розглянуто показники артеріального тиску, отримані при офісному та домашньому вимірюваннях. Враховуючи внесок емоційного фактора в розвиток та становлення АГ, наголошено на обов’язковій необхідності модифікації способу життя, яка може запобігти переходу з високого нормального АТ в АГ 1 ступеня
Наголошено, що згідно з рекомендаціями Європейського товариства кардіологів 2018 року монотерапія антигіпертензивними препаратами рекомендована лише пацієнтам з низьким кардіоваскулярним ризиком при 1 стадії АГ або особам, яким виповнилося 80 років. Розглянуто класи антигіпертензивних препаратів та їх поєднання. Наведено аргументи на користь призначення фіксованих комбінацій антигіпертензивних препаратів. На прикладі комбінації еналаприлу з індапамідом наведено докази переваги комбінованої антигіпертензивної терапії та можливості, за необхідності, корекції дози компонентів самим пацієнтом. Така корекція можлива завдяки наявності в продажі комбінованих антигіпертензивних лікарських засобів з окремим вмістом кожного препарату
Доп.точки доступа:
Долженко, М. М.
Несукай, В. А.
Бондарчук, С. А.
Шершньова, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Гончарова, С. Г.
    Московское научное общество историков медицины в 2007 г. [Текст] / С. Г. Гончарова // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины. - 2008. - № 4. - С. 62-63

Рубрики: История медицины

   Научные общества


Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Гончарова, С. Г.
    Московское научное общество историков медицины в 2015 году [Текст] = The Moscow scientific Society of historians of medicine in 2015 / С. Г. Гончарова. - Электрон. журн. // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины. - 2016. - Т. 24, № 3. - С. 191-192


MeSH-главная:
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
МОСКОВСКАЯ ОБЛАСТЬ -- MOSCOW REGION
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Губергриц, Н. Б.
    Новости Европейской панкреатологии (по материалам 45-й Встречи Европейского Клуба Панкреатологов) / Н. Б. Губергриц // Вестник Клуба Панкреатологов. - 2013. - № 3. - С. 4-1


MeSH-главная:
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC (тенденции)
ШВЕЙЦАРИЯ -- SWITZERLAND
ОБЗОР -- REVIEW
ПАНКРЕАТИТ ХРОНИЧЕСКИЙ -- PANCREATITIS, CHRONIC (диагноз, лекарственная терапия, этиология)
ПАНКРЕАТИН -- PANCREATIN (анализ, действие лекарственных препаратов, терапевтическое применение, физиология)
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Лагунов, С. И.
    О работе Правления Всероссийского научного медицинского общества гигиенистов и санитарных врачей в 1997-1998 гг. [Текст] / С. И. Лагунов // Гигиена и санитария. - 1999. - № 6. - С. 75-76


MeSH-главная:
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC (использование, тенденции)
САНИТАРИЯ -- SANITATION
ВРАЧИ ГИГИЕНИСТЫ -- OCCUPATIONAL HEALTH PHYSICIANS (тенденции)
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Кожем’янка, М. О.
    Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу [Текст] = Organization of the student scientific society’s work in the conditions of remote format of the educational process / М. О. Кожем’янка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 28-34


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
Аннотация: Пандемія COVID-19 призвела до запровадження дистанційного формату забезпечення навчального процесу в усіх галузях освіти, в тому числі й медичних закладах вищої освіти. Клінічні кафедри, особливо хірургічних дисциплін, мають певну специфіку забезпечення якісного освітнього процесу, а функціонування студентського наукового товариства є його невід’ємним компонентом у контексті студентоцентрованого підходу до навчального процесу. Мета статті – продемонструвати досвід забезпечення роботи студентського наукового товариства в дистанційному форматі, визначити переваги та недоліки даного формату діяльності, окреслити головні проблеми, що потребували вирішення, та шляхи їх розв’язання, розглянути можливості використання окремих елементів дистанційного формату забезпечення роботи після завершення дії карантинних обмежень. Під час обрання платформи для забезпечення дистанційного проведення освітнього процесу необхідно враховувати можливість використання будь-яким пристроєм незалежно від встановленої операційної системи, зручний та зрозумілий інтерфейс, стабільність роботи. В якості платформи була обрана Teams від корпорації Microsoft, що зарекомендувала себе під час організації дистанційного формату забезпечення освіти. Дане середовище дозволяє безперешкодну комунікацію всіх членів наукового керівництва, обмін навчальними матеріалами, підручниками, посиланнями, аудіо- та відеофайлами, планування засідань тощо. Позитивною практикою виявилося використання матеріалів, отриманих з верифікованих колабораційних порталів та агрегаторів професійного мультимедійного контенту, де у вільному доступі наявні клінічні кейси, записи маніпуляцій та оперативних втручань (виключно моменти оперативного втручання, що мають інтерес, без рутинних етапів), хід оперативних втручань, реабілітаційні заходи тощо. Всі автори верифіковані та є фахівцями у зазначених галузях. Таким чином дистанційний формат функціонування студентського наукового товариства продемонстрував високу ефективність, окремі аспекти використання платформи для забезпечення освітнього процесу он-лайн, сторонні відкриті ресурси були визначені як позитивні практики та мають перспективу інтеграції у звичний режим роботи
The COVID19 pandemic has led to the introduction of a distance learning format in all areas of education, including medicine. Clinical departments, especially surgical disciplines, have a specificity of educational process, and the functioning of the student scientific society is an integral part in the context of a student-centered approach to the educational process. The purpose of the article is to demonstrate the experience of providing student scientific society in remote format, identify the advantages and disadvantages of this format, outline the main problems to be solved and ways to solve them, consider the possibility of using certain elements of remote format after quarantine restrictions. A platform to provide remote educational process, must give possibility of using any device regardless of the installed operating system, be convenient and has clear interface, stability. Teams from Microsoft was chosen as the platform, which proved itself during the organization of the remote format of education. This environment allows unimpeded communication of all members of the scientific management, exchange of educational materials, textbooks, links, audio and video files, meeting planning, etc. The use of materials obtained from verified collaboration portals and aggregators of professional multimedia content resource, where clinical cases, records of manipulations and surgical interventions are available (only moments of surgical intervention, without routine stages), the course of surgery, rehabilitation measures, etc, was a positive practice. All authors are verified and are experts in these areas.Thus, the remote format of the student scientific society demonstrated high efficiency, some aspects of using the platform to provide the educational process online and third-party open resources were identified as positive practices and have the prospect of integration into the usual student scientific society mode
Доп.точки доступа:
Головаха, М. Л.
Лісунов, М. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-32 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)