Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (11)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Образование профессиональное<.>)
Общее количество найденных документов : 56
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Bambuliak A. V., Kuzniak N. B., Lopushniak L. Ya., Dmytrenko R. R.
Заглавие : Application of simulation technologies and case-method in professional training of future dentists
Параллельн. заглавия :Застосування симуляційних технологій та кейс-методу при професійній підготовці майбутніх стоматологів
Место публикации : Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 91-97 (Шифр КУ26/2023/22/3)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-главная: КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
Аннотация: Implementation of innovative learning and teaching methods based on modern pedagogical technologies is essential for further eff ective development of higher stomatological education. At the current stage of development of the public health sphere, more and more attention is paid to patient safety, ethical issues, increasing responsibility of medical staff , high level of professional qualifi cation and rapid evolution of procedures and methods. The above requires adaptation of educational programs and the use of all the educational instruments and technologies available in professional training of future dentists. Objective of the study was to conduct a theoretical analysis of scientifi c psychological- pedagogical, methodological and medical publications, educational-methodological activity of the Department concerning application of pedagogical technologies in the process of professional training of future dentists. Material and methods. Psychological-p edagogical, methodological literature, materials of scientifi c-p ractical conferences, and educational-methodological activity of the Department were analyzed. To achieve the goal, specify the essence and peculiarities of application of modern pedagogical technologies in the educational process the following theoretical methods were used: analysis, synthesis, substantiation, comparison, systematization, pedagogical modeling, and theoretical prognosis. Conclusions. Application of simulation educational technologies and case-method in training of future dentists promotes formation of abilities and practical skills, professional competence, personal development, ability to possess optimal behavior and diff er in the eff ectiveness of actions in various clinical situations. Simulation training allows you repeatedly and accurately reproduce important scenarios and algorithms of actions, and provides the opportunity to adapt the educational situation for every student. Application of modern pedagogical technologies in learning and teaching the academic discipline «Surgical Dentistry» provides controlling, teaching and educational functions. Controlling function includes assessment of student knowledge and skills, teaching function requires certain level of knowledge achieved, and educational function provides formation of essential individual qualities by learners. Eff ective organization of independent and classroom activities of students by the teacher promotes development of clinical thinking, which is an integral basis for the formation of qualifi ed and successful doctorsДля подальшого ефективного розвитку вищої стоматологічної освіти потрібно впроваджувати інноваційні методи навчання й викладання, засновані на сучасних педагогічних технологіях. На сучасному етапі розвитку сфери охорони здоров’я все більше уваги приділяється безпеці пацієнтів, етичним питанням, збільшенню відповідальності медичних працівників, високому рівню професійної кваліфікації та швидкій еволюції процедур та методів. Вищезазначене вимагає адаптування навчальних програм та використання усіх наявних освітніх інструментів й технологій при професійній підготовці майбутніх стоматологів. Метою дослідження було провести теоретичний аналіз наукових психолого-педагогічних, методичних та медичних публікацій, навчально-методичної роботи кафедри щодо застосування педагогічних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх стоматологів. Матеріал і методи дослідження. Аналіз психолого- педагогічної, методичної літератури, матеріалів науково- практичних конференцій, навчально- методичної роботи кафедри. Для досягнення мети, уточнення сутності та особливостей використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі застосовано теоретичні методи: аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, систематизація, педагогічне моделювання, теоретичне прогнозування. Висновки. Застосування технологій симуляційного навчання та кейс-методу при підготовці майбутніх стоматологів сприяє формуванню умінь та практичних навичок, професійної компетентності, розвитку особистості, здатності володіти оптимальною поведінкою та відрізнятися ефективністю дій в різних клінічних ситуаціях. Симуляційне навчання дозволяє багаторазово та точно відтворювати важливі сценарії та алгоритми дій і надає можливість адаптувати навчальну ситуацію для кожного студента. Використання сучасних педагогічних технологій під час вивчення навчальної дисципліни «Хірургічна стоматологія» забезпечує контролюючу, оскільки виявляє знання та навички студентів, навчальну, тому що вимагає досягнення ними певного рівня навчання та виховну функції, оскільки відбувається формування особистісних якостей здобувачів освіти. Ефективно організовуючи самостійну й аудиторну діяльність студента, викладач сприяє розвитку клінічного мислення, що неодмінно стає основою формування кваліфікованих та успішних лікарів
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Biben A. V.
Заглавие : Students’ democratic values formation - a guarantee of higher education quality [Электронный ресурс]
Параллельн. заглавия :Формування демократичних цінностей у студентів – запорука якісної вищої освіти
Место публикации : Art of Medicine. - 2022. - N 1. - С. 115-119 (Шифр АУ50/2022/1)
Вид и объем ресурса: Електрон. текст. дані
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ЛИЧНОСТИ ПОЛОЖИТЕЛЬНЫЕ КАЧЕСТВА -- VIRTUES
ОБЩЕСТВЕННОЕ МНЕНИЕ -- PUBLIC OPINION
Аннотация: Today’s student youth is a supporter of democratic changes and, consequently, of democratic values. However, the contradictory nature of modern values and the student community diversity necessitate the strengthening of purposeful influence on their awareness, which should be fulfilled in the context of freedom as a universal factor in personal development. The purpose of our study is the necessity to form democratic values of student youth and the priority ways of this process in the context of educational activities as part of the success of training in higher education institutions. Special attention should be paid to such priorities of medical university students, which are established not only at the semantic, organizational, functional, communicative levels of the educational process, but also through macro- and microenvironment, mass media, Internet technologies, as well as extracurricular activities of higher educational institutions, which includes the activities of student youth in self-government organizations, clubs, volunteering. Democratic values embody the importance of democracy as a worldview ideal, its attractiveness to most people, the reason why democracy is worth defending, making it an element of the political consciousness of millions of citizens and gaining new supporters around the world. Core values include freedom, responsibility, solidarity, dignity, constitutional state, parliamentary democracy, and justice. The above-mentioned values are guaranteed by fundamental, political, cultural, or social rights and freedoms. The list of democratic values is especially relevant during democracy formation, which is accompanied by a change in society, the creation of a new social ideal based on democratic values, and the development of educational activities. It is especially relevant to involve broad sections of the population – parents, teachers, government officials – to main democracy ideas understanding: freedom and responsibility, human rights and the ability to defend them, the involvement of every citizen in social processes, and social justice. Education is a process on which the future of the nation depends. In addition, a well-planned educational process is a necessary condition for its quality, which involves teachers, educational technologies, methods, tools (visual aids, textbooks, technical devices, etc.), educational management. The higher medical institution provides general cultural and professionally oriented students’ training, determines the amount of special knowledge, skills, and abilities sufficient to solve typical tasks of a doctor, including the ability to use theoretical knowledge and practical skills, provide medical care, and assess the impact of disease development factors. Of particular importance in this process are the extracurricular activities in higher education institutions, which include youth work in student organizations: student parliament, student union, student scientific society, society of young scientists, European Medical Student Association, Dental Students Association. Such organizations contribute to the readiness of future specialists to work in modern conditions, their socialization, development, democratic valuesСучасна студентська молодь є прибічником демократичних перетворень, а отже і демократичних цінностей. Однак суперечлива природа цінностей новітньої доби та неоднорідність студентського загалу зумовлюють необхідність посилення цілеспрямованого впливу на їх усвідомлення, який має відбуватися в контексті розгортання свободи як загальнозначущого чинника розвитку особистості. Метою нашого дослідження є необхідність формування демократичних цінностей студентської молоді та пріоритетні шляхи цього процесу в умовах навчальних занять як складової успіху підготовки фахівців у закладах вищої освіти. Особливу увагу заслуговують такі пріоритети в студентів медичних університетів, які утверджуються не лише на змістовому, організаційному, функціональному, комунікативному рівнях навчально-виховного процесу, але й через фактори макро- (вплив суспільства та політичних процесів) та мікросередовища (вплив сім’ї та групи однолітків), засоби масової інформації, інтернет-технологій, а також позанавчальну діяльність вищих навчальних закладів, що охоплює діяльність студентської молоді в органах самоврядування, гуртках, волонтерство. Демократичні цінності уособлюють значущість демократії як світоглядного ідеалу, привабливості її для більшості людей, те, заради чого демократію варто захищати, завдяки чому вона є елементом політичної свідомості мільйонів громадян та здобуває нових прихильників в усьому світі. До базових цінностей відносять свободу, відповідальність, солідарність, гідність, рівність, правову державу, парламентську демократію та справедливість. Кожна з окреслених цінностей забезпечується фундаментальними, політичними, культурними або соціальними правами та свободами
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Корильчук Н. І.
Заглавие : Вибіркова дисципліна як запорука підвищення професійного рівня
Параллельн. заглавия :Selective discipline as a guarantee of increasing the professional level
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 4. - С. 32-36 (Шифр МУ7/2021/4)
MeSH-главная: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ДИЕТОТЕРАПИЯ -- DIET THERAPY
ПИЩЕВЫХ ПРОДУКТОВ АНАЛИЗ -- FOOD ANALYSIS
Аннотация: У статті представлений досвід викладання вибіркової дисципліни. Програма з дисципліни «Практична дієтологія. Типологічні особливості харчової поведінки людини» для студентів медичних закладів вищої освіти України ІІІ–ІV рівнів акредитації складена для галузі знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальності 222 «Медицина» (другий магістерський рівень вищої освіти) із кваліфікацією «Лікар», відповідно до навчального плану підготовки здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня відповідних кваліфікацій та спеціальностей у закладах вищої освіти МОЗ України з урахуванням стандарту вищої освіти другого (магістерського) рівня підготовки здобувачів вищої освіти, робочих навчальних планів, обговорених і затверджених на засіданні вченої ради Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України 27.04.2021 р. (протокол № 24) та введених у дію наказом від 27.04.2021 р. № 186. Вивчення дисципліни «Практична дієтологія. Типологічні особливості харчової поведінки людини» закладає принципи людиноцентрованого підходу в медичному контексті, розвиває навички побудови довіри у відносинах із пацієнтом, формує бачення суб’єктності і кордонів особи, розкриває можливі бар’єри комунікації, виробляє переконання важливості співчуття та емпатії, закладає розуміння холістичного підходу, включає питання профілактики емоційного вигорання лікаря.The article presents the experience of teaching elective discipline. The program on the discipline “Practical dietology. Typological features of human eating behavior” for students of high educational institutions of Ukraine ІІІ–ІV level of accreditation is composed for specialty 222 “Medicine”, branch of knowledge 22 “Public Health”, for Master’s degree with qualification “Doctor”. The program is compiled in accordance with the curriculum for higher education applicants of the second (master›s) level of relevant qualifications and specialties in higher education institutions of the Ministry of Health of Ukraine taking into account the standard of higher education of the second (master›s) standard, and curricula. The program was discussed and approved at the Academic Council meeting of I. Horbachevsky Ternopil National Medical University Ministry of Health of Ukraine 27.04.2021 Protocol No. 4 and introduced in effect by order No. 186 of 27.04.2021. “Practical dietology. Typological features of human eating behavior” as a course includes issues the principles of human-centered approach in the medical context, develops skills of building trust in the relationship with the patient, forms a vision of subjectivity and boundaries of the person, reveals possible barriers to communication, develops the importance of compassion and empathy, lays an understanding of holistic approach; includes issues of prevention of emotional burnout of the doctor 3. Purpose of the course The purpose of the course “Practical dietology. Typological features of human eating behavior” is to provide training for highly qualified specialists in the field of health care by mastering the basic communicative competencies of a doctor in the nutrition field
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Балашов К. В.
Заглавие : Ставлення лікарів до профілактики неінфекційних захворювань - адміністративно-територіальний чинник впливу
Параллельн. заглавия :Attitude of doctors towards prevention of non-infectious diseases – administrative-territorial influence factor
Место публикации : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2021. - N 1. - С. 22-28 (Шифр ВУ14/2021/1)
MeSH-главная: ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
Аннотация: При порівнянні оцінки респондентами популярних тверджень щодо неінфекційних захворювань, осіб та інституцій, що несуть відповідальність за здоров’я людини, поглядів на ефективність профілактичних заходів, впливу на здоров’я окремих чинників оточення не виявлено значних відмінностей між лікарями, які працюють у м. Києві та обласних центрах, та лікарями, які працюють у інших населених пунктах. Переоцінка респондентами складності заходів профілактики неінфекційних захворювань свідчить про необхідність більш детального та доступного представлення спектра можливих заходів сприяння здоров’ю для ефективнішої профілактикиComparison of respondents’ assessment of popular statements about NCDs, individuals, and institutions responsible for human health, perceptions on the effectiveness of prevention measures, the impact on the health of individual environmental factors did not show significant differences between doctors working in Kyiv and regional centers ( group A) and doctors working in other settlements (group B). Respondents overestimate the complexity of NCD prevention measures, which indicates the need for a more detailed and accessible presentation of the range of possible health promotion measures for more effective prevention
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Нахаєва Я. М., Гуменна І. Р., Шацький В. В.
Заглавие : Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема
Параллельн. заглавия :Formation of professional competence of future doctors as a pedagogical problem
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 92-96 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-главная: ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
Аннотация: Структура системи стандартів вищої освіти являє собою ієрархічну сукупність взаємопов’язаних стандартів, що встановлюють вимоги до змісту, обсягу та рівня якості вищої освіти. Сучасні працівники медичної галузі повинні мати міцні знання й уміння, навички, професійні якості та психолого-педагогічні здібності, що дають змогу знаходити оптимальні, самостійні рішення в нестандартних ситуаціях. У таких умовах лише професійно підготовлений лікар може вийти за межі незапланованого, наднормативного й ухвалити правильне, обґрунтоване рішення, а також нести за нього відповідальність. У статті розглянуто педагогічну проблему формування професійної компетентності майбутніх лікарів у медичних закладах вищої освіти. Окреслено термінологічну компетентність майбутніх лікарів як сформовану здатність доцільно використовувати фахові терміни під час професійної діяльності, розуміти й використовувати професійні висловлювання у різноманітних ситуаціях професійного спілкування з обов’язковим використанням фахової лексики, спираючись на досвід, отриманий під час навчання в університеті, та мотивуючи себе особистісною відповідністю обраному фаху і високими результатами у професійній діяльності. Термінологічна компетентність необхідна для професійної діяльності фахівця, вона міцно прив’язана до професії кожної галузі, визначаючи інваріантну частину базової компетентності фахівцяThe structure of the system of standards of higher education is a hierarchical set of interaction of interrelated standards that set requirements for the content, level and level of quality of higher education. Modern medical workers must have strong knowledge and skills, skills, professional qualities and psychological and pedagogical abilities that allow them to find optimal, independent solutions in nonstandard situations. In such conditions, only a professionally trained doctor can go beyond the unplanned, excessive and make the right, reasonable decision, as well as be responsible for it. The article considers the pedagogical problem of formation of professional competence of future doctors in medical institutions of higher education. The terminological competence of future doctors as the formed ability to use professional terms during professional activity is outlined, understand and use professional expressions in various situations of professional communication with the obligatory use of professional vocabulary, based on the experience gained while studying at university, and motivating themselves with personal compliance with the chosen profession and high results in professional activities. Terminological competence is necessary for the professional activity of a specialist, it is strongly tied to the profession of each field, defining the invariant part of the basic competence of a specialist
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бакалюк Т. Г., Стельмах Г. О., Макарчук Н. Р.
Заглавие : Важливість викладання дисципліни «Медична документація в реабілітаційних закладах» при підготовці фахівців з фізичної терапії
Параллельн. заглавия :The importance of teaching the discipline “Medical documentation in rehabilitation institutions” in the training of specialists in physical therapy
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 4. - С. 5-9 (Шифр МУ7/2021/4)
MeSH-главная: ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
РЕАБИЛИТАЦИОННЫЕ УЧРЕЖДЕНИЯ -- HALFWAY HOUSES
ФИЗИОТЕРАПЕВТИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- PHYSICAL THERAPY DEPARTMENT, HOSPITAL
ФИЗИОТЕРАПИИ МЕТОДЫ -- PHYSICAL THERAPY MODALITIES
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
Аннотация: Правильне ведення медичної документації є важливою складовою діяльності всіх закладів охорони здоров’я. Під час клінічної практики фізичний терапевт може проводити оцінювання, діагностування та втручання в межах своєї компетенції, тому виникає необхідність у документуванні цих дій. У статті представлений досвід викладання вибіркової дисципліни «Медична документація в реабілітаційних закладах» для бакалаврів зі спеціальності «Фізична терапія. Ерготерапія»Proper medical records are an important part of all healthcare settings. During clinical practice, the physical therapist can evaluate, diagnose, and intervene within his or her competence, so there is a need to document these actions. The article presents the experience of teaching the elective course “Medical documentation in rehabilitation institutions” for bachelors in “Physical Therapy. Occupational therapy. “
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Середюк Н. М., Деніна Р. В., Звонар П. П., Гайналь Н. П., Волинський Д. А., Федорченко М. В., Барила Н. І.
Заглавие : Роль дисципліни «Клінічна практика» у підготовці майбутніх фахівців медичних закладів вищої освіти [Электронный ресурс]
Параллельн. заглавия :The role of “Clinical practice” discipline in preparation of future specialists of higher medical educational institutions
Место публикации : Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 132-136 (Шифр АУ50/2021/1)
Вид и объем ресурса: Електрон. текст. дані
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Аннотация: Клінічна практика студентів-медиків одна із найважливіших складових професійної підготовки будь-якого спеціаліста і є центральним елементом викладання і вивчення навчальної програми. Клінічна практика з терапії є процесом закріплення теоретичних знань, практичних умінь і навичок, отриманих в процесі навчання студента, і формування універсальних та професійних компетенцій майбутнього лікаря-терапевта, сімейного лікаря, лікаря загальної практики, тобто набуття досвіду у вирішенні реальних професійних завдань. На кафедрі внутрішньої медицини №2 та медсестринства із 2020-2021 навчального року введена вибіркова дисципліна «Клінічна практика в терапії» для студентів 5 курсу медичного факультету (спеціальність «лікувальна справа», «педіатрія»). Клінічна практика в терапії складається із трьох змістових модулів: «Основні методи обстеження та діагностики в кардіології», «Особливості обстеження та діагностики в ревматології, гастроентерології, нефрології. Діагностика основних інфекційних хворіб», «Клінічна практика в пульмонології, ендокринології, гематології». На практичних заняттях велика увага приділяється виконанню практичних навичок і умінню розв’язувати ситуаційні задачі. Студенти вдосконалюють свої навички з фізикального обстеження всіх органів і систем та встановлюють ступінь їх порушення, навчаються реєстрації електрокардіограми, проводити серцево-легеневу реанімацію, пікфлуометрію, аспірацію кісткового мозку, інтерпретувати результати лабораторних та інструментальних методів дослідження, обґрунтовувати та формулювати попередній діагноз, призначити лікування і вибрати подальший маршрут пацієнта залежно від діагностованої патології. Clinical practice of medical students is one of the most important parts of the professional training of any specialist and is a key point of the curriculum. Clinical practice in therapy is the process of knowledge and practical skills “fixing”, acquired during the studying process and formation of universal professional competences of future therapists, physicians, particularly experience acquisition in solving the real professional tasksClinical practice is aimed at improving knowledge and skills in the organization and provision of emergency care in emergencies in therapy, consolidation and deepening the ability to make rational choices of drug and non-drug therapy taking into account the mechanism of action, etiology, pathogenesis of the disease, patient age, acquisition of skills in disease prevention, medical examination of patients with therapeutic diseases and the basic principles of rehabilitation in the clinic of internal medicineThe greatest attention in practical classes is paid to the ability to register the electrocardiogram in 12 standard leads; interpret the results of daily monitoring of blood pressure, ergometry, treadmill test, coronary angiography, echocardiography; perform peak flowmetry; interpret the results of instrumental studies (ultrasound examination of the abdominal cavity, pleural sinuses, thyroid gland, kidneys, pelvic organs, computed tomography and magnetic resonance imaging of the chest, abdominal cavities; radiographs of the chest, radiography of the joints, spine); results of laboratory tests; results of fibroesophagogastroduodenoscopy and pH-metry; determine the rate of glomerular filtration of the kidneys by CKD-EPI; perform electrical defibrillation and perform cardiovascular resuscitation
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Перцева Т. О., Курята О. В., Конопкіна Л. І., Бєлослудцева К. О., Стадничук Г. М.
Заглавие : Безперервна професійна освіта – пріоритетний напрям підвищення фахової компетентності лікарів: досвід, досягнення, проблеми та перспективи розвитку
Место публикации : Медичні перспективи. - Д., 2021. - Т. 26, № 1. - С. 4-11 (Шифр МУ10/2021/26/1)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Аннотация: Безперервна освіта в розрізі підвищення професійної компетентності лікарів набуває чималого значення. У травні 2020 року вперше в Україні в умовах карантину у зв’язку із COVID-19 Громадською організацією «Придніпровська асоціація лікарів-інтерністів» було організовано проведення у веб-форматі 2-денної міжнародної конференції з питань внутрішньої медицини. Метою роботи було організувати, провести, визначити ефективність проведення міжнародної конференції лікарів-інтерністів в онлайн-форматі та проаналізувати результати опитування слухачів. Для отримання зворотного зв’язку лекторами було розроблено анкету, до якої увійшли 28 тестових завдань. Відповіді було проаналізовано, розглянуто причини можливих помилок. Рівень засвоєних слухачами нових знань загалом досить високий; втім, найбільш проблемними виявилися питання сучасних методів діагностики у гастроентерології, ЕКГ-діагностики, клінічної фармакології у кардіології та пульмонології. Перспективою розвитку системи безперервної професійної освіти для лікарів-інтерністів є удосконалення методів навчання із подальшим залученням провідних фахівців з різних терапевтичних напрямків до висвітлення актуальних питань медичної науки та практики
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Демянчук М. Р.
Заглавие : Термінологічний аналіз основних дефініцій дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах
Параллельн. заглавия :Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 102-105 (Шифр МУ7/2020/1)
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
МЕДСЕСТРИНСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- NURSING
МЕДСЕСТРИНСКИЕ СПЕЦИАЛЬНОСТИ -- SPECIALTIES, NURSING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
Аннотация: У статті аргументовано, що в сучасній професійній підготовці майбутніх фахівців сестринської справи різних кваліфікаційних рівнів нині використовується усталений поняттєво-термінологічний апарат, витоки якого мають глибокі історичні корені. На основі теоретичного аналізу наукових літературних джерел та поняттєво-термінологічного синтезу встановлено, що дефініція «медсестра» («nurse») походить від латинського «nutricius», що означає догляд за тими, хто страждає. На основі компаративного аналізу відображено порівняльно-історичний шлях становлення професії медичної сестри. За основу взято п’ятиетапну періодизацію становлення та розвитку медсестринства (за М. Шегедин). Конкретизовано, що в первісному періоді, який тривав з найдавніших часів до V ст. н. е., робота, яка відображала деякі функції сучасної медичної сестри, розглядалася як стихійний догляд, а не як професія; період середньовіччя відзначався функціонуванням спеціалізованих закладів з догляду за хворими; під час класичного періоду відбулося зародження сестринської справи та сестер милосердя; неокласичний період ознаменувався розробкою наукових концепцій організації системи підготовки медичних сестер; у сучасний період запроваджено ступеневу медсестринську освіту
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Зенчака, Андра
Заглавие : Роль професійної освіти дорослих у бізнес-середовищі Латвії
Параллельн. заглавия :The role of adult vocational education in business environment in Latvia
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 93-101 (Шифр МУ7/2020/1)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ БЕЗ ОБУЧЕНИЯ ОПРЕДЕЛЕННОЙ ПРОФЕССИИ -- EDUCATION, NONPROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ, ПЕРЕПОДГОТОВКА -- EDUCATION, PROFESSIONAL, RETRAINING
ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСТВО -- ENTREPRENEURSHIP
ЛАТВИЯ -- LATVIA
Аннотация: Вирішальним фактором економічного розвитку Латвії є конкурентоспроможні ресурси робочої сили, для підготовки яких важлива якість професійної освіти, її відповідність тенденціям розвитку галузей економіки та попиту на ринку праці. Однією з глобальних соціально-економічних проблем ХХІ століття в розвинених країнах є старіння населення, завдяки впливу якого стає важливим значення професійної освіти дорослих, оскільки зміни в демографічній структурі населення означають, що потреби ринку праці все частіше задовольняються ресурсами людей пенсійного віку. В даний час на ринку праці домінує попит на працівників із вищою освітою, що вказує на його якісний розвиток і важливість вищої професійної освіти в аспекті старіння населення. На думку авторів, існуючу систему професійної освіти потрібно вдосконалити, повністю інтегруючи в неї освіту дорослих, що послужило би одним із основних елементів системи підтримки для створення високоякісного державного бізнес-середовища та стимулювало би досягнення національних економічних цілей. Проаналізовано систему професійної освіти та видів її здобуття в Латвії як одного з факторів, які сприяють створенню високоякісного бізнес-середовища, що забезпечує якість наявної робочої сили. В результаті досліджень автори продемонстрували доречність між впровадженням вищої професійної освіти та якістю бізнес-середовища. Рекомендації щодо впровадження високоякісної вищої професійної освіти надаються з метою забезпечення відповідності наявної робочої сили вимогам національної економіки і ринку праці, а також створення високоякісного бізнес-середовища
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)