Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (499)Редкие издания (74)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Педиатрия<.>)
Общее количество найденных документов : 480
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


   
    Features and emphasis of teaching forensic medicine for students of the pep "Paediatrics" [Текст] = Особливості та акценти викладання судової медицини для здобувачів ОПП«Педіатрія» / Y. Z. Kotsyubynska [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 200-203. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE (методы, обучение, тенденции)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (организация и управление, тенденции)
ДЕТИ, ЖЕСТОКОЕ ОБРАЩЕНИЕ -- CHILD ABUSE (диагностика)
МЕДИЦИНСКАЯ ДОКУМЕНТАЦИЯ СВОДНАЯ -- MEDICAL RECORD LINKAGE (стандарты)
Аннотация: This article addresses current issues in teaching the academic discipline "Forensic Medicine and Medical Law" to students of the professional educational program (PEP) "Pediatrics." With a focus on violence against children, the authors emphasize the necessity of educating pediatric students on forensic principles and practical skills. The article highlights the harmonization with international standards, the importance of awareness among students, and the critical role forensic medicine plays in pediatric training. Forensic medicine, as a discipline encompassing diverse medical fields, plays a crucial role in pediatrics. This article explores the integration of forensic principles into the PEP "Pediatrics," emphasizing the increasing societal issue of violence against children. The importance of training pediatric students to recognize and respond to such incidents while maintaining a solid evidence base is paramount. The authors emphasize that teaching forensic medicine to pediatric students should prioritize the following directions: Expert Involvement in Forensic Medical Examinations: Focuses on the significance of forensic medical examinations related to medical errors and offenses. Article 69 of the Criminal Procedure Code allows pediatricians to act as experts, emphasizing equivalence in rights and responsibilities with forensic medical experts. Physician Participation in Urgent Investigative Actions: Emphasizes the importance of practical skills, such as examining a corpse at the scene. Article 238 of the Criminal Procedure Code permits pediatricians to participate in urgent investigative actions. This includes instructing students on organizational and legal aspects, as well as theoretical and practical principles of examining a corpse at the scene. Accurate Documentation of Physical Injuries: Stresses the essential skill of accurately describing physical injuries on a child's body. Acknowledges the role of pediatricians in initial injury documentation, considering the potential involvement in criminal investigations. Accuracy and Completeness of Medical Documentation: Underscores the critical nature of accurate and complete medical documentation, serving as evidence in criminal proceedings. The article discusses potential legal consequences for physicians due to improper maintenance. Recording Sexual Offenses Against Children: Introduces an elective course focusing on preventing sexual offenses against children and domestic violence. Aims to form theoretical and practical competencies in students, adhering to the "Istanbul Protocol" and emphasizing the role of pediatricians in recognizing and responding to sexual violence against children. Therefore, educating pediatric students on how to act in such cases, how to work with patients without compromising the evidence base, and simultaneously providing timely medical assistance becomes paramount. This ensures the preparation of a highly qualified specialist in pediatrics whose competencies align with their professional qualification characteristics
У статті розглядаються актуальні питання викладання навчальної дисципліни «Судова медицина та медичне право» здобувачам освітньо-професійної програми (ОПП) «Педіатрія». Одним із викликів сьогодення є таке соціально негативне явище, як насилля проти дітей у сім’ї, що все більше набирає обертів і потребує зосередженої уваги з боку педіатрів та сімейних лікарів, адже вони можуть бути першими хто запідозрить це явище. Автори статті відзначають, що навчання судовій медицині студентам-педіатрам має такі пріоритетні напрями: вивчення процесуально-правових засад судової медицини, особливо судово-медичних експертиз, пов’язаних із лікарськими помилками та правопорушеннями; оволодіння практичними навичками проведення огляду трупа на місці події; фіксації тілесних ушкоджень на тілі дитини та ведення медичної документації; навчання алгоритму дій у разі виявлення ознак насильства над дитиною. Тому навчання студенів-педіатрів, як діяти у даних випадках, як працювати з пацієнтами, щоб не знищити доказову базу і, водночас, надати вчасну медичну допомогу, стає пріоритетним. Це забезпечить підготовку висококваліфікованого фахівця у галузі педіатрії, компетенції якого відповідають його ОКХ. Висновок. З огляду на вище викладене, варто відзначити, що: Гармонізація вітчизняного законодавства із нормативними актами та стандартами Європейського Союзу у рамках інтеграції України в ЄС створює пріоритетні напрями у викладанні дисципліни «Судова медицина та медичне право». Недостатня обізнаність студентів-педіатрів і легковажне ставлення до наслідків непрофесійних дій чи бездіяльності у майбутній професійній діяльності, є причиною недостатності мотивації до вивчення дисципліни «Судова медицина та медичне право». авчання судовій медицині є важливою частиною підготовки педіатрів. Надаючи студентам знання та навички, необхідні для розпізнавання та реагування на випадки насильства над дітьми, ми можемо допомогти захистити дітей і забезпечити їм отримання необхідної допомоги
Доп.точки доступа:
Kotsyubynska, Y. Z.
Kozan, N. M.
Voloshynovych, V. M.
Chadiuk, V. O.
Liampel, V. I.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Науково-практична конференція з міжнародною участю «ІПІП-2023: інтернаціональна платформа інтегративної педіатрії» присвяченої пам’яті видатного українського вченого-педіатра НАМН України Віталія Григоровича Майданника [Текст] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2023. - № 1 спецвип. - С. 20-67


MeSH-главная:
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC (организация и управление, тенденции)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение, организация и управление, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: Незважаючи ні на що, більшість медиків, які піклуються про майбутнє країни, зібрались, нажаль поки в онлайн-форматі на справжню Всеукраінську конференцію, присвячену пам‘яті нашого Вчителя - видатного педіатра, академіка В.Г.Майданника, який 2,5 роки пішов з життя... Найвідоміші та наймолодші вчені та лікарі-практики об‘єднались для того, щоб відчути тепло, єдність та підтримку один одного у складні часи, усвідомити, що життя продовжується, наука та медицина рухаються вперед, що можна обмінятися своїм досвідом, думками, послухати поради міжнародних колег, отримати відповіді на питання, які ще не описані в підручниках чи статтях
Доп.точки доступа:
Майданник, В. Г. \про нього\

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Науково-практична конференція з міжнародною участю пам’яті академіка В. Г. Майданника «IPIP-2022:International platform for integrative pediatrics»/ ІПІП-2022: Інтернаціональна платформа інтегративної педіатрії» 3-4 березня 2022 [Текст] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 1 спецвип. . - С. 5-20


MeSH-главная:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ -- CLINICAL CONFERENCE
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE (организация и управление, тенденции)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (тенденции)
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Нечитайло, Д. Ю.
    Особливості викладання педіатрії іноземним студентам шостого курсу в умовах воєнного стану [Текст] = Features of teaching of the pediatrics to foreign sixth-year students in the conditions of martial law / Д. Ю. Нечитайло, Т. М. Міхєєва, О. С. Годованець // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2022. - Т. 12, № 4. - С. 4-8. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
Аннотация: На сьогоднішній день дистанційне навчання є надзвичайно актуальним в Україні. У час інтернет- технологій багато аспектів нашого життя переноситься в мережу, прискорюючи тим самим темпи розвитку інформаційного суспільства і долаючи географічні бар’єри. Незважаючи на воєнний стан, необхідно продовжувати навчання на всій території країни. Міністерство освіти і науки України рекомендує керівникам закладів вищої освіти провадити освітній процес максимально наближено до традиційного формату з урахуванням обмежень воєнного часу та безумовного забезпечення захисту учасників освітнього процесу, вирішити відповідний комплекс питань із залученням органів студентського самоврядування та профспілкових організацій
The distance learning is extremely relevant in nowadays Ukraine. In the era of Internet technologies, many aspects of our life are transferred to the network, thus accelerating development of the information society and overcoming geographical barriers. Despite the martial law, it is necessary to continue education throughout the country. The Ministry of Education and Science of Ukraine recommends that the heads of higher education institutions conduct the educational process as close as possible to the traditional format, taking into account wartime restrictions and absolute protection of participants in the educational process, to resolve the relevant set of issues with the involvement of student self-government bodies and trade union organizations
Доп.точки доступа:
Міхєєва, Т. М.
Годованець, О. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Кожем’яка Анатолій Іванович. До 90-річного ювілею [Текст] // Здоров'я дитини. - 2022. - Т. 17, № 4. - С. 5-6


MeSH-главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (кадры)
Аннотация: Видатному вченому, одному з фундаторів харківської педіатричної школи, доктору медичних наук, професору Анатолію Івановичу Кожем’яці 6 серпня 2022 року виповнилося 90 років
Доп.точки доступа:
Кожем’яка, Анатолій Іванович (1932-...)

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Kolte, R.
    The role of skin care interventions for the prevention of atopic dermatitis in young children [Text] / R. Kolte // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - P57


MeSH-главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
Аннотация: In order to effectively prevent atopic dermatitis (AD) and food allergies (FA) in infants, the aim of study was to evaluate the value of skin barrier improvement interventions and skin care products. Materials and methods: The survey was started from May 2022 till end of September. We decided to examine preliminary data gathered from a survey of 97 respondents. The survey was conducted via Google forms distribution through social media and children’s parents who applied at Kyiv children’s clinical hospital No. 2. The group of interviewees included children aged 1 to 15 years. The average age of the children was 6.5±3.92 years. The survey showed that 98% of children were breastfed, the average duration of which was ± 7.84 months. 17.5 % children had AD manifestation before 18 months of age, 6,2% of children developed the disease after 18 months. 33.0% of the respondents reported that their children had a burdened parental history. Among the children who had manifestations of AD, those who had a clear reaction to the consumption of food products were identified. This subgroup was classified as FA
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Стефанишин, К. Л.
    Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача [Текст] = Рrofessional communication of a pediatrician with a child and his parents: guidelines of a practical for a teacher / К. Л. Стефанишин // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 107-116


MeSH-главная:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
РОДИТЕЛИ -- PARENTS
Аннотация: Стаття стосується проблеми навчально-методичного забезпечення дисципліни за вибором «Професійна медична комунікація українською мовою лікаря з пацієнтом» для студентів третього року навчання спеціальності 222 «Медицина». Вивчення дисципліни ґрунтується на отриманих знаннях із української мови як іноземної та передбачає забезпечення комунікативних потреб студентів у навчально-професійній і навчально-науковій сферах, закладає основи фахової мови медика з перспективою їх подальшого використання у професійній діяльності, продовжує формувати комунікативні навички майбутніх спеціалістів
The article deals with the problem of educational and guidelines of the optional discipline “Professional Medical Communication of the doctor with the patient in Ukrainian” for students of the third year of study in specialty 222 “Medicine”. The study is based on the acquired knowledge of Ukrainian as a foreign language and provides for the communicative needs of students in educational, professional and educational-scientific spheres, lays the foundations of professional language of physicians with the prospect of their further use in professional activities
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Про затвердження Уніфікованого клінічного протоколу первинної медичної допомоги "Інтегроване ведення хвороб дитячого віку" [Текст] : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 1945 від 14.09.2021 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2021. - N 10. - С. 46-65


MeSH-главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE
КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Перша науково-практична конференція з міжнародною участю "Охматдитівські читання" [Текст] // Сучасна педіатрія. Україна. - 2021. - N 6. - С. 10-11


MeSH-главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
КОНФЕРЕНЦИЯ ДЛЯ ДОСТИЖЕНИЯ КОНСЕНСУСА -- CONSENSUS DEVELOPMENT CONFERENCE
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
Аннотация: 23–24 вересня 2021 року у м. Києві відбулася Перша науково-практична конференція з міжнародною участю «Охматдитівські читання» на базі високоспеціалізованої та високотехнологічної Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ», за підтримки Міністерства охорони здоров’я України. Співорганізаторами конференції виступили: ГО «Асоціація анестезіологів України», Асоціація дитячих отоларингологів України. Захід проходив у змішаному форматі (онлайн та офлайн)
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Пам’яті академіка НАМН України Майданника Віталія Григоровича. Життєвий та творчий шлях [Текст] // Міжнародний журнал педіатрії, акушерства та гінекології. - 2021. - Т. 14, № 1. - С. 152-157


MeSH-главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (кадры)
Аннотация: Уся наукова та трудова діяльність Віталія Григоровича пов’я зана з Аlma Mater, де він пройшов непростий шлях від клінічної ординатури до завідувача кафедри педіатрії No4 Національного медичного університету ім. О.О.Богомольця
Доп.точки доступа:
Майданник, Віталій Григорович (педіатр ; 1957-2020) \про нього\

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


   
    Віталій Григорович Майданник. Некролог // Український журнал нефрології та діалізу. - 2021. - N 1. - С. 77


MeSH-главная:
НЕФРОЛОГИЯ -- NEPHROLOGY (история, кадры)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (история, кадры)
Аннотация: У вересні 2020 року не стало відомого українського Вченого, Педагога, Лікаря-педіатра Віталія Григоровича Майданника. 2 січня 2021 року йому мало виповнитися всього 63 роки
Доп.точки доступа:
Майданник, Віталій Григорович (педіатр ; 1957-2020) \про нього\

Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Попело, Ю. В.
    Поєднання традиційних та інтерактивних методів навчання при викладанні розділу "Вроджені вади розвитку обличчя" на кафедрі дитячої хірургічної стоматології [Текст] / Ю. В. Попело // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 1. - С. 33-36


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- ORAL SURGICAL PROCEDURES (обучение)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
Аннотация: Першочерговим завданням вищої медичної освіти України нині є забезпечення закладів охорони здоров’я конкурентоспроможними кадрами з фундаментальними знаннями. Компетентна складова здобувача вищої освіти передусім передбачає впровадження оновлених підходів до навчального процесу. Під час вивчення компоненти «Дитяча хірургічна стоматологія» тема «Вроджені вади розвитку обличчя» є однією зі складних для сприйняття, але вельми важливою. Як доводить досвід, труднощі виникають саме в засвоєнні практичного матеріалу. З огляду на це, метою нашої роботи була оптимізація викладання дисципліни «Дитяча хірургічна стоматологія», спрямована на формування компетентнісної складової у здобувачів вищої освіти. У вивченні цієї теми насамперед слід акцентувати увагу на актуальності проблеми. Окрім того, з метою поглибленого засвоєння матеріалу в процесі практичного заняття ми застосовували інтерактивні методи навчання: мозкові атаки, кейс-метод, презентації, рольові та ділові ігри. Для систематизації теоретичних знань студентів, отриманих на практичному занятті з зазначеної теми, викладається лекційний матеріал, зміст якого науково обґрунтований і доповнений мультимедійною презентацією. Для забезпечення балансу між теоретичною та практичною частинами підготовки здобувача вищої освіти на базі кафедри створено обласний діагностично-консультативний центр для дітей зі вродженими та набутими вадами розвитку обличчя, досвід і напрацювання якого є додатковим джерелом методологічного забезпечення навчального процесу. Наведені нами дані та методики викладання, спрямовані на отримання необхідних знань і практичних навичок здобувачами з вивчення теми «Вроджені вади розвитку обличчя», свідчать про перспективність їх упровадження й дають змогу додатково створити базові передумови для подальших пошуків з оптимізації навчального процесу для формування компетентностей відповідно до освітньо-професійної програми
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Андрух, В. С.
    Про книгу «Nelson. Textbook of pediatrics» 21st edition [Текст] / В. С. Андрух // Дитячий лікар. - 2021. - N 1. - С. 10-11


MeSH-главная:
УЧЕБНИКИ КАК ТЕМА -- TEXTBOOKS AS TOPIC
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH (обучение)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение, тенденции)
Аннотация: За останні роки у сфері української охорони здоров’я значно зросла доступність медичної інформації за рахунок комп’ютерних і комунікаційних технологій, вільного доступу до інтернет-версій медичних видань, збільшення кількості конгресів, симпозіумів, конференцій, вебінарів, семінарів тощо. Причому часто ці заходи проводять за участю авторитетних зарубіжних колег. Все ж у світовій практиці не втратили своєї актуальності й паперові носії сучасної медичної інформації. Як приклад – «Nelson’s Pediatric Antimicrobial Therapy», «The Sanford Guide To Antimicrobіal Therapy» та ін., які перевидаються щорічно
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Макаренко, Г. В.
    Педіатричний делірій: клінічний та генетичний поліморфізм і можливий зв’язок з іншими психічними розладами [Текст] / Г. В. Макаренко, І. А. Марценковський // НейроNEWS. - 2021. - № 5. - С. 12-15. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ДЕЛИРИЙ -- DELIRIUM (генетика, патофизиология, профилактика и контроль, этиология)
ПОЛИМОРФИЗМ ГЕНЕТИЧЕСКИЙ -- POLYMORPHISM, GENETIC
ПСИХИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА С ДЕТСТВА (ВНЕШ) -- MENTAL DISORDERS DIAGNOSED IN CHILDHOOD (NON MESH) (патофизиология, этиология)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы, тенденции)
Аннотация: Делірій (лат. de-lira — шаленію, марю) — нейрокогнітивний розлад, розлад свідомості, розлад сплутаності свідомості внаслідок обманів сприйняття, зумовлений соматичним захворюванням чи його лікуванням. Зокрема, для визначення делірію як нозологічної одиниці різні клінічні дисципліни використовували різні терміни, як-от «гострий стан сплутаності», «токсичний психоз», «психоз відділення інтенсивної терапії», «органічний психосиндром» та інші
Доп.точки доступа:
Марценковський, І. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


   
    Дитячий лікар [Текст] // Фармацевт практик. - 2021. - № 10. - С. 22-23


Рубрики:
MeSH-главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (история, кадры, методы, организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (психология, тенденции)
ДЕТИ -- CHILD
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINEЛьвов
Аннотация: День педіатрії був заснований у 1973 р. під час Всесвітнього конгресу педіатрів, проведеного в Аргентині. Дату було вибрано на честь заснування Аргентинської Педіатричної Асоціації (Sociedad Argentinade Pediatría) у 1916 р
Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Дігтяр, В. А.
    Формування практичних навичок студентів-педіатрів у медичних закладах вищої освіти [Текст] = Formation of practical skills pediatric students in medical institutions of higher education / В. А. Дігтяр, О. Г. Садовенко, М. О. Камінська // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 112-116


MeSH-главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Аннотация: Лікар-спеціаліст, закінчуючи вищий навчальний заклад, повинен мати високу конкурентоспроможність. Науково-дослідна робота (НДР) студентів є однією з форм підвищення рівня освіти у вищих медичних навчальних закладах. НДР студентів – це основна складова частина професійної підготовки майбутнього лікаря, що передбачає навчання студентів методик та методології наукового дослідження. Самостійна робота студентів поділяється на навчально-дослідницьку, яка включається в навчальний процес з дисципліни і проводиться в робочий час, і науково-дослідницьку, яка виконується у позанавчальний час. Найефективніше НДР реалізується в студентських наукових гуртках. Форми організації роботи гуртківців – це дебати, практикум, індивідуальна робота в клініці тощо. Особлива увага приділяється відпрацюванню практичних навичок студентами в кімнаті практичних навичок на кафедрі. Під керівництвом викладача або інтернів, старшокурсників є можливість студентів молодших курсів оволодіти виконанням основних практичних навичок, що не завжди доступно під час практичного заняття. Велику ефективність показала організація хірургічної школи на кафедрі, де одночасно мали можливість працювати інтерни, старшокурсники та студенти молодших курсів під керівництвом викладачів. Новою формою проведення студентського наукового гуртка є майстер-класи. За власним бажанням студенти виконують власні НДР під керівництвом викладача, результати яких доповідаються на секції «Хірургія» академії та інших конференціях, конгресах тощо. Багаторічний досвід кафедри свідчить про те, що студенти-гуртківці краще оволодівають теоретичними знаннями, практичними навичками та професійними вміннями, ніж ті, що не беруть участі у студентських наукових гуртках
A specialist doctor graduating from a higher education institution must be highly competitive. Research work (RW) of students is one of the forms of raising the level of education in higher medical educational institutions. Student research is the main part of the professional training of the future doctor, which involves teaching students the methods and methodology of research. Independent work of students is divided into educational and research, which is included in the educational process of the discipline and is carried out during working hours, and research, which is performed in extracurricular activities. The most effective RW is implemented in student research society. Forms of organizing the work of group members are debates, workshops, individual work in the clinic, etc. Particular attention is paid to the development of practical skills by students in the room of practical skills at the department. Under the guidance of a teacher, or interns, undergraduates have the opportunity for junior students to master the implementation of basic practical skills, which is not always available during practical training. The organization of the surgical school at the department showed great efficiency, where at the same time interns, seniors and junior students had the opportunity to work under the guidance of teachers. A new form student scientific society is master classes. At their own request, students perform their RW under the guidance of the teacher, the results of which are reported at the section “Surgery” of the academy and other conferences, congresses, etc. The long-term experience of the department shows that students-students master theoretical knowledge, practical skills and professional skills better than those who do not participate in student scientific society
Доп.точки доступа:
Садовенко, О. Г.
Камінська, М. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


    Боярчук, О. Р.
    Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів [Текст] = Peculiarities and prospects of distance learning in the teaching of pediatric subjects at the stage of undergraduate training of doctors / О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 81-86


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
Аннотация: Дистанційне навчання має свої переваги та недоліки щодо зручності освітнього процесу для викладачів і студентів, проте сучасні реалії життя вимагають широкого використання цієї форми медичної освіти у вищих навчальних закладах Укрaїни. Дистанційна освіта забезпечує якісне та всебічне навчання без відриву від повсякденної діяльності, у найбільш зручному місці й часі, доступ до електронних баз знань, суттєво підвищує активну роль студентів у процесі самостійного навчання, а від викладачів вимагає вдосконалення викладання як за змістом, так і за його формою. Важливими перевагами дистанційного навчання у сфері вищої медичної освіти є широке охоплення цільової аудиторії, гнучкість та можливість індивідуалізації освітньої програми, прозорість і можливість незалежного оцінювання. Основними варіантами, доступними для навчання за дистанційної освіти, є такі традиційні форми освітньої підготовки, як лекція, практичне заняття, семінар, консультація, що відповідають чинному законодавству. Технології дистанційного навчання в системі вищої медичної освіти повинні постійно вдосконалюватися, шляхом використання сучасних освітніх цифрових платформ, якісного методичного контентного наповнення web-ресурсів, запровадження ефективної системи контролю якості отриманих знань, щоб сприяти адаптації до нових реалій освітнього процесу та забезпечити високу якість медичної освіти
Distance learning has its advantages and disadvantages in terms of the convenience of the educational process for teachers and students, but modern realities of life require extensive use of this form of medical education at higher educational establishments in Ukraine. Distance education provides quality and comprehensive learning without interruption from daily activities, in the most convenient place and time, access to electronic knowledge bases, but also significantly increases the active role of students in the process of independent learning, and requires teachers to improve teaching both in content and. its form. Important advantages of distance learning in the field of higher medical education are wide coverage of the target audience, flexibility and the possibility of individualization of the educational program, the transparency and the possibility of independent evaluation. The main options available for distance learning are such traditional forms of educational training as lectures, practical classes, seminars, consultations that comply with current legislation. Distance learning technologies in the system of higher medical education should be constantly improved through the using of modern digital educational platforms, high-quality methodological content of web-resources, introduction of an effective quality control system to facilitate adaptation to new realities of educational process and to ensure high quality medical education
Доп.точки доступа:
Мочульська, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


   
    Ефективність корекції дієтичного харчування дітей із функціональними захворюваннями шлунково-кишкового тракту харчовими продуктами для спеціальних медичних цілей [Текст] = Foods for special medical purposes in correction effectiveness of dietary nutrition of children with functional bowel disorders / Т. О. Воронцова [та ін.] // Актуальні питання педіатрії, акушерства та гінекології. - 2021. - N 2. - С. 12-16


MeSH-главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ДИЕТОТЕРАПИЯ -- DIET THERAPY
ПИТАНИЯ РЕЖИМА КОНТРОЛЬ -- DIET SURVEYS
ЖЕЛУДОЧНО-КИШЕЧНЫЕ БОЛЕЗНИ -- GASTROINTESTINAL DISEASES
ДЕТИ -- CHILD
Аннотация: Під нашим спостереженням перебували 50 дітей шкільного віку від 8 до 13 років. Вони були поділені на дві групи. Першу групу склали 18 дітей із функціональними закрепами та синдромом подразненого кишечника, вони отримували комплексне лікування відповідно до протоколів МОЗ України. У другій групі (32 дітей) на тлі комплексного лікування відповідно до протоколів МОЗ України було додано шрот насіння льону. У комплексному лікуванні його застосовували в дозі 1 чайна ложка на 50–100 мл рідини 3 рази на день. Тривалість курсу лікування становила від 2 до 3 тижнів, з повторним призначенням через 1 місяць. Оцінку результатів було проведено на 2-й та 4-й тижні
Включення шроту насіння льону в комплексну терапію функціональних закрепів та синдрому подразненого кишечника у дітей сприяє нормалізації випорожнень, знижує больовий і диспептичний синдроми і ​​покращує якість життя хворих. Особливо цінним є призначення шроту льону для завершення гострих чи досягнення надійної і тривалої ремісії хронічних патологічних процесів та вторинної профілактики
The aim of the study – to learn the effectiveness of including flaxseed meal in the diet of children with functional constipation and irritable bowel syndrome
The inclusion of flaxseed meal in the complex therapy of functional constipation and irritable bowel syndrome in children helps to normalize stool, reduces pain and dyspeptic syndromes and improves the quality of life of patients. Especially valuable is the prescription of flax meal to complete acute or achieve reliable and long-term remission of chronic pathological processes and secondary prevention
Доп.точки доступа:
Воронцова, Т. О.
Федорців, О. Є.
Крицький, І. О.
Гощинський, П. В.
Дживак, В. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Макаренко, Г. В.
    Педіатричний делірій: клінічний та генетичний поліморфізм і можливий зв’язок з іншими психічними розладами [Текст] / Г. В. Макаренко, І. А. Марценковський // НейроNEWS. - 2021. - № 1. - С. 16-19. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ДЕЛИРИЙ -- DELIRIUM (генетика, диагностика, классификация, осложнения, патофизиология, этиология)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (тенденции)
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY (тенденции)
ПОЛИМОРФИЗМ ГЕНЕТИЧЕСКИЙ -- POLYMORPHISM, GENETIC
Аннотация: Делірій (лат. de-lira — шаленію, марю) — нейрокогнітивний розлад, розлад свідомості, розлад сплутаності свідомості внаслідок обманів сприйняття, зумовлений соматичним захворюванням чи його лікуванням
Зокрема, для визначення делірію як нозологічної одиниці різні клінічні дисципліни використовували різні ­терміни, як-от «гострий стан сплутаності», «токсичний ­психоз», «психоз відділення інтенсивної терапії», «органічний психосиндром» та інші
Доп.точки доступа:
Марценковський, І. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


   
    Боль и дискомфорт при нарушении дефекации у детей – актуальная проблема [Текст] = Pain and discomfort in violation of bowel movements in children – an actual problem / К. Дмитриева [та ін.] // Pain Medicine. Медицина Болю = Медицина болю. - 2021. - Том 6, N 3. - С. 29-35. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
ЗАПОРЫ -- CONSTIPATION (диагностика, диетотерапия, классификация, метаболизм, патофизиология, этиология)
ДЕФЕКАЦИЯ -- DEFECATION (действие лекарственных препаратов)
БОЛИ -- PAIN (диагностика, лекарственная терапия, этиология)
ДЕТИ -- CHILD
ДИАГНОСТИКА ДИФФЕРЕНЦИАЛЬНАЯ -- DIAGNOSIS, DIFFERENTIAL
ЛЕКАРСТВЕННАЯ ТЕРАПИЯ -- DRUG THERAPY (использование, методы)
ПСИХОСОМАТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PSYCHOSOMATIC MEDICINE (методы, тенденции)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы)
Аннотация: Біль і дискомфорт при дефекації у дітей є од­ним з найчастіших симптомів у сучасному цивілізо­ваному світі. Найчастішою причиною цих симптомів є хронічний закреп, який часто лікує педіатр або дитя­чий гастроентеролог. Під час диференціальної діагнос­тики дуже важливо розрізняти хронічні симптоматич­ні закрепи та функціональні (без органічної основи), які найчастіше зустрічаються у дитячому віці. Органічні причини закрепу зазвичай вирішуються у співпраці із вузькими спеціалістами. Основними патофізіологіч­ними механізмами функціонального закрепу є стрес, біль і боязнь подальшої болючої дефекації. У клінічній картині переважає нечаста й утруднена дефекація ве­ликої кількості твердих випорожнень. Якщо анамнез, лабораторні та інші додаткові дослідження вказують на функціональний закреп, відсутні попереджувальні оз­наки хронічного симптоматичного закрепу, може бути розпочато комплексне лікування. Терапія включає пси­хологічну підготовку пацієнта і його родини, правильну техніку дефекації, дієтичні і режимні заходи, достатню фізичну активність, використання осмотичних пронос­них засобів. Наявність насторожуючих ознак вимагає раціональної диференційно­діагностичної процедури, яка варіює залежно від віку дитини
Pain and discomfort during bowel movements in children are among the most common symptoms in the modern civilized world. The most common cause of these symptoms is chronic constipation, which is often treated by a pediatrician or pediatric gastroenterologist. In differen­tial diagnosis, it is very important to distinguish between chronic symptomatic constipation and functional (without an organic basis), which are most common in childhood. Organic causes of constipation are usually dealt with in cooperation with specialized specialists. The main patho­physiological mechanisms of functional constipation are stress, pain during emptying, and fear of further painful bowel movements. The clinical picture is dominated by in­frequent and difficult defecation of a large amount of hard stools. If the history, laboratory and other additional stud­ies indicate functional constipation, and there are no warn­ing signs of chronic symptomatic constipation, complex treatment can be started. Therapy includes psychological preparation of the patient and his family, working with the correct technique of defecation, dietary and regimen mea­sures, sufficient physical activity, the use of osmotic lax­atives. The presence of warning signs requires a rational differential diagnostic procedure, which varies depending on the age of the child
Доп.точки доступа:
Дмитриева, К.
Видищак, В.
Фуркова, К.
Прохотский, А.
Ковачова, Э.
Штефаник, П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)