Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Профессиональной компетентности оценка<.>)
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Щербінська О. С., Слабкий Г. О.
Заглавие : Оцінювання акушерами-гінекологами рівня підготовки лікарів загальної практики-сімейних лікарів та сімейних медичних сестер щодо надання акушерсько-гінекологічних медичних послуг: за результатами соціологічного дослідження
Место публикации : Здоров’я жінки. - 2019. - № 7. - С. 99-103 (Шифр ЗУ3/2019/7)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE
ПЕРВИЧНОЙ МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ МЕДСЕСТРИНСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PRIMARY CARE NURSING
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
АКУШЕРСКИЙ МЕДСЕСТРИНСКИЙ УХОД -- OBSTETRIC NURSING
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
Аннотация: Мета дослідження: вивчення результатів оцінювання акушерами-гінекологами рівня підготовки лікарів загальної практики–сімейних лікарів та сімейних медичних сестер щодо надання акушерсько-гінекологічних медичних послуг. Матеріали та методи. У ході виконання дослідження з використанням спеціально розробленої анкети був опитаний 221 акушер-гінеколог. Результати. У роботі представлено результати соціологічного дослідження серед акушерів-гінекологів щодо вивчення результатів їхнього оцінювання рівнів підготовки лікарів загальної практики–сімейних лікарів та сімейних медичних сестер щодо надання акушерсько-гінекологічних медичних послуг. За даними дослідження встановлено низьке оцінювання акушерами-гінекологами рівнів теоретичної та практичної підготовки лікарів загальної практики–сімейних лікарів та сімейних медичних сестер з питань акушерства та гінекології. Заключення. Результати дослідження є підставою для розроблення системи підвищення кваліфікації лікарів загальної практики – сімейних лікарів та сімейних медичних сестер з надання акушерсько-гінекологічної медичної допомоги
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шевчук Л.
Заглавие : Як під час атестації робочих місць підтвердити право на пільгову пенсію працівникам рентгенкабінету
Место публикации : Управління закладом охорони здоров’я. - К., 2017. - N 10. - С. 66-67 (Шифр УУ44/2017/10)
MeSH-главная: РЕНТГЕНОЛОГИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- RADIOLOGY DEPARTMENT, HOSPITAL
ПОСОБИЯ ФИКСИРОВАННЫЕ -- PENSIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ханюков О. О., Сапожниченко Л. В., Смольянов О. В.
Заглавие : Дослідницька компетентність на додипломному рівні навчання
Параллельн. заглавия :Research competency at the undergraduate level of higher education
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 36-40 (Шифр МУ7/2020/1)
MeSH-главная: ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
Аннотация: Метою роботи є обґрунтування виділення окремого поняття «дослідницька компетентність» та висвітлення шляхів формування дослідницької компетентності у студентів закладу вищої медичної освіти на прикладі роботи студентського наукового товариства на базі кафедри внутрішньої медицини 3 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України». У статті на основі існуючого законодавства України та вимог сьогодення обґрунтовано необхідність імплементації дослідницької компетентності у навчання студентів закладу вищої медичної освіти. З позицій власного досвіду та даних літератури наведено бажані цілі навчання з урахуванням можливості засвоєння «дослідницької компетенції». Проаналізовано роботу студентського наукового товариства (СНТ) клінічної кафедри, як один із можливих шляхів набуття дослідницької компетентності. Наведено аспекти роботи студентів у СНТ, які сприяють набуттю бажаної компетентності, а також ті, які можуть перешкоджати оволодінню нею. Дослідницька робота – це потужний поштовх до мотивації навчатися, оскільки спрямовує студентів на науковий пошук. Під час відвідування СНТ студенти розвивають навички літературного пошуку, критичного засвоєння інформації та оцінки існуючої первинної дослідницької літератури; формулювання наукової проблеми, що потребує вирішення; розробки та використання відповідних методів дослідження, що допоможе у вирішенні цієї проблеми; розуміння статистики та обробки даних із наступним представленням їх до літературних наукових джерел. Робота в СНТ виховує та формує професіонально необхідні якості, включаючи командну роботу, можливості управління часом та навантаженнями, розуміння медичної етики та ряд комунікативних навичок, що сприяє випускникам бути більш конкурентоспроможними на сучасному ринку праці. На сьогодні робота в СНТ залишається одним із оптимальних існуючих варіантів впровадження дослідницької компетентності у процес навчання магістрів медичного профілю, але він не забезпечує повне охоплення усіх здобувачів вищої освіти, як того вимагає закон України
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Фоменко М.
Заглавие : Що таке "графологія", або підбираємо персонал за почерком
Место публикации : Управління закладом охорони здоров’я. - К., 2017. - N 7. - С. 82-87 (Шифр УУ44/2017/7)
MeSH-главная: РАБОТА, ЗАЯВЛЕНИЕ О ПРИЕМЕ -- JOB APPLICATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
ПОЧЕРК -- HANDWRITING
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Устінов О. В.
Заглавие : Атестацію лікарів відновлено
Место публикации : Український медичний часопис. - 2021. - № 2. - С. 8-9 (Шифр УУ13/2021/2)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-главная: ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
Аннотация: Міністерство охорони здоров’я (МОЗ) України відновило атестації лікарів, провізорів, фармацевтів, професіоналів з вищою немедичною освітою, які працюють у сфері охорони здоров’я, та молодших спеціалістів із медичною освітою
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шпонька І. С., Снісарь В. І., Клигуненко О. М., Єхалов В. В., Седікін В. А., Халімончик В. В., Кравець О. В.
Заглавие : Трирічний досвід впровадження іспиту OSCE для проміжної атестації лікарів-інтернів за спеціальністю "анестезіологія та інтенсивна терапія"
Место публикации : Медицина неотложных состояний. - Київ, 2018. - N 6. - С. 34-37 (Шифр МУ66/2018/6)
Примечания : Бібліогр. наприкінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE
Аннотация: Сучасний рівень розвитку медицини вимагає від лікаря-анестезіолога оволодіння великим обсягом теоретичних знань та практичних навичок, здатності використовувати їх у складних і критичних умовах. З огляду на це оптимізація навчального процесу потребує реструктуризації систем оцінки та контролю набутих знань і практичних навичок. На кафедрі анестезіології, інтенсивної терапії та медицини невідкладних станів факультету післядипломної освіти три роки тому для проміжного контролю теоретичних знань і практичних вмінь лікарів-інтернів першого року навчання було впроваджено об’єктивний структурований клінічний іспит (Objective Structured Clinical Exam — ОSСЕ). Мета даної роботи — аналіз результатів проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту та оцінка проміжних знань і практичних навичок у лікарів-інтернів першого року навчання за фахом «анестезіологія та інтенсивна терапія» згідно з методологією OSСЕ. Для проведення іспиту було підготовлено 7 станцій: клінічні станції, що включали взаємодію лікарів-інтернів із реальним або стандартизованим пацієнтом; практичні станції (виконання технічних процедур і маніпуляцій) та статичні (теоретичні) станції. Інструментами оцінювання були оцінні листи та адаптована до професійних вимог глобальна рейтингова шкала. Серед 32 інтернів, які складали іспит, 10 набрали більше ніж половину від можливої кількості балів, решта — менше. Середній бал становив 10,3 (із 14 можливих). Більшість інтернів, яких ми вважали такими, що успішно склали цей екзамен, ледь перевищили показник у 60 %. Найвищі бали лікарі-інтерни отримали за доопераційну оцінку хворих, гемотрансфузіологію, а також за демонстрування реанімаційних навичок на манекені. Низькі оцінки інтерни отримали за відповіді з внутрішньовенної анестезії та за практичну навичку зі встановлення ларингеальної маски. У подальшому ми плануємо розробити додаткові станції, згідно з вимогами типової навчальної програми з інтернатури Міністерства охорони здоров’я України, вдосконалити методичне забезпечення для кожної нової станції, адаптувати критерії оцінки практичних навичок і впровадити їх для підсумкової атестації на звання лікаря-спеціаліста
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ткаченко Н. О., Громовик Б. П., Сергєєва Л. Н.
Заглавие : Розроблення методики оцінювання професіоналізму молодих фахівців-провізорів як основної складової їхньої соціально відповідальної поведінки
Место публикации : Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - Запоріжжя, 2019. - Том 12, N 1. - С. 84-90 (Шифр АУ40/2019/12/1)
MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
Аннотация: Мета роботи – опрацювати методику оцінювання професіоналізму сучасного молодого провізора як основної складової його соціально відповідальної поведінки, а також здійснити перевірку надійності та валідності. Матеріали та методи. У роботі використали методи зведення та групування, порівняння, статистичного аналізу, анкетного опитування, експертного оцінювання. Матеріали дослідження – результати експертного оцінювання професійних знань, умінь та особистих якостей молодих провізорів, яку здійснили 453 спеціалісти роздрібного сегмента фармацевтичного ринку з 16 областей чотирьох регіонів України. Результати. Запропонована методика «Оцінка СВП провізора (молодого фахівця)», алгоритм якої реалізується на 7 етапах: формування оціночних позицій ® групування їх в однорідні блоки параметрів ®стандартизація шкали оцінювання ® опрацювання анкети ® проведення експертного опитування ®статистичне опрацювання результатів оцінювання ® перевірка їх на показники надійності. Експериментальна версія методу містила 57 позицій, що згруповані у 3 блоки параметрів оцінювання: знання (фахівець має необхідні професійні знання) – 16 параметрів, вміння (фахівець вміє здійснювати або має професійні компетентності) – 21 параметр, якості (фахівець має професійно-особистісні компетентності) – 20 параметрів. Результати опрацювали статистично, використовуючи методи непараметричного аналізу, перевірили на показники надійності – відповідності нормальному розподілу, розрахували медіану, нижній і верхній квартилі, показники кореляції, показник внутрішньої узгодженості (альфа Кронбаха). Також розрахували показник альфа Кронбаха при видаленні пункту за кожною позицією всіх блоків параметрів. Статистика цього показника для 3 блоків свідчить, що жодна позиція не може бути видалена. Висновки. Опрацювали 7-етапну методику оцінювання професіоналізму сучасного молодого провізора як основної складової його соціально відповідальної поведінки. Розрахували показники надійності цієї методики (альфа Кронбаха, стандартизована альфа Кронбаха, міжпозиційні коваріація та кореляція), результати якого свідчать про нормальний розподіл усіх шкал, відмінну надійність і позитивні зв’язки між позиціями всіх блоків параметрів.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Старобина Е. М., Гордиевская Е. О., Климашева С. Б.
Заглавие : Технология оценки сохранности профессионально важных качеств инвалидов
Место публикации : Медико-социальная экспертиза и реабилитация. - 2008. - № 4. - С. 42-45 (Шифр МР17/2008/4)
Предметные рубрики: Профессиональной деятельности экспертная оценка
Профессиональной компетентности оценка
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Савастано Фабио
Заглавие : Мысли о нашей профессии ортодонта
Место публикации : Современная ортодонтия. - 2021. - N 2. - С. 29 (Шифр СУ34/2021/2)
MeSH-главная: ОРТОДОНТИЯ -- ORTHODONTICS
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
СТАНДАРТ ЛЕЧЕНИЯ -- STANDARD OF CARE
Аннотация: 30 лет прошло с тех пор, как я начал свой путь в ортодонтии, 25 из которых работал один в своем офисе. Моя жена и моя дочь (да, они тоже стоматологи) разделяют со мной страхи и трудности, утешая меня своим присутствием и энергией. Как и любой другой страстный ортодонт, я по-прежнему хочу проверить свои знания и узнать о новых тенденциях и проблемах. Я постоянно на связи
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Роговий Ю. Є., Білоокий О. В., Білоокий В. В.
Заглавие : Нові методичні підходи покращання підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування
Параллельн. заглавия :New methodological approaches to improving the preparation of students to take the licensing integrated exam "Krok", the Uniform State Qualification examination, the english language for professional purposes
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2022. - Т. 26, № 4. - С. 72-76 (Шифр БУ5/2022/26/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ЯЗЫКОВЫЕ ТЕСТЫ -- LANGUAGE TESTS
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
АЛГОРИТМЫ -- ALGORITHMS
Аннотация: Проблема якісної підготовки фахівців медичної галузі є надзвичайно важливим питанням в усьому світі, і в Україні в тому числі. Для формування високопрофесійного спеціаліста необхідним є досягнення триєдиного завдання: успішне складання ліцензійних інтегрованих іспитів “Крок”, удосконалення своїх практичних навичок та медичних маніпуляцій в умовах симуляційного центру і клініки та формування усвідомлення практичної діяльності лікаря завдяки використанню інтегративного підходу патофізіології. Мета роботи. Порівняти якість підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування за допомогою класичного методу і запропонованого алгоритму, що складається з п’яти етапів та дає можливість забезпечити інтегративний підхід з переходом від домінуючого напруження пам’яті до мислення й інтелекту. Матеріал і методи. Проаналізували ефективність підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування за допомогою класичного методу та запропонованого алгоритму. Результати. Запропонований аналіз на кожному практичному занятті 10 тестових завдань із бази даних “Kрок” українською мовою і п’яти тестових завдань англійською мовою професійного спрямування за таким алгоритмом. Сторінка зошита для практичних занять розділяється вертикальною лінією таким чином: 2/3 - робоча ділянка і 1/3 - поле. Далі проводиться вибір тестових завдань з банку даних за темою заняття і виписується одне тестове завдання на одній сторінці у верхній частині робочої ділянки, тобто необхідно використовувати 10 сторінок зошита для україномовних тестів і п’ять сторінок для англійської мови професійного спрямування. На другому етапі відмічається правильна відповідь*. Третій етап - необхідно пояснити письмово, чому позначена відповідь правильна і чому кожен дистрактор є відповіддю неправильною. Четвертий етап - підкреслити ключові слова в тесті. П’ятий етап - знайти пояснення всіх термінів, які трапляються в тесті, правильній відповіді і дистракторах та виписати їх на полях. Висновки. Застосування запропонованого алгоритму в п’ять етапів аналізу тестових завдань із відкритої бази даних “Kрок” українською мовою і тестових завдань англійською мовою професійного спрямування дозволяє удосконалити традиційні види навчання, перейти від класичної підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування з домінуванням напруження пам’яті (свідомості минулого) до переважного використання мислення (поняття, судження, висновок) та інтелекту (аналізу, синтезу, абстракції, конкретизації, узагальнення), що дасть можливість всебічного усвідомлення суті тестових завдань та сприяти формуванню усвідомлення практичної діяльності лікаряThe problem of high-quality training of specialists in the medical field is a significant issue worldwide, including in Ukraine. It is necessary to achieve a threefold task when forming a highly professional specialist: successful completion of the licensing integrated exam "Krok", improvement of one's practical skills and medical manipulations in the conditions of a simulation center and clinic, and formation of awareness of the practical activity of a doctor thanks to the use of an integrative approach of pathophysiology. Objective. To compare the quality of students' preparation for taking licensing integrated exam "Krok", the Unified State Qualification Exam, and the English language for professional purposes using the classical method and the proposed algorithm, which consists of five stages and makes it possible to provide an integrative approach with the transition from dominant memory stress to thinking and intelligence. Material and methods. We analyzed the effectiveness of preparing students for taking the licensing integrated exam "Krok", the Unified State Qualification Exam, and the English language for professional purposes using the classical method and the proposed algorithm. Results. The proposed analysis of 10 test tasks from the license integrated exam “Krok” database in Ukrainian and 5 test tasks in English for professional purposes in each practical session according to this algorithm. A notebook page for practical classes is divided by a vertical line as follows: 2/3 of the working area and 1/3 field. Next, test tasks are selected from the data bank on the topic of the lesson and 1 test task is written on 1 page in the upper part of the work area, i.e., you need to use 10 pages of the notebook for Ukrainian-language tests and 5 pages for professional English test. At the second stage, the correct answer is marked*. The third stage is to explain in writing why the indicated answer is correct and why each distractor is an incorrect answer. The fourth stage is to underline key words in the test. The fifth stage is to find an explanation of all the terms found in the test, the correct answer and distractors and write them in the fields. Conclusions. The application of the proposed algorithm in 5 stages of analysis of test tasks from the open database licensing integrated exam "Krok" in Ukrainian and test tasks in English for professional purposes allows to improve traditional types of education, to move from classical training of students to passing the license integrated exam "Krok", the Unified State Qualification Exam, English language professional orientation with a predominance of stress on memory (consciousness of the past) to the predominant use of thinking (concepts, judgments, inferences) and intellect (analysis, synthesis, abstraction, concretization, generalization), which will allow understanding the essence of test tasks and contribute to the development of awareness of the essence of the doctor's practical activity
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)