Поисковый запрос: (<.>S=Образование профессиональное<.>) |
Общее количество найденных документов : 56
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Яворський А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров’я Івано-Франківської області/А. М. Яворський // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.128-131
|
>2.
| Федчишин Н. О. Особливості підготовки майбутніх вчителів фізичної культури в закладах вищої освіти/Н. О. Федчишин, Н. І. Єлагіна // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.11-15
|
>3.
| Фармацевтична освіта і мова // Фармацевт-практик, 2015,N № 1.-С.22-23
|
>4.
| Толстов С. Н. Дополнительное профессиональное образование в сфере охраны социального здоровья/С. Н. Толстов, М. В. Тихомолов // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины. -М.:Медицина, 2010,N № 4.-С.53-55
|
>5.
| Ткаченко В. И. Первичная медицинская помощь в будущем - профессиональное совершенствование (По результатам 22-й Всемирной конференции WONCA World, Сеул, Южная Корея, 17-21. 10. 2018 г.)/В. И. Ткаченко // Сімейна медицина. -К., 2018,N № 6.-С.18-22
|
>6.
| Сухарева Л. М. Профессиональная ориентация молодежи: медицинский и психофизиологический аспекты/Л. М. Сухарева, К. Э. Павлович, И. К. Рапопорт // Гигиена и санитария. -Москва, 2000,N № 1.-С.48-52
|
>7.
| Сторожаков Г. И. Роль школ-лицеев в подготовке студентов для медицинских вузов/Г. И. Сторожаков, М. В. Ермолаев, Л. С. Зиневич, М. В. Клищевская // Российский медицинский журнал, 2002,N № 1.-С.13-15
|
>8.
| Синишина В. М. Методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх практичних психологів/В. М. Синишина // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 1.-С.77-81
|
>9.
| Роша Л. Г. Трансдисциплінарний підхід та впровадження нових форм навчання професійної підготовки фахівців патологоанатомічної служби/Л. Г. Роша // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2018. т.Т. 22,N № 4.-С.696-701
|
>10.
| Роль науково-дослідної роботи студента у формуванні майбутнього фахівця/О. І. Готюр [та ін.] // Art of Medicine, 2019,N N 3.-С.85-88
|
|
|