Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (5)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Самооценка<.>)
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.


   
    Аналіз фізичної активності студенток першого року навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського [Текст] = Analysis of physical activity of woman students of the first year of studies at I. Horbachevsky Ternopil state medical university / Д. В. Попович [та ін.] // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2018. - N 4. - С. 123-127


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ТЕЛА МАССЫ ИНДЕКС -- BODY MASS INDEX
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Аннотация: Навчання у вищому навчальному закладі потребує зусиль, напруженої розумової праці. Побут і навчання студенток проходять в умовах обмеженої рухової активності та великого навчального навантаження, стресових ситуацій та неповноцінного харчування. Мета – вивчити та оцінити рівень фізичної активності студенток першого року навчання в ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України». Матеріал і методи. Проведено анкетування 333 студенткок ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України», вік опитаних складав 17–19 років. Їм було запропоновано заповнити анкету з демографічної та загальної фізичної активності. В якості методу дослідження використано повну версію анкети «Міжнародна фізична активність» (IPAQ). Результати. Результати проведеного анкетування продемонстрували доволі високий рівень загальної фізичної активності студенток. Найвищий рівень фізичної активності був під час заняття спортом, а найнижчий – під час домашньої праці. Згідно з дослідженням, більшість опитаних студенток мали нормальну вагу тіла. За результатами дослідження рівня фізичної активності в залежності від кількості вільного часу виявлено, що студентки, які вважали, що вони не мають вільного часу, мали найвищий рівень загальної фізичної активності, так само як і у всіх видах фізичної активності (у роботі, вдома та у спорті). Цілеспрямована праця щодо усвідомлення негативних ефектів гіподинамії повинна була відобразитися на динаміці зміни рівня фізичної активності в бік зменшення. Проте серед студенток на першому році навчання в Університеті простежується різке збільшення кількості осіб із високим рівнем фізичної активності. Висновки. Студентки першого курсу навчання мають високий рівень фізичної активності (5590,2 МЕТ×хв/тиж­день відповідно). Більшість опитаних студенток мали нормальну вагу, лише у 6 % студенток була надмірна маса тіла. Студентки, які вважали, що вони не мають вільного часу, мали найвищий рівень загальної фізичної активності, а також у всіх видах фізичної активності; таким чином, ці люди більш обґрунтовано та раціонально проводили свій вільний час
Learning at a higher educational institution requires effort, intense mental work. The life and study of students take place in conditions of limited motor activity and a large training load, stressful situations, as well as malnutrition. The aim – to study and evaluate the level of physical activity of students in the first year of studies at І. Horbachevsky Ternopil State Medical University. Material and Methods. A questionnaire was conducted for 333 students of І. Horbachevsky Ternopil State Medical University, the age of the respondents was 17–19 years. They were asked to complete a questionnaire on demographic and general physical activity. As a method of study, the International Physical Activity (IPAQ) questionnaire was used in full version. Results. The results of the survey showed a high level of general physical activity of the students. The highest level of physical activity was demonstrated in the students during the sport, and the lowest – during domestic work. According to the study, most of the students surveyed had a normal body weight. According to the results of the study of the physical activity level, depending on the amount of free time in the surveyed students, it was proved that those who consider that they had no free time had the highest level of general physical activity, as well as in all types of physical activity (in work, at home and in sports). Conclusions. Students have a high level of physical activity (5590.2 MET×min/week). Most of the students surveyed had a normal weight, but 6 % of the students were overweight. Students who believed that they had no free time had the highest level of general physical activity, as well as in all types of physical activity, thus, these people spent their free time more reasonably
Доп.точки доступа:
Попович, Д. В.
Сопель, О. М.
Бондарчук, В. І.
Дяченко, М. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Божко, Є. О.
    Чинники референтності особистості у малій соціальній групі [Текст] / Є. О. Божко // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - С. 103


MeSH-главная:
СОЦИАЛИЗАЦИЯ -- SOCIALIZATION
ИНДИВИДУАЛЬНОСТЬ (ПСИХОЛ) -- INDIVIDUALITY
ЛИДЕРСТВО -- LEADERSHIP
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Аннотация: На сьогодні, визначення себе як суб’єкта власної діяльності є дуже важливим аспектом у житті кожного з нас. Саме це дозволяє бути ефективним у процесі соціалізації. Вміння включатися у різні соціальні групи формується в особистості упродовж життя. Елементи соціальних систем це - люди. Особистість входить до соціального світу за допомогою соціальних груп, які допомагають їй визначитися у подальших діях в житті. Взаємодіючи з суспільством особистість виявляє свої лідерські, творчі якості, самосвідомість, здатність до емпатії, соціальні навички й автономність, потреби та цінності, мотиви та сформовані соціальні норми. Саме на етапі входження у соціальні групи відбувається окреслення та прийняття своїх якостей, як неповторної особистості, яка відрізняється від інших своїми індивідуальними характеристиками. Мета роботи: Вивчення впливу сформованих якостей особистості на вияв формування її референтності у малій соціальній групі
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Болотова, А. К.
    Развитие самосознания личности: временной аспект [Текст] / А. К. Болотова // Вопросы психологии : Науч. журн. - 2006. - № 2. - С. 116-125

Рубрики: Личности развитие

   Открытость--психол


   Самооценка


   Возрастные факторы--психол


Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Будук-оол, Л. К.
    Социально-гигиенические факторы образа жизни студентов [Текст] / Л. К. Будук-оол // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2015. - № 5. - С. 95-97 . - ISSN 0016-9900


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS

Аннотация: В статье представлены исследования социального статуса и образа жизни студентов тувинской и русской национальности по оценке самих студентов материально-бытовых условий проживания, состояния здоровья, физического развития, питания, социально-демографической характеристики. Показано, что студенты Тувинского университета отличаются низким уровнем материального положения, преобладанием сельских студентов над городскими, низким образовательным цензам родителей студентов, что объясняется общими социально-экономическими характеристиками республики с низким уровнем урбанизации, экономического развития, особенностями уклада жизни коренного населения. 43,8% студентов считают, что обладают «хорошим здоровьем». Хуже оценивают свое состояние здоровья студенты 1-2-х курсов. Оценка состояния здоровья в значительной степени зависит от половой принадлежности — юноши оценивают свое здоровье выше, чем девушки. В самооценке образа жизни, здоровья и физического развития у студентов имеются этнические различия, связанные с особенностями менталитета коренного и некоренного населения.
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Вороненко, Ю. В.
    Самооцінювання як складова підготовки системи управління якістю медичної допомоги закладу охорони здоров’я до сертифікації на відповідність ДСТУ ISO 9001:2009 [Текст] / Ю. В. Вороненко, Н. Г. Гойда, В. В. Горачук // Український медичний часопис = Украинский медицинский журнал=Ukrainian medical journal : Наук.-практ. загальномед. журн. - 2014. - № 2. - С. 36-39. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1562-1146


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ПОКАЗАТЕЛИ КАЧЕСТВА -- QUALITY INDICATORS, HEALTH CARE (классификация, стандарты)
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Доп.точки доступа:
Гойда, Н. Г.
Горачук, В. В.

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


    Даниленко, Г. М.
    Вплив організації освітнього процесу на розумову працездатність учнів базової школи [Текст] = The influence of the organization of the educational process on the mental capacity of secondary school students / Г. М. Даниленко, Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 3. - С. 479-487. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (кадры, организация и управление, тенденции)
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, CHILD (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
Аннотация: Сучасна система освіти характеризується впровадженням новітніх технологій та освітніх проєктів, підвищенням інформаційного та емоційного навантаження, яке супроводжується зниженням ефективності та якості роботи, що визначається за рівнем та динамікою розумової працездатності. Мета дослідження – визначення впливу організації освітнього процесу в базовій школі на розумову працездатність учнів при вивченні предметів різної важкості. У дослідженні прийняли участь 112 учнів середнього шкільного віку, розподілені на 3 групи залежно від програми навчання. За допомогою коректурних проб визначено рівень та динаміку розумової працездатності у циклі вивчення 3-х предметів: математика, українська мова, історія. Паралельно проводилась самооцінка психоемоційного стану за методикою САН та вимірювання пульсу. Статистичну обробку даних здійснювали за допомогою однофакторного дисперсійного аналізу та t-тесту у програмному пакеті IBM SPSS Statistics 20. Встановлено, що освітня програма впливала на рівень розумової працездатності (F=106,7), пульс (F=25,2) та самопочуття (F=4,5; p0,05). Кількісний (382,31±5,46 знаків) та якісний (7,60±0,28 помилок) показники були кращими у дівчат (p0,01). Максимальне зниження обсягу та якості роботи визначалось після уроку історії (відповідно на 27,65±7,24 знаків та на 3,35±0,49 помилок; p0,001). У динаміці вивчення предметів реєструвалось скорочення обсягу розумової працездатності на тлі зниження рівню самопочуття до 1,9 балу (р0,05) та зростання ЧСС до 92,13±2,82 уд./хв. (р0,001). Вивчення математики за експериментальним освітнім проєктом супроводжувалось найвищим відсотком учнів із збереженням або зростанням рівня розумової працездатності, а за традиційною програмою – її зниженням у переважної більшості школярів. При вивченні української мови та історії істотної різниці між типами змін розумової працездатності за умов впровадження різних навчальних програм не встановлено. Таким чином, оптимальна організація освітнього процесу, особливо при вивченні предметів високої важкості, сприяє збереженню та відновленню розумової працездатності та, відповідно, зниженню ознак втоми, що гарантує не тільки достатній рівень академічної успішності, а й менше виснаження функціональних резервів дитячого організму та зниження ризику виникнення шкільної дезадаптації
The modern education system is characterized by the introduction of the latest technologies and educational projects, accompanied by an increase in information and emotional load, which is accompanied by a decrease in the efficiency and quality of work, determined by the level and dynamics of mental performance. The purpose of the study – to determine the impact of the organization of the educational process in primary school on the mental capacity of students in the study of subjects of varying difficulty. The study involved 112 secondary school students, divided into 3 groups depending on the curriculum. With the help of proofreading tests, the level and dynamics of mental performance was determined in a cycle of studying 3 subjects: mathematics, Ukrainian language, history. In parallel, self-assessment of psycho-emotional state was performed according to the method of SAN and pulse measurement. Statistical data processing was performed using one-way analysis of variance and t-test in the software package IBM SPSS Statistics v.20. It was found that the educational program affected the level of mental performance (F=106.7), heart rate (F=25,2) and well-being (F=4,5; p0,05). Quantitative (382.31±5.46 characters) and qualitative (7.60±0.28 errors) indicators were better in girls (p0.01). The maximum decrease in the volume and quality of work was determined after the history lesson (respectively by 27.65±7.24 characters and 3.35±0.49 errors; p0.001). In the dynamics of the study of subjects there was a decrease in mental capacity against the background of a decrease in health to 1.9 points (p0.05) and an increase in heart rate to 92.13±2.82 beats/min (p0.001). The study of mathematics according to the experimental educational project was accompanied by the highest percentage of students with the preservation or increase of the level of mental capacity, and according to the traditional program – its decrease in the vast majority of students. When studying the Ukrainian language and history, no significant difference between the types of changes in mental performance under the conditions of implementation of different curricula has been established. Thus, the optimal organization of the educational process, especially in the study of heavy subjects, helps to preserve and restore mental performance and, consequently, reduce signs of fatigue, which guarantees not only a sufficient level of academic success, but also less depletion of functional reserves of the child’s body and reducing the risk of school maladjustment
Доп.точки доступа:
Сотнікова-Мелешкіна, Ж. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Демецька, О.
    Про здібності, самооцінку та ефект Даннінга — Крюгера [Текст] / О. Демецька // Фармацевт практик. - 2019. - № 12. - С. 46-47. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
МОЗГА ВОЛНЫ -- BRAIN WAVES
МОДЕЛИ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ -- MODELS, PSYCHOLOGICAL
Аннотация: У наших головах існують ментальні моделі, в які ми щиро віримо, навіть якщо вони не відповідають навколишній реальності. І навіть більше — хибні суб’єктивні уявлення часом підміняють собою справжню об’єктивну реальність
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Добрянська, О. В.
    Роль самооцінки у формуванні здоров’я осіб різного віку / О. В. Добрянська, О. В. Волощук // Довкілля та здоров’я. - 2020. - N 1. - С. 19-25


MeSH-главная:
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Аннотация: При оцінці здоров’я людей різного віку важливо враховувати суб’єктивну її компоненту. Низька самооцінка здоров’я є фактором ризику для формування нездорових форм поведінки як у молоді, так і в осіб зрілого та літнього віку, що означає необхідність визначення психологічного стану респондентів з відхиленнями в самооцінці здоров’я
Доп.точки доступа:
Волощук, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Если вы стали героем сплетен... [Текст] // Фармацевт практик. - 2013. - № 12. - С. 50-51


MeSH-главная:
ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ -- RESILIENCE, PSYCHOLOGICAL (этика)
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Иванова, Л. Ю.
    Самосохранительное поведение взрослого населения и подростков [Текст] / Л. Ю. Иванова // Социология медицины. - 2010. - № 2. - С. 31-35

Рубрики: Социология медицинская

   Самооценка


   Здоровья индивидуального охрана


   Возрастные факторы


   Жизни ожидаемая продолжительность


   Поведение


Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)