Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Образование медсестринское, повышение квалификации<.>)
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-17 
1.


    Kosenko, V. M.
    The potential capacity of the "Infection control" discipline in the formation of responsible attitude to the patient safety among master nurses in the process of providing medical and preventive care [Текст] = Потенціал дисципліни "Інфекційний контроль" у формуванні в медичних сестер-магістрів відповідального ставлення до безпеки пацієнтів у процесі надання лікувально-профілактичної допомоги / V. M. Kosenko // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 138-142


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, NURSING, CONTINUING
БОЛЬНОГО БЕЗОПАСНОСТЬ -- PATIENT SAFETY
ИНФЕКЦИЯ ВНУТРИБОЛЬНИЧНАЯ -- CROSS INFECTION (профилактика и контроль)
ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE
Аннотация: In the article we have analyzed the significance and importance of the “Infection Control” discipline in pursuing a master’s degree in nursing. The article states that the master nurse is the lead organizer and executor of activities related to the creation of a safe hospital environment, while the correctness and completeness of the actions at the workplace depends on the depth of theoretical knowledge and sophistication of practical skills. The paper specifies the general and occupational competencies, forms and methods of conducting lectures and practical sessions, describes the expected results of training, indicates interdisciplinary integration, draws attention to the problems of honesty in the performance of autonomous and individually research work by the seekers of higher education. It is noted that the practical health care needs such a master nurse, who not only possesses thorough professional knowledge, but also is capable to act clearly and quickly in an emergency, perfectly master up-to-date techniques of preventing, in particular, the healthcare-associated infections through the developed clinical judgment. It is the competency based potential capacity of the “Infection Control” academic discipline that makes it possible to realize these tasks. The priority area of improving the educational process is its practical orientation and significance
У статті проаналізовано значення та важливість навчальної дисципліни «Інфекційний контроль» у підготовці магістрів медсестринства. Вказано, що медична сестра-магістр – головний організатор та виконавець заходів, пов’язаних зі створенням безпечного лікарняного середовища, а правильність та повнота дій на робочому місці залежать від глибини теоретичних знань і досконалості практичних навичок. У роботі перераховано загальні та фахові компетентності, форми і методи проведення лекційних та практичних занять, описано очікувані результати навчання, вказано міждисциплінарну інтеграцію, звернено увагу на проблеми доброчесності при виконанні здобувачами вищої освіти індивідуально-дослідної самостійної роботи. Зазначено, що практичній охороні здоров’я необхідна така медична сестра-магістр, яка не лише володіє ґрунтовними фаховими знаннями, але й здатна чітко та оперативно діяти в критичних ситуаціях, бездоганно володіти найсучаснішими методами профілактики, зокрема, внутрішньолікарняної інфекції на основі розвиненого клінічного мислення. Саме компетентнісний потенціал навчальної дисципліни «Інфекційний контроль» дозволяє реалізувати вказані завдання. Пріоритетним напрямком удосконалення навчального процесу стає його практична орієнтованість та значущість
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Socio-psychological image of the modern intern (educational and social research) / V. V. Ekhalov [et al.] // Урологія. - 2021. - Том 25, N 1. - P71-80


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, NURSING, CONTINUING
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Аннотация: До представників цього покоління необхідний індивідуально-особистісний підхід, здатність перетворювати недоліки "кліпового мислення", особливості поведінки та відношення до навчального процесу, сучасне захоплення гаджетами та манеру спілкування в позитивні якості.
К представителям этого поколения необходим индивидуально-личностный подход, способность превращать недостатки "клипового мышления", особенности поведения и отношения к учебному процессу, современное увлечение гаджетами и манеру общения в положительные качества.
Доп.точки доступа:
Ekhalov, V. V.
Kravets, O. V.
Stus, V. P.
Moiseenko, M. M.
Barannik, S. I.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Боярчук, О. Р.
    Знання та вміння медичних сестер щодо орфанних захворювань [Текст] = Knowledge and skills of nurses regarding orphan diseases / О. Р. Боярчук, І. М. Антонюк // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2023. - Т. 13, № 3. - С. 17-25. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
БОЛЕЗНИ РЕДКИЕ -- RARE DISEASES (диагностика, патофизиология, уход, этиология)
МЕДСЕСТРИНСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ОЦЕНКА -- NURSING ASSESSMENT (статистика, тенденции)
МЕДСЕСТРИНСКИЙ ДИАГНОЗ -- NURSING DIAGNOSIS (статистика, тенденции)
ИММУНОДЕФИЦИТ ОБЩИЙ ВАРИАБЕЛЬНЫЙ -- COMMON VARIABLE IMMUNODEFICIENCY (диагностика, патофизиология, этиология)
КИСТОЗНЫЙ ФИБРОЗ -- CYSTIC FIBROSIS (диагностика, патофизиология, этиология)
АРТРИТ ЮВЕНИЛЬНЫЙ -- ARTHRITIS, JUVENILE (диагностика, патофизиология, этиология)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, NURSING, CONTINUING (методы, организация и управление, статистика, тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Аннотация: Роль медичної сестри у наданні як комплексної, так і індивідуальної допомоги пацієнтам з орфанними захворюваннями є однією з ключових. Працюючи у тісному контакті з лікарями та пацієнтами, медичні сестри виконують важливу функцію інформаційної підтримки для пацієнтів та їх сімей, сприяючи координації, контролю та забезпеченню безперервного догляду. Відповідно, медичні сестри повинні володіти певним спектром знань і вмінь щодо найбільш поширених орфанних захворювань. Метою дослідження було визначити знання та вміння медичних сестер щодо певних орфанних захворювань. Матеріали та методи дослідження. Проведено анонімне та добровільне опитування медичних сестер на базі обласної дитячої клінічної лікарні в період з квітня до травня 2023 року. В опитуванні взяли участь 63 медичні сестри закладу. Опитувальник включав 27 запитань, які стосувалися соціально- демографічних даних респондентів та орфанних захворювань, які найчастіше зустрічаються в практиці медичних сестер закладу: первинних імунодефіцитів (ПІД), spina bifi da (SB), муковісцидозу та ювенільного ідіопатичного артриту. Результати дослідження представлені у вигляді описової статистики. Порівняння частотних параметрів проводили за допомогою критерію хі-квадрат. Відмінності між параметрами вважали статистично значущими при р0,05. Статистичний аналіз результатів анкетування проводили за допомогою статистичного пакету STATISTICA 10.0 та редактора таблиць Microsoft Excel 2003. Проведення дослідження та публікація матеріалів схвалено комісією з біоетики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (протокол № 73 від 03.04.2023 р.). Дослідження проведено у межах НДР кафедри дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України «Удосконалення методів діагностики, лікування та реабілітації найбільш поширених захворювань дитячого віку», номер держреєстрації 0122U000039. Результати дослідження. Серед респондентів переважали особи жіночої статі (96,8%) віком від 31 до 50 років (63,5%), працівники стаціонару (90,5%); більша частина з яких були досвідченими працівниками із стажем роботи більше 20 років (52,4%). Загалом більшість респондентів (71,0%) правильно вказали, які захворювання належать до рідкісних. Відсоток правильних відповідей, які стосувались знань про орфанні захворювання коливався від 47,9% щодо ПІД до 77,5% щодо SB, тоді як правильні відповіді про вміння були в межах від 41,3% щодо SB до 63,0% щодо ПІД. Загалом медичні сестри продемонстрували кращі знання, ніж вміння щодо орфанних захворювань (р
The role of the nurse in providing comprehensive and individualized care to patients with rare diseases is one of the key roles. Nurses work closely with physicians and patients and play an educational role for patients and their families, facilitating coordination, monitoring and continuity of care. Therefore, nurses should have a certain range of knowledge and skills regarding the most common rare diseases. The aim of research was to determine the knowledge and skills of nurses regarding some specific rare diseases. Material and methods. An anonymous and voluntary survey of nurses was conducted at the regional children’s clinical hospital from April to May 2023. A total of 63 nurses from the hospital participated in the survey. The questionnaire consisted of 27 questions related to the sociodemographic data of the respondents and rare diseases. The most common rare diseases encountered in the practice of nurses at the hospital were primary immunodeficiencies (PID), spina bifida (SB), cystic fibrosis, and juvenile idiopathic arthritis. The research results are presented in the form of descriptive statistics. Comparisons of frequency parameters were made using the Chi-square test. Differences between parameters were considered statistically significant at p0.05. Statistical analysis of the survey results was performed using the statistical package STATISTICA 10.0 and Microsoft Excel 2003 spreadsheet editor. The research and the publication of the materials were approved by the Bioethics Committee of the I. Horbachevsky Ternopil National Medical University (protocol № 73 dated 03.04.2023). The study was conducted within the framework of the research project of the Department of Children’s Diseases with Pediatric Surgery of the I. Horbachevsky Ternopil National Medical University “Improvement of methods of diagnostics, treatment and rehabilitation of the most common children’s diseases”, registration number 0122U000039. Results. The majority of respondents were female (96.8%), between the ages of 31 and 50 (63.5%), and employed in the hospital setting (90.5%). Most were experienced workers with more than 20 years of experience (52.4%). Overall, the majority of respondents (71.0%) correctly identified which diseases are rare. The percentage of correct answers regarding knowledge of rare diseases ranged from 47.9% for PID to 77.5% for SB, while correct answers regarding skills ranged from 41.3% for SB to 63.0% for PID. Overall, nurses demonstrated better knowledge than skills regarding rare diseases (p
Доп.точки доступа:
Антонюк, І. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Дидактичні аспекти оптимізації безперервної медичної освіти дільничних педіатрів [Текст] = Didactic aspects of district pediatricians continuous medical education optimization / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, NURSING, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, тенденции)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
Аннотация: У статі висвітлено проблеми безперервної медичної освіти дільничних педіатрів. Представлено власний погляд на оптимізацію навчального процесу, що полягає в підвищенні змістовних аспектів підготовки лікаря, застосуванні ефективних педагогічних прийомів і методик, а також широкому впровадженні новітніх інформаційних технологій. Це дозволяє лікарю одержати освітні послуги прямо на робочому місці чи вдома, підвищити ступінь індивідуалізації і диференціації навчання, покращити мотиваційну активність, окрім цього, знизити фінансову залежність, що є не менш важливим у наш час. В умовах реформування охорони здоров’я бажано, щоб цикли тематичного удосконалення бути короткотривалими: 5, 10, 14 днів, а їх кількість – не обмежувалася протягом року. Тематика циклів тематичного удосконалення сучасних дільничних педіатрів обов’язково має бути спрямована на профілактику, збереження й зміцнення здоров’я дітей і орієнтована на доказову медицину. Такий підхід сприятиме якісній підготовці висококваліфікованого спеціаліста, формуванню його професійної компетенції на всіх етапах безперервного професійного розвитку. Використовуючи сучасне комп’ютерне обладнання та технічні засоби навчання (достатня кількість комп’ютерів, інтерактивна дошка, симулятори, Smart-система для інтерактивного тестування), впровадження передових педагогічних прийомів, методів і технологій сприяє формуванню необхідного рівня знань педіатрів. На циклах (у тому числі й на виїзних) проводяться бінарні лекції, що підвищує ефективність засвоєння матеріалу заняття та сприяє активності слухачів, використовуються елементи дистанційного навчання на базі платформи Moodle ХМАПО (moodle.med.edu.ua) з додатковими консультаціями викладачів по Skype у Центрі дистанційної освіти академії. У перспективі, в умовах конкурентного освітнього середовища відбудеться “вільний вибір закладу, форми навчання (курси, стажування, e-Learning)”. Дільничні педіатри будуть самі обирати й оцінювати роботу вищого медичного навчального закладу за якістю наданої їм навчальної послуги. Висновки. Інформаційні технології в медичній освіті оптимізують та підвищують ефективність безперервного професійного розвитку сучасного лікаря-педіатра. Впровадження нових сучасних методів у медичну освіту дільничних лікарів сприяє формуванню нового мислення, підвищенню зацікавленості та задоволеності навчальним процесом
Доп.точки доступа:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Цодікова, О. А.
Яловчук, А. В.
Рожнов, О. О.
Гріднєва, Н. М.
Бринцова, С. С.
Лапіна, І. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Значение последипломной подготовки педиатров по детской онкологии [Текст] / Н. А. Сусулева, Е. И. Бойченко, С. С Сергеев // Педиатрия. Журнал им. Г.Н.Сперанского. - 1999. - № 5. - С. 86


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, NURSING, CONTINUING (кадры, методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (кадры, обучение, организация и управление)
Доп.точки доступа:
Сусулева, Н. А.
Бойченко, Е. И.
Сергеев, С. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Левшанков, А. И.
    Совершенствование системы подготовки медицинских сестер-анестезистов по специальности "Анестезиология и реаниматология" [Текст] / А. И. Левшанков // Вестник интенсивной терапии. - 1999. - № 3. - С. 8-12


MeSH-главная:
МЕДСЕСТРИНСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ В ОПЕРАЦИОННОЙ -- OPERATING ROOM NURSING (методы, организация и управление)
МЕДСЕСТРЫ-АНЕСТЕЗИСТЫ -- NURSE ANESTHETISTS (использование, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, NURSING, CONTINUING (организация и управление, тенденции)
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Мішуренко, О. В.
    Досвід післядипломної підготовки медичних сестер з питань надання паліативної та хоспісної допомоги [Текст] / О. В. Мішуренко, Г. О. Лукіна // Реабілітація та паліативна медицина. - 2015. - № 2. - С. 89-92


MeSH-главная:
ХОСПИСНАЯ И ПАЛЛИАТИВНАЯ МЕДСЕСТРИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- HOSPICE AND PALLIATIVE CARE NURSING (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, NURSING, CONTINUING (методы, тенденции)
МЕДСЕСТРИНСКАЯ ПОМОЩЬ СЕМЕЙНАЯ -- FAMILY NURSING
Доп.точки доступа:
Лукіна, Г. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Мельничук, І. М.
    Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання [Текст] = The advantages of self-educational activities for the future masters of nursing within the distance learning / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 96-101


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, NURSING, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
Аннотация: Мета роботи – виявлення переваг, що сприяють формуванню самоосвітньої компетенції у майбутніх магістрів медсестринства засобами дистанційного навчання. Основна частина. Аналіз наукових інтерпретацій поняття “самоосвіта” дозволив нам визначити самоосвітню компетентність як інтегровану характеристику особистості, що поєднує знання, вміння, способи і досвід самоосвіти і виявляється в потребі, здатності й готовності до реалізації такого виду діяльності, спрямованої на досягнення особистісної, професійної, соціальної самореалізації особистості. У статті відображено основні теоретичні підходи до визначення поняття “самоосвітня компетентність майбутніх магістрів медсестринства”, представлено результати діагностики цього особистісно-професійного утворення. В результаті наукової розвідки ми виокремили чотири компоненти в структурі самоосвітньої компетентності студентів медичних закладів вищої освіти. Наголошено на необхідності нових підходів до організації навчального процесу в магістратурі медсестринського спрямування, і, передусім, це стосується організації самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства засобами дистанційного навчання. Висновок. Доведено, що потенціал електронного інформаційно-освітнього середовища створює необхідні умови для проек­тування студентами індивідуальної траєкторії самоосвіти, створення електронного кейса багажу знань, підвищує рівень емоційного сприйняття інформації, здійснює самоконтроль результатів навчальної діяльності, активізує самостійну пізнавальну ініціативність, мотивує студентів до самонавчання
Доп.точки доступа:
Ястремська, С. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Мороз, Г. З.
    Методологічний підхід при залученні медичних сестер до моніторингу пацієнтів з артеріальною гіпертензією [Текст] / Г. З. Мороз, Т. С. Ласиця // Сімейна медицина. - 2011. - № 2. - С. 66-68

Рубрики: Гипертензия

   Образование медсестринское, повышение квалификации


   Больного согласие с режимом лечения


   Амбулаторно-поликлиническая помощь


Доп.точки доступа:
Ласиця, Т. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Пінчук, І. Я.
    Впровадження програми навчання "Актуальні питання геронтопсихіатрії" для медичних сестер в Донецькій області [Текст] / І. Я. Пінчук // Український медичний альманах. - 2010. - Т. 13, № 1. - С. 104-106. - Библиогр.: с. 106-106

Рубрики: Образование медсестринское, повышение квалификации

   Психиатрический медсестринский уход--престарелые


Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-17 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)