Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Образование медицинское, преддипломное<.>)
Общее количество найденных документов : 36
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-36 
1.


   
    Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів [Текст] = Іnformation system of summary evaluation of knowledge of foreign citizens on undergraduate stage of training of doctors / П. Р. Сельський [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 46-50


MeSH-главная:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
Аннотация: Підвищення ефективності викладання та об’єктивності оцінювання дисциплін можливе за допомогою інноваційних освітніх та комп’ютерних технологій. Підготовка фахівців із числа іноземних громадян з високим рівнем практичної компетентності – один із важливих чинників подальшого розвитку навчального закладу в напрямку інтеграції у міжнародний освітній простір. У статті висвітлено досвід впровадження інформаційної системи комплексного семестрового тестового іспиту для підсумкового оцінювання знань іноземних студентів-медиків з метою підвищення якості підготовки лікарів із числа іноземних громадян на додипломному етапі. Число іноземних студентів зростає щорічно. Додипломна підготовка лікарів-іноземців здійснюється упродовж шести років. Рівень практичної та професійної компетентностей іноземних студентів дозволив покращити низку впроваджених новітніх технологій навчання, які продовжують удосконалюватись. Застосування інноваційних технологій оцінювання іноземних студентів на додипломному етапі підготовки лікарів дозволяє об’єктивно визначати рівень знань. Комплексний багаторівневий підхід з відповідним програмним забезпеченням дає можливість досягти об’єктивності оцінювання дисципліни, обробки даних та інтерпретації результатів. Комплексне застосування новітніх інформаційних та педагогічних технологій дозволяє суттєво підвищити рівень підготовки фахівців із числа іноземних громадян. Покращення успішності іноземних студентів у процесі навчання свідчить про ефективність навчальних методик та технологій, а також про появу з часом об’єктивної мотивації до здобуття ґрунтовних знань та вмінь. Досвід упровадження незалежної системи підсумкового оцінювання з достатнім рівнем об’єктивності може бути використаний у подальших дослідженнях щодо розробки інформаційних освітніх систем для підвищення якості додипломної підготовки лікарів із числа іноземних громадян з ефективним управлінням навчальним процесом
Доп.точки доступа:
Сельський, П. Р.
Вольський, А. С.
Кліщ, І. М.
Сельський, Б. П.
Бурячківський, Е. С.
Курило, Х. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Актуалізація методичного забезпечення додипломної підготовки лікарів та провізорів як складова ефективної кадрової політики в галузі охорони здоров’я / С. М. Копитов [та ін.] // Медична освіта. - 2011. - № 2. - С. 7-11

Рубрики: Образование медицинское, преддипломное

   Здравоохранения кадры


Доп.точки доступа:
Копитов, С. М.
Вороненко, В. В.
Волосовець, О. П.
П’ятницький, Ю. С.
Вітенко, І. С.
Мельник, І. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Алгоритм підготовки лікарів загальної практики сімейної медицини на додипломному етапі навчання [Текст] / Л. В. Шкала [та ін.] // Сімейна медицина : Наук.-практ. журн. - 2007. - № 3. - С. 7

Рубрики: Врачи семейные--обуч

   Семейная практика


   Образование медицинское, преддипломное


   Алгоритмы


Доп.точки доступа:
Шкала, Л. В.
Левченко, Г. Ф.
Клодченко, М. М.
Трофименко, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Боярчук, О. Р.
    Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів [Текст] = Peculiarities and prospects of distance learning in the teaching of pediatric subjects at the stage of undergraduate training of doctors / О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 81-86


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
Аннотация: Дистанційне навчання має свої переваги та недоліки щодо зручності освітнього процесу для викладачів і студентів, проте сучасні реалії життя вимагають широкого використання цієї форми медичної освіти у вищих навчальних закладах Укрaїни. Дистанційна освіта забезпечує якісне та всебічне навчання без відриву від повсякденної діяльності, у найбільш зручному місці й часі, доступ до електронних баз знань, суттєво підвищує активну роль студентів у процесі самостійного навчання, а від викладачів вимагає вдосконалення викладання як за змістом, так і за його формою. Важливими перевагами дистанційного навчання у сфері вищої медичної освіти є широке охоплення цільової аудиторії, гнучкість та можливість індивідуалізації освітньої програми, прозорість і можливість незалежного оцінювання. Основними варіантами, доступними для навчання за дистанційної освіти, є такі традиційні форми освітньої підготовки, як лекція, практичне заняття, семінар, консультація, що відповідають чинному законодавству. Технології дистанційного навчання в системі вищої медичної освіти повинні постійно вдосконалюватися, шляхом використання сучасних освітніх цифрових платформ, якісного методичного контентного наповнення web-ресурсів, запровадження ефективної системи контролю якості отриманих знань, щоб сприяти адаптації до нових реалій освітнього процесу та забезпечити високу якість медичної освіти
Distance learning has its advantages and disadvantages in terms of the convenience of the educational process for teachers and students, but modern realities of life require extensive use of this form of medical education at higher educational establishments in Ukraine. Distance education provides quality and comprehensive learning without interruption from daily activities, in the most convenient place and time, access to electronic knowledge bases, but also significantly increases the active role of students in the process of independent learning, and requires teachers to improve teaching both in content and. its form. Important advantages of distance learning in the field of higher medical education are wide coverage of the target audience, flexibility and the possibility of individualization of the educational program, the transparency and the possibility of independent evaluation. The main options available for distance learning are such traditional forms of educational training as lectures, practical classes, seminars, consultations that comply with current legislation. Distance learning technologies in the system of higher medical education should be constantly improved through the using of modern digital educational platforms, high-quality methodological content of web-resources, introduction of an effective quality control system to facilitate adaptation to new realities of educational process and to ensure high quality medical education
Доп.точки доступа:
Мочульська, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Важкий пацієнт з васкулярною пухлиною. Клінічний випадок ускладненої епітеліоїдної гемангіоендотеліоми правого передсердя та його застосування у викладанні державною та англійською мовами при підготовці лікарів загальної практики-сімейної медицини на додипломному етапі [Текст] / О. І. Баренфельд [та ін.] // Сімейна медицина. - 2014. - № 2. - С. 44-49


MeSH-главная:
ГЕМАНГИОЭНДОТЕЛИОМА ЭПИТЕЛИОИДНАЯ -- HEMANGIOENDOTHELIOMA, EPITHELIOID
СЕРДЦА НОВООБРАЗОВАНИЯ -- HEART NEOPLASMS
ИСТОРИЯ БОЛЕЗНИ -- MEDICAL RECORDS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (обучение)
Доп.точки доступа:
Баренфельд, О. І.
Рудніченко, В. М.
Рудковський, В. А.
Лінник, О. М.
Кушнєрова, М. О.
Балабай, А. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Воронцов, О. О.
    Використання афоризмів медичного спрямування у викладанні загальної практики - сімейної медицини на додипломному етапі вищої медичної освіти [Текст] / О. О. Воронцов, Л. С. Бабінець // Сімейна медицина. - 2018. - № 1. - С. 51-54. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE (методы, организация и управление)
ОБЩАЯ ВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- GENERAL PRACTICE (методы, организация и управление)
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (методы, организация и управление)
АФОРИЗМЫ И ПОСЛОВИЦЫ -- APHORISMS AND PROVERBS
Аннотация: У статті наведено результати аналізу літературних джерел з історії медицини і сформовано актуальні контенти афоризмів відомих лікарів і філософів у галузі медицини для використання їх у процесі викладання дисципліни «загальна практика–сімейна медицина» на додипломному етапі вищої медичної освіти. Метою є формування і посилення мотивації майбутніх фахівців у галузі первинної медичної допомоги щодо здорового способу життя, профілактики і реабілітації найбільш поширених у популяції людини захворювань. Рекомендовано використовувати цей матеріал як додатковий педагогічний прийом оптимізації викладання матеріалів для підготовки студентів до занять
Доп.точки доступа:
Бабінець, Л. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Гусєв, В. М.
    Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології [Текст] = The optimization ways of the pre-graduate level in obstetrics and gynaecology department / В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 19-21


MeSH-главная:
МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Аннотация: Мета роботи – підвищити ефективність навчання та якість знань студентів шляхом оптимізації практичної підготовки на додипломному рівні навчання. Основна частина. У статті наведені сучасні оригінальні технології проведення практичних занять із використанням інтерактивної форми навчальної діяльності. Використання сучасних макетів та муляжів у симуляційному центрі разом із вирішенням імітаційних ситуацій та задач у конкретних клінічних випадках сприятиме більш якісному оволодінню практичними навичками. Стаття присвячена проблемі підвищення ефективності підготовки студентів медичних факультетів на додипломному рівні навчання. Запропоновано впровадження у навчальний процес оригінальних розробок інтерактивних технологій для оптимізації практичної частини занять. Висновок. Інтерактивні методи навчання дозволяють стимулювати пізнавальну активність студентів, удосконалювати їх практичні навички, що в подальшому буде сприяти клінічному мисленню майбутніх лікарів, дозволятиме об’єктивно оцінювати результати отриманих даних та визначати тактику ведення пацієнта
Доп.точки доступа:
Астахов, В. М.
Шевченко, Є. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю [Текст] / М. В. Гребенник [та ін.] // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 33-35.

Рубрики: Интернатура и резидентура

   Этика


   Образование медицинское, преддипломное


Доп.точки доступа:
Гребенник, М. В.
Криськів, О. І.
Бабінець, Л. С.
Творко, В. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Досвід викладання основ доказової медицини на додипломному етапі підготовки сімейних лікарів [Текст] / О. М. Гиріна [та ін.] // Сімейна медицина : Наук.-практ. журн. - 2006. - № 4. - С. 15.

Рубрики: Доказательная медицина

   Врачи семейные--обуч


   Образование медицинское, преддипломное


Доп.точки доступа:
Гиріна, О. М.
Лебединська, М. Р.
Рудіченко, В. М.
Прокопович, Є. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Київська міська клінічна лікарня № 8 як база підготовки зі спеціальності "Загально практика-сімейно медицина" на додипломному етапі державною та англійською мовами [Текст] / А. М. Пілецький [и др.] // Сімейна медицина. - 2014. - № 3. - С. 28-34


MeSH-главная:
БОЛЬНИЦЫ ГОРОДСКИЕ -- HOSPITALS, URBAN
ОБЩАЯ ВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- GENERAL PRACTICE (обучение)
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
Доп.точки доступа:
Пілецький, А.М.
Гиріна, О.М.
Гаврисюк, І.В.
Плахотнік, С. В.
Кольцова, Т. В.
Рудніченко, В. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Ковальчук, О. Л.
    Проблемно орієнтована лекція-конференція з елементами випереджаючого навчання та візуалізації за темою "Синдром абдомінального болю у дітей" у додипломній підготовці лікарів [Текст] / О. Л. Ковальчук // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 55-59


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE (методы)
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


   
    Кредитно-модульна система у контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів на додипломному етапі у Львівському національному медичному університеті ім. Данила Галицького [Текст] / Б. С. Зіменковський [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 66-67


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE (статистика, тенденции)
Доп.точки доступа:
Зіменковський, Б. С.
Гжегоцький, М. Р.
Варивода, Є. С.
Серветник, М. І.
Чухрай, Н. Л.
Солонинко, І. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Лісовий, В. М.
    Методологічні напрямки інтеграції викладання сімейної медицини на додипломному та післядипломному етапі [Текст] / В. М. Лісовий, Л. М. Пасієшвілі, Л. М. Бобро // Сімейна медицина : Наук.-практ. журн. - 2006. - № 1. - С. 50-51.

Рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации

   Образование медицинское, преддипломное


   Врачи семейные--обуч


Доп.точки доступа:
Пасієшвілі, Л. М.
Бобро, Л. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Левандовська, Х. В.
    Удосконалення викладання вибіркової дисципліни "Актуальні питання кардіології" на шостому курсі медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету [Текст] = Improving the teaching of the elective course "Urgent issues of cardiology" in the sixth year of the faculty of medicine of the Ivano- Frankivsk national medical university / Х. В. Левандовська. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 4. - С. 159-163. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE (методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (организация и управление, тенденции)
Аннотация: У даній статті висвітлено головні складові навчальної програми вибіркової дисципліни «Актуальні питання кардіології» Івано-Франківського національного медичного університету для студентів 6 курсу медичного факультету. Надані підсумки оволодіння студентами інтегральними, загальними, фаховими компетентностями згідно з освітньо-професійною програмою «Медицина», другий (магістерський) рівень. Висвітлено важливість використання інноваційних технологій у самостійній позааудиторній роботі для забезпечення високого рівня освітнього процесу. Прояснено мету викладання навчальної дисципліни «Актуальні питання кардіології», методику організації практичних занять, використовуючи всі різновиди методів навчання, рекомендованих для вищої школи, основні знання та вміння, що здобуває студент при засвоєнні матеріалів дисципліни. У статті підкреслена значущість використання різноманітних методів навчання, рекомендованих для вищої школи (пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемний виклад, евристичний, дослідницький) при проведенні практичних занять, відповідно до затвердженого тематичного плану. Дисципліна спрямована на досягнення студентами відповідних результатів навчання, відображених у даній статті. Оптимальне поєднання сучасних технологій, робота у навчально-практичних центрах університету, розвиток клінічного мислення, сфокусованих на поглиблення знань та вмінь при вивченні патології серцево-судинної системи є основними цілями вивчення вибіркової дисципліни «Актуальні питання кардіології»
This article highlights the main components of the curriculum of the elective discipline "Urgent issues of cardiology" of the Ivano-Frankivsk National Medical University for students of the 6th year of the medical faculty. The results of students' mastery of integral, general, professional competencies according to the educational and professional program "Medicine", second (master's) level are provided. The importance of using innovative technologies in independent extracurricular work to ensure a high level of the educational process is highlighted. The purpose of teaching the academic discipline "Urgent issues of cardiology", the method of organizing practical classes using all types of teaching methods recommended for higher education, the basic knowledge and skills that a student acquires when learning the materials of the discipline are clarified. The article emphasizes the importance of using various teaching methods recommended for higher education (explanatory and illustrative, reproductive, problem presentation, heuristic, research) when conducting practical classes, according to the approved thematic plan. The discipline is aimed at students achieving the corresponding learning outcomes reflected in this article. The optimal combination of modern technologies, work in educational and practical centers of the university, the development of clinical thinking focused on deepening knowledge and skills in the study of the pathology of the cardiovascular system are the main goals of studying the elective discipline "Urgent issues of cardiology"
Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Мельник, В. В.
    Удосконалення кадрового забезпечення системи громадського здоров’я України фахівцями мікробіологічного профілю в умовах реформування [Текст] / В. В. Мельник, Т. С. Грузєва, В. П. Широбоков // Ліки України. - 2015. - № 6. - С. 49-52


MeSH-главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (использование)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
Доп.точки доступа:
Грузєва, Т. С.
Широбоков, В. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


   
    Методические аспекты последипломной стажировки семейных врачей в интернатуре [Текст] / В. И. Кошля, С. Н. Дмитриева, Л. М. Зеленская // Лікарська справа. Врачебное дело. - 2006. - № 4. - С. 76-78

Рубрики: Врачи семейные--обуч

   Образование медицинское, преддипломное


Доп.точки доступа:
Кошля, В. И.
Дмитриева, С. Н.
Зеленская, Л. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


    Нагорная, Н. В.
    Оптимизация форм обучения врачей-интернов педиатров в условиях реформирования высшего медицинского образования [Текст] / Н. В. Нагорная, М. П. Лимаренко // Современная педиатрия. - 2012. - № 2. - С. 12-14

Рубрики: Образование медицинское, преддипломное

   Интернатура и резидентура


   Педиатрия--обуч


Доп.точки доступа:
Лимаренко, М. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


   
    Необхідність оновлення навчальної програми додипломної медичної освіти у зв’язку з пріоритетністю загальної практики-сімейної медицини [Текст] / Л. С. Бабінець [та ін.] // Сімейна медицина. - 2016. - № 4. - С. 118-120. - Бібліогр.: с. 120


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (обучение)
ОБЩАЯ ВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- GENERAL PRACTICE (обучение)
Доп.точки доступа:
Бабінець, Л. С.
Боровик, І. О.
Корильчук, Н. І.
Боцюк, Н. Є.
Стародуб, Є. М.
Воронцов, О. О.
Рябоконь, С. С.
Мігенько, Б. О.
Творко, В. М.
Ясній, О. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


   
    Нові аргументи щодо необхідності підготовки сімейних лікарів на додипломному етапі [Текст] / Є. Х. Заремба [и др.] // Сімейна медицина. - 2017. - № 5. - С. 16-19. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
Аннотация: Наведено аргументовані наукові пропозиції щодо підготовки громадських сімейних лікарів об'єднаних територіальних громад на додипломному етапі у вищих медичних закладах України IV рівня акредитації. Доведено, що компетентнісний підхід до навчання студентів і лікарів-інтернів за спеціальністю "Загальна практика - сімейна медицина" за наскрізною уніфікованою програмою скоротить традиційні терміни підготовки сімейних лікарів. Зазначено, що поповнення сфери первинної медичної допомоги фундаментально і цілеспрямовано підготовленими випускниками вищих медичних навчальних закладів, здатних мислити сучасними категоріями, сформує професійну еліту національної сімейної медицини, що суттєво підвищить роль сімейних лікарів у громадянському суспільстві та державному управлінні громадським здоров'ям
Доп.точки доступа:
Заремба, Є. Х.
Грицько, Р. Ю.
Кияк, Ю. Г.
Заремба, В. С.
Заремба-Федчишин, О. В.
Заремба, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


   
    Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання [Текст] = Optimization of family medicine specialists’ practical training at the pre-graduate level / Л. С. Бабінець [и др.] // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 5-8


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
Доп.точки доступа:
Бабінець, Л. С.
Боцюк, Н. Є.
Корильчук, Н. І.
Боровик, І. О.
Стародуб, Є. М.
Воронцов, О. О.
Рябоконь, С. С.
Мігенько, Б. О.
Творко, В. М.
Ясній, О. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-36 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)