Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Потребителя удовлетворенность<.>)
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-11 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мусабаев А. Н., Карапетян А. Ю., Субботин М. Б.
Заглавие : Удовлетворенность пациентов анестезией при перкутанных операциях на почках
Место публикации : Вестник интенсивной терапии. - 2006. - № 3. - С. 13-14 (Шифр ВР33/2006/3)
Предметные рубрики: Мочевого пузыря катетеризация-- методы
Анестезия-- методы
Потребителя удовлетворенность
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Галкина Г. А., Дорофеева В. В.
Заглавие : Детерминанты потребительской лояльности в розничном звене фармацевтического рынка
Место публикации : Фармация. - 2008. - № 8. - С. 26-29 (Шифр ФР15/2008/8)
Предметные рубрики: Аптеки
Лекарственного обеспечения системы
Экономика фармацевтическая
Потребителя удовлетворенность
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Хаджиева А. Ж., Шихаева П. А.
Заглавие : Потребительское поведение рекреантов на рынке санаторно-курортных услуг
Место публикации : Фармация. - 2008. - № 5. - С. 42-45 (Шифр ФР15/2008/5)
Предметные рубрики: Курорты
Потребителя удовлетворенность
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мнушко З. М., Кондакова Є. О.
Заглавие : Оцінка стану та перспективності попиту на препарати ноотропної дії
Место публикации : Фармацевтичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 26-34 (Шифр ФУ3/2009/2)
Предметные рубрики: Ноотропные средства
Мозгового кровообращения расстройства
Потребителя удовлетворенность
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Трохимчук В. В., Пономаренко М. С., Іванісенко В. Г.
Заглавие : Анкетування споживачів фармацевтичних послуг для визначення доступності лікарських засобів
Место публикации : Фармацевтичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 11-16 (Шифр ФУ3/2009/2)
Предметные рубрики: Лекарства
Потребителя удовлетворенность
Анкеты
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Мини-тренинг: конфликт в аптеке
Место публикации : Фармацевт практик. - 2013. - № 4. - С. 56 (Шифр ФУ17/2013/4)
MeSH-главная: АПТЕКИ -- PHARMACIES
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)

Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Демецкая А.
Заглавие : Мини-тренинг: трудный клиент
Место публикации : Фармацевт-практик. - 2015. - № 1. - С. 44 (Шифр ФУ17/2015/1)
MeSH-главная:
АПТЕКИ -- PHARMACIES
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Посилкіна О. В., Котлярова В. Г., Чечотка О. В.
Заглавие : Науково-методичні підходи до формування стратегії управління асортиментом лікарських косметичних засобів в аптечних закладах
Место публикации : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2019. - Том 5, № 1. - С. 61-68 (Шифр СУ53/2019/5/1)
MeSH-главная: АПТЕКИ -- PHARMACIES
КОСМЕТИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- COSMETICS

ЭКОНОМИЧЕСКАЯ КОНКУРЕНЦИЯ -- ECONOMIC COMPETITION
Аннотация: Мета: обґрунтування науково-методичних підходів до формування стратегії управління асортиментом лікарських косметичних засобів (ЛКЗ) на підставі урахування особливостей цієї групи фармацевтичної продукції і визначення для кожного типу аптек ключових індикаторів діяльності. Матеріали та методи: праці вітчизняних і зарубіжних авторів у сфері оптимізації аптечного асортименту та формування ефективної асортиментної політики, законодавча та нормативно-правова база з регулювання фармацевтичної діяльності в Україні; використані методи експертних оцінок, критеріїв максимальної правдоподібності та парних порівнянь Манна-Уїтні, узагальнювальні адитивні сплайнові моделі та ін. Результати дослідження. Виявлено, що всі аптечні заклади (АЗ) за місцем розташування поділяються на прохідні, розташовані у супермаркетах, у спальних районах, транзитні. Споживачі ЛКЗ, які відвідують ці аптеки, відрізняються моделлю поведінки. Обґрунтовано, що з метою формування оптимального асортименту ЛКЗ необхідно враховувати не тільки особливості поведінки споживачів, але і стратегічні пріоритети в діяльності аптек різного типу. У роботі запропоновані методичні рекомендації щодо оптимізації асортименту ЛКЗ для аптек різного типу та розроблений алгоритм формування стратегії управління асортиментом ЛКЗ на підставі використання принципів категорійного менеджменту. Висновки. Доведено, що наявність в асортименті різних типів АЗ ЛКЗ позитивно впливає на фінансово-економічні показники їх діяльності. Для включення ЛКЗ до асортименту необхідно розробляти стратегію управління асортиментом конкретно для кожного типу аптек. В основу формування такої стратегії мають бути покладені, по-перше, ключові індикатори діяльності, які найбільше відбивають стратегічні орієнтири розвитку аптек певного типу; по-друге, методичні рекомендації щодо формування оптимального асортиментного портфеля ЛКЗ на підставі використання сучасних економіко-математичних методівAim. To substantiate scientific and methodological approaches for forming the management strategy for the assortment of medicinal cosmetic products taking into account the characteristics of this pharmaceutical product group and determining the key indicators of activities for each type of pharmacy. Materials and methods. The works of domestic and foreign authors in the field of optimization of the pharmacy assortment and formation of the effective assortment policy of drugs, the legislative and regulatory framework in the field of the pharmaceutical activity regulation in Ukraine were considered. The expert evaluation method, criteria of maximum reasonableness and non-parametric Mann-Whitney test, generalized additive spline models, etc., were used. Results. It has been found that all pharmacies depending on their location are divided into walkthrough ones located in supermarkets, those located in residential areas and transit. Medicinal cosmetic product consumers who visit these pharmacies differ in their behavior model. It has been proven that in order to form an optimal of medicinal cosmetic product assortment it is necessary to take into account not only the specificity of the consumer behavior, but also the strategic priorities in activities of pharmacies of various types. The methodological recommendations for optimizing the medicinal cosmetic product assortment in pharmacies of various types has been proposed, and the algorithm for forming the management strategy for the assortment of medicinal cosmetic products based on the use of category management principles has been developed. Conclusions. The presence of medicinal cosmetic products in the assortment of different types of pharmacies has a positive effect on the financial and economic indicators of their activities. To include them in the assortment it is necessary to develop the assortment management strategy specifically for each type of pharmacy. Formation of such a strategy should be based, firstly, on the key indicators of activities, which most adequately reflect the strategic benchmarks of development of pharmacies of a definite type; secondly, on methodical recommendations regarding formation of the optimal assortment portfolio of medicinal cosmetic products using modern economic and mathematical methods
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Посилкіна О. В., Котлярова В. Г., Чечотка О. В.
Заглавие : Науково-практичні підходи до організації й оцінювання якості надання фармацевтичної допомоги споживачам із дерматокосметичними захворюваннями в аптечних закладах
Место публикации : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2020. - Том 6, № 1. - С. 50-59 (Шифр СУ53/2020/6/1)
MeSH-главная: АПТЕКИ -- PHARMACIES
ДЕРМАТОЛОГИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- DERMATOLOGIC AGENTS
КОСМЕТИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- COSMETICS

КОНСУЛЬТАТИВНАЯ ПОМОЩЬ -- REFERRAL AND CONSULTATION
Аннотация: Аптечним закладам в умовах упровадження вимог належної аптечної практики (GРР) необхідно постійно здійснювати моніторинг якості надання фармацевтичної допомоги споживачам (пацієнтам) для забезпечення гарантії сприяння їх здоров’ю та якості життя. Мета: розробка методики оцінювання якості надання фармацевтичної допомоги споживачам (пацієнтам) із дерматокосметичними захворюваннями для подальшого її упровадження в діяльність аптечних закладів і проведення моніторингу стану надання фармацевтичної допомоги та своєчасного діагностування необхідності розробки й упровадження відповідних заходів, спрямованих на її удосконалення. Матеріали та методи: контент-аналіз, методи статистичного аналізу, спостереження, експертного оцінювання, анкетування. Результати. У роботі визначена сутність категорії «фармацевтична допомога споживачам (пацієнтам) із дерматокосметичними захворюваннями», розглянуті її складові. Визначений перелік маркетингово-інформаційних, консультаційних та логістичних послуг, доцільних для надання споживачам (пацієнтам) із дерматокосметичними захворюваннями в аптечних закладах різного типу. Запропонований алгоритм оцінювання якості надання фармацевтичної допомоги споживачам (пацієнтам) із дерматокосметичними захворюваннями і побудована відповідна шкала для оцінювання. Висновки. У процесі проведення спостережень у 163 аптечних закладах Харкова, Києва, Запоріжжя, Дніпра установлено, що споживачі з дерматокосметичними проблемами звертаються до аптечних закладів не тільки для придбання необхідного засобу, але й для отримання консультації щодо існуючої дерматологічної проблеми, шляхів її вирішення та вибору необхідного засобу, за допомогою якого можна вирішити існуючу проблему. Тому, зважаючи на те, що тільки 40 % споживачів (пацієнтів) із дерматокосметичними проблемами звертаються до лікарів (лікарів-косметологів), а інші 60 % намагаються отримати консультацію в аптеці, в тих аптечних закладах, в асортименті яких присутні лікарські косметичні засоби (лікарські засоби), призначені для лікування дерматокосметичних захворювань, актуалізується проблема організації надання належної фармацевтичної допомоги цьому контингенту споживачів (пацієнтів). Запропоновані в статті науково-практичні підходи дозволять аптечним закладам оцінювати ступінь відповідності фактичного рівня надання фармацевтичної допомоги споживачам із дерматокосметичними захворюваннями бажаному (належному) і своєчасно виявляти резерви її покращання
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Маганова Т. В.
Заглавие : Формування попиту на контрацептиви з використанням методу ван Вестендорпа на підставі встановлення споживчої цінності
Место публикации : Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - Запоріжжя, 2021. - Том 14, N 3. - С. 343-353 (Шифр АУ40/2021/14/3)
MeSH-главная: КОНТРАЦЕПТИВНЫЕ СРЕДСТВА ЖЕНСКИЕ -- CONTRACEPTIVE AGENTS, FEMALE
МАРКЕТИНГ -- MARKETING

Аннотация: Один із головних показників споживчої цінності товару – ціна. Її суперечлива ідеалістико-матеріалістична основа спрямована на забезпечення інтересів двох протилежностей – виробника/продавця та покупця. Цінові рішення, ухвалені з урахуванням потреб обох учасників фармацевтичного ринку, дадуть змогу ефективно регулювати процеси діяльності фармацевтичного бізнесу та системи забезпечення. Мета роботи – апробація методу ван Вестендорпа на прикладі контрацептивів, встановлення їхньої споживчої цінності для ухвалення надалі раціональних рішень щодо удосконалення системи забезпечення протизаплідними засобами українських жінок-споживачів. Матеріали та методи. У дослідженні використали маркетинговий метод ван Вестендорпа на основі анкетування квотної вибірки жінок репродуктивного віку одного з регіонів України. Основні розрахунки виконали в середовищі програмного забезпечення MS Excel 2010. Результати. Опитування 420 жінок дало підстави встановити максимальні діапазони готовності платити (точки граничної дешевизни та дорожнечі) для усіх наявних фармацевтичних видів контрацепції (гормональної, негормональної, медичних виробів) у вікових і дохідних квотах. Встановили, що цінова чутливість залежить від соціально-економічних показників. Висновки. Максимальні діапазони готовності платити, які встановили, істотно нижчі за ринкові ціни на контрацептиви. Виняток – дешеві та поширені протизаплідні засоби (аерозоль і чоловічий презерватив), що підтверджує необхідність використання маркетингових методів дослідження для задоволення потреб споживачів-жінок.
Найти похожие

 1-10    11-11 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)