Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (341)Редкие издания (97)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Патология<.>)
Общее количество найденных документов : 66
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Internet-новини клінічної та експериментальної патології. Частина LIХ [Текст] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2018. - Т. Т.17, № 2. - С. 154-156


MeSH-главная:
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (тенденции)
ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- EXPERIMENTAL MEDICINE
КРАТКИЙ ОБЗОР -- OUTLINES
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Internet-новини клінічної та експериментальної патології. Частина LХXVIII [Текст] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 1. - С. 94-96


MeSH-главная:
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (тенденции)
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Kontogeorgos, George.
    The diversity of education in pathology worldwide and perspectives of the International Academy of Pathology [Текст] / George Kontogeorgos // Патологія. - 2020. - Том 17, N 3. - С. 282-286


MeSH-главная:
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (кадры, обучение)
ПАТОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PATHOLOGY, CLINICAL (кадры, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, организация и управление)
Аннотация: На підставі власного досвіду президента Міжнародної академії патології (IAP) наведені особливості трьох основних програм підготовки фахівців-патологів: європейської, англосаксонської та північноамериканської, – що застосовуються відповідно до основних принципів Європейського союзу медичних спеціалістів (UEMS), Королівського коледжу патологів (RCPath) та Американської ради патології (ABPath) відповідно. Відмінності в підготовці патологів у різних країнах пов’язані зі структурою та часом навчання, можливостями фінансування, субспеціальностями патологів та їхньою акредитацією комісіями з патології. Мінімальний термін навчання патологів різний у різних країнах світу становить 6 років у Шрі-Ланці, 5,5 року – у країнах Британської Співдружності, 4 роки – у США, північноамериканських країнах, країнах ЄС, Норвегії, Швейцарії, Туреччині, Австралії, Новій Зеландії, 3–5 років – у країнах Південної Африки, 2 роки – у РФ, Вірменії, Монголії, В’єтнамі, Камбоджі, 1 рік – в Україні. Відрізняється також структура навчання резидентів-патологів. Наприклад, європейська система підготовки патологів охоплює такі обов’язкові предмети, як клінічна та хірургічна патологія, аутопсія, цитопатологія, а також додаткові (для деяких cубспеціальностей) навчальні дисципліни: нейропатологію, дерматопатологію, дитячу патологію. Англосаксонська система, крім клінічної та хірургічної патології, включає хімічну патологію (метаболічну медицину), вірусологію, інфекційні захворювання та факультативні предмети: гематопатологію та біохімію. В арабських країнах вивчають також медичну мікробіологію та хімічну патологію. Північноамериканська система навчання резидента-патолога включає хірургічну патологію, аутопсію, судово-медичну експертизу, хімію, цитопатологію, цитогенетику, молекулярну діагностику, гематопатологію, дерматопатологію, нейропатологію, вірусологію, інфекційні захворювання, патологію печінки, патологію трансплантата, трансфузійну медицину. Висвітлено фінансову підтримку, яку надає Комітет з освіти IAP у розвиток освітніх програм і створення шкіл із патології у країнах, що розвиваються; в організацію міжнародних конгресів, телеконференцій і вебінарів; у розвиток міжнародної програми «Доброзичливість / Візит / Посол» («Goodwill / Visiting / Ambassador»). На завершення наведено висловлювання Альберта Ейнштейна: «Освіта – це не вивчення фактів, а підготовка розуму до мислення». Висновки. Настав час для освітньої революції, потрібно дати сили всім та кожному, щоб усюди відкрити канали для поліпшення освіти, глобальної гармонізації патології.
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Аничков, Н. М.
    Людвиг Ашофф: 145 лет со дня рождения [Текст] / Н. М. Аничков // Архив патологии. - 2011. - № 1. - С. 3-11


MeSH-главная:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (история)
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (история)
Доп.точки доступа:
Ашофф, Людвиг (1866-1942) \о нем\

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Аничков, Н. М.
    Рудольф Вирхов: 150 лет учению о целлюлярной патологии [Текст] / Н. М. Аничков, Ю. Л. Перов // Архив патологии. - 2009. - № 1. - С. 3-8


MeSH-главная:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (история)
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (история)
Доп.точки доступа:
Перов, Ю. Л.
Вирхов, Рудольф Людвиг Карл (патологоанатом ; 1821-1902) \о нем\

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Биць, Ю. В.
    Володимир Валеріанович Підвисоцький - видатний український учений-патолог, педагог і громадський діяч (до 150-річчя від дня народження) [Текст] / Ю. В. Биць // Фізіологічний журнал. - 2007. - Т. 53, № 3. - С. 103-105


MeSH-главная:
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (история)
Доп.точки доступа:
Підвисоцький, Володимир Валеріанович (патолог, педагог ; 1857-1913) \про нього\

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Бондаренко, О. О.
    Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу [Текст] = Case-based learning: trial experience on the pathological anatomy department. part I: method description / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (методы, обучение)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
Кл.слова (ненормированные):
CASE-based learning
Аннотация: Метою даного впровадження була модернізація методології навчання, оптимізація та стандартизація навчального процесу. Досліджуваний метод викладання був впроваджений на практичних заняттях серед груп англомовних студентів медичного факультету третього курсу. Основна частина. Для проведення занять за даною методикою ми відбирали і адаптували клінічні випадки з відкритих баз даних USMLE, MCCEE та інших джерел, які найбільш широко і актуально охоплювали відповідну тему заняття. До обраного клінічного випадку будувалося завдання: тест з множинним вибором, тестові зображення мікро- та макропрепаратів, опис обраних макро- та мікропрепаратів і проблемні запитання, які залучали аналітичні та синтетичні здібності мислення і найширше освітлювали теоретичну базу захворювань та станів, згаданих у даному випадку. Висновки. Показано, що викладання, основане на вивченні клінічних випадків, може бути конкурентоспроможною альтернативою традиційній методиці викладання патологічної анатомії, оскільки беззаперечно покращує логічні навички студентів, стимулює клінічне мислення, сприяє розвитку автономності, розвиває комунікативні навички, приводить до кращого збереження знань та стимулює мотивацію студента до навчання
Доп.точки доступа:
Петрук, Н. С.
Шпонька, І. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Бутенко, Г. М.
    Возрастные изменения как предпосылка к возникновению патологии [Текст] / Г. М. Бутенко // Доктор. - 2002. - № 5. - С. 10-13


MeSH-главная:
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY
ВОЗРАСТНЫЕ ФАКТОРЫ -- AGE FACTORS
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Вітаємо Сергія Григоровича Гичку [Текст] // Артериальная гипертензия. - 2019. - N 1. - С. 85


MeSH-главная:
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (история)
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (история)
Аннотация: Сергій Григорович Гичка (народився 1 січня 1959 року) — український вчений-медик, президент ГО «Асоціація патологоанатомів України», доктор медичних наук, професор, завідувач кафедри патологічної анатомії № 2 Національного медичного університету імені О.О. Богомольця, академік АН вищої школи України
Доп.точки доступа:
Гичка, Сергій Григорович (1.01.1959)

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Валерий Александрович Черешнев (к 60-летию со дня рождения): Юбилей [Текст] // Патологическая физиология и экспериментальная терапия : Науч.- теорет. журн. - 2005. - № 1. - С. 31-31

Рубрики: Персоналии-Черешнев Валерий Александрович (1944- ), академик, патофизиолог

   Патология


   Физиология


Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)