Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (29)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Профессиональная медицина<.>)
Общее количество найденных документов : 39
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-39 
1.


    Носенко, О. М.
    Лактобактерії та молочна кислота у збереженні та відновленні жіночого здоров’я [Текст] = Lactobacilli and lactic acid in maintaining and restoring women’s health / О. М. Носенко, Р. Я. Демидчик // Репродуктивне здоров’я жінки. - 2023. - N 8. - С. 55-63. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБЗОР -- REVIEW
ЖЕНЩИН ЗДОРОВЬЕ -- WOMEN'S HEALTH (тенденции)
ВАГИНИТ -- VAGINITIS (микробиология, терапия, этиология)
ЛАКТОБАЦИЛЛЫ -- LACTOBACILLUS
МОЛОЧНАЯ КИСЛОТА -- LACTIC ACID (анализ, терапевтическое применение, фармакология)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE (обучение, тенденции)
Аннотация: В оглядовій статті представлені сучасні дані про вагінальну мікробіоту як складову жіночого мікробіому в нормі та за наявності патології. Описані склади різних типів вагінальної спільноти та їхня роль у забезпеченні жіночого здоров’я. Зроблено акцент на тому, що лактобацили, включаючи L. crispatus, L. gasseri, L. jensenii, L. vaginalis, L. iners, асоціюються зі здоровою вагінальною мікробіотою, тоді як L. iners також пов’язують із перехідними та дисбіотичними стадіями. Усі види лактобацил продукують молочну, оцтову кислоти та перексид водню, підтримують рН піхви менше 4,5, перешкоджають росту патогенних бактерій і надмірної кількості Candida albicans і, отже, захищають від патогенів бактеріального вагінозу та вагінального кандидозу. У статті наведено дані щодо ключової ролі молочної кислоти як мікробіцидного та віруліцидного фактора з імуномодулювальною активністю. Висвітлена роль колонізаційної резистентності піхви. Проаналізовано значення дисбіотичних станів вагінальної мікробіоти у розвитку несприятливих наслідків для жіночого здоров’я. Описані існуючі методи лікування дисбіотичних станів піхви, які включають такі антибіотики, як метронідазол, кліндаміцин, терапію естрогенами, молочну та борну кислоти, пробіотики і трансплантацію вагінальної мікробіоти. Традиційна антибактеріальна терапія бактеріального вагінозу метронідазолом або кліндаміцином не завжди забезпечує високу ефективність у тривалій перспективі, і після лікування спостерігаються високий рівень рецидивів та випадки розвитку вагінального кандидозу. Системне застосування антибіотиків має значні побічні ефекти. Нові стратегії допомагають покращити результати лікування. Використання пробіотиків може покращити вагінальну флору, збільшити кількість корисних бактерій, зменшити кількість шкідливих бактерій і надалі підтримувати стабільність середовища вагінальної флори. Також у статті наведено переваги застосування вагінального пробіотика, який є комплексним препаратом, до складу якого входять найбільш поширені ідентичні живі лактобацили у високій концентрації у сукупності з молочною кислотою, як ефективного сучасного місцевого підтримувального та профілактичного засобу при дисбіотичних станах цервіковагінальної мікробіоти
The review article presents modern data on the vaginal microbiota as a component of the female microbiome in normal and pathological conditions. The compositions of different types of vaginal community and their role in ensuring women’s health are described. It is emphasized that lactobacilli, including L. crispatus, L. gasseri, L. jensenii, L. vaginalis, L. iners, are associated with healthy vaginal microbiota, while L. iners is also related to transitional and dysbiotic stages. All types of lactobacilli produce lactic acid, acetic acid and hydrogen peroxide, and maintain a vaginal pH of less than 4.5, inhibit the growth of pathogenic bacteria and excessive Candida albicans and, therefore, protect against the pathogens of bacterial vaginosis and vaginal candidiasis. The article provides data on the key role of lactic acid as a microbicidal and virulicidal factor with immunomodulatory activity. The role of colonization resistance of the vagina is highlighted. The importance of dysbiotic states of the vaginal microbiota in the development of adverse consequences for women’s health was analyzed. Existing methods of treatment of dysbiotic conditions of the vagina are described, which include such antibiotics as metronidazole, clindamycin, estrogen therapy, lactic and boric acids, probiotics, and transplantation of vaginal microbiota. Traditional antibacterial therapy for bacterial vaginosis with metronidazole or clindamycin does not always provide high efficacy in the long term, and there is a high rate of recurrence and cases of vaginal candidiasis after treatment. Systemic use of antibiotics has significant side effects. New strategies help improve treatment outcomes. The use of probiotics can improve the vaginal flora, increase the number of beneficial bacteria, reduce the number of harmful bacteria and further maintain the stability of the vaginal flora environment. The article also describes the advantages of a vaginal probiotic, which is a complex preparation that includes the most common, identical live lactobacilli in high concentration in combination with lactic acid, as an effective modern local support and preventive agent for dysbiotic conditions of the cervical and vaginal microbiota
Доп.точки доступа:
Демидчик, Р. Я.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Budniak, L. I.
    Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharmaceutical department graduates [Текст] = Перспективи та проблеми викладання дисципліни «Охорона праці в галузі» студентам фармацевтичного факультету / L. I. Budniak, O. O. Pokotylo // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 50-54. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы)
Аннотация: An important component of training a specialist in any specialty is the formation of systematic knowledge of health and safety, life protection, the legal basis of relations between employer and employee in the implementation of his rights about healthy and safe working conditions. Nowadays, there has been a sweeping trend to a significant decreasing the auditorium hours of occupational safety, that prompted us to analyze the problematic issues and the creation of prospects for improving teaching of this discipline
It is established that in today’s conditions the training of the future specialist with the appropriate awareness of safety situations is one of the most important areas of his professional education. For creating a systematic students’ understanding and consciousness, it’s necessary teaching discipline “Occupational Health and Safety”on the high scientific and technical level, with sufficient quantity of auditorium hours, applying various forms, means, techniques and innovative methods of e-learning activities with an accent on dual education. Special attention should be paid to inspection nand boosting in knowledge of regulatory and legislative acts, because of ignorance or violation of the law does not exempt a person from the responsibility
Важливою складовою підготовки фахівця будь-якої спеціальності є формування системних знань щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, правових основ відносин між роботодавцем та працівником у реалізації його права на здорові та безпечні умови праці. Останнім часом чітко прослідковується тенденція до значного скорочення аудиторних годин викладання дисциплін з охорони праці, що спонукало нас до аналізу проблемних питань і формування перспектив викладання даної дисципліни
Встановлено, що в умовах сьогодення підготовка майбутнього фахівця з відповідним усвідомленням ситуацій щодо безпеки є одним із найважливіших напрямів його професійної підготовки. Для формування у студентів системного розуміння необхідно викладати дисципліну «Охорона праці в галузі» на високому науково-технічному рівні, з достатнім обсягом аудиторних годин незалежно від напрямків спеціальностей, застосовуючи різні форми, засоби та інноваційні методи навчальної діяльності з акцен­том на дуальній освіті. Окрему увагу варто приділяти вивченню та аналізу нормативно-правових актів, оскільки незнання чи порушення закону не звільняє особу від відповідальності
Доп.точки доступа:
Pokotylo, O. O.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Навчально-професійне середовище як чинник формування професійної ідентичності майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я / О. М. Касьянова [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 2. - С. 5-10


MeSH-главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER (организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE (обучение, организация и управление)
Аннотация: Підготовка сучасних фахівців сфери охорони здоров’я у закладах вищої освіти передбачає цілеспрямоване формування їхньої нормативної професійної ідентичності, яка забезпечуватиме сталість подальшої професіоналізації особистості фахівця. Для формування професійної ідентичності у вишах як завдання освітньо-професійного процесу важливо відтворювати відповідні педагогічні умови, однією з яких є створення й організація функціонування навчально-професійного середовища як майданчика для професійно-комунікативного самоствердження та професійного самовизначення майбутнього фахівця. Створення та функціонування навчально-професійного середовища в сучасних закладах вищої освіти актуалізується у двох формах: реальній (контактній) та віртуальній (дистанційній). Педагогічне управління формуванням професійної ідентичності в умовах навчально-професійного середовища передбачає організацію його функціонування, виконання студентами навчально та професійно обґрунтованих завдань, спрямування педагогічного замовлення фахівцям, які входитимуть до цього середовища та забезпечуватимуть реалізацію процесів становлення ідентичності через професійну самопрезентацію студентів і фахівців, через експертне оцінювання та фасилітацію студентів фахівцями, а також рефлексивним самоаналізом студентів та фаховим аналізом, здійсненим експертами, відповідності професійного вибору студентів, що правитиме за основу для подальшого вдосконалення освітньо-професійного процесу вищої школи. Забезпечення педагогічної готовності викладачів-лікарів до створення навчально-професійного середовища здійснюється в межах циклового підвищення кваліфікації, яке зарекомендувало свою ефективність
Доп.точки доступа:
Касьянова, О. М.
Разумна, А. Г.
Каруник, К. Д.
Стриженко, Т. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Про затвердження Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним щепленням [Текст] : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 2153 від 04.10.2021 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2021. - N 12. - С. 118


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
ВАКЦИНАЦИЯ -- VACCINATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE (законодательство и юриспруденция)
УКРАИНА -- UKRAINE
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Psychological foundations of occupational health of specialists of economic sphere [Text] / O. A. Shevchenko [et al.] // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 2. - P163-167. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE (кадры, обучение, организация и управление, тенденции)
ЭКОНОМИКА -- ECONOMICS
ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ -- RESILIENCE, PSYCHOLOGICAL
Аннотация: A theoretical and methodological approach to the study of the process of professional health of specialists in the economic sphere was developed, which allowed to distinguish professionally important qualities of a specialist influencing his professional health, as well as to predict their transformation in changing social conditions. The peculiarities of the dynamics of the process of occupational health of specialists in the economic sphere (the stage of "primary formation" and undefined attitude to the profession; "personal-activity" stage - realization of social status at the level of the professional community; "professional-ethical" stage – values-based attitude to the profession) are revealed. Types of values-based attitude relation (neutral; pragmatic-realistic; values-based) to professional activity and peculiarities of their manifestations in specialists of economic sphere having different experience of such activity are determined. It is shown that the dynamics of professional becoming of specialists in the economic sphere is associated with the activation of changes in the internal and external environment of the subject of activity. The conceptual model of formation and preservation of professional health of specialists of the economic sphere is offered, implemented as a theoretical and methodological strategy of the systemic and holistic process in the direction of ensuring its effectiveness, presented in the form of an image of a healthy person, responsibly managing his own health and realizing himself in society, and an image of a specialist who independently sets the goals of formation and preservation of professional health, chooses the best ways and means and achievements. The developed model provides a qualitatively new level of personal, physical, professional and social readiness of the person for self-realization in the professional economic sphere of activity and successful integration into society
Розроблено теоретико-методологічний підхід до дослідження професійного здоров’я фахівців економічної сфери, який дозволив виділити професійно важливі якості фахівця, що впливають на його професійне здоров’я, а також прогнозувати їх трансформацію при зміні соціальних умов. Виявлено особливості динаміки формування професійного здоров’я фахівців економічної сфери (етап первинного становлення і невизначеного ставлення до професії; особистісно-діяльнісний етап - реалізація соціального статусу на рівні професійного співтовариства; професійно-етичний етап - ціннісне ставлення до професії). Визначено типи ціннісного ставлення (нейтральний; прагматично-реалі­стичний; ціннісний) до професійної діяльності та особливості їх проявів у фахівців економічної сфери, що мають різний досвід такої діяльності. Показано, що динаміка професійного становлення фахівців економічної сфери пов’язана з активізацією змін внутрішнього і зовнішнього середовища суб’єкта діяльності. Запро­поновано концептуальну модель формування та збереження професійного здоров’я фахівців економічної сфери, що реалізується як теоретико-методологічна стратегія системного і цілісного процесу в напрямку за­безпечення його результативності, представленої у вигляді образу здорової особистості, відповідально ке­руючої власним здоров’ям і такої б, що реалізує себе в соціумі, та образу фахівця, який самостійно ставить мету формування і збереження професійного здоров’я, обирає оптимальні способи і засоби її досягнення. Розроблена модель забезпечує якісно новий рівень особистісної, фізичної, професійної та соціальної готов­ності особистості до самореалізації в професійній економічній сфері діяльності й успішної інтеграції в соціумРозроблено теоретико-методологічний підхід до дослідження професійного здоров’я фахівців економічної сфери, який дозволив виділити професійно важливі якості фахівця, що впливають на його професійне здоров’я, а також прогнозувати їх трансформацію при зміні соціальних умов. Виявлено особливості динаміки формування професійного здоров’я фахівців економічної сфери (етап первинного становлення і невизначеного ставлення до професії; особистісно-діяльнісний етап - реалізація соціального статусу на рівні професійного співтовариства; професійно-етичний етап - ціннісне ставлення до професії). Визначено типи ціннісного ставлення (нейтральний; прагматично-реалі­стичний; ціннісний) до професійної діяльності та особливості їх проявів у фахівців економічної сфери, що мають різний досвід такої діяльності. Показано, що динаміка професійного становлення фахівців економічної сфери пов’язана з активізацією змін внутрішнього і зовнішнього середовища суб’єкта діяльності. Запро­поновано концептуальну модель формування та збереження професійного здоров’я фахівців економічної сфери, що реалізується як теоретико-методологічна стратегія системного і цілісного процесу в напрямку за­безпечення його результативності, представленої у вигляді образу здорової особистості, відповідально ке­руючої власним здоров’ям і такої б, що реалізує себе в соціумі, та образу фахівця, який самостійно ставить мету формування і збереження професійного здоров’я, обирає оптимальні способи і засоби її досягнення. Розроблена модель забезпечує якісно новий рівень особистісної, фізичної, професійної та соціальної готов­ності особистості до самореалізації в професійній економічній сфері діяльності й успішної інтеграції в соціум
Доп.точки доступа:
Shevchenko, O. A.
Burlakova, I. A.
Sheviakov, O. B.
Agarkov, O. A.
Shramko, I. A.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Ворона, І. І.
    Професійна культура в контексті підготовки майбутнього лікаря [Текст] = Рrofessional culture in the context of future doctor training / І. І. Ворона, І. А. Прокоп // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 117-121


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE
Аннотация: У статті вказано на особливості формування професійної культури студентів-медиків, проаналізовано компоненти професійної культури та умови її формування. Узагальнено досвід використання віртуальної навчальної програми на заняттях з латинської мови у студентів-медиків. Зазначено, що розвиток професійної культури внутрішньо збагачує людину і сприяє її професійному становленню та особистісному самовдосконаленню. Найбільш яскраво людина виявляється у діяльності з іншими під час виконання професійних обов’язків. Від культури поведінки, говоріння, слухання та мови часто залежать результати професійної діяльності
Підготовка майбутніх медиків є складовою професійної освіти і спрямована на забезпечення фахівців певним рівнем професійної майстерності, формування у них відповідних професійних якостей з одночасним розвитком загальної культури особистості. Завдання навчальних закладів медичного профілю полягає в тому, щоб майбутні медичні фахівці оволоділи конкретною сумою знань, необхідних для роботи за обраним фахом, та усвідомили шляхи подальшого розвитку своєї професійної діяльності, уміли активно й ефективно впливати на цей процес. Саме в цьому аспекті можна говорити про професійну культуру, тобто про відповідність поведінки, говоріння, слухання, мови у професійній діяльності загальноприйнятим нормам і принципам, насамперед, моральним, а також вимогам, що висуваються саме до цієї професії
Професійна культура майбутнього лікаря – це не лише сума професійних знань, умінь та навичок, а й частина загальної духов­ної культури, яка проявляється у професійній компетентності, готовності до аналізу й оцінки професійно-етичних проб­лем, прийняття самостійних рішень, комунікативної майстерності, свідомої готовності до самоосвіти, саморозвитку, постійного професійного самовдосконалення. Формування професійної культури студента-медика – це процес нерозривного зв’язку педагога та студентів на основі гуманізму, творчості та пошуку нових цілей і завдань, вирішення яких підвищує мотивацію майбутніх спеціалістів до досягнення нових вершин у професійній діяльності
Доп.точки доступа:
Прокоп, І. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Щодо порядку оподаткування податком на додану вартість операцій з проведення профілактичних медичних оглядів [Текст] : індивідуальна податкова консультація Державної фіскальної служби України № 1550/6/99-99-15-03-02-15/ІПК від 11.04.2019 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2019. - N 5. - С. 133-134


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКОЕ ОБСЛЕДОВАНИЕ ОБЯЗАТЕЛЬНОЕ -- MANDATORY TESTING (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві [Текст] : постанова Кабінету Міністрів України № 337 від 17 квітня 2019 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2019. - N 5. - С. 31-90


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE (законодательство и юриспруденция)
НЕСЧАСТНЫЕ СЛУЧАИ ПРОИЗВОДСТВЕННЫЕ -- ACCIDENTS, OCCUPATIONAL (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Про затвердження граничних тарифів на надання послуг, пов’язаних з ВІЛ [Текст] : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 1681 від 23.07.2019 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2019. - N 9. - С. 114


MeSH-главная:
ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS (профилактика и контроль)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE (законодательство и юриспруденция)
УКРАИНА -- UKRAINE
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Лопіна, Н. А.
    Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів [Текст] = The electronic database of clinical cases as a way of continuous practical oriented professional development of physicians / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 96-102


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Аннотация: У статті охарактеризовано форми представлення клінічних випадків на основі інформаційно-освітніх веб-технологій. До основних форм представлення клінічних випадків віднесено публікації (детальний опис клінічного випадку у вигляді статті або опис стандартизованої ситуації), публікацію з окремим тестовим тренажером по описаній у статті клінічній ситуації (опису стандартизованого пацієнта), презентацію клінічного випадку, презентацію клінічного випадку з тестовим тренажером по клінічній ситуації та клінічних рекомендаціях, аудіо/відеолекцію клінічного випадку, аудіо/відеолекцію клінічного випадку з тестовим тренажером по клінічній ситуації та клінічних рекомендаціях, тренажер клінічного випадку, тренажер відпрацювання практичних навичок, медичні освітні веб-квести. Наведено структуру електронної бази клінічних випадків. Запропоновано класифікацію форм представлення клінічних випадків на основі інформаційно-освітніх веб-технологій, впровадження яких до навчального процесу на додаток до традиційних форм дозволить підвищити якість освіти, розвивати клінічне мислення, мислення, основане на принципах доказової медицини. Наведено структуру електронної бази клінічних випадків, завдяки якій можливо реалізувати безперервний практично-орієнтований фаховий розвиток медичних спеціалістів
Доп.точки доступа:
Журавльова, Л. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-39 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)