Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (6)Редкие издания (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Научные общества<.>)
Общее количество найденных документов : 32
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-32 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кожем’янка М. О., Головаха М. Л., Лісунов М. С.
Заглавие : Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу
Параллельн. заглавия :Organization of the student scientific society’s work in the conditions of remote format of the educational process
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 28-34 (Шифр МУ7/2021/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
Аннотация: Пандемія COVID-19 призвела до запровадження дистанційного формату забезпечення навчального процесу в усіх галузях освіти, в тому числі й медичних закладах вищої освіти. Клінічні кафедри, особливо хірургічних дисциплін, мають певну специфіку забезпечення якісного освітнього процесу, а функціонування студентського наукового товариства є його невід’ємним компонентом у контексті студентоцентрованого підходу до навчального процесу. Мета статті – продемонструвати досвід забезпечення роботи студентського наукового товариства в дистанційному форматі, визначити переваги та недоліки даного формату діяльності, окреслити головні проблеми, що потребували вирішення, та шляхи їх розв’язання, розглянути можливості використання окремих елементів дистанційного формату забезпечення роботи після завершення дії карантинних обмежень. Під час обрання платформи для забезпечення дистанційного проведення освітнього процесу необхідно враховувати можливість використання будь-яким пристроєм незалежно від встановленої операційної системи, зручний та зрозумілий інтерфейс, стабільність роботи. В якості платформи була обрана Teams від корпорації Microsoft, що зарекомендувала себе під час організації дистанційного формату забезпечення освіти. Дане середовище дозволяє безперешкодну комунікацію всіх членів наукового керівництва, обмін навчальними матеріалами, підручниками, посиланнями, аудіо- та відеофайлами, планування засідань тощо. Позитивною практикою виявилося використання матеріалів, отриманих з верифікованих колабораційних порталів та агрегаторів професійного мультимедійного контенту, де у вільному доступі наявні клінічні кейси, записи маніпуляцій та оперативних втручань (виключно моменти оперативного втручання, що мають інтерес, без рутинних етапів), хід оперативних втручань, реабілітаційні заходи тощо. Всі автори верифіковані та є фахівцями у зазначених галузях. Таким чином дистанційний формат функціонування студентського наукового товариства продемонстрував високу ефективність, окремі аспекти використання платформи для забезпечення освітнього процесу он-лайн, сторонні відкриті ресурси були визначені як позитивні практики та мають перспективу інтеграції у звичний режим роботиThe COVID19 pandemic has led to the introduction of a distance learning format in all areas of education, including medicine. Clinical departments, especially surgical disciplines, have a specificity of educational process, and the functioning of the student scientific society is an integral part in the context of a student-centered approach to the educational process. The purpose of the article is to demonstrate the experience of providing student scientific society in remote format, identify the advantages and disadvantages of this format, outline the main problems to be solved and ways to solve them, consider the possibility of using certain elements of remote format after quarantine restrictions. A platform to provide remote educational process, must give possibility of using any device regardless of the installed operating system, be convenient and has clear interface, stability. Teams from Microsoft was chosen as the platform, which proved itself during the organization of the remote format of education. This environment allows unimpeded communication of all members of the scientific management, exchange of educational materials, textbooks, links, audio and video files, meeting planning, etc. The use of materials obtained from verified collaboration portals and aggregators of professional multimedia content resource, where clinical cases, records of manipulations and surgical interventions are available (only moments of surgical intervention, without routine stages), the course of surgery, rehabilitation measures, etc, was a positive practice. All authors are verified and are experts in these areas.Thus, the remote format of the student scientific society demonstrated high efficiency, some aspects of using the platform to provide the educational process online and third-party open resources were identified as positive practices and have the prospect of integration into the usual student scientific society mode
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дігтяр В. А., Садовенко О. Г., Камінська М. О.
Заглавие : Формування практичних навичок студентів-педіатрів у медичних закладах вищої освіти
Параллельн. заглавия :Formation of practical skills pediatric students in medical institutions of higher education
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 112-116 (Шифр МУ7/2021/2)
MeSH-главная: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Аннотация: Лікар-спеціаліст, закінчуючи вищий навчальний заклад, повинен мати високу конкурентоспроможність. Науково-дослідна робота (НДР) студентів є однією з форм підвищення рівня освіти у вищих медичних навчальних закладах. НДР студентів – це основна складова частина професійної підготовки майбутнього лікаря, що передбачає навчання студентів методик та методології наукового дослідження. Самостійна робота студентів поділяється на навчально-дослідницьку, яка включається в навчальний процес з дисципліни і проводиться в робочий час, і науково-дослідницьку, яка виконується у позанавчальний час. Найефективніше НДР реалізується в студентських наукових гуртках. Форми організації роботи гуртківців – це дебати, практикум, індивідуальна робота в клініці тощо. Особлива увага приділяється відпрацюванню практичних навичок студентами в кімнаті практичних навичок на кафедрі. Під керівництвом викладача або інтернів, старшокурсників є можливість студентів молодших курсів оволодіти виконанням основних практичних навичок, що не завжди доступно під час практичного заняття. Велику ефективність показала організація хірургічної школи на кафедрі, де одночасно мали можливість працювати інтерни, старшокурсники та студенти молодших курсів під керівництвом викладачів. Новою формою проведення студентського наукового гуртка є майстер-класи. За власним бажанням студенти виконують власні НДР під керівництвом викладача, результати яких доповідаються на секції «Хірургія» академії та інших конференціях, конгресах тощо. Багаторічний досвід кафедри свідчить про те, що студенти-гуртківці краще оволодівають теоретичними знаннями, практичними навичками та професійними вміннями, ніж ті, що не беруть участі у студентських наукових гурткахA specialist doctor graduating from a higher education institution must be highly competitive. Research work (RW) of students is one of the forms of raising the level of education in higher medical educational institutions. Student research is the main part of the professional training of the future doctor, which involves teaching students the methods and methodology of research. Independent work of students is divided into educational and research, which is included in the educational process of the discipline and is carried out during working hours, and research, which is performed in extracurricular activities. The most effective RW is implemented in student research society. Forms of organizing the work of group members are debates, workshops, individual work in the clinic, etc. Particular attention is paid to the development of practical skills by students in the room of practical skills at the department. Under the guidance of a teacher, or interns, undergraduates have the opportunity for junior students to master the implementation of basic practical skills, which is not always available during practical training. The organization of the surgical school at the department showed great efficiency, where at the same time interns, seniors and junior students had the opportunity to work under the guidance of teachers. A new form student scientific society is master classes. At their own request, students perform their RW under the guidance of the teacher, the results of which are reported at the section “Surgery” of the academy and other conferences, congresses, etc. The long-term experience of the department shows that students-students master theoretical knowledge, practical skills and professional skills better than those who do not participate in student scientific society
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ханюков О. О., Сапожниченко Л. В., Смольянов О. В.
Заглавие : Дослідницька компетентність на додипломному рівні навчання
Параллельн. заглавия :Research competency at the undergraduate level of higher education
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 36-40 (Шифр МУ7/2020/1)
MeSH-главная: ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
Аннотация: Метою роботи є обґрунтування виділення окремого поняття «дослідницька компетентність» та висвітлення шляхів формування дослідницької компетентності у студентів закладу вищої медичної освіти на прикладі роботи студентського наукового товариства на базі кафедри внутрішньої медицини 3 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України». У статті на основі існуючого законодавства України та вимог сьогодення обґрунтовано необхідність імплементації дослідницької компетентності у навчання студентів закладу вищої медичної освіти. З позицій власного досвіду та даних літератури наведено бажані цілі навчання з урахуванням можливості засвоєння «дослідницької компетенції». Проаналізовано роботу студентського наукового товариства (СНТ) клінічної кафедри, як один із можливих шляхів набуття дослідницької компетентності. Наведено аспекти роботи студентів у СНТ, які сприяють набуттю бажаної компетентності, а також ті, які можуть перешкоджати оволодінню нею. Дослідницька робота – це потужний поштовх до мотивації навчатися, оскільки спрямовує студентів на науковий пошук. Під час відвідування СНТ студенти розвивають навички літературного пошуку, критичного засвоєння інформації та оцінки існуючої первинної дослідницької літератури; формулювання наукової проблеми, що потребує вирішення; розробки та використання відповідних методів дослідження, що допоможе у вирішенні цієї проблеми; розуміння статистики та обробки даних із наступним представленням їх до літературних наукових джерел. Робота в СНТ виховує та формує професіонально необхідні якості, включаючи командну роботу, можливості управління часом та навантаженнями, розуміння медичної етики та ряд комунікативних навичок, що сприяє випускникам бути більш конкурентоспроможними на сучасному ринку праці. На сьогодні робота в СНТ залишається одним із оптимальних існуючих варіантів впровадження дослідницької компетентності у процес навчання магістрів медичного профілю, але він не забезпечує повне охоплення усіх здобувачів вищої освіти, як того вимагає закон України
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Підгорський В. С., Курдиш І. К.
Заглавие : До 60-річчя Товариства мікробіологів України ім. С. М. Виноградського
Место публикации : Мікробіологічний журнал. - К., 2019. - Том 81, N 4. - С. 131-132 (Шифр МУ14/2019/81/4)
MeSH-главная: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Долженко М. М., Несукай В. А., Бондарчук С. А., Шершньова О. В.
Заглавие : Комбінована антигіпертензивна терапія за рекомендаціями Європейського товариства з гіпертензії та Європейського товариства кардіологів (ESH/ESC 2018)
Параллельн. заглавия :Сombined antihypertensive therapy according to the guidelines of European Society of Hypertension and European Society of Cardiology (ESH/ESC 2018)
Место публикации : Ліки України. - 2018. - № 8. - С. 4-10 (Шифр ЛУ4/2018/8)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION
ЛЕКАРСТВЕННАЯ ТЕРАПИЯ КОМБИНИРОВАННАЯ -- DRUG THERAPY, COMBINATION
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY
Аннотация: У статті з позицій доказової медицини розглядається питання вибору антигіпертензивної терапії для пацієнтів з артеріальною гіпертензією (АГ) та коморбідними станами. Визначено рівні нормального артеріального тиску (АТ) та критерії класифікації АГ за ступенем і стадією захворювання. Висвітлено питання стосовно факторів ризику АГ. Розглянуто показники артеріального тиску, отримані при офісному та домашньому вимірюваннях. Враховуючи внесок емоційного фактора в розвиток та становлення АГ, наголошено на обов’язковій необхідності модифікації способу життя, яка може запобігти переходу з високого нормального АТ в АГ 1 ступеняНаголошено, що згідно з рекомендаціями Європейського товариства кардіологів 2018 року монотерапія антигіпертензивними препаратами рекомендована лише пацієнтам з низьким кардіоваскулярним ризиком при 1 стадії АГ або особам, яким виповнилося 80 років. Розглянуто класи антигіпертензивних препаратів та їх поєднання. Наведено аргументи на користь призначення фіксованих комбінацій антигіпертензивних препаратів. На прикладі комбінації еналаприлу з індапамідом наведено докази переваги комбінованої антигіпертензивної терапії та можливості, за необхідності, корекції дози компонентів самим пацієнтом. Така корекція можлива завдяки наявності в продажі комбінованих антигіпертензивних лікарських засобів з окремим вмістом кожного препарату
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гончарова С. Г.
Заглавие : Московское научное общество историков медицины в 2015 году [Электронный ресурс]
Параллельн. заглавия :The Moscow scientific Society of historians of medicine in 2015
Место публикации : Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины. - 2016. - Т. 24, № 3. - С. 191-192 (Шифр ПР29/2016/24/3)
Вид и объем ресурса: Электрон. журн.
MeSH-главная: НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
МОСКОВСКАЯ ОБЛАСТЬ -- MOSCOW REGION
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Рибачук А.
Заглавие : Що приховано за назвою "Наукова школа"?
Место публикации : Мистецтво лікування. - 2016. - № 9/10. - С. 50-52 (Шифр МУ55/2016/9/10)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
НАУЧНЫЕ РАБОТНИКИ -- RESEARCH PERSONNEL
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Волощук Н. І., Денисюк О. М.
Заглавие : Індивідуальна робота в студентському науковому гуртку кафедри фармакології як фактор формування професійної компетенції
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 4. - С. 257-259 (Шифр БУ5/2014/18/4)
MeSH-главная: НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Протокол № 499 заседания Научного общества онкологов Санкт-Петербурга и Ленинградской области
Место публикации : Вопросы онкологии. - 2014. - T. 60, № 4. - С. 527-531 (Шифр ВР55/2014/60/4)
MeSH-главная: ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL ONCOLOGY
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Пішак В. П., Кривчанська М. І., Ризничук М. О.
Заглавие : Студентське наукове товариство як перша сходинка до формування творчого потенціалу науковця
Место публикации : Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 89-91 (Шифр МУ7/2014/1)
MeSH-главная: НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-32 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)