Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (5)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Самооценка<.>)
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Попович Д. В., Сопель О. М., Бондарчук В. І., Дяченко М. М.
Заглавие : Аналіз фізичної активності студенток першого року навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського
Параллельн. заглавия :Analysis of physical activity of woman students of the first year of studies at I. Horbachevsky Ternopil state medical university
Место публикации : Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - Тернопіль, 2018. - N 4. - С. 123-127 (Шифр ЗУ17/2018/4)
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ТЕЛА МАССЫ ИНДЕКС -- BODY MASS INDEX
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Аннотация: Навчання у вищому навчальному закладі потребує зусиль, напруженої розумової праці. Побут і навчання студенток проходять в умовах обмеженої рухової активності та великого навчального навантаження, стресових ситуацій та неповноцінного харчування. Мета – вивчити та оцінити рівень фізичної активності студенток першого року навчання в ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України». Матеріал і методи. Проведено анкетування 333 студенткок ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України», вік опитаних складав 17–19 років. Їм було запропоновано заповнити анкету з демографічної та загальної фізичної активності. В якості методу дослідження використано повну версію анкети «Міжнародна фізична активність» (IPAQ). Результати. Результати проведеного анкетування продемонстрували доволі високий рівень загальної фізичної активності студенток. Найвищий рівень фізичної активності був під час заняття спортом, а найнижчий – під час домашньої праці. Згідно з дослідженням, більшість опитаних студенток мали нормальну вагу тіла. За результатами дослідження рівня фізичної активності в залежності від кількості вільного часу виявлено, що студентки, які вважали, що вони не мають вільного часу, мали найвищий рівень загальної фізичної активності, так само як і у всіх видах фізичної активності (у роботі, вдома та у спорті). Цілеспрямована праця щодо усвідомлення негативних ефектів гіподинамії повинна була відобразитися на динаміці зміни рівня фізичної активності в бік зменшення. Проте серед студенток на першому році навчання в Університеті простежується різке збільшення кількості осіб із високим рівнем фізичної активності. Висновки. Студентки першого курсу навчання мають високий рівень фізичної активності (5590,2 МЕТ×хв/тиж­день відповідно). Більшість опитаних студенток мали нормальну вагу, лише у 6 % студенток була надмірна маса тіла. Студентки, які вважали, що вони не мають вільного часу, мали найвищий рівень загальної фізичної активності, а також у всіх видах фізичної активності; таким чином, ці люди більш обґрунтовано та раціонально проводили свій вільний часLearning at a higher educational institution requires effort, intense mental work. The life and study of students take place in conditions of limited motor activity and a large training load, stressful situations, as well as malnutrition. The aim – to study and evaluate the level of physical activity of students in the first year of studies at І. Horbachevsky Ternopil State Medical University. Material and Methods. A questionnaire was conducted for 333 students of І. Horbachevsky Ternopil State Medical University, the age of the respondents was 17–19 years. They were asked to complete a questionnaire on demographic and general physical activity. As a method of study, the International Physical Activity (IPAQ) questionnaire was used in full version. Results. The results of the survey showed a high level of general physical activity of the students. The highest level of physical activity was demonstrated in the students during the sport, and the lowest – during domestic work. According to the study, most of the students surveyed had a normal body weight. According to the results of the study of the physical activity level, depending on the amount of free time in the surveyed students, it was proved that those who consider that they had no free time had the highest level of general physical activity, as well as in all types of physical activity (in work, at home and in sports). Conclusions. Students have a high level of physical activity (5590.2 MET×min/week). Most of the students surveyed had a normal weight, but 6 % of the students were overweight. Students who believed that they had no free time had the highest level of general physical activity, as well as in all types of physical activity, thus, these people spent their free time more reasonably
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Божко Є. О.
Заглавие : Чинники референтності особистості у малій соціальній групі
Место публикации : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - С. 103 (Шифр УУ14/2022/3 спецвип.)
MeSH-главная: СОЦИАЛИЗАЦИЯ -- SOCIALIZATION
ИНДИВИДУАЛЬНОСТЬ (ПСИХОЛ) -- INDIVIDUALITY
ЛИДЕРСТВО -- LEADERSHIP
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Аннотация: На сьогодні, визначення себе як суб’єкта власної діяльності є дуже важливим аспектом у житті кожного з нас. Саме це дозволяє бути ефективним у процесі соціалізації. Вміння включатися у різні соціальні групи формується в особистості упродовж життя. Елементи соціальних систем це - люди. Особистість входить до соціального світу за допомогою соціальних груп, які допомагають їй визначитися у подальших діях в житті. Взаємодіючи з суспільством особистість виявляє свої лідерські, творчі якості, самосвідомість, здатність до емпатії, соціальні навички й автономність, потреби та цінності, мотиви та сформовані соціальні норми. Саме на етапі входження у соціальні групи відбувається окреслення та прийняття своїх якостей, як неповторної особистості, яка відрізняється від інших своїми індивідуальними характеристиками. Мета роботи: Вивчення впливу сформованих якостей особистості на вияв формування її референтності у малій соціальній групі
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Болотова А. К.
Заглавие : Развитие самосознания личности: временной аспект
Место публикации : Вопросы психологии: Науч. журн./ Рос. акад. образования. - М., 2006. - № 2. - С. 116-125 (Шифр ВР57/2006/2)
Предметные рубрики: Личности развитие
Открытость-- психол
Самооценка
Возрастные факторы-- психол
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Будук-оол Л. К.
Заглавие : Социально-гигиенические факторы образа жизни студентов
Место публикации : Гигиена и санитария: Двухмес. науч.-практ. журн./ М-во здравоохр. Рос. Федерации. - М.: Медицина, 2015. - № 5. - С. 95-97. - ISSN 0016-9900 (Шифр ГР6/2015/5). - ISSN 0016-9900
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS

Аннотация: В статье представлены исследования социального статуса и образа жизни студентов тувинской и русской национальности по оценке самих студентов материально-бытовых условий проживания, состояния здоровья, физического развития, питания, социально-демографической характеристики. Показано, что студенты Тувинского университета отличаются низким уровнем материального положения, преобладанием сельских студентов над городскими, низким образовательным цензам родителей студентов, что объясняется общими социально-экономическими характеристиками республики с низким уровнем урбанизации, экономического развития, особенностями уклада жизни коренного населения. 43,8% студентов считают, что обладают «хорошим здоровьем». Хуже оценивают свое состояние здоровья студенты 1-2-х курсов. Оценка состояния здоровья в значительной степени зависит от половой принадлежности — юноши оценивают свое здоровье выше, чем девушки. В самооценке образа жизни, здоровья и физического развития у студентов имеются этнические различия, связанные с особенностями менталитета коренного и некоренного населения.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вороненко Ю. В., Гойда Н. Г., Горачук В. В.
Заглавие : Самооцінювання як складова підготовки системи управління якістю медичної допомоги закладу охорони здоров’я до сертифікації на відповідність ДСТУ ISO 9001:2009
Место публикации : Український медичний часопис: Наук.-практ. загальномед. журн./ Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім.П.Л.Шупика. - К.: ТОВ "МОРІОН", 2014. - № 2. - С. 36-39. - ISSN 1562-1146 (Шифр УУ13/2014/2). - ISSN 1562-1146
Примечания : Библиогр. в конце ст.
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ПОКАЗАТЕЛИ КАЧЕСТВА -- QUALITY INDICATORS, HEALTH CARE
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Даниленко Г. М., Сотнікова-Мелешкіна Ж. В.
Заглавие : Вплив організації освітнього процесу на розумову працездатність учнів базової школи
Параллельн. заглавия :The influence of the organization of the educational process on the mental capacity of secondary school students
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 3. - С. 479-487 (Шифр ВУ80/2020/24/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, CHILD
Аннотация: Сучасна система освіти характеризується впровадженням новітніх технологій та освітніх проєктів, підвищенням інформаційного та емоційного навантаження, яке супроводжується зниженням ефективності та якості роботи, що визначається за рівнем та динамікою розумової працездатності. Мета дослідження – визначення впливу організації освітнього процесу в базовій школі на розумову працездатність учнів при вивченні предметів різної важкості. У дослідженні прийняли участь 112 учнів середнього шкільного віку, розподілені на 3 групи залежно від програми навчання. За допомогою коректурних проб визначено рівень та динаміку розумової працездатності у циклі вивчення 3-х предметів: математика, українська мова, історія. Паралельно проводилась самооцінка психоемоційного стану за методикою САН та вимірювання пульсу. Статистичну обробку даних здійснювали за допомогою однофакторного дисперсійного аналізу та t-тесту у програмному пакеті IBM SPSS Statistics 20. Встановлено, що освітня програма впливала на рівень розумової працездатності (F=106,7), пульс (F=25,2) та самопочуття (F=4,5; p0,05). Кількісний (382,31±5,46 знаків) та якісний (7,60±0,28 помилок) показники були кращими у дівчат (p0,01). Максимальне зниження обсягу та якості роботи визначалось після уроку історії (відповідно на 27,65±7,24 знаків та на 3,35±0,49 помилок; p0,001). У динаміці вивчення предметів реєструвалось скорочення обсягу розумової працездатності на тлі зниження рівню самопочуття до 1,9 балу (р0,05) та зростання ЧСС до 92,13±2,82 уд./хв. (р0,001). Вивчення математики за експериментальним освітнім проєктом супроводжувалось найвищим відсотком учнів із збереженням або зростанням рівня розумової працездатності, а за традиційною програмою – її зниженням у переважної більшості школярів. При вивченні української мови та історії істотної різниці між типами змін розумової працездатності за умов впровадження різних навчальних програм не встановлено. Таким чином, оптимальна організація освітнього процесу, особливо при вивченні предметів високої важкості, сприяє збереженню та відновленню розумової працездатності та, відповідно, зниженню ознак втоми, що гарантує не тільки достатній рівень академічної успішності, а й менше виснаження функціональних резервів дитячого організму та зниження ризику виникнення шкільної дезадаптаціїThe modern education system is characterized by the introduction of the latest technologies and educational projects, accompanied by an increase in information and emotional load, which is accompanied by a decrease in the efficiency and quality of work, determined by the level and dynamics of mental performance. The purpose of the study – to determine the impact of the organization of the educational process in primary school on the mental capacity of students in the study of subjects of varying difficulty. The study involved 112 secondary school students, divided into 3 groups depending on the curriculum. With the help of proofreading tests, the level and dynamics of mental performance was determined in a cycle of studying 3 subjects: mathematics, Ukrainian language, history. In parallel, self-assessment of psycho-emotional state was performed according to the method of SAN and pulse measurement. Statistical data processing was performed using one-way analysis of variance and t-test in the software package IBM SPSS Statistics v.20. It was found that the educational program affected the level of mental performance (F=106.7), heart rate (F=25,2) and well-being (F=4,5; p0,05). Quantitative (382.31±5.46 characters) and qualitative (7.60±0.28 errors) indicators were better in girls (p0.01). The maximum decrease in the volume and quality of work was determined after the history lesson (respectively by 27.65±7.24 characters and 3.35±0.49 errors; p0.001). In the dynamics of the study of subjects there was a decrease in mental capacity against the background of a decrease in health to 1.9 points (p0.05) and an increase in heart rate to 92.13±2.82 beats/min (p0.001). The study of mathematics according to the experimental educational project was accompanied by the highest percentage of students with the preservation or increase of the level of mental capacity, and according to the traditional program – its decrease in the vast majority of students. When studying the Ukrainian language and history, no significant difference between the types of changes in mental performance under the conditions of implementation of different curricula has been established. Thus, the optimal organization of the educational process, especially in the study of heavy subjects, helps to preserve and restore mental performance and, consequently, reduce signs of fatigue, which guarantees not only a sufficient level of academic success, but also less depletion of functional reserves of the child’s body and reducing the risk of school maladjustment
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Демецька О.
Заглавие : Про здібності, самооцінку та ефект Даннінга — Крюгера
Место публикации : Фармацевт практик. - 2019. - № 12. - С. 46-47 (Шифр ФУ17/2019/12)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
МОЗГА ВОЛНЫ -- BRAIN WAVES
МОДЕЛИ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ -- MODELS, PSYCHOLOGICAL
Аннотация: У наших головах існують ментальні моделі, в які ми щиро віримо, навіть якщо вони не відповідають навколишній реальності. І навіть більше — хибні суб’єктивні уявлення часом підміняють собою справжню об’єктивну реальність
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Добрянська О. В., Волощук О. В.
Заглавие : Роль самооцінки у формуванні здоров’я осіб різного віку
Место публикации : Довкілля та здоров’я. - Київ, 2020. - N 1. - С. 19-25 (Шифр ДУ9/2020/1)
MeSH-главная: ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Аннотация: При оцінці здоров’я людей різного віку важливо враховувати суб’єктивну її компоненту. Низька самооцінка здоров’я є фактором ризику для формування нездорових форм поведінки як у молоді, так і в осіб зрілого та літнього віку, що означає необхідність визначення психологічного стану респондентів з відхиленнями в самооцінці здоров’я
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Если вы стали героем сплетен...
Место публикации : Фармацевт практик. - 2013. - № 12. - С. 50-51 (Шифр ФУ17/2013/12)
MeSH-главная: ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ -- RESILIENCE, PSYCHOLOGICAL
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Иванова Л. Ю.
Заглавие : Самосохранительное поведение взрослого населения и подростков
Место публикации : Социология медицины. - 2010. - № 2. - С. 31-35 (Шифр 81769/2010/2)
Предметные рубрики: Социология медицинская
Самооценка
Здоровья индивидуального охрана
Возрастные факторы
Жизни ожидаемая продолжительность
Поведение
Найти похожие

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)