Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (42)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Преподавательский состав медицинских учебных учреждений<.>)
Общее количество найденных документов : 95
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Юрчишина, О. А.
    Професор Іван Митрофанович Грабченко [Текст] / О. А. Юрчишина // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 1. - С. 184-186. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
Доп.точки доступа:
Грабченко, Иван Митрофанович (1894-1975) \про нього\

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Шурупова, Р. В.
    Формирование социальной роли врача-педагога в системе непрерывного последипломного образования (на материалах эмпирического исследования 2006—2010 гг.) [Текст] / Р. В. Шурупова // Социология медицины. - 2011. - № 2. - С. 14-22

Рубрики: Социология медицинская--обуч

   Образование медицинское, повышение квалификации


   Образования технология


   Преподавательский состав медицинских учебных учреждений


Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Шульгай, А. Г.
    Наукова робота кафедри соціальної медицини Тернопільського медичного університету імені І. Я. Горбачевського [Текст] / А. Г. Шульгай, Н . Я. Панчишин, В. Л. Смірнова // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2012. - № 1. - С. 116-117

Рубрики: Социальная медицина--ист

   Преподавательский состав медицинских учебных учреждений


   Научные исследования


Кл.слова (ненормированные):
Тернопольский медицинский университет
Доп.точки доступа:
Панчишин, Н. Я.
Смірнова, В. Л.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Шляхи удосконалення підготовки практичних і науково-педагогічних фахівців на кафедрах травматології та ортопедії України [Текст] / Д. Д. Бітчук [та ін.] // Проблеми медичної науки та освіти. - 2001. - № 3. - С. 16-18


MeSH-главная:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление, стандарты)
НАУЧНЫЕ РАБОТНИКИ -- RESEARCH PERSONNEL (обучение, организация и управление)
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (организация и управление, тенденции)
Доп.точки доступа:
Бітчук, Д. Д.
Хіменко, М. Ф.
Марюхніч, А. О.
Істомін, А. Т.
Чайченко, В. Т.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Шляхи взаємодії лікарів-науковців медичного вишу з лікувально-профілактичними підрозділами закладів ПМСД на Буковині через університетські навчально-практичні центри [Текст] / Т. М. Бойчук [и др.] // Сімейна медицина. - 2017. - № 5. - С. 110-113. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE
Аннотация: У статті висвітлено шляхи взаємодії науковців лікарів кафедри сімейної медицини ВДНЗ України «Буковинський державний медичний університет» (БДМУ) із лікувально профілактичними підрозділами закладів первинної медико санітарної допомоги (ПМСД) Чернівецької області через університетські навчально практичні центри. Наведено 5 річні результати організації та функціонування навчально практичних центрів ПМСД БДМУ та висвітлено їхню роль у додипломній та післядипломній підготовці сімейних лікарів
Доп.точки доступа:
Бойчук, Т. М.
Сидорчук, Л. П.
Геруш, І. В.
Іфтодій, А. Г.
Крикливець, Л. Г.
Білецький, С. В.
Мимка, А. В.
Петринич, О. А.
Казанцева, Т. В.
Мельничук, Л. В.
Бежан, В. В.
Мельничук, М. Л.
Лисюк, Ю. О.
Багрій, В. М.
Іващук, С. І.
Никифор, Л. В.
Соколенко, А. А.
Сем’янів, М. М.
Яринич, Ю. М.
Репчук, Ю. В.
Бойко, В. В.
Флюндра, І. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Шевченко, В. С.
    Роль кафедр травматології та ортопедії в підготовці спеціалістів у сучасних умовах [Текст] / В. С. Шевченко, В. П. Пелипенко, Д. I. Олексюк // Проблеми медичної науки та освіти. - 2001. - № 3. - С. 28,31


MeSH-главная:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление)
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS (обучение, организация и управление, тенденции)
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Доп.точки доступа:
Пелипенко, В. П.
Олексюк, Д. I.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Шабалов, Н. П.
    150 лет старейшей в России кафедре детских болезней Военно-медицинской академии им. С. М. Кирова [Текст] / Н. П. Шабалов, В. Г. Арсентьев // Педиатрия : журнал им. Г.Н. Сперанского. - 2015. - Т. 94, № 3. - С. 213-216


MeSH-главная:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история, организация и управление)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (история, кадры, организация и управление)
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
Доп.точки доступа:
Арсентьев, В. Г.


Найти похожие

8.


   
    Чи варто використовувати наукометричний m-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів? [Текст] = Is m-quotient valuable for assessing the scientific impact of teachers of medical universities along with hirsch index? / А. С. Ткаченко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 55-57


MeSH-главная:
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Аннотация: Мета роботи – оцінити потенціал використання m-коефіцієнта для оцінки наукового вкладу викладачів та співробітників вищих медичних навчальних закладів України. Основна частина. m-коефіцієнт розраховують на підставі h-індексу: для отримання числового значення m-індексу необхідно поділити індекс Гірша на кількість років, що минули з моменту публікації першої статті. На нашу думку, цінність m-індексу полягає в урахуванні тривалості періоду активної наукової кар’єри вчених, що дозволяє порівняти вклад досвідченого вченого і фахівця-початківця. До того ж визначення m-коефіцієнта дозволяє оцінити кар’єру вченого в динаміці, беручи до уваги періоди спаду і підйому наукової активності, оскільки, на відміну від індексу Гірша, m-коефіцієнт може знижуватися при припиненні публікацій нових робіт. Висновок. Ми вважаємо, що m-індекс може використовуватись у якості простого для обчислення і корисного додаткового критерію оцінки ефективності молодого вченого у медичних університетах в поєднанні з іншими наукометричними показниками – індексом Гірша і, особливо, величинами імпакт-факторів журналів, у яких публікується науковий співробітник
Доп.точки доступа:
Ткаченко, А. С.
Ткаченко, В. Л.
Коваленко, Н. І.
Оніщенко, А. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Черкасов, С. В.
    Методологічні проблеми медицини і підготовки медичних кадрів у сучасних умовах [Текст] = Methodological problems of medicine and medical personnel training in modern conditions / С. В. Черкасов, Н. М. Черкасова // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 29. - С. 197-204. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (кадры, организация и управление, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
МЕЖДИСЦИПЛИНАРНЫЕ СВЯЗИ -- INTERDISCIPLINARY COMMUNICATION
МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE (кадры, обучение, организация и управление, тенденции)
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS (стандарты, статистика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ, ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА ДЕЯТЕЛЬНОСТИ -- PEER REVIEW, HEALTH CARE (методы, стандарты, тенденции)
Аннотация: Представлені методологічні аспекти сучасної медицини і підготовки медичних кадрів. Основна мета лікарської діяльності - зрозуміти, що таке хвора людина і як їй допомогти - залишається незмінною і в умовах багатопрофільної, вузькоспеціалізованої клініки. До цієї мети прагнуть заради неї самої, а не заради матеріального або духовного інтересу, користі або професійного задоволення
Here are presented methodological aspects of modern medicine concerning medical personnel training. The main goal of medical profession is to realize, what «sick man» means and how to help him. This purpose is also invariable in the conditions of multisectoral, highly-tailored-specialized clinic. This aim is first of all for man’s sake, but not for material and spiritual interests or for profit, s sake and professional gratification
Доп.точки доступа:
Черкасова, Н. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Холодкова, О. Л.
    Тьюторство - як складова системи підготовки викладача анатомії людини / О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна // Клініч. та експерим. патологія. - 2016. - Том 15, N 2 (ч.2). - С. 112-114


MeSH-главная:
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (обучение)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Аннотация: У статті проаналізовано вплив Булонської системи та результати впровадження кредитно - модульної системи організації навчального процесу на якість освіти у вищих медичних навчальних закладах України. Запропоновано новий підхід до навчального процесу на кафедрі анатомії людини, який спонукає до підвищення професійних і кваліфікаційних навичок викладачів - стажерів
Доп.точки доступа:
Нескоромна, Н. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)