Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (42)Редкие издания (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Образование медицинское, повышение квалификации<.>)
Общее количество найденных документов : 547
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


   
    100 років і один день стійкості, досконалості та відданості [Текст] // Мистецтво лікування. - 2018. - № 7/8. - С. 2-8


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (история)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (история)
Аннотация: Святкування сотої річниці з дня заснування Національної медичної академії післядипломної освіти імені П.Л. Шупика унаочнило бездоганне дотримання нею девізу «Стабільність. Досконалість. Відданість – Virtus. Excellentia. Fidelitas». Дводенні урочистості були позначені досконалим смаком, тонким відчуттям стилю та глибокою відданістю закладу своїм вчителям і колегам, які стояли біля його витоків, – і це відзначили як високі закордонні й вітчизняні гості, так і слухачі Академії
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Khvalyboha, T. I.
    System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA [Текст] = Система підвищення кваліфікації викладачів медичних шкіл у США / T. I. Khvalyboha // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 117-122


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
СОЕДИНЕННЫЕ ШТАТЫ АМЕРИКИ -- UNITED STATES
Аннотация: It has been established that advanced training of medical school teachers in the USA has two directions: the deepening of pedagogical competence and clinical and medical competence. An overview of the historical development of the teachers’ advanced training system has been made. The emphasis is placed on the role of globalization processes in the organization of advanced training. It has been established that in the USA in the field of advanced training, the emphasis is placed on consultations and strengthening of collegiality, as opposed to many other countries where advanced training is aimed at developing strategic approaches to improving teaching and learning at institutional level
The following conclusions have been made the development of the system of professional development of teaching staff in the USA is regulated by the activities of the US Department of Education for the organization of an effective system of university teachers’ advanced training; the reform of the American system of professional education and the improvement of the legal and regulatory framework of the system of advanced training resulted from the changing of socio-economic paradigm in society; the experience of the advanced training abroad became a necessary driving force for the implementation of an optimal system in the United States
Встановлено, що підвищення кваліфікації викладачів медичних шкіл США відбувається у двох напрямах: поглиблення педагогічної і клініко-медичної компетентності. Здійснено короткий аналіз історичного розвитку системи підвищення кваліфікації викладачів. Закцентовано увагу на ролі глобалізаційних процесів в організації підвищення кваліфікації. Виявлено, що в США у сфері підвищення кваліфікації викладачів вищої школи акцент робиться на наданні консультацій та зміцненні колегіальності, на відміну від багатьох інших країн, де підвищення кваліфікації спрямоване на розробку стратегічних підходів до поліпшення викладання і навчання на інституціональному рівні. Показано, що організація і розвиток ефективної системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів вищої школи США регулюються діяльністю Департаменту освіти країни. Реформування американської системи професійної освіти та вдосконалення нормативно-правової бази системи підвищення кваліфікації викладачів вищої школи стали відповіддю на зміну соціально-економічної парадигми в суспільстві. Досвід підвищення кваліфікації викладачів вищої школи за кордоном став необхідною рушійною силою для впровадження оптимальної аналогічної системи в США. Виявлено, що важливим напрямом роботи з розвитку професійно-педагогічної культури американських викладачів є оцінка їх діяльності, яка включає різні форми оцінювальних дій: анкетування студентів, колегіальну оцінку, самооцінку викладача, змістовний аналіз курсів, дидактичних матеріалів тощо
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Optimization of the educational process for advanced assistance of newborn with perinatal pathology of the nervous system [Text] = Оптимізація навчального процесу для удосконалення допомоги новонародженим із перинатальною патологією нервової системи / N. V. Likhacheva [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 4. - P66-69. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (методы, организация и управление)
НЕВРОЛОГИЯ -- NEUROLOGY (обучение)
Аннотация: The aim of the work – presentation of author’s experience on improvement of educational process on cycles of professional improvement for Peadiatric Neurology physicians to improve neonatal perinatal pathology of the nervous system
he main body. Development of new cycles to improve the educational process of theoretical issues of Pediatric Neurology and present features of practical skills on the basis of Department at “University Clinic” – Municipal Perinatal Center. Over the past three decades modern perinatal neurology has evolved from a little-known, inceptive area of Pediatric Neurology into a highly informative, scientific field of medicine with opportunities for topical diagnosis of pathological process with evidence-based methods of treatment and rehabilitation of children with neurological pathology. Training and professional development of children’s neurologists at the Department of Neurology and Pediatric Neurology of Kharkiv Medical Academy of Postgraduate Education guarantees a high methodological level of presentation of lecture material, and the development of practical skills and the opportunity to participate in the diagnostic and treatment processes exactly in such “university clinic” as Kharkiv Municipal Perinatal Center, which is the key to successfully master and improve complex section of Pediatric Neurology, i.e. perinatal neurology
Conclusion. Preparation of experienced specialists in Pediatric Neurology is the key to skilled care of children born with perinatal pathology of the nervous system, which reduces morbidity and disability
Висновки. Навчання і підвищення кваліфікації лікарів дитячих неврологів на кафедрі неврології і дитячої неврології ХМАПО гарантують високий методичний рівень викладання лекційного матеріалу, а освоєння практичних навичок і можливість брати участь у діагностичному та лікувальному процесі саме в такій університетській клініці, як ХМПЦ, є запорукою успішного засвоєння і вдосконалення складного розділу дитячої неврології – перинатальної неврології. Підготовка досвідчених фахівців у галузі дитячої неврології – запорука кваліфікованої допомоги дітям, які народилися з перинатальною патологією нервової системи, що буде сприяти зниженню захворюваності та інвалідності
Доп.точки доступа:
Likhacheva, N. V.
Litovchenko, T. A.
Tondiіy, O. L.
Ekzarhova, A. I.
Sukhonosova, O. Y.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Sumets, O. M.
    The paradigm of the professional education program “Clinical Research Management” [Текст] / O. M. Sumets, О. P. Мykоlеnко, O. V. Kozyryeva // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 2. - С. 5-10


MeSH-главная:
КЛИНИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ КАК ТЕМА -- CLINICAL TRIALS AS TOPIC
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM
МЕДИЦИНСКОЙ ПРАКТИКИ МЕНЕДЖМЕНТ -- PRACTICE MANAGEMENT
Аннотация: To substantiate the need to develop professional management knowledge essential to conduct clinical research in Ukraine, as well as develop the paradigm of the professional education program “Clinical Research Management”. Materials and methods. Scientific and statistical publications, as well as the results of a questionnaire survey designed to interview specialists working for medical and scientific institutions were used as research materials; the methods of systematization of theoretical and practical materials, content analysis, generalization of the survey results were applied. Results. The relevance of the professional education program “Clinical Research Management” has been substantiated based on scientific literature and recommendations of professional organizations for conducting clinical studies in healthcare. The questionnaire survey of specialists working for medical and scientific institutions has shown their participation in planning, organizing, and controlling the clinical studies. The results of the survey have demonstrated that a significant part of the specialists is involved directly in the clinical studies at different phases; it actualizes the need for professional knowledge on modern management. The study has revealed that all categories of specialists interviewed create the demand for an advanced training or additional education in the field of management. However, medical specialists and researchers are the most interested in gaining new knowledge. Based on the peculiarities of phases of clinical research the paper develops the main learning outcomes that convey the knowledge, skills, and competencies required to conduct clinical research and assure enhanced quality. Conclusions. Taking into account the urgent need for training the specialists who should be able to carry out clinical research in Ukraine the program for training professional clinical research managers has been offered. After completion, the specialist should be able to organize the clinical trials of new drugs, ensure effective allocation of limited resources, develop and implement the quality management system according to the requirements of current standards, carry out audits and manage risks to assure the appropriate quality of clinical research
Мета: обґрунтувати необхідність формування професійних знань з менеджменту у фахівців, які здійснюють клінічні дослідження в Україні, а також надати ґрунтовний опис парадигми освітньо-професійної програми «Менеджмент клінічних досліджень». Матеріали та методи: наукові й статистичні публікації, а також результати анкетного опитування фахівців медичних і наукових закладів; методи: систематизація теоретичного і практичного матеріалу, контент-аналіз, узагальнення результатів опитування. Результати досліджень. Спираючись на наукову літературу та рекомендації щодо проведення клінічних досліджень, підготовлених професійними організаціями у сфері охорони здоров’я, обґрунтовано актуальність освітньо-професійної програми «Менеджмент клінічних досліджень». Здійснено анкетне опитування фахівців медичних і наукових закладів щодо їхньої участі в плануванні, організації та процесі контролю клінічних досліджень. Результати опитування продемонстрували, що значна частина фахівців залучається безпосередньо до проведення клінічних досліджень на різних фазах, що актуалізувало потребу в отриманні професійних знань з основ сучасного менеджменту. У ході дослідження встановлено, що попит на додаткову освіту з менеджменту чи підвищення кваліфікації створюють фахівці всіх опитаних категорій. Проте найбільш зацікавленими виявились лікарі-спеціалісти та науковці. Враховуючи особливості фаз клінічних досліджень, у роботі сформульовано основні результати навчання, які розкривають знання, уміння, навички та компетентності, необхідні тим фахівцям, які працюють у сфері клінічних досліджень. Висновки. Враховуючи існуючу потребу в підготовці сучасних фахівців, які здійснюють клінічні дослідження в Україні, запропоновано парадигму програми підготовки професійних менеджерів клінічних досліджень, які мають організовувати проведення клінічної апробації нових лікарських засобів, забезпечувати ефективне використання наявних ресурсів, розробляти й упроваджувати систему управління якістю процесу клінічного дослідження згідно з вимогами чинних стандартів, здійснювати аудит якості та управління ризиками з метою формування належного рівня якості клінічних досліджень
Доп.точки доступа:
Mykоlеnко, О. P.
Kozyryeva, O. V.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Survey of the effect of knowledge obtained by family doctors after the thematic improvement cycle "management of hiv-patients for family doctor" [Текст] / L. F. Matyukha [et al.] = Результати дослідження впливу знань, отриманих сімейними лікарями після проходження циклу тематичного удосконалення "ведення пацієнта з ВІЛ-інфекцією/СНІДом сімейним лікарем" / Л. Ф. Матюха [та ін.] // Сімейна медицина. - 2016. - № 4. - С. 121-124. - Бібліогр.: с. 124


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
СПИД -- ACQUIRED IMMUNODEFICIENCY SYNDROME
ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS
Доп.точки доступа:
Matyukha, L. F.
Avramenko, T. P.
Batsiura, H. V.
Boyko, V. O.
Veselova, T. V.
Matviets, L. G.
Legkostup, L. M.
Gusak, N. E.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    VI Міжнародний медичний форум: платформа для обміну досвідом та підвищення кваліфікації медиків [Текст] // Український медичний часопис = Украинский медицинский журнал=Ukrainian medical journal : Наук.-практ. загальномед. журн. - 2015. - № 2. - С. 14-15 . - ISSN 1562-1146


MeSH-главная:
СЪЕЗДЫ, СИМПОЗИУМЫ -- CONVENTIONS, SYMPOSIUMS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Winter, V.
    Подготовка врачей-анестезиологов в Германии [Текст] / V. Winter, K. Rezzoug, A. Sablotzki // Анестезиология и реаниматология. - 2009. - № 2. - С. 65-66

Рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации

   Врачи больничные--обуч


   Анестезиология--обуч


   Германия


Доп.точки доступа:
Rezzoug, K.
Sablotzki, A.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    XII Міжнародний медичний форум «Інновації в медицині — здоров’я нації» [Текст] // Міжнародний неврологічний журнал. - 2021. - Т. 17, № 4. - С. 97-102


MeSH-главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Аннотация: 25–27 травня відбулася головна медична подія 2021 року — Міжнародний медичний форум «Інновації в медицині — здоров’я нації»
Доп.точки доступа:
«Інновації в медицині — здоров’я нації» мінародний медичний форум

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    «АВС» курси з проведення наукових досліджень у галузі сімейної медицини. результати оцінки «а» курсу навчання молодих вчених в Україні [Текст] / П. Колесник [та ін.] // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 3. - С. 4-7. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы, организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
Аннотация: У ряді європейських країн, включаючи Україну, не проводять навчання методології наукового дослідження у галузі первинної медико-санітарної допомоги (ПМСД). Тематика, методологія, напрямки наукових досліджень в сімейній медицині (CM) не зрозумілі в Україні. Деякі вітчизняні дослідження у CM є занадто спеціалізованими у напрямку вузьких дисциплін, ряд досліджень присвячено коморбідним патологіям, з’являються роботи організаційного плану у галузі ПМСД. Однак загальноєвропейська стратегія постановки і вирішення наукових проблем у галузі CM є не до кінця зрозумілою в Україні
Доп.точки доступа:
Колесник, П.
Харріс, М.
Матюха, Л.
Колесник, А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Єхалов, В. В.
    Медична деонтологія очима лікаря за фахом "Загальна практика-сімейна медицина" [Текст] / В. В. Єхалов, О. М. Клигуненко, О. Ю. Муризіна // Сімейна медицина. - 2015. - № 6. - С. 33-35


MeSH-главная:
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение)

ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Доп.точки доступа:
Клигуненко, О. М.
Муризіна, О. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Єщенко, Α. В.
    Використання дистанційного навчання в системі післядипломної освіти: сучасне і майбутнє [Текст] / Α. В. Єщенко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 2. - С. 5-9


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Іванова, С. А.
    Особливості викладання клінічної мікробіології іноземним ординаторам [Текст] = Peculiarities of teaching clinical microbiology to foreign resident physicians / С. А. Іванова, М. С. Трет’яков, Є. Ф. Макац // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 350-352. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (кадры, методы, организация и управление)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры, обучение, организация и управление)
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE (кадры, методы, обучение, организация и управление)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
МАТЕРИАЛЫ ЛЕКЦИЙ -- LECTURE NOTES
Аннотация: Висвітлено досвід викладання клінічної мікробіології іноземним ординаторам на етапі післядипломної освіти. Наведені принципи структуризації лекційного матеріалу з урахуванням профілю лікарів-ординаторів, показано особливості проведення практичних занять. Мета — показати особливості викладання клінічної мікробіології іноземним ординаторам на сучасному етапі навчання. Навчальна програма викладання клінічної мікробіології іноземним ординаторам розділена на тематичні цикли, є проблемно-орієнтованою і базується на конкретних клінічних ситуаціях. Читання лекцій з клінічної мікробіології проводиться відповідно до тематичних циклів. Для клінічних ординаторів було виділено 40 годин (30 лекційних і 10 годин практичної підготовки). Для визначення глибини сприйняття лекційного матеріалу використано інтерактивне навчання. Такий підхід до вивчення теми дозволяє логічно підходити до сприйняття проблеми, брати участь в її обговоренні. Лекції відіграють провідну роль у підготовці фахівців. Основним завданням впровадження циклу лекцій з клінічної мікробіології є ознайомлення молодих спеціалістів з інноваційними методами лабораторної діагностики захворювань, етіологічним і пусковим моментом яких є мікроорганізми. Співробітники кафедри активно розробляють, впроваджують і розширюють тематичні плани практичних занять для лікарів-ординаторів. Проведення практичних занять з ординаторами-іноземцями враховує особливості індивідуального підходу до слухачів з обов’язковим урахуванням профілю їх спеціалізації. Досвід підготовки клінічних ординаторів за спеціальністю “Клінічна мікробіологія” планується внести в проект навчальної програми по ординатурі
Доп.точки доступа:
Трет’яков, М. С.
Макац, Є. Ф.

Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Ільницька, О. М.
    Дистанційна форма навчання на післядипломній освіті підготовки лікарів-інтернів-стоматологів: міф чи реальність [Текст] = Distance form of education on postgraduate education of training of internal dentists: myth or reality / О. М. Ільницька, А. Б. Костишин // Клінічна стоматологія. - 2021. - N 1. - С. 70-79


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Аннотация: На сьогодні прогресивним у розвитку нашого інформаційного суспільства сфери технологій виступає дистанційна освіта як нова освітня парадигма розвитку освітньо-інформаційного простору
At present, distance education as a new educational paradigm of development of educational and information space is progressive in the development of our information society in the field of technologies
Доп.точки доступа:
Костишин, А. Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


   
    Індивідуально-активна форма навчання хірургів в їх післядипломній освіті [Текст] / В. І. Десятерик [та ін.] // Медичні перспективи. - 2018. - Т. 23, № 4 ч.1. - С. 53-57. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление)
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (кадры, обучение)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
Аннотация: Навчання лікарів на курсах не тільки має підвищувати їхній загальний рівень освіти за спеціальністю, а й надавати можливості самовдосконалення шляхом глибокого аналізу своєї практичної діяльності та впровадження у власну хірургічну практику сучасних методик та технологій лікування. Для реалізації цього напряму нами удосконалено відому методику проведення семінарських занять – «круглий стіл». Головними дійовими особами на окремих семінарських заняттях були найдосвідченіші лікарі. Кожен із них за бажанням вибирав тему заняття, яка максимально відповідала його спеціалізації та досвіду роботи. Матеріал був представлений у вигляді презентації та складався з наступних основних частин: вступ, теоретична та практична частини, висновки. Найціннішою була практична частина, в якій доповідач представляв власні результати діагностики та лікування тієї патології, що розглядалася. Обов'язковим у цій частині презентації був розділ «ускладнення та летальність». Доповідач аналізує впроваджені ним нові методики лікування, наводить приклади з власної практики, демонструє дані лабораторної, променевої, ендоскопічної діагностики, фото- та відеоматеріали. В обговоренні беруть участь усі лікарі. Викладач розставляє основні акценти та окреслює шляхи подальшого розвитку науки у тому чи іншому напрямі. Позитивно оцінили нововведення всі 144 слухачі, які взяли участь у цьому. При цьому 106 (75%) слухачів як позитив визначили роль викладача як модератора навчального процесу, а 119 (82,6%) вказали на підвищення мотиваційної складової. Факт отримання нових знань та їх практичну значущість відзначили 84 (58,3%) курсанти. Порівняльний аналіз «виживання» знань за традиційною та запропонованою методиками показав перевагу останньої: 87,4% позитивних відповідей на тестові завдання за запропонованою методикою навчання проти 71,3% за традиційною. Таким чином, використовуваний удосконалений метод «круглого столу» дозволив значно покращити рівень професійної підготовки лікарів та підвищити мотиваційну складову безперервного навчання
Доп.точки доступа:
Десятерик, В. І.
Котов, О. В.
Міхно, С. П.
Дунай, О. Г.
Шаповалюк, В. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


   
    Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів [Текст] / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 62-65


MeSH-главная:
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS (обучение, организация и управление, снабжение и распределение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (тенденции)
Доп.точки доступа:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Жеребкін, В. В.
Жадан, І. А.
Соболева, І. А.
Бодня, К. І.
Грищенко, О. В.
Сергієнко, О. І.
Бортний, М. О.
Коломійченко, Ю. А.
Пересада, Н. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


   
    Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів [Текст] / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 124-127


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, тенденции)
Доп.точки доступа:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Жеребкін, В. В.
Жадан, І. А.
Соболєва, І. А.
Бодня, К. І.
Грищенко, О. В.
Сергієнко, О. І.
Бортний, М. О.
Коломійченко, Ю. А.
Пересада, Н. О.

Экземпляры всего: 1
БИНТ (1)
Свободны: БИНТ (1)

Найти похожие

17.


   
    Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти [Текст] = Institutional development of higher education institutions as a basis for quality assurance in higher medical education / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 79-82. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
КАЧЕСТВА ПОВЫШЕНИЕ -- QUALITY IMPROVEMENT (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (кадры, методы, тенденции)
Аннотация: Представлена діяльність ХМАПО щодо організації ефективної взаємодії з об’єктами зовнішнього середовища, забезпечення попиту на освітні послуги, створення інформаційно збагаченого освітнього середовища, нарощування ресурсного потенціалу та створення гнучкої системи управління. Такі інституційні зміни зумовили необхідність розробки, обговорення та затвердження цільового проекту розвитку ХМАПО, реалізація якого забезпечить отримання позитивного результату та характеризує перехід навчального закладу на вищий щабель діяльності. Висновок. Інституційні зміни виявляються у підвищенні кваліфікації персоналу, творчій реалізації освітніх завдань, у повному використанні ресурсного потенціалу, залученні додаткових ресурсів
Доп.точки доступа:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Касьянова, О. М.
Соболєва, І. А.
Цодікова, О. А.
Єлоєва, З. В.
Сергієнко, О. І.
Бодня, К. І.
Жеребкін, В. В.
Гиря, М. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


   
    Історія кафедри кардіології та функціональної діагностики НМАПО ім. П.Л. Шупика [Текст] / В. О. Бобров [та ін.] // Мистецтво лікування. - 2009. - № 3. - С. 26-29

Рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации

   Преподавательский состав учебного учреждения


   Кардиология


Доп.точки доступа:
Бобров, В. О.
Долженко, М. М.
Жарінов, О. Й.
Давидова, І. В.
Зайцева, В. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


   
    Історія, сучасність, перспективи розвитку Харківської медичної академії післядипломної освіти [Текст] / М. І. Хвисюк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 6-10


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (история, организация и управление)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (история, тенденции)
Доп.точки доступа:
Хвисюк, М. І.
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Більченко, О. В.
Карпенко, В. Г.
Кривобок, В. I.
Рогожин, Б. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


   
    Адаптивне навчання керівників закладів охорони здоров’я як передумова формування компетентнісного підходу до їх професійної підготовки [Текст] = Adaptive training of healthcare institutions managers as a prerequisite for the formation of competency-based approach to professional training / А. М. Михальчук [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 50-54. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (кадры, методы, организация и управление)
АДМИНИСТРАЦИЯ УЧРЕЖДЕНИЙ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- HEALTH FACILITY ADMINISTRATION (кадры, методы, обучение)
Аннотация: Проведено розгляд основних наукових термінів, що характеризують поняття адаптивного навчання. Головним чинником результативності освіти, компетентності людини, динамічного ставлення і розвитку особистості згідно з її потребами та запитами суспільства є здатність самостійно пристосовуватися до змін в освіті у ході засвоєння знань і вмінь. Адже основними процесами в адаптивному навчанні є самоаналіз, самооцінювання, саморозвиток, самореалізація, самоадаптація. У процесі підготовки керівника закладу охорони здоров’я на основі реалізації адаптивного навчання професійно доцільною є фахово-педагогічна взаємодія між фахівцем та науково-педагогічним працівником, що дозволяє забезпечити керівника закладу охорони здоров’я багатогранними професійними знаннями, комплексно-кваліфікаційними вміннями, здатностями їх застосовувати в різних робочих ситуаціях. Висновки. Застосування адаптивного навчання керівників закладів охорони здоров’я, спрямоване на вирішення значущих навчальних задач із застосуванням професійно-орієнтованого індивідуального підходу до навчання, сприятиме розвитку особистісних якостей, необхідних для продуктивної роботи стосовно запровадження реформ, вирішення назрілих галузевих проблем, прогнозування очікуваних результатів, а також взаємодії з медичним колективом та пацієнтами
Доп.точки доступа:
Михальчук, А. М.
Горачук, В. В.
Краснов, В. В.
Толстанов, О. К.
Нестерець, О. Л.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)