Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (11)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Образование профессиональное<.>)
Общее количество найденных документов : 56
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Яворський А. М.
Заглавие : Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров’я Івано-Франківської області
Параллельн. заглавия :Experience on the implementation of trainings of communications with patients in some health care institutions in Ivano-Frankivsk region
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 128-131 (Шифр МУ7/2018/3)
MeSH-главная: ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ И ТРЕНИНГ -- PHYSICAL EDUCATION AND TRAINING
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
Аннотация: Оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами – важлива і необхідна складова програм інформальної освіти у рамках безперервного професійного розвитку усіх фахівців у сфері охорони здоров’я
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Федчишин Н. О., Єлагіна Н. І.
Заглавие : Особливості підготовки майбутніх вчителів фізичної культури в закладах вищої освіти
Параллельн. заглавия :Peculiarities of future pe teachers’ training at the higher educational establishment
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 11-15 (Шифр МУ7/2020/1)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ И ТРЕНИНГ -- PHYSICAL EDUCATION AND TRAINING
Аннотация: У статті розглянуто особливості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури, з’ясовано сучасні виклики, які стоять перед закладами вищої освіти у професійній підготовці майбутніх вчителів фізичної культури, проаналізовано основні напрями впровадження педагогічних технологій у процес такої підготовки. У дослідженні наголошено на необхідності системного впровадження інноваційних та інформаційних технологій, використання новітніх форм, оновлення змісту, засобів, принципів та методики навчання у навчальний процес закладів вищої освіти задля підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Встановлено, що система вищої фізкультурної освіти стоїть перед фактом необхідності виходу за рамки традиційної діяльності викладача ЗВО, а тому потребує педагогіко-психологічного переосмислення системи викладання і пропонованих обсягів знань
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Фармацевтична освіта і мова
Место публикации : Фармацевт-практик. - 2015. - № 1. - С. 22-23 (Шифр ФУ17/2015/1)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ТЕРМИНОЛОГИЯ -- TERMINOLOGY
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Толстов С. Н., Тихомолов М. В.
Заглавие : Дополнительное профессиональное образование в сфере охраны социального здоровья
Место публикации : Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины: Науч.- практ. журн./ Рос. АМН. НИИ соц. гигиены, экономики и упр. здравоохранением им. Н.А. Семашко, АО"Ассоц."Мед.лит.". - М.: Медицина, 2010. - № 4. - С. 53-55. - ISSN 0869-866X (Шифр ПР29/2010/4). - ISSN 0869-866X
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: Здоровье
Социальная медицина
Образование профессиональное
Российская Федерация
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ткаченко В. И.
Заглавие : Первичная медицинская помощь в будущем - профессиональное совершенствование (По результатам 22-й Всемирной конференции WONCA World, Сеул, Южная Корея, 17-21. 10. 2018 г.)
Место публикации : Сімейна медицина. - К., 2018. - № 6. - С. 18-22 (Шифр СУ21/2018/6)
MeSH-главная: СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: У статті надано огляд найбільш знакової події 2018 року в галузі сімейної медицини – 22-ї Всесвітньої конференції WONCA World (Сеул, Південна Корея, 13–21.10.2018 р). Описано результати засідання членів правління, проведених засідань та передконференцій робочих груп WONCA World, у тому числі і Руху молодих сімейних лікарів. Коротко викладені зміст ключових лекцій, тематичні сесії та семінари конференції, представлені основні напрямки розвитку сімейної медицини у світі – наукові дослідження, безперервний професійний розвиток та післядипломна освіта, клінічні аспекти, а також участь у них України
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сухарева Л. М., Павлович К. Э., Рапопорт И. К.
Заглавие : Профессиональная ориентация молодежи: медицинский и психофизиологический аспекты
Место публикации : Гигиена и санитария. - Москва, 2000. - № 1. - С. 48-52 (Шифр ГР6/2000/1)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
МОЛОДЫЕ -- YOUNG ADULT
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сторожаков Г. И., Ермолаев М. В., Зиневич Л. С., Клищевская М. В.
Заглавие : Роль школ-лицеев в подготовке студентов для медицинских вузов
Место публикации : Российский медицинский журнал. - 2002. - № 1. - С. 13-15 (Шифр РР18/2002/1)
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Синишина В. М.
Заглавие : Методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх практичних психологів
Параллельн. заглавия :Methodological approaches to professional training of future practical psychologists
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 77-81 (Шифр МУ7/2020/1)
MeSH-главная: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY
Аннотация: У статті аргументовано, що професійна підготовка майбутніх практичних психологів передбачає врахування різних методологічних підходів до організації освітнього процесу в закладах вищої освіти, які збагачують методологічну свідомість фахівця знаннями професійно-спрямованих наук та сприяють його пристосуванню до специфіки вищої освіти. Обґрунтування методологічних підходів дозволило встановити причинно-наслідкові зв’язки між педагогічними явищами і процесами та визначити з них найбільш значущі для дієвого розвʼязання проблем, які мають місце в підготовці практичних психологівДо основних методологічних підходів, яких необхідно дотримуватися у професійній підготовці студентів-психологів, віднесено системно-науковий, синергетичний, тезаурусний, комплексний, гуманістичний, компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний, праксеологічний, аксіологічний, акмеологічний та ін. Доведено, що структуровані таким чином підходи дали змогу викладачу-досліднику мисленнєво розібратися в організації власної професійної діяльності й практично зреалізувати в навчанні студентів оперативно осмислені освітні дії та педагогічні вчинки; сприяли визначенню стратегії професійної підготовки практичних психологів і найбільш цілісному отриманню студентами об’єктивно неупереджених, професійно значущих знань, умінь та навичок. У межах зазначених підходів акцентовано увагу на важливості відтворення у змісті освіти цілісного образу людини як біопсихосоціальної системи та активно-творчих можливостей студента з його прагненням реалізувати себе на засадах любові до людини та в інтересах суспільства
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Роша Л. Г.
Заглавие : Трансдисциплінарний підхід та впровадження нових форм навчання професійної підготовки фахівців патологоанатомічної служби
Параллельн. заглавия :Transdisciplinary approach and the introduction of new forms of education in the professional training of specialists in the pathological anatomy service
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 4. - С. 696-701 (Шифр ВУ80/2018/22/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ПАТОЛОГОАНАТОМИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- PATHOLOGY DEPARTMENT, HOSPITAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
Аннотация: У сучасній медичній освіті простежується тенденція розробки, обґрунтування та застосування в навчальний процес нових підходів і технологій. Одним із таких новітних впроваджень є трансдисциплінарний підхід. Основними принципами побудови системи ПАС у межах інноваційної економіки знань доцільно виділити наступні напрямки: принцип “навчання через рішення задач”; принцип “освіта через усе життя”; принцип між- / мульти- / транс- дисциплінарної здатності та готовності вести певну діяльність (наукову, медичну, технологічну і т.д.), що відповідає високим вимогам світового ринку. Проблемно-задачний підхід до визначення змісту професійної підготовки медиків ПАС передбачає розробку системи “стрижневих завдань”, що визначають основні напрямки розвитку науки та техніки в профільній медичній галузі. З боку споживача медичних освітных послуг формування кадрів у відповідних медичних ВНЗ за умов децентралізації в межах трансдисциплінарності мають простежуватися основні тенденції розвитку сучасного інжинірингу: мультидисциплінарні, багатомасштабні (багаторівневі) і багатостадійні дослідження й інжиніринг на основі між-, мульти- і трансдисциплінарних комп’ютерних технологій; комп’ютерне проектування продукції. Реформування вищої медичної освіти України має мету, крім покращення якості медичної допомоги та освіти, й формування висококваліфікованих та конкурентноспроможних фахівців, зміну форм та змісту організації навчально-виховного процесу. Головною оцінкою якості підготовки випускників та наукових розробок, ефективності політики є конкурентоспроможність, затребуваність фахівців у галузі медицини. Наближення кафедр та університетських клінік до лікувальних закладів має найкращі перспективи щодо забезпечення якісного навчального процесу з використанням трансдисциплінарного підходуIn modern medical education there is a tendency to introduce new approaches and technologies into the educational process. One such approach is the transdisciplinary approach. The main principles of constructing the system of PAS in the framework of the innovative knowledge economy is to focus on the following areas: the principle of "learning through problem solving"; the principle of "education through life"; the principle of inter- / multi- / transdisciplinary ability and readiness to conduct certain activities (scientific, medical, technological, etc.) that meets the high requirements of the world market. Problem-task approach to the definition of the content of professional training of physicians of the PAS involves the development of a system of "core tasks", which determine the main directions of science and technology development in the profile of the medical sector. From the side of the consumer of medical educational services, the formation of the personnel in the corresponding medical universities in the conditions of decentralization within the framework of transdisciplinarity should trace the main trends in the development of modern engineering: multidisciplinary, multi-scale (multi-level) and multistage research and engineering on the basis of inter-, multi- and transdisciplinary computer technologies; computer design products. The reform of Ukraine’s higher medical education has the goal, in addition to improving the quality of medical care and education, and the formation of highly skilled and competitive specialists, changing the forms and content of the organization of educational process. The main assessment of the quality of graduates’ training and research, policy effectiveness is the competitiveness, demand of specialists in the field of medicine. The approach of departments and university clinics to medical institutions has the best prospects for providing a quality educational process using a transdisciplinary approach
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Готюр О. І., Деніна Р. В., Волинський Д. А., Кочержат О. І.
Заглавие : Роль науково-дослідної роботи студента у формуванні майбутнього фахівця
Параллельн. заглавия :The role of the student’s research work in the formation of a future professional
Место публикации : Art of Medicine. - 2019. - N 3. - С. 85-88 (Шифр АУ50/2019/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ ГРУППЫ ЛИЦ -- OCCUPATIONAL GROUPS
Аннотация: Науково-дослідна робота студентів (НДР) є невід’ємною складовою наукової діяльності кожного університету України і першим етапом у підготовці наукових кадрів, що зазвичай реалізується на кафедрах (студентські наукові гуртки) і в наукових структурних підрозділах університету (студентське наукове товариство) або на території лікувальних закладівОсновними завданнями науково-дослідної роботи студентів Івано-Франківського національного медичного університету є: залучення талановитої молоді до наукових досліджень, організація участі студентів в конкурсах студентських наукових робіт, студентських наукових конференціях, олімпіадах. Наукова робота студентів ІФНМУ здійснюється за загальновідомою схемою наукового аналізу. Керівництво НДР студентів здійснюють науково-педагогічні працівники університету. Їхнім основним завданням є допомога студентові в процесі опанування основ наукового пошуку, наданні консультацій та здійсненні контролю за виконанням роботи на всіх її стадіях. В ході НДР керівник допомагає обрати тему, сформулювати мету і завдання, рекомендує найважливішу літературу та джерела з проблематики роботи, оцінює зміст тексту у його окремих складових та у цілому, рекомендує внесення правок і доопрацювання певних частин роботиСистема науково-дослідної роботи є важливою складовою професійної підготовки майбутнього фахівця. Вона повинна бути спрямована на формування особистості медичного працівника, який, використовуючи набуті у вищій школі проектувальні (уміння планувати будь-який вид роботи), адаптаційні (уміння застосувати даний план у конкретних умовах), організаційні, мотиваційні, комунікативні, пізнавальні уміння, таким чином підвищить свою конкурентоспроможність на ринку праці
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)