Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (29)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Профессиональная медицина<.>)
Общее количество найденных документов : 39
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-39 
1.


    Budniak, L. I.
    Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharmaceutical department graduates [Текст] = Перспективи та проблеми викладання дисципліни «Охорона праці в галузі» студентам фармацевтичного факультету / L. I. Budniak, O. O. Pokotylo // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 50-54. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы)
Аннотация: An important component of training a specialist in any specialty is the formation of systematic knowledge of health and safety, life protection, the legal basis of relations between employer and employee in the implementation of his rights about healthy and safe working conditions. Nowadays, there has been a sweeping trend to a significant decreasing the auditorium hours of occupational safety, that prompted us to analyze the problematic issues and the creation of prospects for improving teaching of this discipline
It is established that in today’s conditions the training of the future specialist with the appropriate awareness of safety situations is one of the most important areas of his professional education. For creating a systematic students’ understanding and consciousness, it’s necessary teaching discipline “Occupational Health and Safety”on the high scientific and technical level, with sufficient quantity of auditorium hours, applying various forms, means, techniques and innovative methods of e-learning activities with an accent on dual education. Special attention should be paid to inspection nand boosting in knowledge of regulatory and legislative acts, because of ignorance or violation of the law does not exempt a person from the responsibility
Важливою складовою підготовки фахівця будь-якої спеціальності є формування системних знань щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, правових основ відносин між роботодавцем та працівником у реалізації його права на здорові та безпечні умови праці. Останнім часом чітко прослідковується тенденція до значного скорочення аудиторних годин викладання дисциплін з охорони праці, що спонукало нас до аналізу проблемних питань і формування перспектив викладання даної дисципліни
Встановлено, що в умовах сьогодення підготовка майбутнього фахівця з відповідним усвідомленням ситуацій щодо безпеки є одним із найважливіших напрямів його професійної підготовки. Для формування у студентів системного розуміння необхідно викладати дисципліну «Охорона праці в галузі» на високому науково-технічному рівні, з достатнім обсягом аудиторних годин незалежно від напрямків спеціальностей, застосовуючи різні форми, засоби та інноваційні методи навчальної діяльності з акцен­том на дуальній освіті. Окрему увагу варто приділяти вивченню та аналізу нормативно-правових актів, оскільки незнання чи порушення закону не звільняє особу від відповідальності
Доп.точки доступа:
Pokotylo, O. O.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Dartsch, P. C.
    Токсичность комплексной смешанной пыли в зуботехнической лаборатории [Текст] / P. C. Dartsch, K. Drysch, D. Froboess // Новое в стоматологии. - 2007. - № 2. - С. 128-135

Рубрики: Пневмокониоз

   Профессиональная медицина


   Пыль


Доп.точки доступа:
Drysch, K.
Froboess, D.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Psychological foundations of occupational health of specialists of economic sphere [Text] / O. A. Shevchenko [et al.] // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 2. - P163-167. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE (кадры, обучение, организация и управление, тенденции)
ЭКОНОМИКА -- ECONOMICS
ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ -- RESILIENCE, PSYCHOLOGICAL
Аннотация: A theoretical and methodological approach to the study of the process of professional health of specialists in the economic sphere was developed, which allowed to distinguish professionally important qualities of a specialist influencing his professional health, as well as to predict their transformation in changing social conditions. The peculiarities of the dynamics of the process of occupational health of specialists in the economic sphere (the stage of "primary formation" and undefined attitude to the profession; "personal-activity" stage - realization of social status at the level of the professional community; "professional-ethical" stage – values-based attitude to the profession) are revealed. Types of values-based attitude relation (neutral; pragmatic-realistic; values-based) to professional activity and peculiarities of their manifestations in specialists of economic sphere having different experience of such activity are determined. It is shown that the dynamics of professional becoming of specialists in the economic sphere is associated with the activation of changes in the internal and external environment of the subject of activity. The conceptual model of formation and preservation of professional health of specialists of the economic sphere is offered, implemented as a theoretical and methodological strategy of the systemic and holistic process in the direction of ensuring its effectiveness, presented in the form of an image of a healthy person, responsibly managing his own health and realizing himself in society, and an image of a specialist who independently sets the goals of formation and preservation of professional health, chooses the best ways and means and achievements. The developed model provides a qualitatively new level of personal, physical, professional and social readiness of the person for self-realization in the professional economic sphere of activity and successful integration into society
Розроблено теоретико-методологічний підхід до дослідження професійного здоров’я фахівців економічної сфери, який дозволив виділити професійно важливі якості фахівця, що впливають на його професійне здоров’я, а також прогнозувати їх трансформацію при зміні соціальних умов. Виявлено особливості динаміки формування професійного здоров’я фахівців економічної сфери (етап первинного становлення і невизначеного ставлення до професії; особистісно-діяльнісний етап - реалізація соціального статусу на рівні професійного співтовариства; професійно-етичний етап - ціннісне ставлення до професії). Визначено типи ціннісного ставлення (нейтральний; прагматично-реалі­стичний; ціннісний) до професійної діяльності та особливості їх проявів у фахівців економічної сфери, що мають різний досвід такої діяльності. Показано, що динаміка професійного становлення фахівців економічної сфери пов’язана з активізацією змін внутрішнього і зовнішнього середовища суб’єкта діяльності. Запро­поновано концептуальну модель формування та збереження професійного здоров’я фахівців економічної сфери, що реалізується як теоретико-методологічна стратегія системного і цілісного процесу в напрямку за­безпечення його результативності, представленої у вигляді образу здорової особистості, відповідально ке­руючої власним здоров’ям і такої б, що реалізує себе в соціумі, та образу фахівця, який самостійно ставить мету формування і збереження професійного здоров’я, обирає оптимальні способи і засоби її досягнення. Розроблена модель забезпечує якісно новий рівень особистісної, фізичної, професійної та соціальної готов­ності особистості до самореалізації в професійній економічній сфері діяльності й успішної інтеграції в соціумРозроблено теоретико-методологічний підхід до дослідження професійного здоров’я фахівців економічної сфери, який дозволив виділити професійно важливі якості фахівця, що впливають на його професійне здоров’я, а також прогнозувати їх трансформацію при зміні соціальних умов. Виявлено особливості динаміки формування професійного здоров’я фахівців економічної сфери (етап первинного становлення і невизначеного ставлення до професії; особистісно-діяльнісний етап - реалізація соціального статусу на рівні професійного співтовариства; професійно-етичний етап - ціннісне ставлення до професії). Визначено типи ціннісного ставлення (нейтральний; прагматично-реалі­стичний; ціннісний) до професійної діяльності та особливості їх проявів у фахівців економічної сфери, що мають різний досвід такої діяльності. Показано, що динаміка професійного становлення фахівців економічної сфери пов’язана з активізацією змін внутрішнього і зовнішнього середовища суб’єкта діяльності. Запро­поновано концептуальну модель формування та збереження професійного здоров’я фахівців економічної сфери, що реалізується як теоретико-методологічна стратегія системного і цілісного процесу в напрямку за­безпечення його результативності, представленої у вигляді образу здорової особистості, відповідально ке­руючої власним здоров’ям і такої б, що реалізує себе в соціумі, та образу фахівця, який самостійно ставить мету формування і збереження професійного здоров’я, обирає оптимальні способи і засоби її досягнення. Розроблена модель забезпечує якісно новий рівень особистісної, фізичної, професійної та соціальної готов­ності особистості до самореалізації в професійній економічній сфері діяльності й успішної інтеграції в соціум
Доп.точки доступа:
Shevchenko, O. A.
Burlakova, I. A.
Sheviakov, O. B.
Agarkov, O. A.
Shramko, I. A.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Анализ методических подходов к оценке профессиональных рисков на предприятиях Свердловской области [Текст] / В. Б. Гурвич [и др.] // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2015. - № 2. - С. 119-123 . - ISSN 0016-9900


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE
САНИТАРНО-ЭПИДЕМИОЛОГИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ -- SANITARY-EPIDEMIOLOGIC SERVICE
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
Доп.точки доступа:
Гурвич, В. Б.
Кузьмин, С. В.
Плотко, Э. Г.
Рослый, О. Ф.
Федорук, А. А.
Рузаков, В. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Васильева, Л. Ф.
    Традиционная и классическая медицина. Единство и борьба противоположностей [Текст] / Л. Ф. Васильева // Мануальная терапия : Наук. -практ. реценз. журнал. - 2015. - № 1. - С. 41-50 . - ISSN 1684-6753


MeSH-главная:
МЕДИЦИНА ОСТЕОПАТИЧЕСКАЯ -- OSTEOPATHIC MEDICINE
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Влияние производственных факторов асфальтобетонных заводов на здоровье работающих [Текст] / Е. И. Краснюк [и др.] // Лікарська справа. - 2000. - № 2. - С. 106-112


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ ВРЕДНОСТЕЙ ВОЗДЕЙСТВИЕ -- OCCUPATIONAL EXPOSURE (анализ, вредные воздействия)
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ БОЛЕЗНИ -- OCCUPATIONAL DISEASES (этиология)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE (методы, организация и управление)
Доп.точки доступа:
Краснюк, Е. И.
Чернюк, В. И.
Россинская, Л. Н.
Чуй, Т. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Влияние химических профессиональных факторов на развитие аллергических заболеваний у медицинских работников [Текст] / А. В. Лебедева [и др.] // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2015. - № 2. - С. 61-64 . - ISSN 0016-9900


MeSH-главная:
ГИПЕРСЕНСИБИЛИЗАЦИЯ -- HYPERSENSITIVITY (диагноз)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ ВРЕДНОСТЕЙ ВОЗДЕЙСТВИЕ -- OCCUPATIONAL EXPOSURE
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF
Доп.точки доступа:
Лебедева, А. В.
Рослая, Н. А.
Плотко, Э. Г.
Ельцова, М. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Ворона, І. І.
    Професійна культура в контексті підготовки майбутнього лікаря [Текст] = Рrofessional culture in the context of future doctor training / І. І. Ворона, І. А. Прокоп // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 117-121


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE
Аннотация: У статті вказано на особливості формування професійної культури студентів-медиків, проаналізовано компоненти професійної культури та умови її формування. Узагальнено досвід використання віртуальної навчальної програми на заняттях з латинської мови у студентів-медиків. Зазначено, що розвиток професійної культури внутрішньо збагачує людину і сприяє її професійному становленню та особистісному самовдосконаленню. Найбільш яскраво людина виявляється у діяльності з іншими під час виконання професійних обов’язків. Від культури поведінки, говоріння, слухання та мови часто залежать результати професійної діяльності
Підготовка майбутніх медиків є складовою професійної освіти і спрямована на забезпечення фахівців певним рівнем професійної майстерності, формування у них відповідних професійних якостей з одночасним розвитком загальної культури особистості. Завдання навчальних закладів медичного профілю полягає в тому, щоб майбутні медичні фахівці оволоділи конкретною сумою знань, необхідних для роботи за обраним фахом, та усвідомили шляхи подальшого розвитку своєї професійної діяльності, уміли активно й ефективно впливати на цей процес. Саме в цьому аспекті можна говорити про професійну культуру, тобто про відповідність поведінки, говоріння, слухання, мови у професійній діяльності загальноприйнятим нормам і принципам, насамперед, моральним, а також вимогам, що висуваються саме до цієї професії
Професійна культура майбутнього лікаря – це не лише сума професійних знань, умінь та навичок, а й частина загальної духов­ної культури, яка проявляється у професійній компетентності, готовності до аналізу й оцінки професійно-етичних проб­лем, прийняття самостійних рішень, комунікативної майстерності, свідомої готовності до самоосвіти, саморозвитку, постійного професійного самовдосконалення. Формування професійної культури студента-медика – це процес нерозривного зв’язку педагога та студентів на основі гуманізму, творчості та пошуку нових цілей і завдань, вирішення яких підвищує мотивацію майбутніх спеціалістів до досягнення нових вершин у професійній діяльності
Доп.точки доступа:
Прокоп, І. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Гайворонская, М. А.
    Психоэмоциональные расстройства у работающих с эпоксидными соединениями [Текст] / М. А. Гайворонская, И. А. Парпалей // Лікарська справа. - 1998. - № 1. - С. 38-40


MeSH-главная:
ЭПОКСИДНЫЕ СОЕДИНЕНИЯ -- EPOXY COMPOUNDS (вредные воздействия)
СМОЛЫ ЭПОКСИДНЫЕ -- EPOXY RESINS (вредные воздействия)
ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DEPRESSIVE DISORDER
НЕВРОЛОГИЯ -- NEUROLOGY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ ВРЕДНОСТЕЙ ВОЗДЕЙСТВИЕ -- OCCUPATIONAL EXPOSURE
Доп.точки доступа:
Парпалей, И. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Дідик, Н. В.
    Методи інтерактивних технологій навчання у науково-педагогічному процесі викладання професійних хвороб для студентів медичного факультету / Н. В. Дідик // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2014. - № 22. - С. 253-256


Рубрики: ВНМУ

MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE (методы, обучение, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-39 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)