Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (5)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Самооценка<.>)
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чкадуа Т. З.
Заглавие : Проблема критериев оценки успешности реконструктивной операции на примере пациентов с тотальными дефектами ушных раковин
Место публикации : Стоматология. - 2010. - T. 89, № 5. - С. 45-47 (Шифр СР18/2010/89/5)
Предметные рубрики: Ушные хирургические операции-- психол
Хирургические операции восстановительные-- психол
Самооценка
Лечения результатов оценка
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Иванова Л. Ю.
Заглавие : Самосохранительное поведение взрослого населения и подростков
Место публикации : Социология медицины. - 2010. - № 2. - С. 31-35 (Шифр 81769/2010/2)
Предметные рубрики: Социология медицинская
Самооценка
Здоровья индивидуального охрана
Возрастные факторы
Жизни ожидаемая продолжительность
Поведение
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Очеретнюк А. О., Лисенко Д. А., Паламарчук О. В., Закалата Т. Р., Керничний В. В.
Заглавие : Проблема адаптації студентів-медиків першого курсу до навчального процесу
Параллельн. заглавия :The problem of adaptation of first-year medical students to the educational process
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 3. - С. 543-547 (Шифр ВУ80/2018/22/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ГОРОДСКОЕ НАСЕЛЕНИЕ -- URBAN POPULATION
СЕЛЬСКОЕ НАСЕЛЕНИЕ -- RURAL POPULATION
Географич. рубрики: Винница
Аннотация: Проблема адаптації студентів першого курсу медичних вищих навчальних закладів є актуальним питанням медичної освіти України. Адаптація студентів першого курсу, є фактором, що серйозно впливає на освітньо-виховну діяльність навчальних закладів. Однак питання адаптації до навчання в медичних навчальних закладах залишається маловивченим та невирішеним. Проведене дослідження процесів адаптації студентів першого курсу медичного факультету до навчального процесу у Вінницькому національному медичному університеті за результатами анонімного анкетування 200 студентів. Для більшості опитаних студентів (46%) процес адаптації виявився мало проблемним. Для 28% студентів адаптація не вимагалась, що було пов’язано із навчанням у рідному місті або наявністю знайомих із старших курсів. 9% опитаних студентів не визначились із проблемою адаптації, що більш пов’язано із самосприйняттям проблеми. 17% опитаних студентів вказали, що процес адаптації є суттєвою проблемою, що вимагає значних зусиль та тривалого часу. Важливими факторами, що впливали на дану ситуацію були соціальний статус та місце проживання до навчання. Базовими критеріям, що впливали на адаптацію є самооцінка та комунікативність. Саме ці критерії виявились більш високими у осіб, що не потребували адаптацію, і суттєво нижчими у студентів з проблемною адаптацією. Отримані результати можуть вказувати на перспективні напрями подальших досліджень із вивчення та апробації методик покращення адаптації до навчального процесу студентами першого курсу медичного вищого навчального закладу.The problem of the adaptation of first-year students of medical universities is an important issue of medical education in Ukraine. Adaptation of first-year students is a factor that seriously affects the educational activities of educational institutions. However, the issue of adaptation to training in medical schools remains poorly understood and unresolved. A study of the adaptation processes of first-year students of the medical faculty to the educational process in Vinnitsa National Medical University, based on the results of an anonymous survey of 200 students. For the majority of the students surveyed (46%), the adaptation process turned out to be a little problematic. For 28% of students, adaptation was not required, which was associated with studying in their hometown or having friends with senior students. 9% of the students surveyed did not determine the problem of adaptation, which is associated with the perception of the problem. 17% of the students surveyed indicated that the adaptation process is a significant problem that requires considerable effort and a long time. Important factors that influenced this were social status and place of residence for learning. The basic criteria that influenced adaptation were self-assessment and communication. It is these criteria that turned out to be higher for people who did not need adaptation, and significantly lower for students with problem adaptation. The results obtained may indicate promising areas for further research on the study and testing of methods for improving adaptation to the educational process by first-year students at a medical school.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Попович Д. В., Сопель О. М., Бондарчук В. І., Дяченко М. М.
Заглавие : Аналіз фізичної активності студенток першого року навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського
Параллельн. заглавия :Analysis of physical activity of woman students of the first year of studies at I. Horbachevsky Ternopil state medical university
Место публикации : Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - Тернопіль, 2018. - N 4. - С. 123-127 (Шифр ЗУ17/2018/4)
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ТЕЛА МАССЫ ИНДЕКС -- BODY MASS INDEX
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Аннотация: Навчання у вищому навчальному закладі потребує зусиль, напруженої розумової праці. Побут і навчання студенток проходять в умовах обмеженої рухової активності та великого навчального навантаження, стресових ситуацій та неповноцінного харчування. Мета – вивчити та оцінити рівень фізичної активності студенток першого року навчання в ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України». Матеріал і методи. Проведено анкетування 333 студенткок ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України», вік опитаних складав 17–19 років. Їм було запропоновано заповнити анкету з демографічної та загальної фізичної активності. В якості методу дослідження використано повну версію анкети «Міжнародна фізична активність» (IPAQ). Результати. Результати проведеного анкетування продемонстрували доволі високий рівень загальної фізичної активності студенток. Найвищий рівень фізичної активності був під час заняття спортом, а найнижчий – під час домашньої праці. Згідно з дослідженням, більшість опитаних студенток мали нормальну вагу тіла. За результатами дослідження рівня фізичної активності в залежності від кількості вільного часу виявлено, що студентки, які вважали, що вони не мають вільного часу, мали найвищий рівень загальної фізичної активності, так само як і у всіх видах фізичної активності (у роботі, вдома та у спорті). Цілеспрямована праця щодо усвідомлення негативних ефектів гіподинамії повинна була відобразитися на динаміці зміни рівня фізичної активності в бік зменшення. Проте серед студенток на першому році навчання в Університеті простежується різке збільшення кількості осіб із високим рівнем фізичної активності. Висновки. Студентки першого курсу навчання мають високий рівень фізичної активності (5590,2 МЕТ×хв/тиж­день відповідно). Більшість опитаних студенток мали нормальну вагу, лише у 6 % студенток була надмірна маса тіла. Студентки, які вважали, що вони не мають вільного часу, мали найвищий рівень загальної фізичної активності, а також у всіх видах фізичної активності; таким чином, ці люди більш обґрунтовано та раціонально проводили свій вільний часLearning at a higher educational institution requires effort, intense mental work. The life and study of students take place in conditions of limited motor activity and a large training load, stressful situations, as well as malnutrition. The aim – to study and evaluate the level of physical activity of students in the first year of studies at І. Horbachevsky Ternopil State Medical University. Material and Methods. A questionnaire was conducted for 333 students of І. Horbachevsky Ternopil State Medical University, the age of the respondents was 17–19 years. They were asked to complete a questionnaire on demographic and general physical activity. As a method of study, the International Physical Activity (IPAQ) questionnaire was used in full version. Results. The results of the survey showed a high level of general physical activity of the students. The highest level of physical activity was demonstrated in the students during the sport, and the lowest – during domestic work. According to the study, most of the students surveyed had a normal body weight. According to the results of the study of the physical activity level, depending on the amount of free time in the surveyed students, it was proved that those who consider that they had no free time had the highest level of general physical activity, as well as in all types of physical activity (in work, at home and in sports). Conclusions. Students have a high level of physical activity (5590.2 MET×min/week). Most of the students surveyed had a normal weight, but 6 % of the students were overweight. Students who believed that they had no free time had the highest level of general physical activity, as well as in all types of physical activity, thus, these people spent their free time more reasonably
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Юдін М. А.
Заглавие : Особливості структури інтерперсонально орієнтованих психопатологічних симптомів у пацієнток косметологічного профілю
Параллельн. заглавия :The features of interpersonally-oriented psychopathological symptoms in patients with cosmetic problems
Место публикации : Медицинская психология. - 2016. - Т. 11, № 3. - С. 52-57 (Шифр МУ67/2016/11/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ЖЕНЩИНЫ -- WOMEN
КОСМЕТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ -- COSMETIC TECHNIQUES
ОМОЛОЖЕНИЕ -- REJUVENATION
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Аннотация: иникнення зовнішніх дефектів шкірних покривів спричиняє потужні психічні зрушення у косметологічних пацієнток. Виявлено, що психологічний стан жінок зі зниженою самооцінкою характеризувався високою міжособистісною сензитивністю з провідними симптомами сором’язливості, незручності на публіці, відчуттям меншовартості та самотності, легко виникаючими досадою і роздатуванням, відчуттям провини. Для пацієнток із підвищеною самооцінкою були притаманні незадоволеність оточенням та недовіра до нього, відчуття, що люди ставляться до них неприязно, відповідальні за їхні неприємності, у них спостерігалися прояви вербальної та фізичної агресії
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Самедова С. И., Гараев З. И.
Заглавие : Показатели самооценки и тревожности у лиц с кариесом зубов
Место публикации : Современная стоматология. - Киев, 2016. - № 2. - С. 13-15 (Шифр СУ4/2016/2)
Примечания : Библиогр.: с. 15
MeSH-главная: КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЯ НЕВРОТИЧЕСКИЕ -- ANXIETY DISORDERS
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Юдін М. А.
Заглавие : Міжособистісна взаємодія у косметологічних пацієнтів зі зниженою самооцінкою
Параллельн. заглавия :Interpersonal relations in patients with cosmetic problems and low self-appraisal
Место публикации : Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - Тернопіль, 2016. - N 4. - С. 129-132 (Шифр ЗУ17/2016/4)
MeSH-главная: МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): психодерматология
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Юдін М. А.
Заглавие : Психосоціальна адаптація косметологічних пацієнтів із заниженою самооцінкою
Параллельн. заглавия :Psychosocial adaptation in patients with cosmetic problems and low self-appraisal
Место публикации : Вісник наукових досліджень. - Тернопіль, 2016. - N 4. - С. 114-116 (Шифр ВУ9/2016/4)
MeSH-главная: АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
КОСМЕТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ -- COSMETIC TECHNIQUES
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): психодерматология
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Демецька О.
Заглавие : Про здібності, самооцінку та ефект Даннінга — Крюгера
Место публикации : Фармацевт практик. - 2019. - № 12. - С. 46-47 (Шифр ФУ17/2019/12)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
МОЗГА ВОЛНЫ -- BRAIN WAVES
МОДЕЛИ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ -- MODELS, PSYCHOLOGICAL
Аннотация: У наших головах існують ментальні моделі, в які ми щиро віримо, навіть якщо вони не відповідають навколишній реальності. І навіть більше — хибні суб’єктивні уявлення часом підміняють собою справжню об’єктивну реальність
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Даниленко Г. М., Сотнікова-Мелешкіна Ж. В.
Заглавие : Вплив організації освітнього процесу на розумову працездатність учнів базової школи
Параллельн. заглавия :The influence of the organization of the educational process on the mental capacity of secondary school students
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 3. - С. 479-487 (Шифр ВУ80/2020/24/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, CHILD
Аннотация: Сучасна система освіти характеризується впровадженням новітніх технологій та освітніх проєктів, підвищенням інформаційного та емоційного навантаження, яке супроводжується зниженням ефективності та якості роботи, що визначається за рівнем та динамікою розумової працездатності. Мета дослідження – визначення впливу організації освітнього процесу в базовій школі на розумову працездатність учнів при вивченні предметів різної важкості. У дослідженні прийняли участь 112 учнів середнього шкільного віку, розподілені на 3 групи залежно від програми навчання. За допомогою коректурних проб визначено рівень та динаміку розумової працездатності у циклі вивчення 3-х предметів: математика, українська мова, історія. Паралельно проводилась самооцінка психоемоційного стану за методикою САН та вимірювання пульсу. Статистичну обробку даних здійснювали за допомогою однофакторного дисперсійного аналізу та t-тесту у програмному пакеті IBM SPSS Statistics 20. Встановлено, що освітня програма впливала на рівень розумової працездатності (F=106,7), пульс (F=25,2) та самопочуття (F=4,5; p0,05). Кількісний (382,31±5,46 знаків) та якісний (7,60±0,28 помилок) показники були кращими у дівчат (p0,01). Максимальне зниження обсягу та якості роботи визначалось після уроку історії (відповідно на 27,65±7,24 знаків та на 3,35±0,49 помилок; p0,001). У динаміці вивчення предметів реєструвалось скорочення обсягу розумової працездатності на тлі зниження рівню самопочуття до 1,9 балу (р0,05) та зростання ЧСС до 92,13±2,82 уд./хв. (р0,001). Вивчення математики за експериментальним освітнім проєктом супроводжувалось найвищим відсотком учнів із збереженням або зростанням рівня розумової працездатності, а за традиційною програмою – її зниженням у переважної більшості школярів. При вивченні української мови та історії істотної різниці між типами змін розумової працездатності за умов впровадження різних навчальних програм не встановлено. Таким чином, оптимальна організація освітнього процесу, особливо при вивченні предметів високої важкості, сприяє збереженню та відновленню розумової працездатності та, відповідно, зниженню ознак втоми, що гарантує не тільки достатній рівень академічної успішності, а й менше виснаження функціональних резервів дитячого організму та зниження ризику виникнення шкільної дезадаптаціїThe modern education system is characterized by the introduction of the latest technologies and educational projects, accompanied by an increase in information and emotional load, which is accompanied by a decrease in the efficiency and quality of work, determined by the level and dynamics of mental performance. The purpose of the study – to determine the impact of the organization of the educational process in primary school on the mental capacity of students in the study of subjects of varying difficulty. The study involved 112 secondary school students, divided into 3 groups depending on the curriculum. With the help of proofreading tests, the level and dynamics of mental performance was determined in a cycle of studying 3 subjects: mathematics, Ukrainian language, history. In parallel, self-assessment of psycho-emotional state was performed according to the method of SAN and pulse measurement. Statistical data processing was performed using one-way analysis of variance and t-test in the software package IBM SPSS Statistics v.20. It was found that the educational program affected the level of mental performance (F=106.7), heart rate (F=25,2) and well-being (F=4,5; p0,05). Quantitative (382.31±5.46 characters) and qualitative (7.60±0.28 errors) indicators were better in girls (p0.01). The maximum decrease in the volume and quality of work was determined after the history lesson (respectively by 27.65±7.24 characters and 3.35±0.49 errors; p0.001). In the dynamics of the study of subjects there was a decrease in mental capacity against the background of a decrease in health to 1.9 points (p0.05) and an increase in heart rate to 92.13±2.82 beats/min (p0.001). The study of mathematics according to the experimental educational project was accompanied by the highest percentage of students with the preservation or increase of the level of mental capacity, and according to the traditional program – its decrease in the vast majority of students. When studying the Ukrainian language and history, no significant difference between the types of changes in mental performance under the conditions of implementation of different curricula has been established. Thus, the optimal organization of the educational process, especially in the study of heavy subjects, helps to preserve and restore mental performance and, consequently, reduce signs of fatigue, which guarantees not only a sufficient level of academic success, but also less depletion of functional reserves of the child’s body and reducing the risk of school maladjustment
Найти похожие

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)