Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Профессиональной компетентности оценка<.>)
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.


   
    Methods of integrated assessment of professionally important socio-psychological characteristics of a specialist in pharmacy as a component of the creation [Текст] / M. I. Harkusha [et al.] // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2019. - Том 12, N 1. - С. 78-83


MeSH-главная:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (стандарты)
ПСИХОЛОГИЯ СОЦИАЛЬНАЯ -- PSYCHOLOGY, SOCIAL (методы)
Аннотация: The article proposes a method for evaluating professionally important socio-psychological characteristics of a pharmacy specialist. To determine the level of development of socio-psychological characteristics, the feasibility of using integrated and integral indicators has been proved. Materials and methods. To achieve the goal set in the study, the following methods were used: the method of generalization, grouping and logical analysis, economic and mathematical methods, namely the taxonomy method, which was used to calculate the complex social and psychological components of the level of development of professionally important characteristics of pharmacy specialists and their integral magnitude. The expert method was used to determine the components that make up the professionally important socio-psychological characteristics of pharmacy specialists. The opinion of the respondents is justified, as evidenced by the concordance coefficient exceeding the established threshold value (0.75) and the Pearson criterion (the calculated value of which is higher than the table value taking into account the number of degrees of freedom). 995 pharmacy specialists from all regions of Ukraine participated in the survey. Testing was used to assess the level of development of professionally important social and psychological characteristics of pharmacy specialists. Results. On the basis of the conducted studies, it was proved that the complex indicator of the level of development of professionally important psychological qualities of a pharmacy specialist should include indicators of his psycho-emotional stability, volitional, moral and intellectual qualities.A comprehensive indicator of the level of development of professionally important social qualities of a pharmacy specialist should include indicators of the level of his personal attitude, attitude towards people and work. The indicators included in the listed qualities were determined using the weighted average rank of each component and the level of development of the corresponding qualities determined on the basis of testing by pharmacy specialists. Then, using the taxonomic method, the integral indicator of the level of development of professionally important socio-psychological characteristics was calculated, depending on the size of which the pharmacists were divided into three groups. And on the basis of the separation of pharmacy specialists, the development of directions for the development or improvement of their professionally important socio-psychological characteristics is carried out.Conclusions. The expediency of using complex and integral indicators for assessing the level of development of professionally important socio-psychological characteristics of pharmacists, calculated using the taxonomic method, has been proved.
Мета роботи – запропонувати методику оцінювання професійно важливих соціально-психологічних характеристик фахівця фармації; довести доцільність використання інтегрованих та інтегральних показників для визначення рівня розвитку соціально-психологічних характеристик. Матеріали та методи. Для досягнення мети застосовували методи узагальнення, групування, логічного аналізу, економіко-математичні методи, як-от метод таксономії, за допомогою якого розраховували комплексні величини соціальної та психологічної складової рівня розвитку професійно важливих характеристик фахівців фармації та їхню інтегральну величину. Експертний метод використовували для визначення складових, які входять до складу професійно важливих соціально-психологічних характеристик фахівців фармації. Висновки респондентів є обґрунтованими, що доведено коефіцієнтом конкордації, який перевищує встановлене порогове значення (0,75), та критерієм Пірсона (розрахункова величина критерію вища за табличне значення, яке враховує число ступенів свободи). В опитуванні взяли участь 995 фахівців фармації з усіх регіонів України. Тестування застосовували для оцінювання рівня розвитку професійно важливих соціальних і психологічних характеристик фахівців фармації. Результати. Визначили, що до складу комплексного показника рівня розвитку професійно важливих психологічних якостей фахівця фармації повинні входити показники його психоемоційної стійкості, вольових, моральних та інтелектуальних якостей. Комплексний показник рівня розвитку професійно важливих соціальних якостей фахівця фармації повинен містити показники рівня його особистісного ставлення, ставлення до людей та справи. Показники, що входять до складу перерахованих якостей, визначили за допомогою середньозваженого рангу кожної складової та рівня розвитку відповідних якостей, визначених на підставі тестування фахівців фармації. Потім за допомогою таксономічного методу розрахували інтегральний показник рівня розвитку професійно важливих соціально-психологічних характеристик та залежно від його величини ділили фахівців фармації на 3 групи. На підставі поділу фахівців фармації визначили напрями розвитку чи удосконалення їхніх професійно важливих соціально-психологічних характеристик. Висновки. Доведена доцільність застосування комплексних та інтегрального показників оцінювання рівня розвитку професійно важливих соціально-психологічних характеристик фахівців фармації, які визначили за допомогою таксономічного методу.
Доп.точки доступа:
Harkusha, M. I.
Tykhonov, O. I.
Sahaidak-Nikitiuk, R. V.
Demchenko, N. V.
Shpychak, O. S.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    АКРЕДИТАЦІЯ ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я [Текст] // СтоматологИНФО. - 2018. - N 1. - С. 47


MeSH-главная:
АККРЕДИТАЦИЯ УЧРЕЖДЕНИЙ -- ACCREDITATION (законодательство и юриспруденция, использование, методы, организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (организация и управление, тенденции)
ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION (методы, тенденции)
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Аналіз динаміки результатів Крок 1 та субтестів з гістології студентів Дніпропетровської медичної академії [Текст] / О. Ю. Потоцька [та ін.] // Медичні перспективи. - 2021. - Т. 26, № 1. - С. 46-53. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY (кадры, обучение, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (организация и управление, тенденции)
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Об’єктивний контроль рівня знань у медичних університетах є основою гарантії якості освіти. Існує безліч прикладів універсальних систем, призначених для оцінки успішності студентів-медиків у різних країнах, включаючи USMLE, IFOM та інші; Зокрема, в Україні з 2005 року проводиться ліцензійний іспит Крок 1. Результати цього іспиту використовуються також і для ранжування медичних університетів на національному рівні. Метою нашої роботи було проведення порівняльного аналізу результатів ліцензійного іспиту Крок 1, зокрема субтесту з гістології, серед студентів спеціальностей 221 «Стоматологія» та 222 «Медицина» різних мов навчання (українська, російська, англійська) у Дніпропетровській медичній академії. Ми виявили, що всі проаналізовані контингенти студентів (ДМА, а також України загалом) у більшості періодів спостереження з 2014 по 2019 рік мали нижчі середні результати з гістології порівняно із середніми результатами Крок 1. Це можна пояснити низькою квотою гістологічних тестів для студентів спеціальності 222 «Медицина», що становить 4-6%, та відсутністю порогового рівня для проходження кожного конкретного предмета. Ці умови не мотивують студентів третього курсу повторювати складний предмет, який закінчився понад рік тому. Ще одна проблема полягає у змісті якірних тестів у буклетах. Крок 1: кількість таких питань розподілена нерівномірно серед буклетів різних років та різних мов навчання. Як результат, студенти, які навчаються різними мовами, поставлені у нерівні умови. Крім того, різниця у кількості якірних тестів з року в рік, відсутність заявленої квоти таких тестів дезорієнтує студентів та ускладнює розробку алгоритмів підготовки до Крок 1
Доп.точки доступа:
Потоцька, О. Ю.
Шевченко, К. М.
Аверкіна, Л. І.
Кобеза, П. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Боярчук, О. Р.
    Аналіз обізнаності лікарів практичної медицини щодо діагностики та лікування фарингіту в дітей [Текст] / О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська // Сучасна педіатрія. Україна. - 2021. - N 4. - С. 29-35. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-главная:
ФАРИНГИТ -- PHARYNGITIS (диагностика, лекарственная терапия, этиология)
ДЕТИ -- CHILD
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
Аннотация: Біль у горлі є основним симптомом фарингіту та однією з найпоширеніших причин звернення пацієнтів до лікаря первинної ланки. У 60,0–70,0% випадків гострий фарингіт викликають віруси, у тому числі риновіруси, аденовіруси, ентеровіруси, коронавіруси та інші. Однак близько 5,0–15,0% випадків фарингіту в дорослих та близько 20,0–30,0% у дітей спричинені бактеріальними інфекціями, серед яких групи А β-гемолітичний стрептокок — group A β-hemolytic Streptococcus. Серед інших збудників бактеріального фарингіту також повідомляється про групи С і групи G Streptococcus, Mycoplasma pneumoniae, Chlamydia pneumoniae і Arcanobacterium haemolyticus, хоча набагато рідше. Тяжкі захворювання, пов’язані з групи А β-гемолітичним стрептококом, такі як гостра ревматична лихоманка, ревматична хвороба серця, постстрептококовий гломерулонефрит та інвазивні інфекції, щороку спричиняють понад 517 тис. смертей. Тому питання своєчасної діагностики та належного лікування стрептококової етіології фарингіту є дуже важливими
Доп.точки доступа:
Мочульська, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Лиха, Л. М.
    Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі [Текст] = Аnalysis of the problem of nurses deficiency in the world space / Л. М. Лиха // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 97-101


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
МЕДСЕСТРИНСКИЙ УХОД -- NURSING CARE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
МЕДСЕСТРЫ -- NURSES
МЕДСЕСТРИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- NURSING STAFF
Аннотация: Пандемія COVID-19 є найбільшим викликом нашого часу. Оскільки коронавірус продовжує поширюватися більш ніж у 200 країнах, у яких діагностовано понад мільйон випадків захворювання, яке забирає, на жаль, істотну кількість життів, швидкість відновлення в кожній країні залежатиме від здатності реагувати шляхом обмеження передачі інфекції, забезпечення безпеки вразливих груп населення та підтримки функціональної системи охорони здоровʼя. На жаль, більшість країн незадовільно обладнана засобами для реагування на пандемію такого масштабу. Частково це можна пояснити нестачею та обмеженістю дій молодшого медичного персоналу
The COVID-19 pandemic is the biggest challenge of our time. As the coronavirus continues to spread in more than 200 countries with more than a million cases of the disease, which unfortunately kills a significant number of lives, the speed of recovery in each country will depend on the ability to respond by limiting infection, health. Unfortunately, most countries are poorly equipped to respond to a pandemic of this magnitude. This can be partly explained by the lack and limitations of junior medical staff
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Устінов, О. В.
    Атестацію лікарів відновлено [Текст] / О. В. Устінов // Український медичний часопис. - 2021. - № 2. - С. 8-9. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (законодательство и юриспруденция)
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
Аннотация: Міністерство охорони здоров’я (МОЗ) України відновило атестації лікарів, провізорів, фармацевтів, професіоналів з вищою немедичною освітою, які працюють у сфері охорони здоров’я, та молодших спеціалістів із медичною освітою
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    АТЕСТАЦІЯ ЛІКАРІВ [Текст] // СтоматологИНФО. - 2013. - № 7/8. - С. 49


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (законодательство и юриспруденция, организация и управление, стандарты)
МЕДИКО-САНИТАРНЫЙ ПЕРСОНАЛ -- HEALTH PERSONNEL
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Карамаврова, Т. В.
    Визначення підходів до оцінки особистісних якостей аудиторів фармацевтичних систем якості [Текст] / Т. В. Карамаврова, В. О. Лебединець, Л. В. Пляка // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2018. - Том 4, № 3. - С. 33-41


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (стандарты)
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (кадры, стандарты)
Кл.слова (ненормированные):
АУДИТ -- СИСТЕМА УПРАВЛЕНИЯ КАЧЕСТВОМ
Аннотация: Мета роботи - обгрунтування необхідності та визначення підходів до оцінки особистісних якостей внутрішніх аудиторів фармацевтичних систем якості. Матеріали та методи: особистісні якості внутрішніх аудиторів фармацевтичних систем якості; емпіричні й теоретичні методи досліджень, зокрема метод порівняльного аналізу наукової літератури за напрямом дослідження, метод структурно-логічного моделювання. Інформаційну основу становили положення нормативних документів та матеріали, опубліковані у відкритій фаховій науковій літературі. Доведено, що характеристика особистісних якостей внутрішніх аудиторів має суттєве значення для забезпечення результативності аудитів системи якості, тому визначення й оцінювання особистісних якостей обов'язково необхідно здійснювати при доборі аудиторів. Обгрунтовано, що критерії оцінювання особистісних якостей внутрішніх аудиторів доцільно встановлювати з урахуванням рекомендацій стандарту ISO 19011 та із застосуванням методів психодіагностики. Висновки: визначено й інтерпретовано перелік основних особистісних якостей аудиторів фармацевтичних систем якості; вибрано й науково обгрунтовано доцільність застосування методик психодіагностики для їх оцінювання, що дозволяє відібрати фахівців з найбільш прийнятними для проведення аудитів здібностями. Запропоновані методики оцінювання особистісних якостей внутрішніх аудиторів можуть застосовуватися у практиці діяльності фармацевтичних підприємств різного профілю
Доп.точки доступа:
Лебединець, В. О.
Пляка, Л. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Лиманкин, О. В.
    Вопросы вневедомственного регулирования развития психиатрической помощи [Текст] / О. В. Лиманкин // Психиатрия и психофармакотерапия. - 2013. - Т. 15, № 4. - С. 74-80


MeSH-главная:
ПСИХИЧЕСКОГО ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- MENTAL HEALTH SERVICES (классификация, тенденции)
МОДЕЛИ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ -- MODELS, PSYCHOLOGICAL
ВРАЧЕЙ АССОЦИАЦИИ НЕЗАВИСИМЫЕ -- INDEPENDENT PRACTICE ASSOCIATIONS (тенденции)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE (тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (тенденции)
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Марушко, Р. В.
    Впровадження акредитації провайдерів в Україні: роль та обов’язки провайдерів безперервного професійного розвитку [Текст] / Р. В. Марушко // Український журнал Перинатологія і Педіатрія. - 2020. - № 3. - С. 7-15. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
Аннотация: Для забезпечення найкращого надання медичних послуг або медичної допомоги пацієнтам медичні фахівці повинні постійно навчатися. Саме через безперервну освіту протягом практичної діяльності медичні працівники удосконалюють власний професіоналізм. Ключовою ланкою в системі безперервної медичної освіти (БМО), безперервного професійного розвитку (БПР) є провайдер або організатор освітньої діяльності — організація, яка планує, організує та проводить освітні заходи для медичних фахівців. Основними вимогами до діяльності провайдерів (організаторів) БМО-БПР є неупередженість, незалежність під час планування, підготовки та проведення освітніх заходів на регулярній основі, високому професійному рівні із залученням висококваліфікованих фахівців/експертів
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)