Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (6)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Стоматологические учебные заведения<.>)
Общее количество найденных документов : 44
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-44 
1.


   
    Application of simulation technologies and case-method in professional training of future dentists [Текст] = Застосування симуляційних технологій та кейс-методу при професійній підготовці майбутніх стоматологів / A. V. Bambuliak [та ін.] // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 91-97. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (организация и управление, тенденции)
Аннотация: Implementation of innovative learning and teaching methods based on modern pedagogical technologies is essential for further eff ective development of higher stomatological education. At the current stage of development of the public health sphere, more and more attention is paid to patient safety, ethical issues, increasing responsibility of medical staff , high level of professional qualifi cation and rapid evolution of procedures and methods. The above requires adaptation of educational programs and the use of all the educational instruments and technologies available in professional training of future dentists. Objective of the study was to conduct a theoretical analysis of scientifi c psychological- pedagogical, methodological and medical publications, educational-methodological activity of the Department concerning application of pedagogical technologies in the process of professional training of future dentists. Material and methods. Psychological-p edagogical, methodological literature, materials of scientifi c-p ractical conferences, and educational-methodological activity of the Department were analyzed. To achieve the goal, specify the essence and peculiarities of application of modern pedagogical technologies in the educational process the following theoretical methods were used: analysis, synthesis, substantiation, comparison, systematization, pedagogical modeling, and theoretical prognosis. Conclusions. Application of simulation educational technologies and case-method in training of future dentists promotes formation of abilities and practical skills, professional competence, personal development, ability to possess optimal behavior and diff er in the eff ectiveness of actions in various clinical situations. Simulation training allows you repeatedly and accurately reproduce important scenarios and algorithms of actions, and provides the opportunity to adapt the educational situation for every student. Application of modern pedagogical technologies in learning and teaching the academic discipline «Surgical Dentistry» provides controlling, teaching and educational functions. Controlling function includes assessment of student knowledge and skills, teaching function requires certain level of knowledge achieved, and educational function provides formation of essential individual qualities by learners. Eff ective organization of independent and classroom activities of students by the teacher promotes development of clinical thinking, which is an integral basis for the formation of qualifi ed and successful doctors
Для подальшого ефективного розвитку вищої стоматологічної освіти потрібно впроваджувати інноваційні методи навчання й викладання, засновані на сучасних педагогічних технологіях. На сучасному етапі розвитку сфери охорони здоров’я все більше уваги приділяється безпеці пацієнтів, етичним питанням, збільшенню відповідальності медичних працівників, високому рівню професійної кваліфікації та швидкій еволюції процедур та методів. Вищезазначене вимагає адаптування навчальних програм та використання усіх наявних освітніх інструментів й технологій при професійній підготовці майбутніх стоматологів. Метою дослідження було провести теоретичний аналіз наукових психолого-педагогічних, методичних та медичних публікацій, навчально-методичної роботи кафедри щодо застосування педагогічних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх стоматологів. Матеріал і методи дослідження. Аналіз психолого- педагогічної, методичної літератури, матеріалів науково- практичних конференцій, навчально- методичної роботи кафедри. Для досягнення мети, уточнення сутності та особливостей використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі застосовано теоретичні методи: аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, систематизація, педагогічне моделювання, теоретичне прогнозування. Висновки. Застосування технологій симуляційного навчання та кейс-методу при підготовці майбутніх стоматологів сприяє формуванню умінь та практичних навичок, професійної компетентності, розвитку особистості, здатності володіти оптимальною поведінкою та відрізнятися ефективністю дій в різних клінічних ситуаціях. Симуляційне навчання дозволяє багаторазово та точно відтворювати важливі сценарії та алгоритми дій і надає можливість адаптувати навчальну ситуацію для кожного студента. Використання сучасних педагогічних технологій під час вивчення навчальної дисципліни «Хірургічна стоматологія» забезпечує контролюючу, оскільки виявляє знання та навички студентів, навчальну, тому що вимагає досягнення ними певного рівня навчання та виховну функції, оскільки відбувається формування особистісних якостей здобувачів освіти. Ефективно організовуючи самостійну й аудиторну діяльність студента, викладач сприяє розвитку клінічного мислення, що неодмінно стає основою формування кваліфікованих та успішних лікарів
Доп.точки доступа:
Bambuliak, A. V.
Kuzniak, N. B.
Lopushniak, L. Ya.
Dmytrenko, R. R.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Прохоренко, І. А.
    Віртуальні симулятори labster в процесі підготовки майбутніх магістрів стоматології [Текст] / І. А. Прохоренко, Н. В. Стучинська // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 73


MeSH-главная:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (кадры, организация и управление, тенденции)
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS (организация и управление, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, ПРОФЕССИИ -- HEALTH OCCUPATIONS (обучение, стандарты, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
Аннотация: Використання симуляторів в процесі підготовки фахівців галузі знань 22 «Охорона здоров’я» є досить популярним в Європі та світі. Україна лише на початку свого шляху масового застосування су- муляційних засобів навчання, адже до 2020 року навчання було аудиторне, й не було гострої необхідності використовувати симулятори в процесі навчання. З повномасштабного вторгнення російської федерації на територію України, та неможливістю всім здобувачам освіти повноцінного доступу до аудиторного навчання зросла потреба в альтернативних засобах навчання. Мета: Дослідження використання віртуальних симуляторів на платформі Labster
Доп.точки доступа:
Стучинська, Н. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    100 років стоматологічному факультету Національного медичного університету імені О. О. Богомольця [Текст] = 100th birthday of the Dental faculty of O. Bohomolets National Medical University / О. А. Канюра [та ін.] // Клінічна стоматологія. - 2020. - N 3. - С. 82-89


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРЕПFACULTY, DENTALОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ СТОМАТОЛОГИЧЕСКОГО УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
Аннотация: У 2020 р. виповнюється 100 років від моменту заснування стоматологічного факультету Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Тому було видано наказ, згідно з яким одонтологічний інститут, створений у 1919 р. в Києві, приєднався до Інституту охорони здоров’я як окремий його факультет. Протягом свого існування факультет двічі (у 1931 і 1945 рр.) реорганізовувався в окремий стоматологічний інститут. У 1955 р. він остаточно трансформувався у стоматологічний факультет Київського медичного інституту імені академіка О. О. Богомольця. Сьогодні на факультеті працюють понад 150 викладачів на профільних кафедрах, з яких 16 докторів наук, 1 член-кореспондент НАМН України, 4 заслужені діячі науки і техніки України, 7 заслужених лікарів України, вчаться понад 1500 студентів-стоматологів з України та інших країн світу. 9 жовтня 2020 р. відбулися урочисті збори з нагоди 100-річчя стоматологічного факультету
The year 2020 marks the 100th anniversary of the Dental faculty of O. Bohomolets National Medical University. In 1920, an order was issued, according to which the odontological institute, created in 1919 in Kyiv, was joined to the Institute of Public Health as its separate faculty. Throughout its existence, the faculty was reorganized twice (in 1931 and 1945) into a separate dental institute. In 1955, it was finally transformed into the dental faculty of the Kyiv Medical Institute named after academician O. Bohomolets. Today, the faculty employs more than 150 teachers in specialized departments, of which 16 are Doctors of Sciences, 1 Corresponding Member of the National Academy of Medical Sciences of Ukraine, 4 Honored workers of science and technology of Ukraine, 7 Honored doctors of Ukraine, more than 1.500 dental students from Ukraine and other countries all over the world study here. On October 9, 2020, a solemn meeting was held to mark the 100th Anniversary of the Dental Faculty
Доп.точки доступа:
Канюра, О. А.
Біденко, Н. В.
Коваль, О. І.
Куц, П. В.
Мельник, А. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Палійчук, В. І.
    Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх стоматологів методами ситуативного моделювання [Текст] / В. І. Палійчук // Соврем. стоматология. - 2019. - N 5. - С. 106-109


MeSH-главная:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, тенденции)
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Аннотация: Для проведення дослідження було використано аналіз науково-педагогічної літератури, наведено дефініцію «ситуативне моделювання»; проаналізовано методи ситуативного моделювання (імітаційні та ділові ігри, «case-study», ситуаційні задачі) у професійній підготовці майбутніх стоматологів; визначено їх переваги та недоліки; розглянуто можливості їх застосування на кафедрі ортопедичної стоматології ІФНМУ. Результати свідчать про те, що методи ситуативного моделювання є ефективними у процесі професійної підготовки майбутніх стоматологів. Висновок. Методи ситуативного моделювання забезпечують формування професійної компетентності та готовності до майбутньої професійної діяльності. Перевагами цих методів є формування вмінь: аналітичних; практичних; творчих; комунікативних; соціальних; рефлексивних. Їх запровадження у процес професійної підготовки майбутніх стоматологів потребує розуміння їхньої специфіки та особливостей використання в умовах медичного університету
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Коленко, Ю. Г.
    Комунікативна компетентність майбутніх лікарів-стоматологів як необхідна складова оптимізації системи надання стоматологічних послуг [Текст] / Ю. Г. Коленко, О. В. Ліновицька, Г. Д. Малунова // Соврем. стоматология. - 2019. - N 5. - С. 110-112


MeSH-главная:
СТОМАТОЛОГ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- DENTIST-PATIENT RELATIONS (этика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление)
Доп.точки доступа:
Ліновицька, О. В.
Малунова, Г. Д.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Корнійчук, О. П.
    Методично-організаційні аспекти викладання мікробіології на стоматологічному факультеті національного медичного університету [Текст] = Methodological and organizational aspects of microbiology teaching in dental faculty of national medical university / О. П. Корнійчук, Р. Г. Шикула, С. Й. Павлій // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 385-388. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление)
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (кадры, организация и управление)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры, организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
Аннотация: У наш час важливим завданням є приведення змісту типових та діючих освітніх програм, а також методів навчання до європейських освітніх стандартів для покращення якості підготовки майбутніх стоматологів. Мета — узагальнення методологічних аспектів викладання мікробіології та особливостей контролю знань учнів на стоматологічному факультеті Львівського національного медичного університету ім. Данила Галицького (ЛНМУ). Навчальний процес на кафедрі мікробіології ЛНМУ здійснюється за новим навчальним планом шляхом підготовки фахівців II рівня. Максимум педагогічної майстерності професорсько-викладацького складу кафедри використовується на створення мотивації вивчення дисципліни “Мікробіологія, вірусологія та імунологія, в тому числі мікробіологія порожнини рота” і формування клінічного мислення студентів-стоматологів. Зокрема, це забезпечується шляхом постійного акцентування на професійну спрямованість поданої на лекціях та практичних заняттях інформації, оновлення програмного матеріалу сучасними науковими фактами, застосуванням інноваційних технологій. Досягнення поставлених цілей здійснюється завдяки постійної самостійної пошукової роботи. Cтворено підручник для студентів стоматологічного факультету, у якому дуже багато уваги приділено професійній спрямованості викладеного навчального матеріалу. Зокрема, ряд розділів присвячено вивченню окремих представників мікробіоти ротової порожнини в нормі та при патології, а також мікробіоценозу ротової порожнини в цілому. Для оптимізації підготовки студентів на веб-сайті Університету розміщено робочі навчальні програми, мультимедійні презентації лекції, методичні рекомендації для практичних занять та самостійної роботи з прикладами тестових завдань, ситуаційних завдань для кожної теми. Представлено також бази тестових завдань для підготовки до підсумкового контролю знань. Для іноземних студентів професорсько-викладацьким складом кафедри розроблено англійською мовою методичні матеріали, а також робочі зошити із розділів “Загальна мікробіологія”, “Вірусологія”, “Спеціальна мікробіологія”, що допомагає у підготовці до практичних занять, під час проведення практичних занять, а також полегшує самостійне вивчення ряду тем, передбачених робочою навчальною програмою. Видано збірник тестових завдань для підготовки англомовних студентів до іспиту “Крок-1”. Оцінювання здійснюється за системою ECTS. Кінцева оцінка складається з середнього балу за поточну успішність та балу, отриманого на іспиті. Кафедра мікробіології ЛНМУ постійно працює над забезпеченням оптимальної організації навчального процесу з метою підготовки кваліфікованих стоматологів. Педагогічний колектив постійно вдосконалює забезпечення отримання студентами ґрунтовних фундаментальних знань необхідних для майбутньої лікарської діяльності
Доп.точки доступа:
Шикула, Р. Г.
Павлій, С. Й.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Луцкая, І. К.
    Навчання лікарів-стоматологів роботи тканинним тримером для формування ясен навколо дентального імплантату [Текст] = Training of Dentists Work with a Tissue Trimmer for the Formation of the Gums Around the Dental Implant / І. К. Луцкая, Т. Л. Шевела, О. Г. Зіновенко // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2018. - № 2. - С. 36-39 : кольор. фот. - Бібліогр.: с. 39 (9 назв)


MeSH-главная:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ ИМПЛАНТАТЫ -- DENTAL IMPLANTS
ДЕСНЫ -- GINGIVA
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
Доп.точки доступа:
Шевела, Т. Л.
Зіновенко, О. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    ВДНЗУ "УМСА" - національний лідер з підготовки лікарів-стоматологів [Текст] // Мистецтво лікування. - 2017. - № 1/2. - С. 42-48


MeSH-главная:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» розпочав свою діяльність у 1921 році з одонтологічного факультету Харківської медичної академії. Нині у складі академії − 4 факультети (стоматологічний, медичний №1, медичний №2, факультет з підготовки іноземних студентів), навчально-науковий інститут післядипломної освіти та медичний коледж
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Куцевляк, В. Ф.
    Кафедре стоматологии, терапевтической стоматологии Харьковской медицинской академии последипломного образования 50 лет / В. Ф. Куцевляк // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 2. - С. 91-94


MeSH-главная:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (история)
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES (история)
Доп.точки доступа:
Кафедра стоматологии, терапевтической стоматологии Харьковской медицинской академии последипломного образования

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету [Текст] = Features of teaching section “Endodontist diseases” within the course “Therapeutic dentistry” for 3rd year students of faculty of dentistry / Г. В. Стойкевич [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 4. - С. 98-100. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции)
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
Аннотация: Мета роботи – формування у студентів індивідуального підходу до кожного пацієнта, лікарського мислення, мотивації щодо вивчення матеріалу та постійного вдосконалення і поповнення теоретичних знань
Основна частина. У статті подано особливості методики викладання розділу “Періодонтит” у курсі “Терапевтична стомато­логія” студентам, які навчаються на стоматологічному факультеті, з урахуванням вимог кредитно-трансферної системи навчання. Стаття розкриває проблему підготовки висококваліфікованих лікарів-стоматологів на профільних клінічних кафедрах у вищих медичних навчальних закладах. Поєднання теоретичної підготовки з можливістю попрактикуватись на реальних пацієнтах з відповідною клінічною ситуацією дає можливість закріпити знання і готувати компетентних майбутніх лікарів з дисципліни “Стоматологія”
Висновок. Чітка організація навчального процесу під час викладання розділу “Періодонтит” для студентів третього курсу стоматологічного факультету дозволить здобути відмінні практичні навички та вміння, а також створити міцне теоретичне підґрунтя, яке дасть можливість готувати кваліфікованих лікарів-стоматологів
Доп.точки доступа:
Стойкевич, Г. В.
Лебідь, О. І.
Погорецька, Х. В.
Дуда, К. М.
Пацкань, Л. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Пантюхина, Д. Д.
    Подготовка учебной базы в Ижевске к эвакуации в 1941 г. Московского государственного стоматологического института [Текст] / Д. Д. Пантюхина // Стоматология : Науч.-практ. рецензируемый журн. - 2015. - Т. 94, № 4. - С. 4-7. - Библиогр.: с. 6-7 . - ISSN 0039-1735


MeSH-главная:
ВТОРАЯ МИРОВАЯ ВОЙНА -- WORLD WAR II
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (история)
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Новиков, А. И.
    Стоматологический факультет Омского государственного медицинского университета: связь времен и поколений [Текст] / А. И. Новиков // Стоматология : Науч.-практ. рецензируемый журн. - 2015. - Т. 94, № 5. - С. 4 . - ISSN 0039-1735


MeSH-главная:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL

Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Борисенко, К. А.
    Из истории Московского государственного медико-стоматологического университета им. А.И. Евдокимова [Текст] / К. А. Борисенко, А. В. Белолапоткова, К. А. Пашков // Стоматология. - 2014. - № 3. - С. 74-76


MeSH-главная:
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (история)
Доп.точки доступа:
Белолапоткова, А. В.
Пашков, К. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


   
    Московский стоматологический институт как третий ММИ [Текст] / В. И. Бородулин [и др.] // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины : науч.- практ. журн. - 2014. - № 6. - С. 59-60 . - ISSN 0869-866X


MeSH-главная:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
Доп.точки доступа:
Бородулин, В. И.
Тополянский, А. В.
Паренькова, О. Р.
Пашков, К. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Варава, Г. Н.
    История института стоматологии АМН Украины за 80 лет [Текст] / Г. Н. Варава, К. Н. Косенко // Вісник стоматології : Наук.-практ. журн. - 2010. - № 2. - С. 128-136

Рубрики: Академии и институты--ист

   Стоматологические учебные заведения


Доп.точки доступа:
Косенко, К. Н.

Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Варава, Г. Н.
    Предпосылки и история открытия государственного института зубоврачевания (ГИЗА) в г.Одессе [Текст] / Г. Н. Варава, К. Н. Косенко // Вісник стоматології : Наук.-практ. журн. - 2009. - № 2. - С. 91-94. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: История медицины

   Академии и институты--ист


   Стоматологические учебные заведения


   Украина


Доп.точки доступа:
Косенко, К. Н.

Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


    Зубачик, В. М.
    Луцик Любомира Антонівна - до 90-ї річниці від дня народження [Текст] / В. М. Зубачик, В. С. Гриновець // Стоматолог. - 2009. - № 6. - С. 44-46


MeSH-главная:
ИСТОРИЯ СТОМАТОЛОГИИ -- HISTORY OF DENTISTRY
СТОМАТОЛОГИ, ЖЕНЩИНЫ -- DENTISTS, WOMEN (история)
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (история, кадры)
Доп.точки доступа:
Гриновець, В. С.
Луцик, Любомира Антонівна (стоматолог ; 1918-2000) \про неї\

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


    Бугорков, И. В.
    Анкетирование и конкурентоспособность государственных стоматологических учреждений [Текст] / И. В. Бугорков // Вісник стоматології : Наук.-практ. журн. - 2009. - № 2. - С. 97-99. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: Стоматологические учебные заведения

   Анкеты


Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Алимский, А. В.
    Одесский НИИ стоматологии и ЦНИИС - вехи взаимодействия и сотрудничества [Текст] / А. В. Алимский // Вісник стоматології : Наук.-практ. журн. - 2009. - № 2. - С. 95-96. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: Стоматологические учебные заведения

   Юбилеи и другие важные события


   Украина


Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


    Онищенко, В. С.
    Методические аспекты подготовки и чтения лекций на кафедре ортопедической стоматологии курсантам и врачам-интернам [Текст] / В. С. Онищенко, В. И. Радько, П. А. Гурин // Современная стоматология. - 2008. - № 1. - С. 207-210. - Библиогр.: с. 210-210

Рубрики: Образование зубоврачебное

   Стоматологические учебные заведения


Доп.точки доступа:
Радько, В. И.
Гурин, П. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-40   41-44 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)