Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (89)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Образование зубоврачебное<.>)
Общее количество найденных документов : 125
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Обґрунтування необхідності впровадження стимуляційного навчання здобувачів стоматологічної освітиза результатами аналізу діяльності Стоматологічного медичного центру Національного медичного університету імені О. О. Богомольця [Текст] = Substantiation of the need to implement simulation training for dental students based on the analysis of the activities of the Stomatological Medical Center at O. Bogomolets National Medical University / В. Чопчик [та ін.] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2023. - № 1. - С. 7-13. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, организация и управление)
Аннотация: В роботі проведено аналіз існуючих проблем практичної підготовки студентів стоматологів на клінічних базах профільних кафедр в сучасних умовах реформування системи охорони здоров’я а також впливу пандемії COVID 19 і збройної агресії рф, а також обґрунтовано доцільність симуляційного навчання студентів стоматологічних факультетів. В основу дослідження покладено вивчення статистичних матеріалів Стоматологічного медичного центру НМУ імені О.О. Богомольцята результати анонімного анкетування випускників стоматологічного факультету, лікарів інтернів, що проходили післядипломну підготовку на базі СМЦ, а також вивчення думки експертів-науковців щодо діяльності Стоматологічного медичного центру як науково-навчально-лікувальної бази підготовки майбутніх фахівців у галузі стоматології. Продемонстровано тенденцію до суттєвого зменшення кількості звернень за медичною стоматологічною допомогою до університетської стоматологічної клініки при збільшенні частки пацієнтів, що отримують платні стоматологічні послуги за межами навчального процесу, що суттєво обмежує можливість набуття практичних навичок безпосередньо під час клінічного прийому хворих. Так, загальна кількість звернень в СМЦ склала: в 2012 році–257115 пацієнтів, в 2019 році–181507 пацієнтів, а в 2022 році – 101471 пацієнтів. З них в рамках навчального процесу було прийнято: у 2012 році –94416, у 2019 році –56693, у 2022 році –18382 пацієнта. Суттєве падіння кількості звернень в Стоматологічний медичний центр, відносно стала кількість здобувачів стоматологічної освіти в НМУ імені О.О. Богомольця і реалії останніх трьох років призвели до виникнення певних обмежень та зниження можливостей для практичної підготовки майбутніх стоматологів. Наведені дані дали змогу порахувати середню кількість пацієнтів на одного здобувача медичної стоматологічної освіти на рік, яка склала у 2012 році –52,57, у 2019 році –25,85, а у 2022 році всього 9,22 чоловік. Неможливість забезпечити навчання із залученням тематичних пацієнтів є підставою до перегляду підходів до практичної підготовки лікарів-стоматологів з розширенням використання симуляційного обладнання з можливістю комп’ютерного контролю відпрацювання навичок. Результати анонімного анкетування також підтверджують необхідність підвищення ефективності практичної підготовки студентів стоматологів та лікарів-інтернів, зокрема за рахунок впровадження нових форм навчання, таких, як – симуляційна підготовка. Обговорюються переваги та недоліки даної форми практичної підготовки за різних умов організації навчального процесу
The article analyzes the existing problems of practical training of dental students at the clinical bases of specialized departments in the modern conditions of the health care system reforms, as well as the impact of the COVID-19 pandemic and armed aggression of the russian federation, and also substantiates the feasibility of simulation training for students of dental faculties. The research is based on the study of statistical materials of the Stomatological Medical Center in O. Bogomolets NMU (SMC), the results of an anonymous survey of graduates of the Dental Faculty, interns and doctors who underwent post-graduate training at the SMC. A tendency to a significant decrease in the number of applications for dental care to the university dental clinic has been demonstrated with an increase in the proportion of patients receiving paid dental services who were excluded from the educational process. Such tendency limits the possibility of acquiring practical skills directly during the clinical diagnostics and treatment of patients. Thus, the total number of patient visits to the SMC was: in 2012–257,115 patients, in 2019–181,507 patients, and in 2022–101,471 patients. Of these, 94,416 patients were admitted as part of the educational process in 2012, 56,693 in 2019, and 18,382 patients in 2022. A significant drop in the number of patients who visited the Stomatological Medical Center, a relatively constant number of dental students at O. Bogomolets NMU and the realities of the past three years have led to the emergence of certain restrictions and reduced opportunities for practical training of future dentists. The presented data made it possible to calculate the average number of patients per student of medical and dental education per year, which was 52.57 in 2012, 25.85 in 2019, and only 9.22 people in 2022. The limited possibility of training with the involvement of thematic patients is a reason to revise the approaches to the practical training for dentists with the expansion of the use of simulation equipment with the possibility of computer control of practicing skills. The results of the anonymous survey also confirm the need to improve the effectiveness of the practical training of dental students and interns, in particular through the introduction of new forms of training, such as simulation training. Advantages and disadvantages of this form of practical training under different conditions of organization of the educational process are discussed.
Доп.точки доступа:
Чопчик, В.
Канюра, О.
Біденко, Н.
Копчак, А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Perebyinis, P. P.
    Practical training of higher education learners in specialty stomatology at Bukovinian State Medical University [Текст] = Практична підготовка здобувачів вищої освіти за фахом «Стоматологія» Буковинського Державного Медичного Університету / P. P. Perebyinis, N. B. Kuzniak // Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 4. - С. 71-75. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (организация и управление, тенденции)
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ -- GROUP PRACTICE, DENTAL (организация и управление, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (тенденции)
Аннотация: Considerable changes have taken place in the health care system of Ukraine. These processes produce a great influence on higher medical education, and therefore, it is significantly transforming. Comprehensive mastering of a substantial amount of practical skills, continuous advance of professional training quality is one of the important tasks at higher medical educational institutions. Training of a dentist involves practical training of essential common medical manipulations as well as special skills in diagnostics, prevention, and treatment of dental diseases.Objective structured clinical exam (OSCE) is a leading one in training of higher education learners in the field of dentistry. The exam stimulates learning and concentrates student attention on acquiring clinical competence, increases the quality of educational experience of those taking the exam. It provides validity and reliability of assessment, qualitative feedback relations with current assessment of knowledge and skills of students. Objective — to analyze the educational-professional program «Stomatology» and directions of its implementation among higher education learners at the departments of stomatology. Materials and methods. Analysis of the educational-professional program «Stomatology», psychological-pedagogical and methodological literature, materials of educational- methodological conferences, methodological work of the departments. To achieve the aim, to specijy the content and peculiarities of implementation of up-to-date pedagogical methods in the educational process the following theoretical methods of the research are applied: analysis, synthesis, generalization, comparison, and systematization. Conclusions. Implementation of the educational program 221 «Stomatology» at Bukovinian State Medical University is based on current scientific achievements of stomatology and dentistry aid system. The program considers special distinctive features in the development of the regional health care system under conditions of labor market transformation. Education is focused on a qualified practical dentistry training of learners by means of integration of international innovation educational technologies. OSCE produces a positive effect on the educational process, since it stimulates learning. The attention of learners is concentrated on mastering clinical competence. Student knowledge is assessed under conditions as close as possible to clinical ones. It helps accurate assessment of their skills and abilities necessary in professional work
У системі охорони здоров 'я України відбулись значні зміни. Ці процеси мають великий вплив на вищу медичну освіту, і тому вона значно трансформується. Досконале опанування значним об'ємом практичних навичок, постійне підвищення якості професійної підготовки є одним із важливих завдань вищих медичних закладів освіти. Підготовка лікаря-стоматолога передбачає практичне відпрацювання необхідних для лікаря не тільки загальномедичних маніпуляцій, а й спеціальних навичок із діагностики, профілактики, лікування стоматологічних захворювань. Провідним у підготовці здобувачів вищої освіти за фахом «Стоматологія» є об’єктивний структурований клінічний іспит, який стимулює навчання і концентрує увагу студентів на набутті клінічних компетентностей, підвищує якість начального досвіду в осіб, що складають іспит, забезпечує валідність та надійність оцінювання, якісний зворотній зв 'язок при поточному оцінюванні знань та вмінь студентів. Мета дослідження - здійснити аналіз освітньо-професійної програми «Стоматологія» та напрямів її реалізації у здобувачів вищої освіти на кафедрах стоматологічного спрямування. Матеріал та методи. Аналіз освітньо-професійної програми «Стоматологія», психолого-педагогічної, методичної літератури, матеріалів навчально- методичних конференцій, методичної роботи кафедри. Для досягнення мети, уточнення сутності та особливостей використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі застосовано теоретичні методи (аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, систематизація). Висновки. 1. Реалізація освітньої програми 221 «Стоматологія» у БДМУ ґрунтується на сучасних наукових досягненнях стоматології та системи стоматологічної допомоги. У програмі враховано специфіку розвитку системи охорони здоров’я регіону в умовах трансформації ринку праці. Навчання зорієнтоване на кваліфіковану практичну стоматологічну підготовку здобувачів шляхом інтеграції міжнародних інноваційних освітніх технологій. 2. Об’єктивний структурований клінічний іспит позитивно впливає на освітній процес, оскільки стимулює навчання: увага здобувачів вищої освіти зосереджена на набутті клінічних компетентностей. 3. Знання студентів оцінюються в умовах, максимально наближених до клінічних, які допомагають найбільш точно оцінити їхні вміння і навички, необхідні у професійній діяльності
Доп.точки доступа:
Kuzniak, N. B.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Попело, Ю. В.
    Поєднання традиційних та інтерактивних методів навчання при викладанні розділу "Вроджені вади розвитку обличчя" на кафедрі дитячої хірургічної стоматології [Текст] / Ю. В. Попело // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 1. - С. 33-36


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- ORAL SURGICAL PROCEDURES (обучение)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
Аннотация: Першочерговим завданням вищої медичної освіти України нині є забезпечення закладів охорони здоров’я конкурентоспроможними кадрами з фундаментальними знаннями. Компетентна складова здобувача вищої освіти передусім передбачає впровадження оновлених підходів до навчального процесу. Під час вивчення компоненти «Дитяча хірургічна стоматологія» тема «Вроджені вади розвитку обличчя» є однією зі складних для сприйняття, але вельми важливою. Як доводить досвід, труднощі виникають саме в засвоєнні практичного матеріалу. З огляду на це, метою нашої роботи була оптимізація викладання дисципліни «Дитяча хірургічна стоматологія», спрямована на формування компетентнісної складової у здобувачів вищої освіти. У вивченні цієї теми насамперед слід акцентувати увагу на актуальності проблеми. Окрім того, з метою поглибленого засвоєння матеріалу в процесі практичного заняття ми застосовували інтерактивні методи навчання: мозкові атаки, кейс-метод, презентації, рольові та ділові ігри. Для систематизації теоретичних знань студентів, отриманих на практичному занятті з зазначеної теми, викладається лекційний матеріал, зміст якого науково обґрунтований і доповнений мультимедійною презентацією. Для забезпечення балансу між теоретичною та практичною частинами підготовки здобувача вищої освіти на базі кафедри створено обласний діагностично-консультативний центр для дітей зі вродженими та набутими вадами розвитку обличчя, досвід і напрацювання якого є додатковим джерелом методологічного забезпечення навчального процесу. Наведені нами дані та методики викладання, спрямовані на отримання необхідних знань і практичних навичок здобувачами з вивчення теми «Вроджені вади розвитку обличчя», свідчать про перспективність їх упровадження й дають змогу додатково створити базові передумови для подальших пошуків з оптимізації навчального процесу для формування компетентностей відповідно до освітньо-професійної програми
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Ільницька, О. М.
    Дистанційна форма навчання на післядипломній освіті підготовки лікарів-інтернів-стоматологів: міф чи реальність [Текст] = Distance form of education on postgraduate education of training of internal dentists: myth or reality / О. М. Ільницька, А. Б. Костишин // Клінічна стоматологія. - 2021. - N 1. - С. 70-79


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Аннотация: На сьогодні прогресивним у розвитку нашого інформаційного суспільства сфери технологій виступає дистанційна освіта як нова освітня парадигма розвитку освітньо-інформаційного простору
At present, distance education as a new educational paradigm of development of educational and information space is progressive in the development of our information society in the field of technologies
Доп.точки доступа:
Костишин, А. Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Петрушанко, Т. О.
    Особливості та перспективи дистанційного навчання на кафедрі терапевтичної стоматології [Текст] / Т. О. Петрушанко, Т. Д. Бублій, Л. І. Дубовая // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 1. - С. 14-16


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (эпидемиология)
Аннотация: Навчання майбутніх лікарів має бути безперервним і організованим на високому рівні, оскільки медицина є однією з пріоритетних галузей суспільства. Із уведенням карантину в умовах пандемії особливо гостро постало питання про зміну формату занять також і в нашому закладі вищої освіти. Зміни пов’язані з необхідністю запобігти масовим скупченням студентів-медиків. У перші дні карантину були організовані групи в месенджерах Viber і Telegram. У наступні дні здійснювався інструктаж щодо використання платформи Zооm-сервісу для проведення відеоконференцій, онлайн-зустрічей і дистанційного навчання, а також організовано тренінги. На сайті кафедри були розміщені контактні дані всіх викладачів, розклад занять, тематичній план лекцій і практичних занять, список основної та додаткової літератури для студентів кожного курсу. У матеріалах для завантаження студенти мали змогу ознайомитися з мультимедійними презентаціями лекцій, навчальними посібниками, які розроблені співробітниками кафедри, методичними рекомендаціями за всіма темами практичних занять згідно з тематичним планом. Нові освітні технології сприяють удосконаленню інформаційної компетентності, дають змогу учням самостійно освоювати навчальний матеріал, але навчання лікаря практичним навичкам потребує традиційного очного контакту студента з викладачами та пацієнтами. Не вся теоретична підготовка і практика з прийняття рішень можуть відбуватися в дистанційній формі. Віртуальне спілкування ніколи не замінить живого контакту між лікарем і пацієнтом, тому електронний зв’язок може бути лише допоміжним елементом контактів. Саме тому перехід на тотальне дистанційне навчання, на нашу думку, не є доцільним
Доп.точки доступа:
Бублій, Т. Д.
Дубовая, Л. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Досвід викладання вибіркової дисципліни "Сучасні принципи діагностики та лікування дизонтогенетичної патології щелепно-лицевої ділянки" [Текст] / П. І. Ткаченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 1. - С. 17-21


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (стандарты)
ЧЕЛЮСТНО-ЛИЦЕВЫЕ АНОМАЛИИ -- MAXILLOFACIAL ABNORMALITIES (генетика, диагностика, лекарственная терапия, хирургия)
Аннотация: Для постійного розвитку охорони здоров’я України, зокрема стоматології, передусім необхідні висококваліфіковані фахівці, які володіють сучасними знаннями й уміннями в галузі діагностики, лікування, реабілітації та профілактики різноманітних захворювань людини. Тому підвищення якості підготовки медичних кадрів відповідно до стандартів вищої освіти є дуже актуальною проблемою. В Українській медичній стоматологічній академії створені всі необхідні умови для формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 221 «Стоматологія» завдяки збалансованості обов’язкових і вибіркових освітніх компонентів освітньо-професійної програми «Стоматологія». Вона містить великий перелік вибіркових компонентів, підготовлених науково-педагогічними працівниками вишу за ініціативою академії та відповідно до рекомендацій стейкхолдерів, серед яких і «Сучасні принципи діагностики та лікування дизонтогенетичної патології щелепно-лицевої ділянки», яка поглиблено вивчає етіологію, патоґенез, клініку, сучасні методи діагностики, лікування захворювань дизонтогенетичного походження в дітей, формує навички складання раціональної схеми обстеження пацієнта із захворюваннями, що виникли внаслідок порушення ембріоґенезу, та вміння аналізувати отримані результати, визначає провідні симптоми і синдроми дизонтогенетичного походження та проведення диференційної діагностики з обґрунтуванням і формулюванням діагнозу, принципи комплексного лікування хворих, допомагає завбачати та запобігати ускладненням цих захворювань у дітей. Висвітлено досвід викладання вибіркової компоненти освітньої програми «Сучасні принципи діагностики та лікування дизонтогенетичної патології щелепно-лицевої ділянки» на кафедрі дитячої хірургічної стоматології УМСА, який засвідчив перспективність її викладання студентам 5 курсу стоматологічного факультету та отримав з їхнього боку позитивний відгук. Це надихнуло науково-педагогічних працівників кафедри на подальшу роботу з удосконалення навчального процесу
Доп.точки доступа:
Ткаченко, П. І.
Доленко, О. Б.
Лохматова, Н. М.
Білоконь, С. О.
Попело, Ю. В.
Коротич, Н. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Попело, Ю. В.
    Важливість міждисциплінарного підходу при вивченні дитячої хірургічної стоматології / Ю. В. Попело // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 3/4. - С. 27-32


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY (обучение)
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- ORAL SURGICAL PROCEDURES (обучение)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Висвітлено важливість міждисциплінарного підходу під час вивчення дитячої хірургічної стоматології. Уведення Стандарту вищої освіти за спеціальністю 221 «Стоматологія», галузь знань 22 «Охорона здоров’я» для другого (магістерського) рівня вищої освіти дало нам згоду переглянути й удосконалити низку положень стосовно вивчення дитячої хірургічної стоматології. Насамперед оновлена освітньо-професійна програма 221 «Стоматологія» окреслює перелік компетентностей і результатів навчання з дисципліни «Дитяча хірургічна стоматологія» та чітко визначає пререквізити, на яких базується вивчення дитячої хірургічної стоматології. Вивчаючи дитячу хірургічну стоматологію, а саме питання, пов’язані з запальними процесами щелепно-лицевої ділянки, слід акцентувати увагу на етіології і патоґенезі цієї патології безпосередньо у віковому аспекті. Водночас важливо наголошувати на необхідності профілактичних стоматологічних заходів, вчасного терапевтичного втручання, особливо в період прорізування постійних зубів і невідкладного радикального лікування для запобігання ускладненням. Окрім того, важливою складовою для цієї тематики є питання, пов’язані з віковими особливостями формування органів і систем дитини, схильності до гіперергічних реакцій та генералізації запального процесу, фактором мінімального протизапального потенціалу, що в поєднанні зумовлюють швидке поширення інфекції в щелепно-лицевій ділянці
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    100 років стоматологічному факультету Національного медичного університету імені О. О. Богомольця // Сучасна стоматологія = Современная стоматология. - 2020. - № 4. - С. 70-71


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (история)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (история)
Аннотация: У 2020 році виповнюється 100 років з моменту заснування стоматологічного факультету Національного медичного університету ім.О.О. Богомольця. 18 жовтня 1920 року міським Губвиконкомом було видано наказ, згідно з яким створений у 1919 році Одонтологічний інститут було приєднано до Інституту охорони здоров’я (нині – Національний медичний університет ім.О.О. Богомольця) як окремий його факультет. Першим деканом факультету було призначено К. Тарасова
Доп.точки доступа:
Стоматологічний факультет Національного медичного універитету ім. О. О. Богомольця \о нем\

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Переваги та недоліки дистанційного навчання майбутніх лікарів-стоматологів [Текст] / А. В. Марченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 4. - С. 11-14


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление)
Аннотация: Висвітлено переваги та недоліки дистанційного навчання майбутніх лікарів-стоматологів в Українській медичній стоматологічній академії під час карантину. Доведено, що карантин - це мотивація навчатись по-новому. В еру новітніх технологій на допомогу освітянам приходять інтернет-ресурси, платформи для онлайн-спілкування, соціальні мережі. Складнощі під час дистанційного навчання полягали в зміні підходу до способу подання та сприйняття навчального матеріалу. Адаптація та сприйняття дистанційної форми навчання для всіх проходять по-різному. Дехто категорично не сприйняв нову форму навчання, оскільки повноцінний контроль з боку викладача відсутній, тому необхідне збільшення мотивації до навчання та самоконтролю. Основою підготовки залишається живе спілкування і оволодіння практичними навичками в реальних ситуаціях.
Отражены преимущества и недостатки дистанционной учебы будущих врачей-стоматологов в Украинской медицинской стоматологической академии во время карантина. Доказано, что карантин - это мотивация учиться по-новому. В эру новейших технологий на помощь педагогам приходят интернет-ресурсы, платформы для онлайн-общения, социальные сети. Сложности во время дистанционной учебы заключались в изменении подхода к способу представления и восприятия учебного материала. Адаптация и восприятие дистанционной формы учебы для всех проходят по-разному. Кое-кто категорически не воспринял новую форму учебы, поскольку полноценный контроль со стороны преподавателя отсутствует, поэтому необходимо увеличение мотивации к учебе и самоконтролю. Основой подготовки остается живое общение и овладение практическими навыками в реальных ситуациях.
Доп.точки доступа:
Марченко, А. В.
Ніколішина, Е. В.
Литовченко, І. Ю.
Ніколішин, І. А.
Хміль, Т. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Сучасна модель професійної підготовки магістрів-стоматологів [Текст] = А modern model of masters’ in dentistry professional training / Я. А. Кульбашна [та ін.] // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 45-49


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Аннотация: У статті доведено, що система професійної підготовки магістрів-стоматологів в Україні не відповідає достатньою мірою міжнародним вимогам і регламентованим Національною рамкою кваліфікацій рівням освіти. Водночас оновлений галузевий стандарт вищої освіти за спеціальністю «Стоматологія» (2019) містить низку суперечливих положень, зокрема: наявність освітньо-професійної і освітньо-наукової (на вибір ЗВО) програм підготовки з різним об’ємом кредитів (300 і 360 відповідно)
Обґрунтовано необхідність імплементації у модель процесу професійної підготовки магістрів-стоматологів рівнів молодшого бакалавра – асистента стоматолога, бакалавра – одонтолога-гігієніста і магістра – лікаря-стоматолога. Це дасть змогу студентам закладів вищої стоматологічної освіти розпочати практичну діяльність з молодших курсів, що сприятиме підвищенню рівня їх професійної компетентності і відновленню профілактичної складової стоматологічної допомоги населенню України. Для забезпечення відповідності стоматологічної освіти в Україні вимогам ВФМО у частині обсягу навчального навантаження і необхідності посилити її практичну складову доведено доцільність продовжити термін професійної підготовки магістрів до 6 років з останнім – практично-орієнтованим роком навчання. Розроблена модель професійної підготовки магістрів-стоматологів відповідно до Національної рамки кваліфікацій і вимог Всесвітньої федерації медичної освіти
Доп.точки доступа:
Кульбашна, Я. А.
Маланчук, В. О.
Нагірний, Я. П.
Скрипник, І. Л.
Захарова, В. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)