Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Социальная ответственность<.>)
Общее количество найденных документов : 25
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-25 
1.


   
    Indicators of subjective control level of pupils and students of modern education institutions of different types [Текст] = Показники рівня суб’єктивного контролю учнів та студентів сучасних закладів освіти різних типів / О. V. Tymoschuk [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2019. - № 34. - С. 13-19. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT (статистика)
ПСИХОАНАЛИТИЧЕСКАЯ ИНТЕРПРЕТАЦИЯ -- PSYCHOANALYTIC INTERPRETATION
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, статистика)
СОЦИАЛЬНАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ -- SOCIAL RESPONSIBILITY
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
Аннотация: In-depth study of criterial characteristics of the level of subjective control, establishment of the leading tendencies of their changes in the dynamics of the time of training, the implementation of clearly defined features of the organization of the educational process of comparative evaluation of the tendencies of the changes, depending on the type of institution of education, how to determine the individual features of the location of the locus of subjective control in accordance with the nature of the course of situations caused by the influence of educationally significant factors, and to predict the changes in the stereotype of educationally-determined actions that will take place in the future. The purpose of the work is to carry out a comprehensive physiological and hygienic assessment of the indicators of the level of subjective control of the personality of pupils and students of modern educational institutions of different types. The research, which included the definition of indicators of the level of subjective control of pupil and student youth (300 pupils and students), based on the use of the personal questionnaire of Rotter, was conducted on the basis of five educational institutions in Ivano-Frankivsk. The prognostic evaluation of the data obtained involves the use of descriptive statistics procedures using the licensed standardized application package of multivariate statistical analysis “Statistica 6.1 for Windows” (license number ВXXR901E245722FA). The results of the conducted research testify to the significant advantage among pupils and students of modern educational institutions of various types of external manifestations in the personal sphere. In assessing the indicators of the level of subjective control of the identity of pupils and students of educational institutions of various types, it should be noted their extremely stable character, with the lowest degree of expression was inherent in indicators of the level of subjective control over the characteristics of the general internality, as well as in the field of educational relations and in sectors of failures. In most cases were no gender-related differences (p(t)b-g0.05) and statistically significant differences between representatives of individual educational institutions (p(t)0.05). It should also be noted that during the entire observation period, significantly higher values of the level of subjective control in the field of failures was in young men in all educational institutions that were subject to study were noted. The given data should be further considered as diagnostic (development of methods for the integrated assessment of the state of adaptive resources of the body of boys and girls), as well as in the preventive (introduction of effective health-saving technologies and measures of psychophysiological effects on the body and psycho-hygienic correction of existing changes in the functional state of the organism) sense
Поглиблене вивчення критеріальних характеристик рівня суб’єктивного контролю, встановлення провідних тенденцій їх змін в динаміці часу навчання, здійснення чітко окресленої особливостями організації навчального процесу порівняльної оцінки тенденцій зрушень залежно від типу закладу освіти дозволяють як визначити індивідуальні особливості розташування локусу суб’єктивного контролю відповідно до характеру перебігу ситуацій, зумовлених впливом навчально-значущих чинників, так і прогнозувати зміни стереотипу навчально-зумовлених дій, котрі складатимуться в майбутньому. Мета роботи – здійснення комплексної фізіолого-гігієнічної оцінки показників рівня суб’єктивного контролю особистості учнів та студентів, які перебувають в умовах сучасних закладів освіти різних типів. Дослідження, що передбачали визначення показників рівня суб’єктивного контролю учнівської та студентської молоді (300 учнів і студентів), на підставі використання особистісного опитувальника Роттера, проводились на базі п’ятьох освітніх закладів м. Івано-Франківська. Прогностична оцінка одержаних даних передбачала використання процедур описової статистики із використанням ліцензійного стандартизованого пакету прикладних програм багатовимірного статистичного аналізу “Statistica 6.1 for Windows” (ліцензійний № ВXXR901E245722FA). Результати проведених досліджень засвідчують суттєву перевагу серед учнів і студентів сучасних закладів освіти різних типів екстернальних проявів в особистісній сфері. Під час оцінки показників рівня суб’єктивного контролю особистості учнів та студентів закладів освіти різних типів слід відзначити їх надзвичайно стабільний характер, причому найменший ступінь вираження був властивий для показників рівня суб’єктивного контролю за характеристиками загальної інтернальності, а також в галузі навчальних відносин та в галузі невдач. Як статево-зумовлених розбіжностей (р(t)ю–д0,05), так і статистично-значущих відмінностей між представниками окремих закладів освіти (р(t)0,05) у переважній більшості випадків виявлено не було. Необхідно відзначити і той факт, що впродовж усього періоду спостережень відмічались вищі значення показників рівня суб’єктивного контролю у галузі невдач серед юнаків в усіх закладах освіти, які підлягали дослідженню. Наведені дані повинні в подальшому ураховуватися як у діагностичному (розроблення методик комплексної оцінки стану адаптаційних ресурсів організму юнаків і дівчат), так і у превентивному (запровадження ефективних здоров’язберігаючих технологій та заходів психофізіологічного впливу на організм і психогігієнічної корекції наявних змін у функціональному стані організму) сенсі
Доп.точки доступа:
Tymoschuk, О. V.
Shkolnikov, V. S.
Gzhegotsky, M. R.
Marchuk, I. A.
Kozan, N. M.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Іщук, В. В.
    Особливості патернів копінгу при психоендокринному синдромі на тлі дисфункцій щитоподібної залози [Текст] / В. В. Іщук // Медицина сьогодні і завтра = Медицина сегодня и завтра. - 2019. - N 1. - С. 48-53


MeSH-главная:
ЩИТОВИДНОЙ ЖЕЛЕЗЫ БОЛЕЗНИ -- THYROID DISEASES (диагностика, патофизиология, психология)
ЩИТОВИДНАЯ ЖЕЛЕЗА -- THYROID GLAND (патология)
ГИПОТИРЕОЗ -- HYPOTHYROIDISM (диагностика, патофизиология, психология)
ГИПЕРТИРЕОЗ -- HYPERTHYROIDISM (диагностика, патофизиология, психология)
НЕВРОЛОГИЧЕСКИЕ СИМПТОМЫ ПРИ ПАТОЛОГИЧЕСКИХ СОСТОЯНИЯХ -- NEUROLOGIC MANIFESTATIONS
СОЦИАЛЬНОЕ ВОСПРИЯТИЕ, ГРУППОВОЕ ОБУЧЕНИЕ -- SENSITIVITY TRAINING GROUPS (организация и управление)
СОЦИАЛЬНАЯ ДИСТАНЦИЯ -- SOCIAL DISTANCE
СОЦИАЛЬНАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ -- SOCIAL RESPONSIBILITY
ПРОБЛЕМ РЕШЕНИЕ -- PROBLEM SOLVING
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- PSYCHOLOGICAL TESTS (стандарты)
Кл.слова (ненормированные):
Копинг-тест Лазаруса
Аннотация: На базі Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин МОЗ України обстежено 200 хворих із діагнозами гіпо- й гіпертиреозу у стані терапевтичної компенсації ендокринної дисфункції та з проявами психоендокринного синдрому. З метою встановлення й порівняння патернів копінгу нозогенного стресу за психоендокринного синдрому на тлі гіпо- й гіпертиреозу використано структуроване психодіагностичне інтерв’ю на основі копінг-тесту Лазаруса. Установлено, що хворими на гіпотиреоз стратегії «дистанціювання» (54 особи), «самоконтроль» (26 осіб), «утеча-уникнення» (67 осіб) та «планування вирішення проблеми» (23 особи) використовувались частіше, ніж хворими на гіпертиреоз. Натомість у обстежених із гіпертиреозом стратегії «конфронтація» (77 осіб), «пошук соціальної підтримки» (34 особи) та «позитивне переоцінювання» (43 особи) були представлені частіше, ніж у осіб із гіпотиреозом.
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Байгуш, Ю. В.
    Обґрунтування маркетингового підходу до визначення ціни лікарського засобу карведилолу на основі соціально орієнтованої політики підприємства [Текст] / Ю. В. Байгуш, Д. В. Семенів, М. М. Слободянюк // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 2. - С. 63-74


MeSH-главная:
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY (экономика)
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ СРЕДСТВА -- CARDIOVASCULAR AGENTS (экономика)

Аннотация: Мета: теоретичне обґрунтування та проведення дослідження впливу маркетингових і економічних факторів на формування ціни лікарського засобу на основі соціально орієнтованого підходу на прикладі неселективного β-блокатора із судинорозширювальною дією карведилолу. Матеріали та методи: наукові публікації, власні дослідження та результати моніторингу роздрібного ринку ліків компанії «Фармстандарт»; узагальнення, систематизації теоретичного і практичного матеріалу, маркетингового аналізу, порівняльний і економічний методи. Результати досліджень. Проведено аналіз та узагальнення матеріалів щодо методичного обґрунтування підходів до використання маркетингових і економічних складових соціально орієнтованої маркетингової товарної політики щодо установлення вартості розробки та формування ринкової ціни на лікарський засіб (ЛЗ). На прикладі таблеток карведилолу 0,015 г практично опрацьовано моделі грошових потоків з урахуванням змін ціни виробника, ринкової ціни та обсягів продажів. Визначено вплив ціни, прибутковості й обсягів продажів на терміни повернення дисконтованих інвестиційних вкладень у розробку нового ЛЗ. Висновки. Обґрунтована можливість і необхідність використання маркетингових та економічних показників продуктового проекту з розробки нового ЛЗ при визначенні підходів до формування ринкової ціни та ціни виробника на новий ЛЗ у соціально орієнтованій маркетинговій політиці виробника
To substantiate theoretically and study the influence of marketing and economic factors on formation of the price of a drug based on the socially oriented approach on the example of a nonselective β-blocker with the vasodilator effect of cardevylol. Materials and methods. As materials scientific publications, own research and results of monitoring of the retail market of medicines in the Pharmstandard company were used; as methods the following ones were applied: generalization, systematization of theoretical and practical material, marketing analysis, comparative and economic methods. Results. The analysis and generalization of materials for the methodological substantiation of approaches to the use of marketing and economic components of the socially oriented marketing commodity policy in determining the cost of the development and formation of market prices for a medicinal product (drug) have been conducted. On the example of carvedilol tablets, 0.015 g, the practical development of cash flow models has been made taking into account the changes in manufacturing prices, market prices and sales volumes. The influence of prices, profitability and sales volumes on the terms of return of discounted investments in the development of a new drug has been determined. Conclusions. The possibility and necessity of using marketing and economical indicators of a product project in developing a new drug when forming the market prices and the manufacturing prices for a new drug based on the socially oriented marketing policy of the manufacturer have been substantiated
Доп.точки доступа:
Семенів, Д. В.
Слободянюк, М. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Бараш, Д.
    Вечные ценности: верность и преданность в современном мире [Текст] / Д. Бараш // Перинатологія та педіатрія. - 2015. - № 1. - С. 10-11


MeSH-главная:


СОВЕСТЬ -- CONSCIENCE
ЭТИКА -- ETHICS
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Бикова, І. М.
    Ефективність стилів керівництва колективом: соціально-психологічний аспект [Текст] / І. М. Бикова // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 70-72


MeSH-главная:
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
СОЦИАЛЬНАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ -- SOCIAL RESPONSIBILITY
ПОВЕДЕНИЕ И МЕХАНИЗМЫ ПОВЕДЕНИЯ (ВНЕШ) -- BEHAVIOR AND BEHAVIOR MECHANISMS (NON MESH)
Аннотация: У дослідженні проаналізовано авторитарний і демократичний стилі управління; виявлено й описано соціальні, психологічні та особистісні чинники, які впливають на показники психічного благополуччя співробітників бізнес-організації; розроблено психокорекційну програму і психологічні рекомендації для керівників. У процесі експериментального дослідження використано методики, спрямовані на вивчення стилів керівництва та їх впливу на психологічний клімат в організації. За результатами дослідження виявлено взаємозв’язок між домінуючим стилем управління і соціально-психологічним кліматом в колективі та рівнем задоволеності трудовою діяльністю. Практична значущість дослідження полягає у розробці та обґрунтуванні психокорекційної програми, спрямованої на сприяння ефективній взаємодії керівника і підлеглих, зниження емоційної напруги в колективі, налагодження сприятливого психологічного клімату
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Братішко, Ю. С.
    Дослідження стану підготовки менеджерів із соціальної відповідальності для потреб фармацевтичної галузі [Текст] / Ю. С. Братішко, О. В. Посилкіна // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 4. - С. 40-48


MeSH-главная:
КАДРОВ ПОДБОР -- PERSONNEL SELECTION
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE

Аннотация: Мета: вивчення досвіду закладів вищої освіти з підготовки менеджерів із соціальної відповідальності й обґрунтування науково-методичних підходів до підготовки менеджерів із соціальної відповідальності згідно з вимогами міжнародних стандартів для потреб фармацевтичної галузі. Матеріали та методи: аналіз, синтез, емпіричні методи, узагальнення, метод контрольного опитування, метод спостереження. Результати. У статті доведено зростаючу зацікавленість українських роботодавців, зокрема і фармацевтичних компаній, до залучення високопрофесійних кадрів у сфері соціальної відповідальності. Визначено, що сучасні роботодавці під час відбору персоналу на вакантні посади менеджерів із соціальної відповідальності приділяють велику увагу не тільки професійним, але й особистим компетентностям таких фахівців. Авторами сформований узагальнений перелік професійних та особистих компетентностей менеджерів із соціальної відповідальності, якими мають володіти кандидати для успішного працевлаштування у фармацевтичних компаніях (ФК). Визначені проблеми у підготовці менеджерів із соціальної відповідальності в Україні. Установлено, що, незважаючи на те, що в Державному класифікаторі професій України (ДК 003 : 2010 із змінами від 15.02.2019 р.) введена посада 1496 – менеджера (управителя) із соціальної та корпоративної відповідальності, жоден із закладів вищої освіти (ЗВО) України наразі таких фахівців не готує. Зважаючи на соціальну спрямованість фармацевтичної галузі й особливу актуальність проблеми соціально відповідальної діяльності ФК, авторами запропоновано проект освітньо-професійної програми (ОПП) «Управління соціальною відповідальністю» для підготовки менеджерів із соціальної відповідальності у НФаУ. Висновки. Сьогодні в усьому світі менеджер із соціальної відповідальності є одним із найбільш затребуваних компаніями та високооплачуваних фахівців. Поряд з цим роботодавці висувають широкий спектр вимог до їх професійних та особистих компетентностей. Узагальнений авторами (на підставі проведених маркетингових досліджень ринку праці) перелік професійних та особистих компетентностей менеджерів із соціальної відповідальності допоможе ЗВО України (зокрема фармацевтичного (медичного) профілю) якісно їх готувати з урахуванням ринкових потреб, а майбутнім фахівцям – спрямувати зусилля на набуття відповідних компетентностей і виховування в собі необхідних особистих якостей, які сприятимуть їх успішному працевлаштуванню
Доп.точки доступа:
Посилкіна, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Братішко, Ю. С.
    Обґрунтування компетентностей та освітніх компонент для підготовки менеджерів із соціальної відповідальності для потреб вітчизняної фармації [Текст] / Ю. С. Братішко, О. В. Посилкіна // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2018. - Том 4, № 4. - С. 36-43


MeSH-главная:
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (кадры)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы)
СОЦИАЛЬНАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ -- SOCIAL RESPONSIBILITY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Аннотация: Мета: розробка науково-методичних підходів до формування освітньо-професійної програми (ОПП) підготовки менеджерів із соціальної відповідальності для потреб фармацевтичної галузі, однією з основних характеристик якої є соціальна спрямованість діяльності всіх суб’єктів ринкових відносин. Матеріали та методи: аналіз, синтез, емпіричні методи, методи контрольного опитування та моделювання. Результати дослідження. За результатами проведеного аналізу визначена потреба вітчизняної фармації у певних фахівцях: фармацевтичний (медичний) представник, регіональний менеджер, бізнес-тренер, економіст, бухгалтер, менеджер з персоналу, логіст, менеджер з управління проектами, фахівець з управління якістю, реєстрації та стандартизації, інженер-технолог, менеджер з розвитку, менеджер з комунікацій, менеджер зі зв’язків із громадськістю, менеджер по роботі з ключовими клієнтами, бренд-менеджер та ін. Виявлено, що низка функціональних обов’язків працівників згаданих посад містить функції, які традиційно належать до обов’язків менеджерів із соціальної відповідальності. Обґрунтовано, що сучасні фармацевтичні компанії потребують фахівців з управління соціально відповідальною діяльністю. Сформовано перелік фахових компетентностей менеджера із соціальної відповідальності, на підставі яких визначено обов’язкові та вибіркові компоненти освітньо-професійної програми «Управління соціальною відповідальністю», сформований навчальний план підготовки фахівця із соціальної відповідальності для потреб фармацевтичної галузі з урахуванням сучасних світових тенденцій. Висновки. Упровадження у діяльність закладів вищої освіти (ЗВО) розробленої ОПП та навчального плану підготовки фахівців із соціальної відповідальності дасть змогу створити підґрунтя для підготовки фахівців такого профілю для потреб вітчизняної фармації
Доп.точки доступа:
Посилкіна, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Взаимодействие и ответственность семьи и государства по уходу за пожилым человеком в России и Финляндии: кросскультурный контекст [Текст] / Е. Ю. Голубева [и др.] // Клиническая геронтология : научно-практический журнал. - 2008. - Т. 14, № 5. - С. 3-10

Рубрики: Престарелые ослабленные

   Дома для совместного проживания пожилых


   Помощь оказывающие лица


   Социальная ответственность


Доп.точки доступа:
Голубева, Е. Ю.
Данилова, Р. И.
Кондратова, Е. А.
Коскинен, С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Гроголева, О. Ю.
    Опыт и перспективы исследования проблемы формирования ответственности [Текст] / О. Ю. Гроголева // Психология в вузе. - 2013. - № 1. - С. 20-28


MeSH-главная:

ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ -- PSYCHOLOGICAL TECHNIQUES (тенденции)
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT (статистика)
ПСИХОЛОГИЯ ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНАЯ -- PSYCHOLOGY, EXPERIMENTAL (методы, статистика, тенденции)
ПОДРОСТКОВ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, ADOLESCENT (классификация, статистика)
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Дементий, Л. И.
    Содержание социальных представлений об ответственности и их связь с ответственным поведением у студентов вуза [Текст] / Л. И. Дементий // Психология в вузе. - 2013. - № 1. - С. 9-19


MeSH-главная:

ЛИЧНОСТИ ПОЛОЖИТЕЛЬНЫЕ КАЧЕСТВА -- VIRTUES
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL (обучение, тенденции)
ПОВЕДЕНИЯ ИЗУЧЕНИЕ -- BEHAVIORAL RESEARCH (методы, тенденции)
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (тенденции)
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-25 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)