Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (42)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Преподавательский состав медицинских учебных учреждений<.>)
Общее количество найденных документов : 95
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бітчук Д. Д., Хіменко М. Ф., Марюхніч А. О., Істомін А. Т., Чайченко В. Т.
Заглавие : Шляхи удосконалення підготовки практичних і науково-педагогічних фахівців на кафедрах травматології та ортопедії України
Место публикации : Проблеми медичної науки та освіти. - 2001. - № 3. - С. 16-18 (Шифр 23579/2001/3)
MeSH-главная: ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
НАУЧНЫЕ РАБОТНИКИ -- RESEARCH PERSONNEL
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Пасієшвілі Л. М., Шапкін В. Є., Малик Н. В.
Заглавие : Шляхи підготовки викладачів із загальної практики - сімейної медицини
Место публикации : Сімейна медицина: Наук.-практ. журн./ Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л. Шупика МОЗ України, Укр. асоц. сімейної медицини. - Київ, 2006. - № 4. - С. 12. (Шифр СУ21/2006/4)
Предметные рубрики: Преподавательский состав медицинских учебных учреждений
Семейная практика
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Рикало Н. А., Піліпонова В. В.
Заглавие : Шляхи оптимізації викладання предмету "патофізіологія" та підготовка майбутніх лікарів на базі Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова
Параллельн. заглавия :Ways of optimization of the teaching of the subject "Pathophysiology" and preparation of future doctors on the basis of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 2. - С. 287-290 (Шифр ВУ80/2019/23/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ПАТОФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOPATHOLOGY
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION
Географич. рубрики: Винница
Аннотация: Висвітлені основні принципи організації навчального процесу на кафедрі патофізіології Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова. Для підвищення якості підготовки майбутніх лікарів поряд з стандартними методами навчання, такими як лекції, практичні аудиторні та самостійні позааудиторні заняття застосовуються і альтернативні методи, такі як проведення олімпіад, брейн-рингів для стимулювання творчого підходу до вивчення дисципліни. Це дозволяє підвищити якість підготовки студентів відповідно до європейських стандартів, формувати клінічне мислення та творчий підхідThe main principles of organization of educational process on the Department of Pathophysiology of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya are highlighted. In order to improve the quality of the training of future doctors, along with standard teaching methods such as lectures, practical classroom and independent out-of-class studies, alternative methods such as conducting brain-rings are used to stimulate a creative approach to the study of discipline. This allows to improve the quality of students’ training in accordance with European standards, to formulate a clinical thinking and creative approach
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бойчук Т. М., Сидорчук Л. П., Геруш І. В., Іфтодій А. Г., Крикливець Л. Г., Білецький С. В., Мимка А. В., Петринич О. А., Казанцева Т. В., Мельничук Л. В., Бежан В. В., Мельничук М. Л., Лисюк Ю. О., Багрій В. М., Іващук С. І., Никифор Л. В., Соколенко А. А., Сем’янів М. М., Яринич Ю. М., Репчук Ю. В., Бойко В. В., Флюндра І. Г.
Заглавие : Шляхи взаємодії лікарів-науковців медичного вишу з лікувально-профілактичними підрозділами закладів ПМСД на Буковині через університетські навчально-практичні центри
Место публикации : Сімейна медицина. - К., 2017. - № 5. - С. 110-113 (Шифр СУ21/2017/5)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE
Аннотация: У статті висвітлено шляхи взаємодії науковців лікарів кафедри сімейної медицини ВДНЗ України «Буковинський державний медичний університет» (БДМУ) із лікувально профілактичними підрозділами закладів первинної медико санітарної допомоги (ПМСД) Чернівецької області через університетські навчально практичні центри. Наведено 5 річні результати організації та функціонування навчально практичних центрів ПМСД БДМУ та висвітлено їхню роль у додипломній та післядипломній підготовці сімейних лікарів
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ткаченко С. К.
Заглавие : Чи легко бути викладачем у медичному вузі?
Место публикации : Алергія у дитини. - Львів, 2015. - № 17/18. - С. 48-49 (Шифр АУ32/2015/17/18)
MeSH-главная: ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ткаченко А. С., Ткаченко В. Л., Коваленко Н. І., Оніщенко А. І.
Заглавие : Чи варто використовувати наукометричний m-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів?
Параллельн. заглавия :Is m-quotient valuable for assessing the scientific impact of teachers of medical universities along with hirsch index?
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 55-57 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-главная: НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Аннотация: Мета роботи – оцінити потенціал використання m-коефіцієнта для оцінки наукового вкладу викладачів та співробітників вищих медичних навчальних закладів України. Основна частина. m-коефіцієнт розраховують на підставі h-індексу: для отримання числового значення m-індексу необхідно поділити індекс Гірша на кількість років, що минули з моменту публікації першої статті. На нашу думку, цінність m-індексу полягає в урахуванні тривалості періоду активної наукової кар’єри вчених, що дозволяє порівняти вклад досвідченого вченого і фахівця-початківця. До того ж визначення m-коефіцієнта дозволяє оцінити кар’єру вченого в динаміці, беручи до уваги періоди спаду і підйому наукової активності, оскільки, на відміну від індексу Гірша, m-коефіцієнт може знижуватися при припиненні публікацій нових робіт. Висновок. Ми вважаємо, що m-індекс може використовуватись у якості простого для обчислення і корисного додаткового критерію оцінки ефективності молодого вченого у медичних університетах в поєднанні з іншими наукометричними показниками – індексом Гірша і, особливо, величинами імпакт-факторів журналів, у яких публікується науковий співробітник
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Клименко, Т. М., Сандуляк, Т. В., Сердцева, О. А.
Заглавие : Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті
Параллельн. заглавия :Digital divide between faculty and students in post-graduate education
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 31-35 (Шифр МУ7/2018/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Аннотация: Побудова ефективної електронної освіти та електронної охорони здоров’я неможлива без подолання цифрової нерівності слухачів і викладачів, лікарів і пацієнтів та користувачів m-Health і е-Health. Для подолання нерівності і набуття цифрової компетентності потрібно об’єднати зусилля навчальних закладів, громад та держави у створенні відповідних інституцій та фінансованих програм ліквідації цифрової некомпетентності викладачів, лікарів, вчителів і окремих груп населення старшого віку. Набуття цифрової компетентності викладачами та слухачами суттєво покращить якість і доступність освітніх послуг і результати управління якістю навчального процесу на основі міжнародних стандартів
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Белогурова В. А.
Заглавие : Цели и задачи обучения преподавателей
Место публикации : Фармация. - 2002. - № 5. - С. 31-33 (Шифр ФР15/2002/5)
MeSH-главная: ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кульбашна Я. А., Маланчук В. О., Нагірний Я. П., Литовченко Н. М.
Заглавие : Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти
Параллельн. заглавия :Professional burnout syndrome formation in medical university teachers
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 82-87 (Шифр МУ7/2019/1)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Аннотация: Мета роботи – розкрити проблему формування синдрому професійного вигорання (PBS) у викладачів вітчизняних медичних закладів вищої освіти. Основна частина. Проаналізовано результати дослідження фаз формування PBS за методикою В. В. Бойка з урахуванням виокремлених авторами соціально-демографічних чинників серед викладачів кафедр хірургічної стоматології та щелепно-­лицевої хірургії НМУ імені О. О. Богомольця, ТДМУ імені І. Я. Горбачевського (33 особи) та лікарів хірургічного профілю, які працюють на клінічних базах НМУ (22 особи). Встановлено, що на початкових стадіях формування PBS (фаза напруження) домінують такі симптоми: невдоволеність собою, тривога, депресія, переживання психотравмуючих обставин. У фазі резистенції значна частина респондентів – викладачів вказує на редукцію професійних обов’язків, а у термінальній фазі виснаження – на емоційну відстороненість. Найбільш несприятливими соціально-демографічними факторами, які впливають на формування PBS, виявилися: неповноцінне харчування, недостатнє матеріальне забезпечення, шлюб та ін. Висновок. Викладачі медичних закладів вищої освіти, незалежно від регіону проживання, як і практикуючі лікарі, перебувають у групі ризику формування PBS, але його прояви більше виражені у педагогів, що вказує на необхідність максимального усунення несприятливих чинників і корекції психофізичного стану науково-педагогічних працівників
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дерев’янко Т. В., Звягольська І. М.
Заглавие : Формування особистості майбутнього лікаря в контексті позааудиторної роботи на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології: досвід і перспективи
Параллельн. заглавия :Formation of the personality of a future doctor through extracurricular activities at the department of microbiology, virology and immunology: experience and perspectives
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 5-10 (Шифр МУ7/2020/1)
MeSH-главная: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Аннотация: У статті висвітлено досвід організації та проведення форм позааудиторної виховної роботи на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології Української медичної стоматологічної академії, які спрямовані на формування особистості майбутніх лікарів. Акцентовано увагу на тому, що позааудиторна робота спрямована на розвиток самостійності, креативності, конкурентоздатності та інших основоположних рис особистості спеціаліста з вищою освітою. Ефективними засобами, що сприяють творчій самореалізації студентів, є система індивідуальних, групових і колективних форм діяльності. Організація позааудиторної роботи зі студентською молоддю на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології базується на таких принципах, як: гуманізація, співробітництво, добровільність, доцільність, інтерес, бінарна практична спрямованість, реалізація яких здійснюється за загальноприйнятими напрямами: національно-патріотичного, інтелектуально-духовного, громадянсько-правового, морального, екологічного, естетичного, трудового та фізичного виховання, утвердження здорового способу життя. Для організації національного виховання колектив кафедри використовує такі форми: інформ-дайджести, години спілкування, круглі столи, читацькі конференції, конкурси, диспути, дискусії, етичні бесіди, екскурсії, брейн-ринги, тематика яких має різноманітний характер
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)