Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Социальная ответственность<.>)
Общее количество найденных документов : 25
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-25 
1.


   
    Indicators of subjective control level of pupils and students of modern education institutions of different types [Текст] = Показники рівня суб’єктивного контролю учнів та студентів сучасних закладів освіти різних типів / О. V. Tymoschuk [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2019. - № 34. - С. 13-19. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT (статистика)
ПСИХОАНАЛИТИЧЕСКАЯ ИНТЕРПРЕТАЦИЯ -- PSYCHOANALYTIC INTERPRETATION
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, статистика)
СОЦИАЛЬНАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ -- SOCIAL RESPONSIBILITY
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
Аннотация: In-depth study of criterial characteristics of the level of subjective control, establishment of the leading tendencies of their changes in the dynamics of the time of training, the implementation of clearly defined features of the organization of the educational process of comparative evaluation of the tendencies of the changes, depending on the type of institution of education, how to determine the individual features of the location of the locus of subjective control in accordance with the nature of the course of situations caused by the influence of educationally significant factors, and to predict the changes in the stereotype of educationally-determined actions that will take place in the future. The purpose of the work is to carry out a comprehensive physiological and hygienic assessment of the indicators of the level of subjective control of the personality of pupils and students of modern educational institutions of different types. The research, which included the definition of indicators of the level of subjective control of pupil and student youth (300 pupils and students), based on the use of the personal questionnaire of Rotter, was conducted on the basis of five educational institutions in Ivano-Frankivsk. The prognostic evaluation of the data obtained involves the use of descriptive statistics procedures using the licensed standardized application package of multivariate statistical analysis “Statistica 6.1 for Windows” (license number ВXXR901E245722FA). The results of the conducted research testify to the significant advantage among pupils and students of modern educational institutions of various types of external manifestations in the personal sphere. In assessing the indicators of the level of subjective control of the identity of pupils and students of educational institutions of various types, it should be noted their extremely stable character, with the lowest degree of expression was inherent in indicators of the level of subjective control over the characteristics of the general internality, as well as in the field of educational relations and in sectors of failures. In most cases were no gender-related differences (p(t)b-g0.05) and statistically significant differences between representatives of individual educational institutions (p(t)0.05). It should also be noted that during the entire observation period, significantly higher values of the level of subjective control in the field of failures was in young men in all educational institutions that were subject to study were noted. The given data should be further considered as diagnostic (development of methods for the integrated assessment of the state of adaptive resources of the body of boys and girls), as well as in the preventive (introduction of effective health-saving technologies and measures of psychophysiological effects on the body and psycho-hygienic correction of existing changes in the functional state of the organism) sense
Поглиблене вивчення критеріальних характеристик рівня суб’єктивного контролю, встановлення провідних тенденцій їх змін в динаміці часу навчання, здійснення чітко окресленої особливостями організації навчального процесу порівняльної оцінки тенденцій зрушень залежно від типу закладу освіти дозволяють як визначити індивідуальні особливості розташування локусу суб’єктивного контролю відповідно до характеру перебігу ситуацій, зумовлених впливом навчально-значущих чинників, так і прогнозувати зміни стереотипу навчально-зумовлених дій, котрі складатимуться в майбутньому. Мета роботи – здійснення комплексної фізіолого-гігієнічної оцінки показників рівня суб’єктивного контролю особистості учнів та студентів, які перебувають в умовах сучасних закладів освіти різних типів. Дослідження, що передбачали визначення показників рівня суб’єктивного контролю учнівської та студентської молоді (300 учнів і студентів), на підставі використання особистісного опитувальника Роттера, проводились на базі п’ятьох освітніх закладів м. Івано-Франківська. Прогностична оцінка одержаних даних передбачала використання процедур описової статистики із використанням ліцензійного стандартизованого пакету прикладних програм багатовимірного статистичного аналізу “Statistica 6.1 for Windows” (ліцензійний № ВXXR901E245722FA). Результати проведених досліджень засвідчують суттєву перевагу серед учнів і студентів сучасних закладів освіти різних типів екстернальних проявів в особистісній сфері. Під час оцінки показників рівня суб’єктивного контролю особистості учнів та студентів закладів освіти різних типів слід відзначити їх надзвичайно стабільний характер, причому найменший ступінь вираження був властивий для показників рівня суб’єктивного контролю за характеристиками загальної інтернальності, а також в галузі навчальних відносин та в галузі невдач. Як статево-зумовлених розбіжностей (р(t)ю–д0,05), так і статистично-значущих відмінностей між представниками окремих закладів освіти (р(t)0,05) у переважній більшості випадків виявлено не було. Необхідно відзначити і той факт, що впродовж усього періоду спостережень відмічались вищі значення показників рівня суб’єктивного контролю у галузі невдач серед юнаків в усіх закладах освіти, які підлягали дослідженню. Наведені дані повинні в подальшому ураховуватися як у діагностичному (розроблення методик комплексної оцінки стану адаптаційних ресурсів організму юнаків і дівчат), так і у превентивному (запровадження ефективних здоров’язберігаючих технологій та заходів психофізіологічного впливу на організм і психогігієнічної корекції наявних змін у функціональному стані організму) сенсі
Доп.точки доступа:
Tymoschuk, О. V.
Shkolnikov, V. S.
Gzhegotsky, M. R.
Marchuk, I. A.
Kozan, N. M.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Ткаченко, Н. О.
    Аналіз розуміння майбутніми спеціалістами фармації поняття "соціальна відповідальність" [Текст] / Н. О. Ткаченко // Одеський медичний журнал : наук.-практ. журн. - 2015. - № 6. - С. 42-46. - Бібліогр.: с.45-46


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Бараш, Д.
    Вечные ценности: верность и преданность в современном мире [Текст] / Д. Бараш // Перинатологія та педіатрія. - 2015. - № 1. - С. 10-11


MeSH-главная:


СОВЕСТЬ -- CONSCIENCE
ЭТИКА -- ETHICS
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Взаимодействие и ответственность семьи и государства по уходу за пожилым человеком в России и Финляндии: кросскультурный контекст [Текст] / Е. Ю. Голубева [и др.] // Клиническая геронтология : научно-практический журнал. - 2008. - Т. 14, № 5. - С. 3-10

Рубрики: Престарелые ослабленные

   Дома для совместного проживания пожилых


   Помощь оказывающие лица


   Социальная ответственность


Доп.точки доступа:
Голубева, Е. Ю.
Данилова, Р. И.
Кондратова, Е. А.
Коскинен, С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Котвіцька, А. А.
    Визначення змісту та передумов формування концепції соціальної фармації в країнах світу та в Україні [Текст] / А. А. Котвіцька, І. В. Кубарєва, І. О. Сурікова // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 4. - С. 3-9


MeSH-главная:
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY


ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, ПРИОРИТЕТЫ -- HEALTH PRIORITIES
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (организация и управление)
Аннотация: Мета: визначення поняття «соціальна фармація» та розуміння його змісту в країнах світу та в Україні. Матеріали та методи. Аналіз наукових публікацій вітчизняних та закордонних науковців за допомогою системно-аналітичного методу. Результати дослідження. Проаналізовано зміст та передумови формування концепції соціальної фармації, яка широко розповсюджена в країнах Європи та Північної Америки. Передумовою її виникнення є залежність здоров’я людини від соціальних, економічних та політичних змін, що викликало необхідність включення елементів соціальних та поведінкових наук до системи фармацевтичного забезпечення населення. Основні завдання та питання, що розглядаються соціальною фармацією, спрямовані на вивчення фармацевтичних проблем у суспільстві та соціальних проблем у фармації. В цілому соціальна фармація інтегрує всі аспекти фармацевтичної науки і практики й містить комплекс заходів, спрямованих на підвищення медичної, економічної та соціальної ефективності системи охорони здоров’я та фармацевтичного забезпечення. Висновки. Поява та розвиток концепції соціальної фармації у вітчизняному фармацевтичному секторі галузі охорони здоров’я пов’язані зі створенням у Національному фармацевтичному університеті кафедри соціальної фармації, науковцями якої за результатами адаптації міжнародного досвіду було сформульовано визначення соціальної фармації як інтегративної прикладної науки, що розглядає соціальні відносини в межах фармацевтичної діяльності в ринкових умовах
Доп.точки доступа:
Кубарєва, І. В.
Сурікова, І. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Дослідження рівня обізнаності фахівців галузі охорони здоров’я щодо проблем утилізації непридатних лікарських засобів [Текст] / Я. О. Проскурова [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2018. - Том 4, № 3. - С. 3-11


MeSH-главная:
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (кадры, организация и управление)
ОТХОДОВ УДАЛЕНИЕ И ОБЕЗВРЕЖИВАНИЕ -- REFUSE DISPOSAL (методы, стандарты)
СОЦИАЛЬНОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- SOCIAL BEHAVIOR

АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
Аннотация: Мета роботи - визначення рівня обізнаності фахівців галузі охорони здоров'я про екологічну небезпеку неналежного видалення непридатних ліків та світову практику збирання фармацевтичних відходів у населення для подальшої безпечної утилізації. Матеріали та методи: результати опитування методом анкетування; аналітико-порівняльний, системний, логічний, математико-статистичний методи і метод анкетування. За результатами пілотного опитування фахівців галузі охорони здоров'я щодо проблем утилізації непридатних лікарських засобів установлено, що лише 47 % від загальної вибірки респондентів знають про виявлення лікарських речовин у водних об'єктах по всьому світу, лише 51 % респондентів усвідомлюють потенційну небезпеку для навколишнього середовища, пов'язану з викиданням непотрібних і прострочених ліків у складі загальних побутових відходів і стоків (каналізація). Визначено низький рівень обізнаності (28 % опитаних) щодо програм збору непридатних ліків у населення, які запроваджено у розвинених країнах світу. Разом із тим 81 % опитуваних згодні з тим, що вони несуть відповідальність за захист навколишнього середовища, але тільки 65 % респондентів готові брати участь у програмах повернення непридатних ліків через аптеки. Висновки: за результатами пілотного дослідження, проведеного серед фахівців галузі охорони здоров'я (Харківська та Сумська обл.), установлено низький рівень знань про світові практики належного видалення непридатних лікарських засобів та низький рівень інформованості про наслідки потрапляння в навколишнє середовище фармацевтичних відходів, доведено необхідність підвищення рівня спеціальних знань з питань утилізації лікарських засобів та програм повернення непридатних ліків
Доп.точки доступа:
Проскурова, Я. О.
Кубарєва, І. В.
Євсєєва, Л. В.
Цубанова, Н. А.
Просяник, Л. Ф.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Братішко, Ю. С.
    Дослідження стану підготовки менеджерів із соціальної відповідальності для потреб фармацевтичної галузі [Текст] / Ю. С. Братішко, О. В. Посилкіна // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 4. - С. 40-48


MeSH-главная:
КАДРОВ ПОДБОР -- PERSONNEL SELECTION
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE

Аннотация: Мета: вивчення досвіду закладів вищої освіти з підготовки менеджерів із соціальної відповідальності й обґрунтування науково-методичних підходів до підготовки менеджерів із соціальної відповідальності згідно з вимогами міжнародних стандартів для потреб фармацевтичної галузі. Матеріали та методи: аналіз, синтез, емпіричні методи, узагальнення, метод контрольного опитування, метод спостереження. Результати. У статті доведено зростаючу зацікавленість українських роботодавців, зокрема і фармацевтичних компаній, до залучення високопрофесійних кадрів у сфері соціальної відповідальності. Визначено, що сучасні роботодавці під час відбору персоналу на вакантні посади менеджерів із соціальної відповідальності приділяють велику увагу не тільки професійним, але й особистим компетентностям таких фахівців. Авторами сформований узагальнений перелік професійних та особистих компетентностей менеджерів із соціальної відповідальності, якими мають володіти кандидати для успішного працевлаштування у фармацевтичних компаніях (ФК). Визначені проблеми у підготовці менеджерів із соціальної відповідальності в Україні. Установлено, що, незважаючи на те, що в Державному класифікаторі професій України (ДК 003 : 2010 із змінами від 15.02.2019 р.) введена посада 1496 – менеджера (управителя) із соціальної та корпоративної відповідальності, жоден із закладів вищої освіти (ЗВО) України наразі таких фахівців не готує. Зважаючи на соціальну спрямованість фармацевтичної галузі й особливу актуальність проблеми соціально відповідальної діяльності ФК, авторами запропоновано проект освітньо-професійної програми (ОПП) «Управління соціальною відповідальністю» для підготовки менеджерів із соціальної відповідальності у НФаУ. Висновки. Сьогодні в усьому світі менеджер із соціальної відповідальності є одним із найбільш затребуваних компаніями та високооплачуваних фахівців. Поряд з цим роботодавці висувають широкий спектр вимог до їх професійних та особистих компетентностей. Узагальнений авторами (на підставі проведених маркетингових досліджень ринку праці) перелік професійних та особистих компетентностей менеджерів із соціальної відповідальності допоможе ЗВО України (зокрема фармацевтичного (медичного) профілю) якісно їх готувати з урахуванням ринкових потреб, а майбутнім фахівцям – спрямувати зусилля на набуття відповідних компетентностей і виховування в собі необхідних особистих якостей, які сприятимуть їх успішному працевлаштуванню
Доп.точки доступа:
Посилкіна, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Бикова, І. М.
    Ефективність стилів керівництва колективом: соціально-психологічний аспект [Текст] / І. М. Бикова // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 70-72


MeSH-главная:
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
СОЦИАЛЬНАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ -- SOCIAL RESPONSIBILITY
ПОВЕДЕНИЕ И МЕХАНИЗМЫ ПОВЕДЕНИЯ (ВНЕШ) -- BEHAVIOR AND BEHAVIOR MECHANISMS (NON MESH)
Аннотация: У дослідженні проаналізовано авторитарний і демократичний стилі управління; виявлено й описано соціальні, психологічні та особистісні чинники, які впливають на показники психічного благополуччя співробітників бізнес-організації; розроблено психокорекційну програму і психологічні рекомендації для керівників. У процесі експериментального дослідження використано методики, спрямовані на вивчення стилів керівництва та їх впливу на психологічний клімат в організації. За результатами дослідження виявлено взаємозв’язок між домінуючим стилем управління і соціально-психологічним кліматом в колективі та рівнем задоволеності трудовою діяльністю. Практична значущість дослідження полягає у розробці та обґрунтуванні психокорекційної програми, спрямованої на сприяння ефективній взаємодії керівника і підлеглих, зниження емоційної напруги в колективі, налагодження сприятливого психологічного клімату
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Ткаченко, Н. О.
    Концептуальний аналіз соціальної відповідальності особистості та її інтегрування у фармацевтичну практику / Н. О. Ткаченко, Б. П. Громовик // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2017. - Вип. 10, N 3. - С. 342-348


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (законодательство и юриспруденция)
СОЦИАЛЬНАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ -- SOCIAL RESPONSIBILITY
Аннотация: Сучасний розвиток соціальної політики фармацевтичних організацій України, орієнтованої на потреби суспільства, характеризується відставанням практичної реалізації належної соціальної відповідальності (СВ) від підвищеного інтересу фармацевтичних науковців до різних її аспектів. Недостатньо опрацьованими залишаються питання СВ особистості, її ролі, місця в системі соціально-відповідальної поведінки фармацевтичних організацій і професійній діяльності фармацевтичних фахівців. Мета роботи – концептуальний аналіз СВ особистості з інтегруванням у фармацію та обґрунтування стратегічних напрямів формування СВ як професійної компетенції фармацевтичних фахівців у системі неперервної фармацевтичної освіти. Матеріали та методи. У ході роботи використано методи інформаційного пошуку, порівняння, систематизації, аналізу, синтезу та моделювання. Матеріалами для досліджень слугували публікації фундаментальних і прикладних досліджень вітчизняних і закордонних науковців із питань СВ, міжнародні стандарти. Результати. Особистість у процесі діяльності виступає і суб’єктом, і об’єктом відповідальності, оскільки СВ є умовою взаємодії індивіда та соціуму. СВ фармацевтичних фахівців (ФФ) спрямована на первинні та вторинні соціальні групи, суспільство та індивідуума, а також на самого себе. При цьому в останньому випадку важливою є «Я-концепція», тобто цілісне уявлення індивіда про себе та готовність особистості діяти певним чином у певних ситуаціях, а також можливі соціальні ролі ФФ. Процес формування СВ ФФ – складна багаторівнева система, що безперервно виховує, розвиває, удосконалює навик СВ протягом усього професійного життя. Висновки. На підставі теоретичного узагальнення даних наукової літератури здійснили концептуальний аналіз фундаментального рівня СВ з інтегруванням у теоретичну площину фармацевтичної практики, а також обґрунтували власне визначення СВ ФФ. Шляхом моделювання визначили, що формування СВ ФФ відбувається упродовж усього професійного його життя. Джерелами розвитку СВ є держава, суб’єкти фармацевтичного підприємництва, суб’єкти фармацевтичної освіти і науки, громадські організації фармацевтичного спрямування, сам ФФ, що зумовлює багатовекторність і розмаїття засобів формування його СВ
Доп.точки доступа:
Громовик, Б. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Ткаченко, Н. О.
    Моделювання правового поля формування соціально відповідальної поведінки фармацевтичних фахівців [Текст] / H. O. Ткаченко, Б. П. Громовик // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2018. - Том 11, N 1. - С. 104-111


MeSH-главная:

ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
АПТЕЧНОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, PHARMACY (стандарты)
Аннотация: Фундаментальний принцип соціальної відповідальності (СВ) – дотримання правових і законодавчих норм діяльності підприємства. Результати аналізу даних наукової літератури відзначають недостатню фундаментальність досліджень нормативно-правового забезпечення процесу формування соціально відповідальної поведінки фармацевтичних фахівців (СВП ФФ). Мета роботи – моделювання правового поля та визначення повноти й змістовності чинної нормативно-правової бази (НПБ) щодо формування системи СВП ФФ протягом усього життєвого циклу професійного розвитку. Матеріали та методи. Матеріалами дослідження стали національні та міжнародні нормативно-правові акти (НПА), які регламентують СВ, діяльність фармацевтичних організацій (ФО) та отримання фармацевтичної освіти. Під час роботи використали методи інформаційного пошуку, систематизації, контент-аналізу, порівняння та узагальнення. Під час дослідження узагальнена НПБ, котра за різними аспектами формує СВП ФФ упродовж всього життєвого циклу професійного розвитку, та сформована модель правового поля цього процесу. Виконали контент-аналіз зазначеної НПБ в аспекті відповідальності ФО та ФФ з окресленням проблемних питань правового характеру в контексті СВ. У статті приділено увагу базовому рівню правового поля, в рамках якого формуються загальні принципи суспільних відносин в усіх сферах економіки. Висновки. Створено модель правового поля формування системи СВП ФФ протягом усього життєвого професійного циклу, котра є складною, багаторівневою системою, НПБ у моделі розподілено за двома критеріями (ієрархічним і регулюванням відносин у системі СВП ФФ) і включає 27 основних НПА. Визначено проблеми у правовому полі базового рівня формування СВП ФФ: нечіткість понятійно-категоріального апарату соціальних стандартів і гарантій; суперечливість між НПА; несприятливі умови для малого підприємництва, що створені Податковим кодексом України; нехтування правовими нормами, визначення пріоритетом винятково отримання прибутку, ігнорування ФО та ФФ морально-етичних принципів; неналежний рівень політико-правової культури в суспільстві; несприйняття принципу верховенства права політичною елітою та тлумачення нею правових норм на свою користь; пасивна поведінка громадських організацій фармацевтичного спрямування; слабкий контроль державних органів за дотриманням норм чинного законодавства. Все зазначене зумовлює труднощі щодо ефективної реалізації СВ
Доп.точки доступа:
Громовик, Б. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-25 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)