Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (11)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Образование профессиональное<.>)
Общее количество найденных документов : 56
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
1.


   
    Application of simulation technologies and case-method in professional training of future dentists [Текст] = Застосування симуляційних технологій та кейс-методу при професійній підготовці майбутніх стоматологів / A. V. Bambuliak [та ін.] // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 91-97. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (организация и управление, тенденции)
Аннотация: Implementation of innovative learning and teaching methods based on modern pedagogical technologies is essential for further eff ective development of higher stomatological education. At the current stage of development of the public health sphere, more and more attention is paid to patient safety, ethical issues, increasing responsibility of medical staff , high level of professional qualifi cation and rapid evolution of procedures and methods. The above requires adaptation of educational programs and the use of all the educational instruments and technologies available in professional training of future dentists. Objective of the study was to conduct a theoretical analysis of scientifi c psychological- pedagogical, methodological and medical publications, educational-methodological activity of the Department concerning application of pedagogical technologies in the process of professional training of future dentists. Material and methods. Psychological-p edagogical, methodological literature, materials of scientifi c-p ractical conferences, and educational-methodological activity of the Department were analyzed. To achieve the goal, specify the essence and peculiarities of application of modern pedagogical technologies in the educational process the following theoretical methods were used: analysis, synthesis, substantiation, comparison, systematization, pedagogical modeling, and theoretical prognosis. Conclusions. Application of simulation educational technologies and case-method in training of future dentists promotes formation of abilities and practical skills, professional competence, personal development, ability to possess optimal behavior and diff er in the eff ectiveness of actions in various clinical situations. Simulation training allows you repeatedly and accurately reproduce important scenarios and algorithms of actions, and provides the opportunity to adapt the educational situation for every student. Application of modern pedagogical technologies in learning and teaching the academic discipline «Surgical Dentistry» provides controlling, teaching and educational functions. Controlling function includes assessment of student knowledge and skills, teaching function requires certain level of knowledge achieved, and educational function provides formation of essential individual qualities by learners. Eff ective organization of independent and classroom activities of students by the teacher promotes development of clinical thinking, which is an integral basis for the formation of qualifi ed and successful doctors
Для подальшого ефективного розвитку вищої стоматологічної освіти потрібно впроваджувати інноваційні методи навчання й викладання, засновані на сучасних педагогічних технологіях. На сучасному етапі розвитку сфери охорони здоров’я все більше уваги приділяється безпеці пацієнтів, етичним питанням, збільшенню відповідальності медичних працівників, високому рівню професійної кваліфікації та швидкій еволюції процедур та методів. Вищезазначене вимагає адаптування навчальних програм та використання усіх наявних освітніх інструментів й технологій при професійній підготовці майбутніх стоматологів. Метою дослідження було провести теоретичний аналіз наукових психолого-педагогічних, методичних та медичних публікацій, навчально-методичної роботи кафедри щодо застосування педагогічних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх стоматологів. Матеріал і методи дослідження. Аналіз психолого- педагогічної, методичної літератури, матеріалів науково- практичних конференцій, навчально- методичної роботи кафедри. Для досягнення мети, уточнення сутності та особливостей використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі застосовано теоретичні методи: аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, систематизація, педагогічне моделювання, теоретичне прогнозування. Висновки. Застосування технологій симуляційного навчання та кейс-методу при підготовці майбутніх стоматологів сприяє формуванню умінь та практичних навичок, професійної компетентності, розвитку особистості, здатності володіти оптимальною поведінкою та відрізнятися ефективністю дій в різних клінічних ситуаціях. Симуляційне навчання дозволяє багаторазово та точно відтворювати важливі сценарії та алгоритми дій і надає можливість адаптувати навчальну ситуацію для кожного студента. Використання сучасних педагогічних технологій під час вивчення навчальної дисципліни «Хірургічна стоматологія» забезпечує контролюючу, оскільки виявляє знання та навички студентів, навчальну, тому що вимагає досягнення ними певного рівня навчання та виховну функції, оскільки відбувається формування особистісних якостей здобувачів освіти. Ефективно організовуючи самостійну й аудиторну діяльність студента, викладач сприяє розвитку клінічного мислення, що неодмінно стає основою формування кваліфікованих та успішних лікарів
Доп.точки доступа:
Bambuliak, A. V.
Kuzniak, N. B.
Lopushniak, L. Ya.
Dmytrenko, R. R.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Biben, A. V.
    Students’ democratic values formation - a guarantee of higher education quality [Текст] = Формування демократичних цінностей у студентів – запорука якісної вищої освіти / A. V. Biben. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 1. - С. 115-119. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (организация и управление, тенденции)
ЛИЧНОСТИ ПОЛОЖИТЕЛЬНЫЕ КАЧЕСТВА -- VIRTUES
ОБЩЕСТВЕННОЕ МНЕНИЕ -- PUBLIC OPINION
Аннотация: Today’s student youth is a supporter of democratic changes and, consequently, of democratic values. However, the contradictory nature of modern values and the student community diversity necessitate the strengthening of purposeful influence on their awareness, which should be fulfilled in the context of freedom as a universal factor in personal development. The purpose of our study is the necessity to form democratic values of student youth and the priority ways of this process in the context of educational activities as part of the success of training in higher education institutions. Special attention should be paid to such priorities of medical university students, which are established not only at the semantic, organizational, functional, communicative levels of the educational process, but also through macro- and microenvironment, mass media, Internet technologies, as well as extracurricular activities of higher educational institutions, which includes the activities of student youth in self-government organizations, clubs, volunteering. Democratic values embody the importance of democracy as a worldview ideal, its attractiveness to most people, the reason why democracy is worth defending, making it an element of the political consciousness of millions of citizens and gaining new supporters around the world. Core values include freedom, responsibility, solidarity, dignity, constitutional state, parliamentary democracy, and justice. The above-mentioned values are guaranteed by fundamental, political, cultural, or social rights and freedoms. The list of democratic values is especially relevant during democracy formation, which is accompanied by a change in society, the creation of a new social ideal based on democratic values, and the development of educational activities. It is especially relevant to involve broad sections of the population – parents, teachers, government officials – to main democracy ideas understanding: freedom and responsibility, human rights and the ability to defend them, the involvement of every citizen in social processes, and social justice. Education is a process on which the future of the nation depends. In addition, a well-planned educational process is a necessary condition for its quality, which involves teachers, educational technologies, methods, tools (visual aids, textbooks, technical devices, etc.), educational management. The higher medical institution provides general cultural and professionally oriented students’ training, determines the amount of special knowledge, skills, and abilities sufficient to solve typical tasks of a doctor, including the ability to use theoretical knowledge and practical skills, provide medical care, and assess the impact of disease development factors. Of particular importance in this process are the extracurricular activities in higher education institutions, which include youth work in student organizations: student parliament, student union, student scientific society, society of young scientists, European Medical Student Association, Dental Students Association. Such organizations contribute to the readiness of future specialists to work in modern conditions, their socialization, development, democratic values
Сучасна студентська молодь є прибічником демократичних перетворень, а отже і демократичних цінностей. Однак суперечлива природа цінностей новітньої доби та неоднорідність студентського загалу зумовлюють необхідність посилення цілеспрямованого впливу на їх усвідомлення, який має відбуватися в контексті розгортання свободи як загальнозначущого чинника розвитку особистості. Метою нашого дослідження є необхідність формування демократичних цінностей студентської молоді та пріоритетні шляхи цього процесу в умовах навчальних занять як складової успіху підготовки фахівців у закладах вищої освіти. Особливу увагу заслуговують такі пріоритети в студентів медичних університетів, які утверджуються не лише на змістовому, організаційному, функціональному, комунікативному рівнях навчально-виховного процесу, але й через фактори макро- (вплив суспільства та політичних процесів) та мікросередовища (вплив сім’ї та групи однолітків), засоби масової інформації, інтернет-технологій, а також позанавчальну діяльність вищих навчальних закладів, що охоплює діяльність студентської молоді в органах самоврядування, гуртках, волонтерство. Демократичні цінності уособлюють значущість демократії як світоглядного ідеалу, привабливості її для більшості людей, те, заради чого демократію варто захищати, завдяки чому вона є елементом політичної свідомості мільйонів громадян та здобуває нових прихильників в усьому світі. До базових цінностей відносять свободу, відповідальність, солідарність, гідність, рівність, правову державу, парламентську демократію та справедливість. Кожна з окреслених цінностей забезпечується фундаментальними, політичними, культурними або соціальними правами та свободами
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Formation and improvement of clinical thinking in medical students [Text] / O. Khaniukov [et al.] // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 1. - P15-20. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (организация и управление)
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (использование)
Аннотация: Introduction and purpose of the study: high require­ments for graduates of higher medical establishments facilitate the search, implementation and improvement of modern teaching methods in order to optimize the development of clinical thinking in medical students. In the the course of the work, a big volume of information was used, which was worked out using such methods as historical and literary synthesis, structural and logical analysis, abstract thinking and personal experience taking into account the principles of systemic approach and analysis. To improve the quality of medical students’ training it is necessary to use the innovative teaching methods. Presence of the personal clinical archive, with allow to use archival material in the training process (for example, to use case-method), in the analysis of a clinical case and the use of data in the scientific work. The article presents an example of a clinical problem and emphasizes the importance of the case-method in teaching students in higher educational institutions. Formation of clinical thinking takes place over the course of direct work with the patient, with an independent attempt to resolve a specific clinical situation in real conditions. Case method allows to reveal and form the necessary personal qualities and abilities of medical students, necessary for the further work. Modern methods and means of information technology must be purposefully implemented into clinical practice and educational process for the development of professional skills, formation of clinical thinking, ac­cumulation of clinical experience
Високі вимоги до випускників вищих начальних закладів медичного профілю сприяють пошуку, впровадженню та удосконаленню сучасних методів навчання з метою оптимізації розвитку клінічного мислення у студентів-медиків. У процесі роботи було використано об’ємний інформаційний матеріал, який опрацьований з використанням таких методів, як історико-літературний синтез, структурно-логічний аналіз, абстрактне мислення та особистий досвід з урахуванням принципів системного підходу та аналізу. Для підвищення якості підготовки студентів-медиків, формування та вдосконалення клінічного мислення необхідно використання інноваційних методів навчання. Наявність персонального клінічного архіву дозволить мати архівний матеріал для використання в навчальному процесі (наприклад, для використання кейс-метода), при аналізі клінічного випадку та використанні даних у науковій роботі. У статті представлений приклад клінічної задачі та підкреслюється значення кейс-метода в навчанні студентів у вищих навчальних медичних закладах. Формування клінічного мислення відбувається в процесі безпосередньої роботи із хворим, при самостійній спробі розв’язування конкретної клінічної ситуації в реальних умовах. Кейс-метод, як метод аналізу конкретного клінічного випадку, дозволяє розкрити та сформувати необхідні для подальшої трудової діяльності якості та здібності студентів-медиків, формує клінічне мислення, аналітичні здібності, самостійність у прийнятті рішення, комунікативність, навички роботи з достатньо великим об’ємом інформації. Сучасні методи та засоби інформаційних технологій необхідно цілеспрямовано впроваджувати в клінічну практику та навчальний процес для розвитку професійних навичок, формування клінічного мислення, накопичення клінічного досвіду
Доп.точки доступа:
Khaniukov, O.
Kozlov, S.
Yehudina, Ye. D.
Sapozhnychenko, L.
Kozlova, Yu.
Somilo, O.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Klishch, H. I.
    Quality improvement through quality audit in austrian higher education [Текст] = Quality improvement through quality audit in austrian higher education / H. І. Klishch, N. О. Fedchyshyn, N. І. Yelahina // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 153-157. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (методы, организация и управление)
КАЧЕСТВА ПОВЫШЕНИЕ -- QUALITY IMPROVEMENT (тенденции)
АВСТРИЯ -- AUSTRIA
Аннотация: In the early twenty-first century the problem of quality assurance in higher education became one of the main issues in the developed countries. A quality assurance in higher education at all stages and levels, evaluation of its performance and quality management system are major challenges at the present time. The quality audit is a systematic and independent analysis, allowing to determine the compliance of activities and results in the field of quality of higher education; a procedure for the purpose of assessing and certifying the higher education institution’s internal quality management system. Conclusion. The article analyses existing approaches to auditing in Austria. It illustrates various approaches and implementation of audit in Austrian education system and is targeted both at quality assurance agencies and at higher education institutions. Consequently, the publication covers the topics of terminology, purpose and aim of the audit, national legislation and audit procedure
На початку ХХІ століття у розвинутих країнах світу актуалізується проблема забезпечення якості вищої освіти. Забезпечення високоякісної освіти на всіх її етапах і рівнях, оцінювання її результативності та управління якістю – одне з основних завдань сьогодення. Аудит якості – це систематичний і незалежний аналіз, що дозволяє визначити відповідність діяльності і результатів в області якості запланованих заходів; процедура з оцінки і сертифікації внутрішньої системи управління якістю вищого навчального закладу. Висновки. У статті проаналізовано підходи до аудиту в Австрії. Представлено різні підходи до впровадження аудиту у освітню систему Австрії і висвітлено проблему забезпечення якості як з погляду відповідних органів, так і з погляду закладів вищої освіти. У статті розглянуто питання термінології, цілей аудиту, національного законодавства та процедури аудиту
Доп.точки доступа:
Fedchyshyn, N. О.
Yelahina, N. I.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Shvets, A. M.
    Formation of youth’ professional competence through professional orientation events in the vocational-technical schools system [Text] / A. M. Shvets, A. V. Korobkova-Arzhannikova, T. V. Havrylova // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 4. - P72-76


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Аннотация: Professional competence of a vocational-technical school graduate is a complex integrated concept that cannot be reduced to knowledge or skills alone, or personal qualities. The analysis of various definitions of professional competence of the future worker is performed in the review. Therefore, in the modern conditions of development and development of a new educational paradigm, attention is being paid to the professional activity of the worker, the quintessence of which is professional competence in all the variety of its manifestations. The success indicators of professional competence are the large number of established professional careers, the rapid entry of young people into the labor market, the developed system of additional education, overall satisfaction of young citizens of the country with their professional life. But at the same time, there are no significant differences between them, which makes it difficult in general to analyze such a multidimensional concept as the professional competence of a modern worker
Професійна компетентність випускника ПТШ — складне інтегроване поняття, що не зводиться до одних лише знань чи вмінь, або особистісних якостей. Професійна компетентність, відображаючи в собі сутність професійної діяльності, становить собою сукупність і знань, і вмінь, і особистісних якостей робітника, необхідних для його успішної діяльності. Істотні зміни в суспільстві, прискорення темпів соціально-економічного розвитку зумовили пошук нової концепції навчання, що відображає ці зміни та орієнтована на відтворення якостей робітника, затребуваних ХХI століттям: мобільність, динамізм, конструктивність, професійна компетентність. Тільки компетентний, високопрофесійний робітник може випускати якісну продукцію, надавати якісні послуги в усіх сферах трудової діяльності. Незнання професійної компетенції може мати негативні наслідки при виборі професії, профілю навчання, при працевлаштуванні. Тому в сучасних умовах розвитку та розробки нової парадигми освіти посилюється увага до професійної діяльності робочого. Слід звернути увагу на той факт, що поряд з терміном «професійна компетентність» часто використовуються близькі за змістом поняття: «професіоналізм», «професійна підготовка», «професійна майстерність», «кваліфікація»
Доп.точки доступа:
Korobkova-Arzhannikova, A. V.
Havrylova, T. V.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Tymoshchuk, O. V.
    Modern principles of innovative educational technologies use in the masters of medicine training [Текст] = сучасні принципи використання інноваційних освітніх технологій у підготовці магістра медицини / O. V. Tymoshchuk // Art of Medicine. - 2019. - N 1. - С. 194-198. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (методы, организация и управление, тенденции)
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
Аннотация: The article analyzes the factors that influence the effectiveness of the training of Masters of Medicine, highlights innovative educational technologies and their influence on the application of knowledge, skills and abilities of students of the medical university and the maximum approach of the learning process to the real practical activities of Masters of Medicine. To evaluate the use of modem principles of innovative educational technologies, an assessment of the indicators of qualitative learning success was carried out in the application of new methodological approaches developed by the teams of Departments of Hygiene and Ecology, Infectious Diseases of Children and Phthisiology and Pulmonology with the Course of Occupational Diseases of the Ivano-Frankivsk National Medical University. Also, the results of the use of innovative educational technologies were evaluated by questioning the students during the courses of these disciplines. The introduction of the credit-transfer system of education is accompanied by substantial advantages, including the increase of motivation of the students to study, control of the teacher in mastering the theoretical material and practical skills, increase of the time for independent study of the educational material. The assimilation of the methods and the above-mentioned pedagogical techniques will promote the improvement of the quality of education and character building in higher educational institutions of Ukraine and will bring them closer to the European level. Thus, one of the main advantages of innovative educational technologies is the approach of the learning process to the practical w’ork of the future professionals. The main task of the introduction of interactive forms of study is the training of highly skilled, innovative-oriented specialists on the basis of a single process of obtaining, distribution and applying of the newr knowledge. Thus, the use of innovative-pedagogical technologies in the educational process at the Ivano-Frankivsk National Medical University meets the modem requirements of high-quality training of the Master of Medicine
Для успішної професійної підготовки висококваліфікованих фахівців в нових соціально - економічних умовах на перший план виходить особистість студента, здатність його до самостійності прийняття рішень і доведення їх до виконання, тобто освіта стає особистісно-орієнтованою [1]. Сучасний лікар повинен бути компетентний не тільки в галузі своїх вузькопрофесійних завдань, але і чітко орієнтуватися в питаннях діагностики і лікування, основ доказової медицини, володіти інформацією по міждисциплінарних областях. Від якості медичної освіти залежатиме якість надання медичної допомоги в Україні в майбутньому і здоров’я нації в цілому.
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Амбасадори Львова: як забезпечити розвиток та промоцію наукового потенціалу міста [Текст] // Фармацевт практик. - 2018. - № 6. - С. 51


MeSH-главная:
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES (история, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (организация и управление, статистика)
ГОРОДА -- CITIES (история, экономика)
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: Львів належить до найважливіших академічних центрів України. Це місто, в якому функціонують одні з найстарших у Центральній Європі навчальні заклади — Національний університет «Львівська політехніка», Львівський національний університет ім. Івана Франка та Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького. Тож завдання сучасних науковців — зберегти і примножити наукові традиції Львова. Хто може їм у цьому допомогти?
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Бакалюк, Т. Г.
    Важливість викладання дисципліни «Медична документація в реабілітаційних закладах» при підготовці фахівців з фізичної терапії [Текст] = The importance of teaching the discipline “Medical documentation in rehabilitation institutions” in the training of specialists in physical therapy / Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 5-9


MeSH-главная:
ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
РЕАБИЛИТАЦИОННЫЕ УЧРЕЖДЕНИЯ -- HALFWAY HOUSES
ФИЗИОТЕРАПЕВТИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- PHYSICAL THERAPY DEPARTMENT, HOSPITAL
ФИЗИОТЕРАПИИ МЕТОДЫ -- PHYSICAL THERAPY MODALITIES
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
Аннотация: Правильне ведення медичної документації є важливою складовою діяльності всіх закладів охорони здоров’я. Під час клінічної практики фізичний терапевт може проводити оцінювання, діагностування та втручання в межах своєї компетенції, тому виникає необхідність у документуванні цих дій. У статті представлений досвід викладання вибіркової дисципліни «Медична документація в реабілітаційних закладах» для бакалаврів зі спеціальності «Фізична терапія. Ерготерапія»
Proper medical records are an important part of all healthcare settings. During clinical practice, the physical therapist can evaluate, diagnose, and intervene within his or her competence, so there is a need to document these actions. The article presents the experience of teaching the elective course “Medical documentation in rehabilitation institutions” for bachelors in “Physical Therapy. Occupational therapy. “
Доп.точки доступа:
Стельмах, Г. О.
Макарчук, Н. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Балашов, К. В.
    Ставлення лікарів до профілактики неінфекційних захворювань - адміністративно-територіальний чинник впливу [Текст] = Attitude of doctors towards prevention of non-infectious diseases – administrative-territorial influence factor / К. В. Балашов // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2021. - N 1. - С. 22-28


MeSH-главная:
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
Аннотация: При порівнянні оцінки респондентами популярних тверджень щодо неінфекційних захворювань, осіб та інституцій, що несуть відповідальність за здоров’я людини, поглядів на ефективність профілактичних заходів, впливу на здоров’я окремих чинників оточення не виявлено значних відмінностей між лікарями, які працюють у м. Києві та обласних центрах, та лікарями, які працюють у інших населених пунктах. Переоцінка респондентами складності заходів профілактики неінфекційних захворювань свідчить про необхідність більш детального та доступного представлення спектра можливих заходів сприяння здоров’ю для ефективнішої профілактики
Comparison of respondents’ assessment of popular statements about NCDs, individuals, and institutions responsible for human health, perceptions on the effectiveness of prevention measures, the impact on the health of individual environmental factors did not show significant differences between doctors working in Kyiv and regional centers ( group A) and doctors working in other settlements (group B). Respondents overestimate the complexity of NCD prevention measures, which indicates the need for a more detailed and accessible presentation of the range of possible health promotion measures for more effective prevention
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Безперервна професійна освіта – пріоритетний напрям підвищення фахової компетентності лікарів: досвід, досягнення, проблеми та перспективи розвитку [Текст] / Т. О. Перцева [та ін.] // Медичні перспективи. - 2021. - Т. 26, № 1. - С. 4-11. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (кадры, организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Аннотация: Безперервна освіта в розрізі підвищення професійної компетентності лікарів набуває чималого значення. У травні 2020 року вперше в Україні в умовах карантину у зв’язку із COVID-19 Громадською організацією «Придніпровська асоціація лікарів-інтерністів» було організовано проведення у веб-форматі 2-денної міжнародної конференції з питань внутрішньої медицини. Метою роботи було організувати, провести, визначити ефективність проведення міжнародної конференції лікарів-інтерністів в онлайн-форматі та проаналізувати результати опитування слухачів. Для отримання зворотного зв’язку лекторами було розроблено анкету, до якої увійшли 28 тестових завдань. Відповіді було проаналізовано, розглянуто причини можливих помилок. Рівень засвоєних слухачами нових знань загалом досить високий; втім, найбільш проблемними виявилися питання сучасних методів діагностики у гастроентерології, ЕКГ-діагностики, клінічної фармакології у кардіології та пульмонології. Перспективою розвитку системи безперервної професійної освіти для лікарів-інтерністів є удосконалення методів навчання із подальшим залученням провідних фахівців з різних терапевтичних напрямків до висвітлення актуальних питань медичної науки та практики
Доп.точки доступа:
Перцева, Т. О.
Курята, О. В.
Конопкіна, Л. І.
Бєлослудцева, К. О.
Стадничук, Г. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)