Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (3)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Психологические феномены и процессы (внеш)<.>)
Общее количество найденных документов : 27
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-27 
1.


   
    Assessment level of physical activity and psycho-emotional health status of the bogomolets national medical university students under conditions of distance learning organization [Text] = Оцінка фізичного та психо-емоційного стану здоров’я студентів НМУ за умов організації дистанційної форми навчання / S. Kalashchenko [та ін.] // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № 4. - P116-123. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, статистика, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (статистика)
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
ПСИХИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- MENTAL PROCESSES (этика)
ЖИЗНИ СТИЛЬ -- LIFE STYLE
Аннотация: Deterioration of epidemiological situation in the country and educational institutions due to the spread of coronavirus infection prompted the government to change the educational process and move it to distance learning. Psychological support and assistance of future doctors are critical, as, in our country, there is a growing shortage of medical staff, namely doctors, during the COVID-19 pandemic. One way to solve the above problems is to study students of higher medical institutes (SHMI) views on the transition to distance learning, which is essential to identify weaknesses and issues in the higher medical institutions of our country and to purposefully take measures to improve the pedagogical process based on identified needs. The aim of our research includes assessment of the level of physical activity and psycho-emotional health of the higher medical education seekers’ of the healthcare field specialty 222 medicine using distance education under quarantine conditions (additional psycho-emotional impact) and establish ways for improving it with a combination of distance education and different psycho-emotional impact. A survey was conducted among 155 Bogomolets National Medical University SHMI of the 1st and 2nd year of study. Developed by us questionnaire have included questions about the assessment of the educational process organization (at the classroom and at "distance"), SHMI routine (work and leisure), namely amount of their spending time for sports and on the gadget use. Significant attention had been given to SHMI assessment of their health, psycho-emotional state, and level of adaptation during the study. During processing results of the motor activity study of surveyed SHMI had been revealed an insufficient level of motor activity. Thus, only 14% of SHMI do morning gymnastics, 29% of respondents go in for sports three times a week. We also found that a significant proportion of respondents have not enough duration of night sleep, which negatively affects the study’s success and potentially worsens their health. Analysis of the surveyed SHMI work and rest schedule shows that most SHMI sleep at night on weekdays for 6 to 7 hours (72%). 25% of respondents have a sleep duration of up to 5 hours and only 3% of respondents have slept more than 9 hours. However, chronic insomnia can gradually lead not only to diseases but also to disorders such as, decreasing concentration memory impairment, reduce performance and work efficiency. Significant mental and psycho-emotional overload during distance education requires establishing of physiological day regime
Погіршення епідеміологічного стану в державі та, зокрема, в освітніх закладах внаслідок розповсюдження коронавірусної інфекції, спонукало уряд змінити освітній процес та перевести його на дистанційну форму. Психологічна підтримка та допомога майбутніх лікарів вбачається критично значущою, так як у нашій країні наростає проблема нестачі медичного персоналу, а саме лікарів під час пандемії COVID-19. Одним шляхів вирішення вищевказаних проблем є вивчення думки студентів щодо переходу на дистанційну форму навчання, що вкрай необхідно для виявлення слабких місць та проблем у діяльності вищих медичних закладів нашої країни та для цілеспрямованого проведення заходів з приводу вдосконалення педагогічного процесу з урахуванням виявлених потреб. Метою нашого дослідження є оцінка рівня фізичної активності та психо-емоційного здоров’я здобувачів вищої медичної освіти (ЗВМО) в галузі охорони здоров’я за спеціальністю 222 медицина при застосуванні дистанційної форми освіти в умовах карантинних заходів (додатковий психо-емоційний вплив) та встановити шляхи щодо можливості його покращення за умов поєднання дистанційної форми навчання та додаткового психо-емоційного впливу. Проведено анкетування 155 ЗВМО 1-2 курсу НМУ. Розроблена нами анкета включала питання про оцінку організації навчального процесу (аудиторного та дистанційного), розпорядок праці та відпочинку ЗВМО, а саме кількість часу, що виділяється на спорт та час, проведений за гаджетами. Особлива увага приділялась оцінці ЗВМО стану свого здоров’я, психоемоційного стану та оцінюванню свого рівня адаптації під час навчання. Результати дослідження рухової активності опитуваних ЗВМО виявили недостатній рівень рухової активності. Так, лише 14% ЗВМО робить ранкову гімнастику (руханку), 29% опитуваних займаються спортом три рази на тиждень. Також нами встановлено, що у значної частини опитуваних недостатня тривалість нічного сну, що негативно позначається на успішності навчання і потенційно погіршує стан їх здоров’я. При аналізуванні розпорядку праці та відпочинку опитуваних ЗВМО виявлено, що у переважної більшості ЗВМО (72%) нічний сон у будній день триває 6-7 годин. У 25% опитуваних тривалість сну має до 5 годин, лише 3% спить більше 9 годин. Проте, хронічне недосипання поступово може призвести як до низки захворювань, так і до зниження концентрації уваги, погіршення пам’яті, зниження успішності та працездатності. Велике розумове і психоемоційне навантаження під час дистанційної форми освіти потребує встановлення фізіологічного режиму дня
Доп.точки доступа:
Kalashchenko, S.
Lutsak, O.
Hrynzovskyi, A.
Kovalchuk, O.
Martynenko, S.
Kondratiuk, M.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Гордеева, О. В.
    Аналитическая интроспекция и кратковременная сенсорная депривация как методы изменения состояния сознания [Текст] / О. В. Гордеева, Г. Н. Финикова // Вопросы психологии : Науч. журн. - 2005. - № 6. - С. 72-81

Рубрики: Сознание--психол

   Восприятие


   Психологические феномены и процессы (внеш)


   Психология экспериментальная


Доп.точки доступа:
Финикова, Г. Н.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Григорчук, Л. І.
    Визначення рівня розвитку психофізіологічних функцій організму студентів медичних вузів [Текст] / Л. І. Григорчук // Четверта університетська науково-практична конференція молодих учених та фахівців (.)/ВМУ. - 1998. - С. 13


Рубрики: ВНМУ

MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH) (классификация)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ -- CLINICAL CONFERENCE

Найти похожие

4.


    Виггинс, О.
    Влияние Эдмунда Гуссерля на феноменологию Карла Ясперса [Текст] / О. Виггинс, М. Шварц // Независимый психиатрический журнал. - 1998. - № 1. - С. 5-13


MeSH-главная:
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (история, кадры, тенденции)
ЛИЧНОСТИ ВЫДАЮЩИЕСЯ -- FAMOUS PERSONS
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
Доп.точки доступа:
Шварц, М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Ениколопов, С. Н.
    Враждебность и проблема человека [Текст] / С. Н. Ениколопов, А. В. Садовская // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2000. - Т. 100, № 7. - С. 59-64


MeSH-главная:
ВРАЖДЕБНОСТЬ -- HOSTILITY
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
Доп.точки доступа:
Садовская, А. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Кривоніс, Т. Г.
    Гендерні особливості прояву клініко-психологічних феноменів у онкологічних пацієнтів [Текст] = Gender features of clinical-psychological phenomena in cancer patients / Т. Г. Кривоніс, І. В. Жулкевич // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2020. - N 1. - С. 115-119


MeSH-главная:
ПОЛОВАЯ ИДЕНТИЧНОСТЬ -- GENDER IDENTITY
ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL ONCOLOGY
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
Аннотация: Онкологічне захворювання спричиняє значні зрушення у психічному функціонуванні пацієнтів, що проявляється як донозологічними психічними реакціями та феноменами, так і клінічно вираженими психічними розладами
Вивчення клініко-психологічних феноменів у онкологічних пацієнтів має важливе значення для організації заходів медико-психологічної допомоги. Відмінності у психологічному стані хворих, що виникають на різних етапах розвитку хвороби та в залежності від статі, визначають основу для диференціювання медико-психологічних заходів
Cancer causes significant shifts in the mental functioning of patients, manifesting as reactions and phenomena, as well as clinically pronounced mental disorders
The study of clinical-psychological phenomena in cancer patients is important for the organization of medical-psychological help. Differences in the psychological state of patients, occurring at different stages of the disease and depending on the gender, determine the basis for differentiation of medical -psychological measures
Доп.точки доступа:
Жулкевич, І. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Калуєв, А. В.
    Друга міждисциплінарна конференція з проблем психопатологій, присвячена пам’яті проф.Г.М.Чайченка [Текст] / А. В. Калуєв // Фізіологічний журнал. - 1999. - Т. 45, № 3. - С. 120-123


MeSH-главная:
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (кадры)
Доп.точки доступа:
Чайченко, Геннадий Михайлович (Психофизиолог ; 1936-1998) \про нього\

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Левинсон, Л.
    Заметки о вере и безумии [Текст] / Л. Левинсон // Независимый психиатрический журнал. - 1998. - № 1. - С. 47-51


MeSH-главная:
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (тенденции)
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Грицук, С. Ф.
    Измененное сознание. Концепции и решения. Часть 1 [Текст] / С. Ф. Грицук // Вестник интенсивной терапии. - 2014. - № 3. - С. 53-60


MeSH-главная:
СОЗНАНИЕ -- CONSCIOUSNESS (действие лекарственных препаратов, физиология)
ГИПНОЗ -- HYPNOSIS (методы)
МЕДИТАЦИЯ -- MEDITATION (методы)
СОН -- SLEEP (действие лекарственных препаратов, физиология)
ЭГО -- EGO
АНЕСТЕЗИЯ ОБЩАЯ -- ANESTHESIA, GENERAL (использование, методы)
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH) (действие лекарственных препаратов)
ЛИЧНОСТИ РАССТРОЙСТВА -- PERSONALITY DISORDERS (патофизиология, этиология)
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Кількісна оцінка психофізіологічного стану людини за успішністю виконаної роботи [Текст] / Ю. Є. Лях [та ін.] // Фізіологічний журнал. - 2001. - Т. 47, № 6. - С. 63-66


MeSH-главная:
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ И ПРОЦЕССЫ (ВНЕШ) -- PSYCHOLOGICAL PHENOMENA AND PROCESSES (NON MESH)
ЭФФЕКТИВНОСТЬ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ -- EFFICIENCY
Доп.точки доступа:
Лях, Ю. Є.
Черняк, А. М.
Гур’янов, В. Г.
Вихованець, Ю. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-27 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)