Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (89)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Образование зубоврачебное<.>)
Общее количество найденных документов : 125
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Панчук, О. Ю.
    Емпатичні здібності студентів-стоматологів на етапі навчання у вищих медичних навчальних закладах та проблеми їх психогігієнічної та психофізіологічної оцінки у контексті визначення адаптаційних можливостей та морфофункціонального стану їх організму [] = Еmpathic abilities of students-dentists on stage education in higher medical educational institutions and problems of their psychohygienic and psychophysiological assess ment in the context of determining adaptation abilities and morphofunctional state of their organism and levels of professional suitability / О. Ю. Панчук, І. В. Cергета, А. В. Шаюк // Вісник морфології. - 2016. - Т. 22, № 2. - С. 283-287. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (тенденции)
АДАПТАЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PHYSIOLOGICAL (физиология)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL (физиология)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: В ході проведених досліджень здійснена психогігієнічна оцінка емпатичних здібності студентів-стоматологів на етапі навчання у медичних вищих навчальних закладах у контексті визначення адаптаційних можливостей та морфофункціонального стану їх організму. Одержані результати визначають той факт, що найвищі за рівнем виражен ня показники сумарних значень емпатичних здібностей спостерігались у студенток і студентів 1 курсу, найнижчі - у студенток 3 курсу і студентів 5 курсів ВМНЗ, тобто впродовж часу перебування у закладі вищої медичної освіти їх величини серед дівчат поступово, проте, в статистично значущій мірі, зменшувались, серед юнаків спочатку також достовірно зменшувались, згодом дещо зростаючи, однак, не досягаючи значень, властивих для вихідного рівня. Аналогічні у переважній більшості випадків дані (за винятком емоційного каналу емпатії у дівчат і раціонального каналу емпатії у юнаків) були властиві і для окремих компонентів емпатичних здібностей студентської молоді
Доп.точки доступа:
Сергета, І. В.
Шаюк, А. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Глазунов, О. А.
    Современные подходы в подготовке врача-интерна стоматолога [Текст] / О. А. Глазунов, С. В. Степанова // Вісник стоматології. - 2017. - N 1. - С. 76-78. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Аннотация: Алгоритмизация и процессуальное руководство лечебного процесса стали очень популярными. Навыки алгоритмического мышления способствуют формированию особого стиля поведения врача-интерна-стоматолога с пациентом. Алгоритмическое мышление позволит врачу эффективно собрать жалобы и анамнез у пациента, определить наиболее подходящие подходы к обследованию, четко спланировать свои лечебные действия. Вместе с тем, необходимо прививать понятия и виденья и недостатков стандартов, т.к. каждый больной и его болезнь индивидуальны, персонифицированы. Поэтому главная роль педагога акцентировать внимание на том, что при применении стандартов должна быть предусмотрена этиопатогенетическая направленность лечения, а выбор технологии всегда должен оставаться за врачом, в пределах его знаний и возможностей, особенностей больного, нозологической формы и течения болезни
Доп.точки доступа:
Степанова, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Іленко, Н. М.
    Інформаційно-комунікаційні технології при вивченні дисципліни "Терапевтична стоматологія" на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ "УМСА" [Текст] / Н. М. Іленко, Н. В. Котелевська, О. М. Бойченко // Український стоматологічний альманах. - 2017. - № 3. - С. 42-43. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
ЗУБОВРАЧЕБНАЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- TECHNOLOGY, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Аннотация: Висвітлено актуальність використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) під час вивчення дисципліни «Терапевтична стоматологія» у вищих медичних навчальних закладах. Розглянуто позитивні можливості ІКТ у навчальному процесі вищої школи
Доп.точки доступа:
Котелевська, Н. В.
Бойченко, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Самойленко, А. В.
    Сучасні інформаційні системи, технічні засоби навчання, технології та рішення, запроваджені в освітню практику на кафедрі терапевтичної стоматології Державного закладу "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" [Текст] : з нагоди 100-річного ювілею Дніпропетровської медичної академії / А. В. Самойленко, В. Ю. Орищенко, І. В. Горб-Гаврильченко // Современная стоматология. - 2017. - N 3. - С. 94-99. - Бібліогр.: с. 99


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
Аннотация: Представлено досвід підвищення якості підготовки майбутніх лікарів з використанням нових інформаційних технологій, сучасної організації навчального процесу, системного підходу в навчанні, включаючи самостійну роботу, на кафедрі терапевтичної стоматології Державного закладу "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров'я України". Застосування інноваційних технологій з метою активізації пізнавальної діяльності студентів має велике соціальне й педагогічне значення та посідає важливе місце в удосконаленні майбутніх лікарів. Компетентнісний підхід до освіти як пріоритетний напрям навчального процесу на кафедрі терапевтичної стоматології сприяє розвитку здібностей студентів, опануванню навичок самостійної роботи та самоконтролю засвоєних знань, підвищує якість підготовки лікарів та її відповідності чинним державним і міжнародним стандартам
Доп.точки доступа:
Орищенко, В. Ю.
Горб-Гаврильченко, І. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Оптимізація моніторингу ступеня оволодіння практичними навичками лікарями-інтернами за спеціальністю "Стоматологія" [Текст] / О. В. Павленко [та ін.] // Современная стоматология. - 2017. - N 1. - С. 92-94. - Бібліогр.: с. 94


MeSH-главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Аннотация: Мета: підвищення якості підготовки лікарів-інтернів на етапі первинної спеціалізації (інтернатури) шляхом створення адаптивних умов для засвоєння ними всіх необхідних практичних (мануальних) навичок для здійснення своєї професійної діяльності на засадах доказової медицини. Багаторічний досвід роботи з лікарями-інтернами за спеціальністю "Стоматологія" співробітників кафедри стоматології інституту стоматології Національної медичної академії післядипломної освіти імені П. Л. Шупика показав, що важливою частиною їх підготовки є саме оволодіння ними практичною складовою спеціальності. На етапі інтернатури як базової ланки передбачаються систематизація та поглиблення теоретичних знань, отриманих під час додипломного навчання, та оволодіння практичними навиками, необхідними для надання кваліфікованої стоматологічної допомоги населенню в обсягах, визначених чинним законодавством України. Застосування сучасних засобів моніторингу навчання та адаптивних форм викладання навчального матеріалу з урахуванням індивідуальних потреб кожного учасника навчального процесу дозволяє значно покращити якість підготовки лікарів-інтернів за спеціальністю "Стоматологія". Висновки: запровадження сучасних адаптивних форм навчання лікарів-інтернів на кафедрах післядипломної освіти дозволяє здійснювати постійний моніторинг рівня теоретичних знань та ступеня оволодіння практичними навичками, що забезпечує підготовку кваліфікованого фахівця за спеціальністю "Стоматологія"
Доп.точки доступа:
Павленко, О. В.
Сіренко, О. Ф.
Ступницька, О. М.
Листопад, О. П.
Ілик, Р. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Левків, М. О.
    Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології [Текст] = Application of case-method study in the professional training of foreign students at the department of therapeutic dentistry / М. О. Левків // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 71-74. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
Аннотация: У статті наведено особливості викладання дисципліни за допомогою кейс-методу навчання, при якому роль викладача в цьому процесі посідає головне місце. Викладач мотивує навчальну діяльність студентів, спонукає їх до навчання, організовує навчальний процес таким чином, щоб він мав максимальний ефект. Готуючи практичне заняття з іноземними студентами, викладач повинен ретельно продумати структуру заняття, окреслити проблему та її розв’язання, навчити студента творчо підходити до вивчення та засвоєння матеріалу, вміло користуватися набутими знаннями, а не лише надати студентові певний обсяг практичних навичок
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Суховолець, І. О.
    Особливості проведення лекційних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців [Текст] = The specifics of lecturing of the chapter “Diseases of mucous membrane of oral cavity” for foreign students / І. О. Суховолець // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Аннотация: У даній статті описані особливості проведення лекційних занять з розділу “Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців стоматологічного факультету. Описано й обґрунтовано переваги використання мультимедійних технологій та запропоновано методику проведення лекцій, яка сприятиме підвищенню концентрації студентів на матеріалі та кращому його запам’ятовуванню
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Мороз, В. М.
    Фізіолого-гігієнічні аспекти комплексної оцінки тривожності, астенічних та депресивних проявів студентів, які здобувають спеціальності стоматологічног профілю у закладах вищої медичної освіти [Текст] = Physiological-hygienic aspects of complex assessment of anxiety, asthenia and depressive manifestations of students who acquire dental specialty in higher medical educational institutions / В. М. Мороз, І. В. Сергета, О. Ю. Панчук // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2016. - № 27. - С. 119-123. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (кадры)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (психология)
АСТЕНИЯ -- ASTHENIA
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY
Доп.точки доступа:
Сергета, І. В.
Панчук, О. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів [Текст] = Methodological aspects of improving students preparation of orthopedic dentistry for graduation practical-oriented and test licensed exams / І. В. Машейко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 35-38


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОРТОПЕДИЧЕСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PROSTHODONTICS
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Аннотация: Мета роботи – пошук шляхів підвищення якісної успішності студентів 5 курсу напрямку підготовки “Стоматологія”, поліпшення результатів складання ліцензійного тестового екзамену “КРОК-2” та практично-орієнтованого випускного іспиту. Дослідження базується на вивченні літературних джерел з оптимізації навчального процесу та власному досвіді застосування індивідуалізованого підходу до вивчення ортопедичної стоматології студентами 5 курсу напрямку підготовки “Стоматологія”, підготовки до складання тестового ліцензійного екзамену “КРОК-2” та практично-орієнтованого випускного іспиту
Доп.точки доступа:
Машейко, І. В.
Герасимчук, П. Г.
Матвєєнко, Р. Ю.
Мамедов, Р. В.
Кривчук, О. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Гевкалюк, Н. О.
    Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих [Текст] = Competence approach in the training of pediatric dentists / Н. О. Гевкалюк // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 16-18


MeSH-главная:
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Аннотация: Мета роботи – формування у студентів на практичних заняттях із дитячої стоматології комунікативних навичок і вмінь, готовності до тактовної психологічної корекції пацієнтів дитячого віку для успішного проведення лікувально-діагностичних стоматологічних маніпуляцій. Основна частина. У Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського на кафедрі дитячої стоматології постійно вдосконалюються технології навчального процесу, впроваджуються сучасні педагогічні технології, зокрема тренінгова, коучинг, кейс-технології, інші інтерактивні техніки, що мотивують студентів до майбутньої практичної діяльності, дозволяють готувати спеціалістів, здатних в умовах практичної охорони здоров’я найефективніше використовувати теоретичні знання. Тренінгова технологія, зокрема коучинг, сприяє формуванню професійних, комунікативних умінь і навичок, навичок самопізнання, спілкування та взаємодії людей у групі, дозволяє особистості при використанні потрібних методів і прийомів досягти поставлених цілей, найвищих результатів діяльності. Відповідно до теми практичного заняття із дитячої стоматології викладач вибудовує сюжетно-рольову ситуацію, де кожному студенту відводиться певна роль: маленький пацієнт, його родичі, стоматолог-терапевт, стоматолог-хірург, ортодонт, рентгенолог, завідувач відділення, медична сестра, реєстратор тощо. Лікарю-стоматологу необхідно знайти психологічний контакт із дитиною та її батьками. Мистецтво бесіди, основане на розумінні, довірі, співчутті, та психологічний вплив лікаря-стоматолога на дитину – це ключ до встановлення співпраці з маленьким пацієнтом і запорука успішного лікування. Висновок. Вміння встановити психологічний контакт із дитиною, вміння правильно, адекватно оцінити клінічну ситуацію, ефективно провести діагностичні та лікувальні стоматологічні маніпуляції підвищує професійний рівень підготовки майбутнього спеціаліста, удосконалює професійну майстерність студентів старших курсів, робить можливим надання кваліфікованої медичної допомоги
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)