Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Образование медицинское, преддипломное<.>)
Общее количество найденных документов : 36
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-36 
1.


    Слабкий, Г. О.
    Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами [Текст] = On the need for master’s program in public health according to academic programs implementation / Г. О. Слабкий, І. С. Миронюк, В. В. Шафранський // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE (методы, организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH (методы, обучение)
Аннотация: При виконанні роботи використано методи структурно-логічного аналізу та бібліосемантичний. Методичною основою дослідження став системний аналіз та системний підхід. Матеріалами дослідження стали документи ВООЗ з забезпечення системи громадського здоров’я кадрами і їх підготовки та досвід провідних країн світу з зазначеного питання. Основна частина. Освітньо-наукова програма магістратури за фахом “Громадське здоров’я” складається із 5 обов’язкових модулів та чотирьох модулів один із яких вибирається магістром на вибір. Програма включає виробничо-навчальну практику та науково-дослідну роботу. Обсяг програми становить 3600 год (120 кредитів ЄКТС). Лекційний курс складає 462 навчальні години. На проведення семінарів виділено 512 навчальних годин, практичних занять – 1318 навчальних годин, самостійну роботу – 1308 (36,3 %) навчальних годин
Доп.точки доступа:
Миронюк, І. С.
Шафранський, В. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Кредитно-модульна система у контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів на додипломному етапі у Львівському національному медичному університеті ім. Данила Галицького [Текст] / Б. С. Зіменковський [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 66-67


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE (статистика, тенденции)
Доп.точки доступа:
Зіменковський, Б. С.
Гжегоцький, М. Р.
Варивода, Є. С.
Серветник, М. І.
Чухрай, Н. Л.
Солонинко, І. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Шляхи удосконалення підготовки лікарів загальної практики-сімейної медицини на додипломному рівні, роль університетської клініки [Текст] / В. Г. Міщук [та ін.] // Сімейна медицина. - 2015. - № 2. - С. 176-178


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
БОЛЬНИЦЫ УНИВЕРСИТЕТСКИЕ -- HOSPITALS, UNIVERSITY (тенденции)
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (обучение)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
Доп.точки доступа:
Міщук, В. Г.
Венгрович, О. З.
Григорук, Г. В.
Капечук, В. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Чайковський, Ю. Б.
    Додипломна вища медична освіта в Україні: що можна змінити вже сьогодні? [Текст] / Ю. Б. Чайковський, Л. І. Хламанова // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 125-128


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE (методы, тенденции)
Доп.точки доступа:
Хламанова, Л. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Київська міська клінічна лікарня № 8 як база підготовки зі спеціальності "Загально практика-сімейно медицина" на додипломному етапі державною та англійською мовами [Текст] / А. М. Пілецький [и др.] // Сімейна медицина. - 2014. - № 3. - С. 28-34


MeSH-главная:
БОЛЬНИЦЫ ГОРОДСКИЕ -- HOSPITALS, URBAN
ОБЩАЯ ВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- GENERAL PRACTICE (обучение)
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
Доп.точки доступа:
Пілецький, А.М.
Гиріна, О.М.
Гаврисюк, І.В.
Плахотнік, С. В.
Кольцова, Т. В.
Рудніченко, В. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Мельник, В. В.
    Удосконалення кадрового забезпечення системи громадського здоров’я України фахівцями мікробіологічного профілю в умовах реформування [Текст] / В. В. Мельник, Т. С. Грузєва, В. П. Широбоков // Ліки України. - 2015. - № 6. - С. 49-52


MeSH-главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (использование)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
Доп.точки доступа:
Грузєва, Т. С.
Широбоков, В. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Формування компетентнісної моделі спеціаліста - важлива умова якісної підготовки сімейного лікаря на додипломному рівні [Текст] = Formation of specialist’s competency model is an important condition for quality in family doctors undergraduate education / Л. С. Бабінець [та ін.] // Сімейна медицина. - 2022. - № 3. - С. 28-31. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE (методы, организация и управление, тенденции)
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE (методы, организация и управление, тенденции)
Аннотация: Компетентнісно-орієнтоване навчання стає основним напрямком розвитку вищої освіти в Україні, що вимагає впровадження нових методик викладання. Основна цінність проектної технології навчання полягає в орієнтуванні студентів на створення інтелектуального або матеріального продукту, а не на просте вивчення певної теми. Це форма організації занять, яка спрямована розвиток комунікативних навичок, вміння працювати у різноманітних групах. Мета дослідження: розкрити сутність і методологію впровадження у навчальний процес на кафедрі терапії та сімейної медицини медичного факультету методу проектів при викладанні дисципліни «загальна практика–сімейна медицина» на додипломному рівні. Матеріали та методи. Апробовано метод проектної діяльності студентів у «Клініці, дружній до молоді» у практичній підготовці студентів. Основою застосування проектної технології була наявність проблеми медичних і соціальних факторів, які впливають на здоров’я підлітка, що вимагає інтегрованих знань і дослідницького пошуку її вирішення. Студентами було створено та реалізовано проекти медико-соціальної профілактики серед підлітків. Результати. У результаті роботи над проектом студентами було віднайдене конкретнее вирішення поставленої проблеми та придатний до впровадження конкретний результат. Такий підхід створює умови для творчого розвитку та самореалізації студентів, формування всіх необхідних фахових і загальних життєвих компетенцій. Висновки. Проектна технологія є основною технологію формування ключових професійних та загальнокультурних компетентностей учнів, допомагає студентам опанувати базові знання, здобути комунікативні та соціальні навички, розвинути аналітичне мислення, дослідницькі уміння, творчі здібності
Competency-oriented training is becoming the main direction of higher education development in Ukraine, which requires implementation of new teaching methods. The main value of project based learning technology lies in directing students to the creation of an intellectual or material product as a result of learning, and not to the simple study of a certain topic. This is a form of organizing classes aimed at developing of communication skills and the ability to work in diverse groups. The objective: to reveal the essence and methodology of the implementation into the educational process of the project method in teaching the discipline “General practice-family medicine” at undergraduate level at the department of therapy and family medicine of the medical faculty. Materials and methods. The method of project activity of students was tested as a part of students practice in the “Youth Friendly Clinic”. The basis for the project technology implementation was the presence of the complex medical and social factors that influence teenagers health, which requires integrated knowledge and a research for its solution. Students created and implemented medical and social prevention projects among teenagers. Results. As a result of working on the project, the students found a specific problem solution and specific result suitable for implementation. This approach creates conditions for creative development and self-realization of students, formation of all necessary professional and general life competencies. Conclusions. Project technology is the main technology for the formation of key professional and general cultural competences of students, helps students master basic knowledge, acquire communicative and social skills, develops analytical thinking, research skills, and creative abilities
Доп.точки доступа:
Бабінець, Л. С.
Боцюк, Н. Є.
Боровик, І. О.
Мігенько, Б. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Рудніченко, В. М.
    Хвороба Рандю-Вебера-Ослера (спадкова геморагічна телеангіектазія) в загальній лікарській практиці: літературні дані, застосування інформаційно-комунікативних засобів телемедицини у викладанні державною та англійською мовами та власні клінічні спостереження [Текст] / В. М. Рудніченко, А. О. Яновська // Сімейна медицина. - 2015. - № 1. - С. 34-39


MeSH-главная:
ТЕЛЕАНГИЭКТАЗИЯ НАСЛЕДСТВЕННАЯ ГЕМОРРАГИЧЕСКАЯ -- TELANGIECTASIA, HEREDITARY HEMORRHAGIC
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE
ТЕЛЕМЕДИЦИНА -- TELEMEDICINE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
Доп.точки доступа:
Яновська, А. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Ковальчук, О. Л.
    Проблемно орієнтована лекція-конференція з елементами випереджаючого навчання та візуалізації за темою "Синдром абдомінального болю у дітей" у додипломній підготовці лікарів [Текст] / О. Л. Ковальчук // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 55-59


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE (методы)
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Особливості навчання в інтернатурі з неврології в сучасних умовах [Текст] / Н. К. Свиридова [та ін.] // Ліки України. - 2015. - № 1. - С. 28-30


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
Доп.точки доступа:
Свиридова, Н. К.
Вернер, О. М.
Сулік, Р. В.
Кусткова, Г. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Гусєв, В. М.
    Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології [Текст] = The optimization ways of the pre-graduate level in obstetrics and gynaecology department / В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 19-21


MeSH-главная:
МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Аннотация: Мета роботи – підвищити ефективність навчання та якість знань студентів шляхом оптимізації практичної підготовки на додипломному рівні навчання. Основна частина. У статті наведені сучасні оригінальні технології проведення практичних занять із використанням інтерактивної форми навчальної діяльності. Використання сучасних макетів та муляжів у симуляційному центрі разом із вирішенням імітаційних ситуацій та задач у конкретних клінічних випадках сприятиме більш якісному оволодінню практичними навичками. Стаття присвячена проблемі підвищення ефективності підготовки студентів медичних факультетів на додипломному рівні навчання. Запропоновано впровадження у навчальний процес оригінальних розробок інтерактивних технологій для оптимізації практичної частини занять. Висновок. Інтерактивні методи навчання дозволяють стимулювати пізнавальну активність студентів, удосконалювати їх практичні навички, що в подальшому буде сприяти клінічному мисленню майбутніх лікарів, дозволятиме об’єктивно оцінювати результати отриманих даних та визначати тактику ведення пацієнта
Доп.точки доступа:
Астахов, В. М.
Шевченко, Є. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Воронцов, О. О.
    Використання афоризмів медичного спрямування у викладанні загальної практики - сімейної медицини на додипломному етапі вищої медичної освіти [Текст] / О. О. Воронцов, Л. С. Бабінець // Сімейна медицина. - 2018. - № 1. - С. 51-54. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE (методы, организация и управление)
ОБЩАЯ ВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- GENERAL PRACTICE (методы, организация и управление)
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (методы, организация и управление)
АФОРИЗМЫ И ПОСЛОВИЦЫ -- APHORISMS AND PROVERBS
Аннотация: У статті наведено результати аналізу літературних джерел з історії медицини і сформовано актуальні контенти афоризмів відомих лікарів і філософів у галузі медицини для використання їх у процесі викладання дисципліни «загальна практика–сімейна медицина» на додипломному етапі вищої медичної освіти. Метою є формування і посилення мотивації майбутніх фахівців у галузі первинної медичної допомоги щодо здорового способу життя, профілактики і реабілітації найбільш поширених у популяції людини захворювань. Рекомендовано використовувати цей матеріал як додатковий педагогічний прийом оптимізації викладання матеріалів для підготовки студентів до занять
Доп.точки доступа:
Бабінець, Л. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Боярчук, О. Р.
    Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів [Текст] = Peculiarities and prospects of distance learning in the teaching of pediatric subjects at the stage of undergraduate training of doctors / О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 81-86


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
Аннотация: Дистанційне навчання має свої переваги та недоліки щодо зручності освітнього процесу для викладачів і студентів, проте сучасні реалії життя вимагають широкого використання цієї форми медичної освіти у вищих навчальних закладах Укрaїни. Дистанційна освіта забезпечує якісне та всебічне навчання без відриву від повсякденної діяльності, у найбільш зручному місці й часі, доступ до електронних баз знань, суттєво підвищує активну роль студентів у процесі самостійного навчання, а від викладачів вимагає вдосконалення викладання як за змістом, так і за його формою. Важливими перевагами дистанційного навчання у сфері вищої медичної освіти є широке охоплення цільової аудиторії, гнучкість та можливість індивідуалізації освітньої програми, прозорість і можливість незалежного оцінювання. Основними варіантами, доступними для навчання за дистанційної освіти, є такі традиційні форми освітньої підготовки, як лекція, практичне заняття, семінар, консультація, що відповідають чинному законодавству. Технології дистанційного навчання в системі вищої медичної освіти повинні постійно вдосконалюватися, шляхом використання сучасних освітніх цифрових платформ, якісного методичного контентного наповнення web-ресурсів, запровадження ефективної системи контролю якості отриманих знань, щоб сприяти адаптації до нових реалій освітнього процесу та забезпечити високу якість медичної освіти
Distance learning has its advantages and disadvantages in terms of the convenience of the educational process for teachers and students, but modern realities of life require extensive use of this form of medical education at higher educational establishments in Ukraine. Distance education provides quality and comprehensive learning without interruption from daily activities, in the most convenient place and time, access to electronic knowledge bases, but also significantly increases the active role of students in the process of independent learning, and requires teachers to improve teaching both in content and. its form. Important advantages of distance learning in the field of higher medical education are wide coverage of the target audience, flexibility and the possibility of individualization of the educational program, the transparency and the possibility of independent evaluation. The main options available for distance learning are such traditional forms of educational training as lectures, practical classes, seminars, consultations that comply with current legislation. Distance learning technologies in the system of higher medical education should be constantly improved through the using of modern digital educational platforms, high-quality methodological content of web-resources, introduction of an effective quality control system to facilitate adaptation to new realities of educational process and to ensure high quality medical education
Доп.точки доступа:
Мочульська, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


   
    Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів [Текст] = Іnformation system of summary evaluation of knowledge of foreign citizens on undergraduate stage of training of doctors / П. Р. Сельський [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 46-50


MeSH-главная:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
Аннотация: Підвищення ефективності викладання та об’єктивності оцінювання дисциплін можливе за допомогою інноваційних освітніх та комп’ютерних технологій. Підготовка фахівців із числа іноземних громадян з високим рівнем практичної компетентності – один із важливих чинників подальшого розвитку навчального закладу в напрямку інтеграції у міжнародний освітній простір. У статті висвітлено досвід впровадження інформаційної системи комплексного семестрового тестового іспиту для підсумкового оцінювання знань іноземних студентів-медиків з метою підвищення якості підготовки лікарів із числа іноземних громадян на додипломному етапі. Число іноземних студентів зростає щорічно. Додипломна підготовка лікарів-іноземців здійснюється упродовж шести років. Рівень практичної та професійної компетентностей іноземних студентів дозволив покращити низку впроваджених новітніх технологій навчання, які продовжують удосконалюватись. Застосування інноваційних технологій оцінювання іноземних студентів на додипломному етапі підготовки лікарів дозволяє об’єктивно визначати рівень знань. Комплексний багаторівневий підхід з відповідним програмним забезпеченням дає можливість досягти об’єктивності оцінювання дисципліни, обробки даних та інтерпретації результатів. Комплексне застосування новітніх інформаційних та педагогічних технологій дозволяє суттєво підвищити рівень підготовки фахівців із числа іноземних громадян. Покращення успішності іноземних студентів у процесі навчання свідчить про ефективність навчальних методик та технологій, а також про появу з часом об’єктивної мотивації до здобуття ґрунтовних знань та вмінь. Досвід упровадження незалежної системи підсумкового оцінювання з достатнім рівнем об’єктивності може бути використаний у подальших дослідженнях щодо розробки інформаційних освітніх систем для підвищення якості додипломної підготовки лікарів із числа іноземних громадян з ефективним управлінням навчальним процесом
Доп.точки доступа:
Сельський, П. Р.
Вольський, А. С.
Кліщ, І. М.
Сельський, Б. П.
Бурячківський, Е. С.
Курило, Х. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Левандовська, Х. В.
    Удосконалення викладання вибіркової дисципліни "Актуальні питання кардіології" на шостому курсі медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету [Текст] = Improving the teaching of the elective course "Urgent issues of cardiology" in the sixth year of the faculty of medicine of the Ivano- Frankivsk national medical university / Х. В. Левандовська. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 4. - С. 159-163. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE (методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (организация и управление, тенденции)
Аннотация: У даній статті висвітлено головні складові навчальної програми вибіркової дисципліни «Актуальні питання кардіології» Івано-Франківського національного медичного університету для студентів 6 курсу медичного факультету. Надані підсумки оволодіння студентами інтегральними, загальними, фаховими компетентностями згідно з освітньо-професійною програмою «Медицина», другий (магістерський) рівень. Висвітлено важливість використання інноваційних технологій у самостійній позааудиторній роботі для забезпечення високого рівня освітнього процесу. Прояснено мету викладання навчальної дисципліни «Актуальні питання кардіології», методику організації практичних занять, використовуючи всі різновиди методів навчання, рекомендованих для вищої школи, основні знання та вміння, що здобуває студент при засвоєнні матеріалів дисципліни. У статті підкреслена значущість використання різноманітних методів навчання, рекомендованих для вищої школи (пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемний виклад, евристичний, дослідницький) при проведенні практичних занять, відповідно до затвердженого тематичного плану. Дисципліна спрямована на досягнення студентами відповідних результатів навчання, відображених у даній статті. Оптимальне поєднання сучасних технологій, робота у навчально-практичних центрах університету, розвиток клінічного мислення, сфокусованих на поглиблення знань та вмінь при вивченні патології серцево-судинної системи є основними цілями вивчення вибіркової дисципліни «Актуальні питання кардіології»
This article highlights the main components of the curriculum of the elective discipline "Urgent issues of cardiology" of the Ivano-Frankivsk National Medical University for students of the 6th year of the medical faculty. The results of students' mastery of integral, general, professional competencies according to the educational and professional program "Medicine", second (master's) level are provided. The importance of using innovative technologies in independent extracurricular work to ensure a high level of the educational process is highlighted. The purpose of teaching the academic discipline "Urgent issues of cardiology", the method of organizing practical classes using all types of teaching methods recommended for higher education, the basic knowledge and skills that a student acquires when learning the materials of the discipline are clarified. The article emphasizes the importance of using various teaching methods recommended for higher education (explanatory and illustrative, reproductive, problem presentation, heuristic, research) when conducting practical classes, according to the approved thematic plan. The discipline is aimed at students achieving the corresponding learning outcomes reflected in this article. The optimal combination of modern technologies, work in educational and practical centers of the university, the development of clinical thinking focused on deepening knowledge and skills in the study of the pathology of the cardiovascular system are the main goals of studying the elective discipline "Urgent issues of cardiology"
Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


   
    Необхідність оновлення навчальної програми додипломної медичної освіти у зв’язку з пріоритетністю загальної практики-сімейної медицини [Текст] / Л. С. Бабінець [та ін.] // Сімейна медицина. - 2016. - № 4. - С. 118-120. - Бібліогр.: с. 120


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (обучение)
ОБЩАЯ ВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- GENERAL PRACTICE (обучение)
Доп.точки доступа:
Бабінець, Л. С.
Боровик, І. О.
Корильчук, Н. І.
Боцюк, Н. Є.
Стародуб, Є. М.
Воронцов, О. О.
Рябоконь, С. С.
Мігенько, Б. О.
Творко, В. М.
Ясній, О. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


   
    Нові аргументи щодо необхідності підготовки сімейних лікарів на додипломному етапі [Текст] / Є. Х. Заремба [и др.] // Сімейна медицина. - 2017. - № 5. - С. 16-19. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
Аннотация: Наведено аргументовані наукові пропозиції щодо підготовки громадських сімейних лікарів об'єднаних територіальних громад на додипломному етапі у вищих медичних закладах України IV рівня акредитації. Доведено, що компетентнісний підхід до навчання студентів і лікарів-інтернів за спеціальністю "Загальна практика - сімейна медицина" за наскрізною уніфікованою програмою скоротить традиційні терміни підготовки сімейних лікарів. Зазначено, що поповнення сфери первинної медичної допомоги фундаментально і цілеспрямовано підготовленими випускниками вищих медичних навчальних закладів, здатних мислити сучасними категоріями, сформує професійну еліту національної сімейної медицини, що суттєво підвищить роль сімейних лікарів у громадянському суспільстві та державному управлінні громадським здоров'ям
Доп.точки доступа:
Заремба, Є. Х.
Грицько, Р. Ю.
Кияк, Ю. Г.
Заремба, В. С.
Заремба-Федчишин, О. В.
Заремба, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


   
    Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання [Текст] = Optimization of family medicine specialists’ practical training at the pre-graduate level / Л. С. Бабінець [и др.] // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 5-8


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
Доп.точки доступа:
Бабінець, Л. С.
Боцюк, Н. Є.
Корильчук, Н. І.
Боровик, І. О.
Стародуб, Є. М.
Воронцов, О. О.
Рябоконь, С. С.
Мігенько, Б. О.
Творко, В. М.
Ясній, О. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Нагорная, Н. В.
    Оптимизация форм обучения врачей-интернов педиатров в условиях реформирования высшего медицинского образования [Текст] / Н. В. Нагорная, М. П. Лимаренко // Современная педиатрия. - 2012. - № 2. - С. 12-14

Рубрики: Образование медицинское, преддипломное

   Интернатура и резидентура


   Педиатрия--обуч


Доп.точки доступа:
Лимаренко, М. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


   
    Алгоритм підготовки лікарів загальної практики сімейної медицини на додипломному етапі навчання [Текст] / Л. В. Шкала [та ін.] // Сімейна медицина : Наук.-практ. журн. - 2007. - № 3. - С. 7

Рубрики: Врачи семейные--обуч

   Семейная практика


   Образование медицинское, преддипломное


   Алгоритмы


Доп.точки доступа:
Шкала, Л. В.
Левченко, Г. Ф.
Клодченко, М. М.
Трофименко, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-36 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)