Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (89)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Образование зубоврачебное<.>)
Общее количество найденных документов : 125
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Махлинець, Н. П.
    Як навчити засвоїти практичні навички без стресу на прикладі студентів стоматологічного факультету ІV року навчання / Н. П. Махлинець, Л. Ю. Плав’юк // Арх. клін. медицини. - 2017. - N 2. - С. 41-44


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, организация и управление)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление)
Аннотация: Наведено матеріали експериментального дослідження, яке присвячене уникненню стресу в процесі спрямованого формування практичних знань і навичок у студентів. Через те, що студенти постійно перебувають у хронічному конструктивному стресі, класична система засвоєння знань і навичок стає трудомісткою. Спостерігається низька засвоюваність матеріалу через нерозуміння студентами поставленого перед ними завдання. Завданням експерименту було підвищити ефективність засвоєння практичних навичок із терапевтичної стоматології з урахуванням психоемоційного стану студентів. Було сформовано 2 групи студентів з різних груп IV курсу, які проходили курс пародонтології. I групі студентів (35 осіб) викладач пояснював конкретну мету і переваги ручного зняття зубних відкладень за допомогою кюреток Грейсі та подавав конкретизовану схему маніпуляції. Викладач повільно демонстрував на муляжі щелепи кожен елемент дії: інструмент та конкретний зуб, для якого він використовується. Тоді студентам було запропоновано самостійно провести зняття зубних відкладень, керуючись схемою. II групі студентів (34 особи) проводили традиційне навчання зняття зубних відкладень за допомогою кюреток Грейсі. Викладач спочатку пояснював значення цієї маніпуляції, а тоді повільно продемонстрував її на муляжі. Після цього студенти самостійно виконували маніпуляцію. Проведено порівняння успішності засвоєння практичних навичок студентів та вироблення стійкої автоматизованої навички. Результати дослідження показали, що в 34 студентів I групи (97,1 %) з першого разу правильно провели зняття зубних відкладень, а після проведення по 10 ідентичних маніпуляцій у всіх студентів I групи виробився стійкий автоматизований навик. Після того, як кожен студент II групи виконав по 10 маніпуляцій, лише в 44,1 % студентів (15 осіб) виробився стійкий автоматизований навик. Потрібно зазначити, що основні дії студентів у цій групі супроводжувались великою кількістю помилок, студенти неправильно підбирали інструменти для зняття відкладень, а на виправлення помилок викладач затрачав багато часу. Запропонована методика є ефективним засобом спрямованого формування у студентів комплексу мануальних дій. Створення схем дій за конкретної маніпуляції надає змогу спростити навчальний процес, скоротивши час на утворення стійких автоматизованих навичок у студентів
Доп.точки доступа:
Плав’юк, Л. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Экспертная систма прогнозирования дефектов отливок стоматологических протезов [Текст] / В. П. Самарай, А. И. Мирза, Д. Н. Непомнящий // Современная стоматология. - 2008. - № 3. - С. 159-164. - Библиогр.: с. 164-164

Рубрики: Зубные сплавы

   Зубного протезирования проэктирование


   Образование зубоврачебное


   Стоматологические учебные заведения


Доп.точки доступа:
Самарай, В. П.
Мирза, А. И.
Непомнящий, Д. Н.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Щодо інновацій в технологіях навчання студентів медиків [Текст] = On innovations in the technology of teaching medical students / С. В. Франчук [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 29. - С. 214-218. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, стандарты, статистика)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE (кадры, методы, обучение, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, организация и управление, тенденции)
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
Аннотация: Мета роботи – з’ясувати ефективність застосування інтегративних технологій навчання в учбовому процесі кафедри внутрішньої медицини медичного факультету №2 Вінницького національного медичного університету. На протязі 2016-2017 навчального року студенти стоматологічного факультету були розділені на дві досліджувані групи: в 1-й групі (41а, 42а, 43а, 44б, 45б академічні групи, всього 72 студентів) використовували традиційні методи навчання; в 2-й групі (41б, 42б, 43б, 44а, 45а академічні групи, всього 68 студентів) застосовували інтегративні технології. Проведено оцінювання компетентності студентів з дисципліни в залежності від методів навчання згідно до розроблених критеріїв. Виявлено, що низькій (фрагментарний) та елементарний (репродуктивний) рівні компетенції переважали при навчанні традиційними методами (83% та 66% відповідно). Достатній (частково-пошуковий) та високий (дослідницький) ріні компетенції переважали при використанні інтегративних технологій (65% та 79% відповідно). Використання в навчальній діяльності розглянутих інтерактивних методів навчання сприяє активізації учбово-пізнавальної діяльності у студентів, творчого засвоєння теоретичного матеріалу з дисциплін, що вивчаються; вміння зіставлення, узагальнення та вирішення нетипових ситуаційних задач; призводить до зв’язку теоретичних знань з практикою, набуття професійних вмінь, навичок; широкого розкриття індивідуальних здібностей студентів, формування особистостей
The purpose of the work is to find out the effectiveness of the application of integrated teaching technologies in the educational process at the Department of Internal Medicine of the Medical Faculty № 2 of the Vinnytsia National Pirogov memorial Medical University and to analyze their impact on the quality of students’ knowledge. During the 2016-2017 academic year students of the Stomatology Faculty were divided into two investigated groups: in the 1 st group (41a, 42a, 43a, 44b, 45b academic groups, 72 students) traditional teaching methods were used; in the 2 nd group (41b, 42b, 43b, 44a, 45a academic groups, 68 students) integrated technologies were applied. Assessment of student’s competence in discipline has been carried out depending on the training methods according to the developed criteria. It was found the low (fragmentary) and elementary (reproductive) levels of the competencies prevailed with training by traditional methods (83% and 66% respectively). Sufficient (partly-search) and high (research) competencies prevailed with the use of the integrated technologies (65% and 79% respectively). Use in training activities considered interactive teaching methods contribute to formation of cognitive activity of students, creative assimilation of theoretical material of disciplines being studied; ability to compare, generalize and solve non-typical situational problems; leads to the connection of theoretical knowledge with practice, acquisition of professional skills; wide disclosure of individual abilities of students, formation of personalities
Доп.точки доступа:
Франчук, С. В.
Сакович, О. О.
Поліщук, Т. В.
Кириченко, Ю. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Мельничук, Г. М.
    Шляхи поліпшення підготовки студентів IV-V курсів до підсумкової державної атестації на кафедрі дитячої стоматології [Текст] = The ways of improvement of the IV-V course students preparation to the final state certification at the department of pediatric dentistry / Г. М. Мельничук, І. А. Кріль, І. С. Лісецька // Art of Medicine. - 2018. - N 1. - С. 73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, организация и управление, тенденции)
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY (обучение, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (организация и управление, тенденции)
НАВЫКИ ВЫПОЛНЕНИЯ ТЕСТОВ -- TEST TAKING SKILLS (методы)
Аннотация: У статті висвітлено особливості підготовки студентів випускних курсів стоматологічного факультету ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет” до підсумкової державної атестації на кафедрі дитячої стоматології в умовах кредитно-трансферної системи
Поєднання різних методів навчання поліпшує якість викладання, зокрема, дає можливість більш зрозуміло та доступно пояснити навчальний матеріал, сприяючи підвищенню рівня теоретичної підготовки студентів, а також вдосконаленню їх професійної майстерності
Доп.точки доступа:
Кріль, І. А.
Лісецька, І. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Шляхи покращення практичної підготовки студентів-стоматологів після впровадження кредитно-модульної технології / О. В. Громов, П. Г. Герасимчук, М. О. Коваленко // Медична освіта. - 2011. - № 3. - С. 65-66

Рубрики: Образование зубоврачебное

   Клиническая практика студентов--организ


Доп.точки доступа:
Громов, О. В.
Герасимчук, П. Г.
Коваленко, М. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Шеина, Н. М.
    Художественная реставрация в процессе обучения [Текст] / Н. М. Шеина, С. А. Петлев, Е. В. Григорьева // Клиническая стоматология. - 2002. - № 2. - С. 4-9


MeSH-главная:
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
Доп.точки доступа:
Петлев, С. А.
Григорьева, Е. В.


Найти похожие

7.


   
    Формування професійної компетентності майбутніх стоматологів за результатами досліджень вищих медичних навчальних закладів України [Текст] / Я. А. Кульбашна [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 95-99


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (организация и управление, статистика)
Доп.точки доступа:
Кульбашна, Я. А.
Аветіков, Д. С.
Нагірний, Я. П.
Ніконов, В. В.
Поліщук, С. C.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Мороз, В. М.
    Фізіолого-гігієнічні аспекти комплексної оцінки тривожності, астенічних та депресивних проявів студентів, які здобувають спеціальності стоматологічног профілю у закладах вищої медичної освіти [Текст] = Physiological-hygienic aspects of complex assessment of anxiety, asthenia and depressive manifestations of students who acquire dental specialty in higher medical educational institutions / В. М. Мороз, І. В. Сергета, О. Ю. Панчук // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2016. - № 27. - С. 119-123. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (кадры)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (психология)
АСТЕНИЯ -- ASTHENIA
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY
Доп.точки доступа:
Сергета, І. В.
Панчук, О. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Борисенко, А. В.
    Упровадження сучасних технологій медичної освіти у викладання розділу "Прояви алергічних станів у порожнині рота" [Текст] / А. В. Борисенко, І. Г. Дікова, Л. Ф. Сідельнікова // Современная стоматология. - 2011. - № 3. - С. 169-171

Рубрики: Образование зубоврачебное

   Стоматология--обуч


   Гиперсенсибилизация


   Образования технология


Доп.точки доступа:
Дікова, І. Г.
Сідельнікова, Л. Ф.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Тимофеев, А. А.
    Тестирование как метод контроля знаний по специальности "Стоматология" [Текст] / А. А. Тимофеев // Современная стоматология. - 2008. - № 2. - С. 187-190

Рубрики: Образование зубоврачебное

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)