Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (11)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Образование профессиональное<.>)
Общее количество найденных документов : 56
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
1.


   
    Результати впровадження єдиного державного кваліфікаційного іспиту у студентів-провізорів Дніпропетровської медичної академії [Текст] = The results of implementation of the unified state qualification examination of pharmacy students at Dnipropetrovsk medical academy / Т. М. Потапова [та ін.] // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 16-20


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Аннотация: У статті проведено аналіз результатів впровадження єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ) для оцінки рівня знань у студентів-провізорів під час складання ліцензійного інтегрованого іспиту Крок-1 та порівняння цих результатів з національними показниками. Зважаючи на те, що у 2019 р. в Україні вперше було впроваджено якісно новий інструмент оцінювання знань студентів, в Дніпропетровській медичній академії студенти-провізори 3 курсу, як громадяни України, так і іноземці, складали ЄДКІ, який мав такі дві складові, як: ліцензійний інтегрований комплексний іспит Крок-1 та англійська мова професійного спрямування. Аналіз отриманих результатів дозволив виявити деякі недоліки при підготовці студентів в академії та привернути увагу до рішення цих проблемних питань. Таке комплексне оцінювання профільних знань студентів-провізорів дозволяє виявити слабкі сторони процесу навчання і надає можливість підвищити ефективність навчання в академії для інтегрування вітчизняних фахівців у світову медицину
Доп.точки доступа:
Потапова, Т. М.
Слєсарчук, В. Ю.
Подплетня, О. А.
Логвиненко, Н. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Федчишин, Н. О.
    Особливості підготовки майбутніх вчителів фізичної культури в закладах вищої освіти [Текст] = Peculiarities of future pe teachers’ training at the higher educational establishment / Н. О. Федчишин, Н. І. Єлагіна // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 11-15


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ И ТРЕНИНГ -- PHYSICAL EDUCATION AND TRAINING
Аннотация: У статті розглянуто особливості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури, з’ясовано сучасні виклики, які стоять перед закладами вищої освіти у професійній підготовці майбутніх вчителів фізичної культури, проаналізовано основні напрями впровадження педагогічних технологій у процес такої підготовки. У дослідженні наголошено на необхідності системного впровадження інноваційних та інформаційних технологій, використання новітніх форм, оновлення змісту, засобів, принципів та методики навчання у навчальний процес закладів вищої освіти задля підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Встановлено, що система вищої фізкультурної освіти стоїть перед фактом необхідності виходу за рамки традиційної діяльності викладача ЗВО, а тому потребує педагогіко-психологічного переосмислення системи викладання і пропонованих обсягів знань
Доп.точки доступа:
Єлагіна, Н. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Доказово побудована комунікація: необхідна передумова управління безперервним професійним розвитком [Текст] / Ю. В. Вороненко [та ін.] // Український медичний часопис. - 2020. - № 4. - С. 46-49


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING (методы, организация и управление)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование)
Аннотация: Мета — розробити заходи підвищення конкурентоспроможності послуг безперервного професійного розвитку на підставі вивчення потреб слухачів з урахуванням їхніх соціально-демографічних і поведінкових особливостей. Об’єкт і методи дослідження. Проаналізовані відповіді 1768 авторських анкет. За допомогою однофакторного дисперсійного аналізу (ANOVA) визначено статистично вірогідні особливості підгруп осіб, які готові та не готові самостійно оплачувати освітні послуги. Результати. Описані відмінності в оцінці споживачами різних характеристик освітніх послуг значною мірою можуть бути пояснені різницею у мотиваційній сфері споживачів, де особи, які готові самостійно оплачувати навчання, більшою мірою орієнтуються на результат, а які не готові — на процес безперервного професійного розвитку. Також особи, які готові платити, ймовірно, мають більш чітку картину бажаного результату, що зумовлює вищу готовність до швидкого ухвалення рішення. Висновки. Встановлено, що готові платити респонденти орієнтуються на тижневі очно-заочні з дистанційним компонентом цикли, надають перевагу критеріям ефективності циклів та завбачливості, а менш важливими вважають чинники доступності циклу (р0,05). Пропоновані зміни мають впроваджуватися на всіх рівнях закладу. Для забезпечення ефективної системної комунікації зі споживачами освітніх послуг раціональним є проходження навчальних курсів із питань комунікації всіма працівниками закладів вищої освіти
Доп.точки доступа:
Вороненко, Ю. В.
Гульчій, О. П.
Харченко, Н. В.
Захарова, Н. М.
Балашов, К. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Синишина, В. М.
    Методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх практичних психологів [Текст] = Methodological approaches to professional training of future practical psychologists / В. М. Синишина // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 77-81


MeSH-главная:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
Аннотация: У статті аргументовано, що професійна підготовка майбутніх практичних психологів передбачає врахування різних методологічних підходів до організації освітнього процесу в закладах вищої освіти, які збагачують методологічну свідомість фахівця знаннями професійно-спрямованих наук та сприяють його пристосуванню до специфіки вищої освіти. Обґрунтування методологічних підходів дозволило встановити причинно-наслідкові зв’язки між педагогічними явищами і процесами та визначити з них найбільш значущі для дієвого розвʼязання проблем, які мають місце в підготовці практичних психологів
До основних методологічних підходів, яких необхідно дотримуватися у професійній підготовці студентів-психологів, віднесено системно-науковий, синергетичний, тезаурусний, комплексний, гуманістичний, компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний, праксеологічний, аксіологічний, акмеологічний та ін. Доведено, що структуровані таким чином підходи дали змогу викладачу-досліднику мисленнєво розібратися в організації власної професійної діяльності й практично зреалізувати в навчанні студентів оперативно осмислені освітні дії та педагогічні вчинки; сприяли визначенню стратегії професійної підготовки практичних психологів і найбільш цілісному отриманню студентами об’єктивно неупереджених, професійно значущих знань, умінь та навичок. У межах зазначених підходів акцентовано увагу на важливості відтворення у змісті освіти цілісного образу людини як біопсихосоціальної системи та активно-творчих можливостей студента з його прагненням реалізувати себе на засадах любові до людини та в інтересах суспільства
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Визначення потреб у навчанні керівників сфери охорони здоров’я України [Текст] / М. М. Білинська [та ін.] // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 3. - С. 192-197. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ УЧРЕЖДЕНИЯ, АДМИНИСТРАТИВНЫЕ КАДРЫ -- HEALTH FACILITY ADMINISTRATORS (обучение, организация и управление, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: Метою статті є визначення потреб у навчанні керівників охорони здоров’я України за фахом «Публічне управління та адміністрування». В якості основного нами використаний метод письмового опитування (анкетування) експертів в області охорони здоров’я, із застосуванням сучасних комп’ютерних технологій. Участь експертів в цьому дослідженні є виключно добровільним. Конфіденційність інформації гарантована анонімністю анкети. Експертне опитування керівників сфери охорони здоров’я нами проведено в березні-квітні 2020 року з метою визначення потреби в навчанні за фахом «Публічне управління та адміністрування». Всього в опитуванні взяли участь 54 респондента. Більшість (96,3%) респондентів мають потребу в навчанні за фахом «Публічне управління та адміністрування» (за спеціалізацією «Управління в сфері охорони здоров’я»). Переважна їх частина хотіла б пройти навчання за темами: «Управління персоналом в організації охорони здоров’я (лідерство, комунікативний менеджмент, тайм-менеджмент, стрес-менеджмент, самоменеджмент, психологічні основи менеджменту в охороні здоров’я та ін.)» (64,8%) і « менеджмент охорони здоров’я »(59,3%). Узагальнюючи результати дослідження, доведено, що для підвищення професійних компетенцій керівників сфери охорони здоров’я необхідно ввести навчальну програму «Лідерство та менеджмент в охороні здоров’я», яка спрямована на вирішення проблемних питань управління в сфері охорони здоров’я; застосування стратегічного управління в сфері охорони здоров’я, управління якістю медичної допомоги; отримання навичок комунікації і формування ефективної команди; ефективного застосування отриманих знань в середовищі, яка швидко змінюється, і ін. Вважаємо, що основою розвитку кадрового потенціалу охорони здоров’я, особливо керівників, має бути вдосконалення механізмів підготовки, перепідготовки та підвищення їх кваліфікації. Зокрема, це стосується інноваційних форм навчання, в т.ч. тренінгів, он-лайн навчання тощо
Доп.точки доступа:
Білинська, М. М.
Сурай, І. Г.
Васюк, Н. О.
Савіна, Т. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Демянчук, М. Р.
    Термінологічний аналіз основних дефініцій дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах [Текст] = Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges / М. Р. Демянчук // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 102-105


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
МЕДСЕСТРИНСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- NURSING
МЕДСЕСТРИНСКИЕ СПЕЦИАЛЬНОСТИ -- SPECIALTIES, NURSING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
Аннотация: У статті аргументовано, що в сучасній професійній підготовці майбутніх фахівців сестринської справи різних кваліфікаційних рівнів нині використовується усталений поняттєво-термінологічний апарат, витоки якого мають глибокі історичні корені. На основі теоретичного аналізу наукових літературних джерел та поняттєво-термінологічного синтезу встановлено, що дефініція «медсестра» («nurse») походить від латинського «nutricius», що означає догляд за тими, хто страждає. На основі компаративного аналізу відображено порівняльно-історичний шлях становлення професії медичної сестри. За основу взято п’ятиетапну періодизацію становлення та розвитку медсестринства (за М. Шегедин). Конкретизовано, що в первісному періоді, який тривав з найдавніших часів до V ст. н. е., робота, яка відображала деякі функції сучасної медичної сестри, розглядалася як стихійний догляд, а не як професія; період середньовіччя відзначався функціонуванням спеціалізованих закладів з догляду за хворими; під час класичного періоду відбулося зародження сестринської справи та сестер милосердя; неокласичний період ознаменувався розробкою наукових концепцій організації системи підготовки медичних сестер; у сучасний період запроваджено ступеневу медсестринську освіту
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Зенчака, Андра.
    Роль професійної освіти дорослих у бізнес-середовищі Латвії [Текст] = The role of adult vocational education in business environment in Latvia / Андра Зенчака // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 93-101


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ БЕЗ ОБУЧЕНИЯ ОПРЕДЕЛЕННОЙ ПРОФЕССИИ -- EDUCATION, NONPROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ, ПЕРЕПОДГОТОВКА -- EDUCATION, PROFESSIONAL, RETRAINING
ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСТВО -- ENTREPRENEURSHIP
ЛАТВИЯ -- LATVIA
Аннотация: Вирішальним фактором економічного розвитку Латвії є конкурентоспроможні ресурси робочої сили, для підготовки яких важлива якість професійної освіти, її відповідність тенденціям розвитку галузей економіки та попиту на ринку праці. Однією з глобальних соціально-економічних проблем ХХІ століття в розвинених країнах є старіння населення, завдяки впливу якого стає важливим значення професійної освіти дорослих, оскільки зміни в демографічній структурі населення означають, що потреби ринку праці все частіше задовольняються ресурсами людей пенсійного віку. В даний час на ринку праці домінує попит на працівників із вищою освітою, що вказує на його якісний розвиток і важливість вищої професійної освіти в аспекті старіння населення. На думку авторів, існуючу систему професійної освіти потрібно вдосконалити, повністю інтегруючи в неї освіту дорослих, що послужило би одним із основних елементів системи підтримки для створення високоякісного державного бізнес-середовища та стимулювало би досягнення національних економічних цілей. Проаналізовано систему професійної освіти та видів її здобуття в Латвії як одного з факторів, які сприяють створенню високоякісного бізнес-середовища, що забезпечує якість наявної робочої сили. В результаті досліджень автори продемонстрували доречність між впровадженням вищої професійної освіти та якістю бізнес-середовища. Рекомендації щодо впровадження високоякісної вищої професійної освіти надаються з метою забезпечення відповідності наявної робочої сили вимогам національної економіки і ринку праці, а також створення високоякісного бізнес-середовища
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Римарчук, М. І.
    Формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу [Текст] = Formation of professional readiness of future doctors in the context of implementation of the student-centered approach / М. І. Римарчук // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 32-36


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Аннотация: Мета роботи – аналіз теоретико-методичних основ формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу в закладах вищої медичної освіти України. Реформування системи охорони здоров’я в сучасній Україні актуалізують необхідність інноваційних змін у професійній підготовці майбутніх лікарів, від фахової готовності яких безпосередньо залежить успішне функціонування медицини. Основна частина. Студентоцентроване навчання як основна вимога Європейського простору вищої освіти (ЄПВО) передбачає якісну трансформацію навчального середовища для студентів та інших осіб, які навчаються, з метою досягнення їх автономії та здатності до критичного мислення на основі результатного підходу, що має важливе значення у формуванні професійної готовності майбутніх фахівців. Завдяки тому, що студентоцентрований підхід передбачає статус студентів як важливих, активних учасників їхнього власного навчання, суттєво зростає значення їх внутрішньої мотивації до вдосконалення особистісних і професійних якостей. Внутрішня мотивація стає базисом для реалізації змiсту фахової підготовки майбутніх лікарів із метою корегування їх особистісно-ціннісних, професійно важливих якостей. Висновки. Студентоцентрований підхід детермінує усвідомлення студентами важливої ролі опанування навчальної програми. Cоціальна функція професійної обізнаності виступає основоположним чинником забезпечення ефективності навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців у галузі охорони здоров’я
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Ліштаба, Л. В.
    Сучасні світові практики в сфері організації і проведення освітніх програм із менеджменту в галузі охорони здоров’я [Текст] = Modern world practices in organization and implementation of educational programs in healthcare management / Л. В. Ліштаба, Ю. М. Петрашик, Н. О. Слободян // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2018. - N 3. - С. 59-62


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Аннотация: Мета: Мета дослідження – теоретико-методологічне вивчення світового досвіду організації та проведення програм з менеджменту в охороні здоров'я в країнах, що мають розвинену систему охорони здоров’я
Виявлено диверсифікований склад слухачів освітніх програм з менеджменту в охороні здоров'я, затребуваність спеціальних програм і курсів з фармацевтики і біотехнологій, перенесення акцентів у викладанні з функціональних менеджерських дисциплін на курси, що відображають галузеву специфіку. Має місце комплексний підхід до менеджменту в галузі охорони здоров'я, що вимагає знання галузевої специфіки
Доп.точки доступа:
Петрашик, Ю. М.
Слободян, Н. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Петрашик, Ю. М.
    Світовий досвід акредитації та регулювання навчальних програм з менеджменту в охороні здоро’я [Текст] = International experience of accreditation and regulation of training programs in healthcare management / Ю. М. Петрашик, Л. В. Ліштаба, Н. О. Слободян // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2018. - N 3. - С. 43-47


MeSH-главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION
АККРЕДИТАЦИЯ УЧРЕЖДЕНИЙ -- ACCREDITATION
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
Аннотация: Мета: теоретико-методологічне вивчення світового досвіду акредитації та регулювання навчальних програм з менеджменту в охороні здоров’я
Охарактеризовано типи та специфіку навчальних програм з управління охороною здоров’я. Проаналізовано світовий досвід акредитації та регулювання цих програм та організацій, що їх здійснюють
Доп.точки доступа:
Ліштаба, Л. В.
Слободян, Н. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)