Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (89)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Образование зубоврачебное<.>)
Общее количество найденных документов : 125
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Махлинець Н. П., Плав’юк Л. Ю.
Заглавие : Як навчити засвоїти практичні навички без стресу на прикладі студентів стоматологічного факультету ІV року навчання
Место публикации : Арх. клін. медицини. - Івано-Франківськ, 2017. - N 2. - С. 41-44 (Шифр АУ26/2017/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
Аннотация: Наведено матеріали експериментального дослідження, яке присвячене уникненню стресу в процесі спрямованого формування практичних знань і навичок у студентів. Через те, що студенти постійно перебувають у хронічному конструктивному стресі, класична система засвоєння знань і навичок стає трудомісткою. Спостерігається низька засвоюваність матеріалу через нерозуміння студентами поставленого перед ними завдання. Завданням експерименту було підвищити ефективність засвоєння практичних навичок із терапевтичної стоматології з урахуванням психоемоційного стану студентів. Було сформовано 2 групи студентів з різних груп IV курсу, які проходили курс пародонтології. I групі студентів (35 осіб) викладач пояснював конкретну мету і переваги ручного зняття зубних відкладень за допомогою кюреток Грейсі та подавав конкретизовану схему маніпуляції. Викладач повільно демонстрував на муляжі щелепи кожен елемент дії: інструмент та конкретний зуб, для якого він використовується. Тоді студентам було запропоновано самостійно провести зняття зубних відкладень, керуючись схемою. II групі студентів (34 особи) проводили традиційне навчання зняття зубних відкладень за допомогою кюреток Грейсі. Викладач спочатку пояснював значення цієї маніпуляції, а тоді повільно продемонстрував її на муляжі. Після цього студенти самостійно виконували маніпуляцію. Проведено порівняння успішності засвоєння практичних навичок студентів та вироблення стійкої автоматизованої навички. Результати дослідження показали, що в 34 студентів I групи (97,1 %) з першого разу правильно провели зняття зубних відкладень, а після проведення по 10 ідентичних маніпуляцій у всіх студентів I групи виробився стійкий автоматизований навик. Після того, як кожен студент II групи виконав по 10 маніпуляцій, лише в 44,1 % студентів (15 осіб) виробився стійкий автоматизований навик. Потрібно зазначити, що основні дії студентів у цій групі супроводжувались великою кількістю помилок, студенти неправильно підбирали інструменти для зняття відкладень, а на виправлення помилок викладач затрачав багато часу. Запропонована методика є ефективним засобом спрямованого формування у студентів комплексу мануальних дій. Створення схем дій за конкретної маніпуляції надає змогу спростити навчальний процес, скоротивши час на утворення стійких автоматизованих навичок у студентів
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Самарай В. П., Мирза А. И., Непомнящий Д. Н.
Заглавие : Экспертная систма прогнозирования дефектов отливок стоматологических протезов
Место публикации : Современная стоматология. - К., 2008. - № 3. - С. 159-164 (Шифр СУ4/2008/3)
Примечания : Библиогр.: с. 164-164
Предметные рубрики: Зубные сплавы
Зубного протезирования проэктирование
Образование зубоврачебное
Стоматологические учебные заведения
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Франчук С. В., Сакович О. О., Поліщук Т. В., Кириченко Ю. В.
Заглавие : Щодо інновацій в технологіях навчання студентів медиків
Параллельн. заглавия :On innovations in the technology of teaching medical students
Место публикации : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 29. - С. 214-218 (Шифр ВУ45/2017/29)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
Аннотация: Мета роботи – з’ясувати ефективність застосування інтегративних технологій навчання в учбовому процесі кафедри внутрішньої медицини медичного факультету №2 Вінницького національного медичного університету. На протязі 2016-2017 навчального року студенти стоматологічного факультету були розділені на дві досліджувані групи: в 1-й групі (41а, 42а, 43а, 44б, 45б академічні групи, всього 72 студентів) використовували традиційні методи навчання; в 2-й групі (41б, 42б, 43б, 44а, 45а академічні групи, всього 68 студентів) застосовували інтегративні технології. Проведено оцінювання компетентності студентів з дисципліни в залежності від методів навчання згідно до розроблених критеріїв. Виявлено, що низькій (фрагментарний) та елементарний (репродуктивний) рівні компетенції переважали при навчанні традиційними методами (83% та 66% відповідно). Достатній (частково-пошуковий) та високий (дослідницький) ріні компетенції переважали при використанні інтегративних технологій (65% та 79% відповідно). Використання в навчальній діяльності розглянутих інтерактивних методів навчання сприяє активізації учбово-пізнавальної діяльності у студентів, творчого засвоєння теоретичного матеріалу з дисциплін, що вивчаються; вміння зіставлення, узагальнення та вирішення нетипових ситуаційних задач; призводить до зв’язку теоретичних знань з практикою, набуття професійних вмінь, навичок; широкого розкриття індивідуальних здібностей студентів, формування особистостейThe purpose of the work is to find out the effectiveness of the application of integrated teaching technologies in the educational process at the Department of Internal Medicine of the Medical Faculty № 2 of the Vinnytsia National Pirogov memorial Medical University and to analyze their impact on the quality of students’ knowledge. During the 2016-2017 academic year students of the Stomatology Faculty were divided into two investigated groups: in the 1 st group (41a, 42a, 43a, 44b, 45b academic groups, 72 students) traditional teaching methods were used; in the 2 nd group (41b, 42b, 43b, 44a, 45a academic groups, 68 students) integrated technologies were applied. Assessment of student’s competence in discipline has been carried out depending on the training methods according to the developed criteria. It was found the low (fragmentary) and elementary (reproductive) levels of the competencies prevailed with training by traditional methods (83% and 66% respectively). Sufficient (partly-search) and high (research) competencies prevailed with the use of the integrated technologies (65% and 79% respectively). Use in training activities considered interactive teaching methods contribute to formation of cognitive activity of students, creative assimilation of theoretical material of disciplines being studied; ability to compare, generalize and solve non-typical situational problems; leads to the connection of theoretical knowledge with practice, acquisition of professional skills; wide disclosure of individual abilities of students, formation of personalities
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мельничук Г. М., Кріль І. А., Лісецька І. С.
Заглавие : Шляхи поліпшення підготовки студентів IV-V курсів до підсумкової державної атестації на кафедрі дитячої стоматології
Параллельн. заглавия :The ways of improvement of the IV-V course students preparation to the final state certification at the department of pediatric dentistry
Место публикации : Art of Medicine. - 2018. - N 1. - С. 73-76 (Шифр АУ50/2018/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
НАВЫКИ ВЫПОЛНЕНИЯ ТЕСТОВ -- TEST TAKING SKILLS
Аннотация: У статті висвітлено особливості підготовки студентів випускних курсів стоматологічного факультету ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет” до підсумкової державної атестації на кафедрі дитячої стоматології в умовах кредитно-трансферної системиПоєднання різних методів навчання поліпшує якість викладання, зокрема, дає можливість більш зрозуміло та доступно пояснити навчальний матеріал, сприяючи підвищенню рівня теоретичної підготовки студентів, а також вдосконаленню їх професійної майстерності
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Громов О. В., Герасимчук П. Г., Коваленко М. О.
Заглавие : Шляхи покращення практичної підготовки студентів-стоматологів після впровадження кредитно-модульної технології
Место публикации : Медична освіта. - 2011. - № 3. - С. 65-66 (Шифр МУ7/2011/3)
Предметные рубрики: Образование зубоврачебное
Клиническая практика студентов-- организ
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шеина Н. М., Петлев С. А., Григорьева Е. В.
Заглавие : Художественная реставрация в процессе обучения
Место публикации : Клиническая стоматология. - 2002. - № 2. - С. 4-9 (Шифр КР15/2002/2)
MeSH-главная: СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кульбашна Я. А., Аветіков Д. С., Нагірний Я. П., Ніконов В. В., Поліщук С. C.
Заглавие : Формування професійної компетентності майбутніх стоматологів за результатами досліджень вищих медичних навчальних закладів України
Место публикации : Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 95-99 (Шифр МУ7/2014/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мороз В. М., Сергета І. В., Панчук О. Ю.
Заглавие : Фізіолого-гігієнічні аспекти комплексної оцінки тривожності, астенічних та депресивних проявів студентів, які здобувають спеціальності стоматологічног профілю у закладах вищої медичної освіти
Параллельн. заглавия :Physiological-hygienic aspects of complex assessment of anxiety, asthenia and depressive manifestations of students who acquire dental specialty in higher medical educational institutions
Место публикации : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2016. - № 27. - С. 119-123 (Шифр ВУ45/2016/27)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
АСТЕНИЯ -- ASTHENIA
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Борисенко А. В., Дікова І. Г., Сідельнікова Л. Ф.
Заглавие : Упровадження сучасних технологій медичної освіти у викладання розділу "Прояви алергічних станів у порожнині рота"
Место публикации : Современная стоматология. - 2011. - № 3. - С. 169-171 (Шифр СУ4/2011/3)
Предметные рубрики: Образование зубоврачебное
Стоматология-- обуч
Гиперсенсибилизация
Образования технология
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Тимофеев А. А.
Заглавие : Тестирование как метод контроля знаний по специальности "Стоматология"
Место публикации : Современная стоматология. - К., 2008. - № 2. - С. 187-190 (Шифр СУ4/2008/2)
Предметные рубрики: Образование зубоврачебное
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)