Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (5)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Самооценка<.>)
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.


    Божко, Є. О.
    Чинники референтності особистості у малій соціальній групі [Текст] / Є. О. Божко // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - С. 103


MeSH-главная:
СОЦИАЛИЗАЦИЯ -- SOCIALIZATION
ИНДИВИДУАЛЬНОСТЬ (ПСИХОЛ) -- INDIVIDUALITY
ЛИДЕРСТВО -- LEADERSHIP
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Аннотация: На сьогодні, визначення себе як суб’єкта власної діяльності є дуже важливим аспектом у житті кожного з нас. Саме це дозволяє бути ефективним у процесі соціалізації. Вміння включатися у різні соціальні групи формується в особистості упродовж життя. Елементи соціальних систем це - люди. Особистість входить до соціального світу за допомогою соціальних груп, які допомагають їй визначитися у подальших діях в житті. Взаємодіючи з суспільством особистість виявляє свої лідерські, творчі якості, самосвідомість, здатність до емпатії, соціальні навички й автономність, потреби та цінності, мотиви та сформовані соціальні норми. Саме на етапі входження у соціальні групи відбувається окреслення та прийняття своїх якостей, як неповторної особистості, яка відрізняється від інших своїми індивідуальними характеристиками. Мета роботи: Вивчення впливу сформованих якостей особистості на вияв формування її референтності у малій соціальній групі
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Федоренко, О. Є.
    Моніторинг самооцінки медичними працівниками якості життя під час пандемії гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, у 2020 р. [Текст] / О. Є. Федоренко, К. В. Коляденко // Український журнал дерматології, венерології, косметології. - 2021. - N 4. - С. 33-43. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-главная:
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (эпидемиология, этиология)
SARS ВИРУС -- SARS VIRUS (патогенность)
МЕДИКО-САНИТАРНЫЙ ПЕРСОНАЛ -- HEALTH PERSONNEL
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Аннотация: Порівняльний аналіз змін самооцінки показників якості життя (ЯЖ) молодими медичними працівниками-студентами протягом 2020 р. виявив певні корелятивні зв’язки залежно від часу, протягом якого вони були змушені вчитись та працювати на тлі переважно негативного впливу хронічної стресової ситуації — потреби щоденно контактувати з різними хворими в умовах багатомісячного карантину, зумовленого пандемією гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Загальний негативний вплив інфекційної пандемії на суспільну свідомість та зумовлені нею страхи були цілком очікуваними. Медичні працівники, які мають різний клінічний досвід та кваліфікаційний рівень (студенти-медсестри та лікарі), достатньо виражено внутрішньо емоційно реагували на потенційну небезпеку бути інфікованими коронавірусною інфекцією внаслідок щоденного професійного контактування з різними пацієнтами із соматичними захворюваннями, частина яких цілком вірогідно вже може знаходитись в інкубаційному періоді клінічного перебігу коронавірусної патології. Це самим безпосереднім чином знижує їхню самооцінку власної ЯЖ та може бути в певних ситуаціях чинником, що призводитиме до появи у них психосоматичних розладів як своєрідної соматичної професійної патології, особливо при довготривалому (багатомісячному) продов­женні карантинних обмежень внаслідок високого рівня захворюваності та смертності населення. Проведений моніторинг змін самооцінки окремих складових ЯЖ виявився досить залежним як від вираженості окремих психологічних рис кожної протестованої особистості, так і від часу проведення опитування (весна—кінець літа—зима 2020—2021 рр.)
Доп.точки доступа:
Коляденко, К. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Добрянська, О. В.
    Роль самооцінки у формуванні здоров’я осіб різного віку / О. В. Добрянська, О. В. Волощук // Довкілля та здоров’я. - 2020. - N 1. - С. 19-25


MeSH-главная:
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Аннотация: При оцінці здоров’я людей різного віку важливо враховувати суб’єктивну її компоненту. Низька самооцінка здоров’я є фактором ризику для формування нездорових форм поведінки як у молоді, так і в осіб зрілого та літнього віку, що означає необхідність визначення психологічного стану респондентів з відхиленнями в самооцінці здоров’я
Доп.точки доступа:
Волощук, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Камалеонте, Г.
    Как повысить самооценку, создав новую улыбку? [Текст] / Г. Камалеонте // ДентАрт. - 2020. - № 1. - С. 26-33. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ РЕСТАВРАЦИЯ ПОСТОЯННАЯ -- DENTAL RESTORATION, PERMANENT (использование, методы, психология)
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Даниленко, Г. М.
    Вплив організації освітнього процесу на розумову працездатність учнів базової школи [Текст] = The influence of the organization of the educational process on the mental capacity of secondary school students / Г. М. Даниленко, Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 3. - С. 479-487. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (кадры, организация и управление, тенденции)
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, CHILD (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
Аннотация: Сучасна система освіти характеризується впровадженням новітніх технологій та освітніх проєктів, підвищенням інформаційного та емоційного навантаження, яке супроводжується зниженням ефективності та якості роботи, що визначається за рівнем та динамікою розумової працездатності. Мета дослідження – визначення впливу організації освітнього процесу в базовій школі на розумову працездатність учнів при вивченні предметів різної важкості. У дослідженні прийняли участь 112 учнів середнього шкільного віку, розподілені на 3 групи залежно від програми навчання. За допомогою коректурних проб визначено рівень та динаміку розумової працездатності у циклі вивчення 3-х предметів: математика, українська мова, історія. Паралельно проводилась самооцінка психоемоційного стану за методикою САН та вимірювання пульсу. Статистичну обробку даних здійснювали за допомогою однофакторного дисперсійного аналізу та t-тесту у програмному пакеті IBM SPSS Statistics 20. Встановлено, що освітня програма впливала на рівень розумової працездатності (F=106,7), пульс (F=25,2) та самопочуття (F=4,5; p0,05). Кількісний (382,31±5,46 знаків) та якісний (7,60±0,28 помилок) показники були кращими у дівчат (p0,01). Максимальне зниження обсягу та якості роботи визначалось після уроку історії (відповідно на 27,65±7,24 знаків та на 3,35±0,49 помилок; p0,001). У динаміці вивчення предметів реєструвалось скорочення обсягу розумової працездатності на тлі зниження рівню самопочуття до 1,9 балу (р0,05) та зростання ЧСС до 92,13±2,82 уд./хв. (р0,001). Вивчення математики за експериментальним освітнім проєктом супроводжувалось найвищим відсотком учнів із збереженням або зростанням рівня розумової працездатності, а за традиційною програмою – її зниженням у переважної більшості школярів. При вивченні української мови та історії істотної різниці між типами змін розумової працездатності за умов впровадження різних навчальних програм не встановлено. Таким чином, оптимальна організація освітнього процесу, особливо при вивченні предметів високої важкості, сприяє збереженню та відновленню розумової працездатності та, відповідно, зниженню ознак втоми, що гарантує не тільки достатній рівень академічної успішності, а й менше виснаження функціональних резервів дитячого організму та зниження ризику виникнення шкільної дезадаптації
The modern education system is characterized by the introduction of the latest technologies and educational projects, accompanied by an increase in information and emotional load, which is accompanied by a decrease in the efficiency and quality of work, determined by the level and dynamics of mental performance. The purpose of the study – to determine the impact of the organization of the educational process in primary school on the mental capacity of students in the study of subjects of varying difficulty. The study involved 112 secondary school students, divided into 3 groups depending on the curriculum. With the help of proofreading tests, the level and dynamics of mental performance was determined in a cycle of studying 3 subjects: mathematics, Ukrainian language, history. In parallel, self-assessment of psycho-emotional state was performed according to the method of SAN and pulse measurement. Statistical data processing was performed using one-way analysis of variance and t-test in the software package IBM SPSS Statistics v.20. It was found that the educational program affected the level of mental performance (F=106.7), heart rate (F=25,2) and well-being (F=4,5; p0,05). Quantitative (382.31±5.46 characters) and qualitative (7.60±0.28 errors) indicators were better in girls (p0.01). The maximum decrease in the volume and quality of work was determined after the history lesson (respectively by 27.65±7.24 characters and 3.35±0.49 errors; p0.001). In the dynamics of the study of subjects there was a decrease in mental capacity against the background of a decrease in health to 1.9 points (p0.05) and an increase in heart rate to 92.13±2.82 beats/min (p0.001). The study of mathematics according to the experimental educational project was accompanied by the highest percentage of students with the preservation or increase of the level of mental capacity, and according to the traditional program – its decrease in the vast majority of students. When studying the Ukrainian language and history, no significant difference between the types of changes in mental performance under the conditions of implementation of different curricula has been established. Thus, the optimal organization of the educational process, especially in the study of heavy subjects, helps to preserve and restore mental performance and, consequently, reduce signs of fatigue, which guarantees not only a sufficient level of academic success, but also less depletion of functional reserves of the child’s body and reducing the risk of school maladjustment
Доп.точки доступа:
Сотнікова-Мелешкіна, Ж. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Демецька, О.
    Про здібності, самооцінку та ефект Даннінга — Крюгера [Текст] / О. Демецька // Фармацевт практик. - 2019. - № 12. - С. 46-47. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
МОЗГА ВОЛНЫ -- BRAIN WAVES
МОДЕЛИ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ -- MODELS, PSYCHOLOGICAL
Аннотация: У наших головах існують ментальні моделі, в які ми щиро віримо, навіть якщо вони не відповідають навколишній реальності. І навіть більше — хибні суб’єктивні уявлення часом підміняють собою справжню об’єктивну реальність
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Проблема адаптації студентів-медиків першого курсу до навчального процесу [Текст] = The problem of adaptation of first-year medical students to the educational process / А. О. Очеретнюк [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 3. - С. 543-547. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики:
MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология, статистика)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ГОРОДСКОЕ НАСЕЛЕНИЕ -- URBAN POPULATION (тенденции)
СЕЛЬСКОЕ НАСЕЛЕНИЕ -- RURAL POPULATION (тенденции)Винница
Аннотация: Проблема адаптації студентів першого курсу медичних вищих навчальних закладів є актуальним питанням медичної освіти України. Адаптація студентів першого курсу, є фактором, що серйозно впливає на освітньо-виховну діяльність навчальних закладів. Однак питання адаптації до навчання в медичних навчальних закладах залишається маловивченим та невирішеним. Проведене дослідження процесів адаптації студентів першого курсу медичного факультету до навчального процесу у Вінницькому національному медичному університеті за результатами анонімного анкетування 200 студентів. Для більшості опитаних студентів (46%) процес адаптації виявився мало проблемним. Для 28% студентів адаптація не вимагалась, що було пов’язано із навчанням у рідному місті або наявністю знайомих із старших курсів. 9% опитаних студентів не визначились із проблемою адаптації, що більш пов’язано із самосприйняттям проблеми. 17% опитаних студентів вказали, що процес адаптації є суттєвою проблемою, що вимагає значних зусиль та тривалого часу. Важливими факторами, що впливали на дану ситуацію були соціальний статус та місце проживання до навчання. Базовими критеріям, що впливали на адаптацію є самооцінка та комунікативність. Саме ці критерії виявились більш високими у осіб, що не потребували адаптацію, і суттєво нижчими у студентів з проблемною адаптацією. Отримані результати можуть вказувати на перспективні напрями подальших досліджень із вивчення та апробації методик покращення адаптації до навчального процесу студентами першого курсу медичного вищого навчального закладу.
The problem of the adaptation of first-year students of medical universities is an important issue of medical education in Ukraine. Adaptation of first-year students is a factor that seriously affects the educational activities of educational institutions. However, the issue of adaptation to training in medical schools remains poorly understood and unresolved. A study of the adaptation processes of first-year students of the medical faculty to the educational process in Vinnitsa National Medical University, based on the results of an anonymous survey of 200 students. For the majority of the students surveyed (46%), the adaptation process turned out to be a little problematic. For 28% of students, adaptation was not required, which was associated with studying in their hometown or having friends with senior students. 9% of the students surveyed did not determine the problem of adaptation, which is associated with the perception of the problem. 17% of the students surveyed indicated that the adaptation process is a significant problem that requires considerable effort and a long time. Important factors that influenced this were social status and place of residence for learning. The basic criteria that influenced adaptation were self-assessment and communication. It is these criteria that turned out to be higher for people who did not need adaptation, and significantly lower for students with problem adaptation. The results obtained may indicate promising areas for further research on the study and testing of methods for improving adaptation to the educational process by first-year students at a medical school.
Доп.точки доступа:
Очеретнюк, А. О.
Лисенко, Д. А.
Паламарчук, О. В.
Закалата, Т. Р.
Керничний, В. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Аналіз фізичної активності студенток першого року навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського [Текст] = Analysis of physical activity of woman students of the first year of studies at I. Horbachevsky Ternopil state medical university / Д. В. Попович [та ін.] // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2018. - N 4. - С. 123-127


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ТЕЛА МАССЫ ИНДЕКС -- BODY MASS INDEX
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Аннотация: Навчання у вищому навчальному закладі потребує зусиль, напруженої розумової праці. Побут і навчання студенток проходять в умовах обмеженої рухової активності та великого навчального навантаження, стресових ситуацій та неповноцінного харчування. Мета – вивчити та оцінити рівень фізичної активності студенток першого року навчання в ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України». Матеріал і методи. Проведено анкетування 333 студенткок ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України», вік опитаних складав 17–19 років. Їм було запропоновано заповнити анкету з демографічної та загальної фізичної активності. В якості методу дослідження використано повну версію анкети «Міжнародна фізична активність» (IPAQ). Результати. Результати проведеного анкетування продемонстрували доволі високий рівень загальної фізичної активності студенток. Найвищий рівень фізичної активності був під час заняття спортом, а найнижчий – під час домашньої праці. Згідно з дослідженням, більшість опитаних студенток мали нормальну вагу тіла. За результатами дослідження рівня фізичної активності в залежності від кількості вільного часу виявлено, що студентки, які вважали, що вони не мають вільного часу, мали найвищий рівень загальної фізичної активності, так само як і у всіх видах фізичної активності (у роботі, вдома та у спорті). Цілеспрямована праця щодо усвідомлення негативних ефектів гіподинамії повинна була відобразитися на динаміці зміни рівня фізичної активності в бік зменшення. Проте серед студенток на першому році навчання в Університеті простежується різке збільшення кількості осіб із високим рівнем фізичної активності. Висновки. Студентки першого курсу навчання мають високий рівень фізичної активності (5590,2 МЕТ×хв/тиж­день відповідно). Більшість опитаних студенток мали нормальну вагу, лише у 6 % студенток була надмірна маса тіла. Студентки, які вважали, що вони не мають вільного часу, мали найвищий рівень загальної фізичної активності, а також у всіх видах фізичної активності; таким чином, ці люди більш обґрунтовано та раціонально проводили свій вільний час
Learning at a higher educational institution requires effort, intense mental work. The life and study of students take place in conditions of limited motor activity and a large training load, stressful situations, as well as malnutrition. The aim – to study and evaluate the level of physical activity of students in the first year of studies at І. Horbachevsky Ternopil State Medical University. Material and Methods. A questionnaire was conducted for 333 students of І. Horbachevsky Ternopil State Medical University, the age of the respondents was 17–19 years. They were asked to complete a questionnaire on demographic and general physical activity. As a method of study, the International Physical Activity (IPAQ) questionnaire was used in full version. Results. The results of the survey showed a high level of general physical activity of the students. The highest level of physical activity was demonstrated in the students during the sport, and the lowest – during domestic work. According to the study, most of the students surveyed had a normal body weight. According to the results of the study of the physical activity level, depending on the amount of free time in the surveyed students, it was proved that those who consider that they had no free time had the highest level of general physical activity, as well as in all types of physical activity (in work, at home and in sports). Conclusions. Students have a high level of physical activity (5590.2 MET×min/week). Most of the students surveyed had a normal weight, but 6 % of the students were overweight. Students who believed that they had no free time had the highest level of general physical activity, as well as in all types of physical activity, thus, these people spent their free time more reasonably
Доп.точки доступа:
Попович, Д. В.
Сопель, О. М.
Бондарчук, В. І.
Дяченко, М. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Кравченко, Н. Е.
    Национально-психологические особенности японцев в рассказе Ририко Ватанабе об аварии на АЭС Фукусима-1 [Электронный ресурс] / Н. Е. Кравченко // Современная терапия в психиатрии и неврологии . - 2017. - N 1. - С. 35-36


MeSH-главная:
ЭТНОПСИХОЛОГИЯ -- ETHNOPSYCHOLOGY (тенденции, этика)
ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ -- RESILIENCE, PSYCHOLOGICAL
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ФУКУСИМА, ЯДЕРНАЯ КАТАСТРОФА -- FUKUSHIMA NUCLEAR ACCIDENT
ЯПОНИЯ -- JAPAN (этнология)
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Мартинюк, І. А.
    Готовність студентської молоді до самоосвітньої діяльності як запорука її соціального й ментального благополуччя (методи та перспективи дослідження) [Текст] / І. А. Мартинюк // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 215-221


MeSH-главная:
СОЦИАЛЬНЫЕ УСЛОВИЯ -- SOCIAL CONDITIONS
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Аннотация: Нині готовність студентської молоді до самоосвітньої діяльності є запорукою її соціального й ментального благополуччя. Однак у психолого-педагогічній науці поки що немає методів, які б констатували наявність самоосвітньої діяльності, її характеристики, з’ясовували показники готовності до самоосвіти та структуру цієї готовності. Автор розробила методики для діагностики: структури готовності особистості до самоосвітньої діяльності; здійснення студентами самоосвітньої діяльності та її сутності; сформованості та виразності її окремих показників. У статті обговорюються результати емпіричного дослідження за цими методиками. За результатами теоретичного дослідження автор визначила, що готовність до самоосвітньої діяльності: інтегрує особистісні якості, здібності, мотивацію, знання, уміння, навички; проявляється як налаштованість до самоосвіти і забезпечує її ефективність. Автор виокремила показники готовності особистості до самоосвітньої діяльності; описала трикомпонентну структуру готовності до самоосвітньої діяльності (особистісний, когнітивний, діяльніснийкомпоненти).Запропонованийінструментарійможевикористовуватись для комплексного вивчення психологічних особливостей готовності до самоосвітньої діяльності студентської молоді
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)