Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (6)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Стоматологические учебные заведения<.>)
Общее количество найденных документов : 44
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-44 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Канюра О. А., Біденко Н. В., Коваль О. І., Куц П. В., Мельник А. О.
Заглавие : 100 років стоматологічному факультету Національного медичного університету імені О. О. Богомольця
Параллельн. заглавия :100th birthday of the Dental faculty of O. Bohomolets National Medical University
Место публикации : Клінічна стоматологія. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 82-89 (Шифр КУ44/2020/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРЕПFACULTY, DENTALОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ СТОМАТОЛОГИЧЕСКОГО УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
Аннотация: У 2020 р. виповнюється 100 років від моменту заснування стоматологічного факультету Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Тому було видано наказ, згідно з яким одонтологічний інститут, створений у 1919 р. в Києві, приєднався до Інституту охорони здоров’я як окремий його факультет. Протягом свого існування факультет двічі (у 1931 і 1945 рр.) реорганізовувався в окремий стоматологічний інститут. У 1955 р. він остаточно трансформувався у стоматологічний факультет Київського медичного інституту імені академіка О. О. Богомольця. Сьогодні на факультеті працюють понад 150 викладачів на профільних кафедрах, з яких 16 докторів наук, 1 член-кореспондент НАМН України, 4 заслужені діячі науки і техніки України, 7 заслужених лікарів України, вчаться понад 1500 студентів-стоматологів з України та інших країн світу. 9 жовтня 2020 р. відбулися урочисті збори з нагоди 100-річчя стоматологічного факультетуThe year 2020 marks the 100th anniversary of the Dental faculty of O. Bohomolets National Medical University. In 1920, an order was issued, according to which the odontological institute, created in 1919 in Kyiv, was joined to the Institute of Public Health as its separate faculty. Throughout its existence, the faculty was reorganized twice (in 1931 and 1945) into a separate dental institute. In 1955, it was finally transformed into the dental faculty of the Kyiv Medical Institute named after academician O. Bohomolets. Today, the faculty employs more than 150 teachers in specialized departments, of which 16 are Doctors of Sciences, 1 Corresponding Member of the National Academy of Medical Sciences of Ukraine, 4 Honored workers of science and technology of Ukraine, 7 Honored doctors of Ukraine, more than 1.500 dental students from Ukraine and other countries all over the world study here. On October 9, 2020, a solemn meeting was held to mark the 100th Anniversary of the Dental Faculty
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Bambuliak A. V., Kuzniak N. B., Lopushniak L. Ya., Dmytrenko R. R.
Заглавие : Application of simulation technologies and case-method in professional training of future dentists
Параллельн. заглавия :Застосування симуляційних технологій та кейс-методу при професійній підготовці майбутніх стоматологів
Место публикации : Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 91-97 (Шифр КУ26/2023/22/3)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-главная: КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
Аннотация: Implementation of innovative learning and teaching methods based on modern pedagogical technologies is essential for further eff ective development of higher stomatological education. At the current stage of development of the public health sphere, more and more attention is paid to patient safety, ethical issues, increasing responsibility of medical staff , high level of professional qualifi cation and rapid evolution of procedures and methods. The above requires adaptation of educational programs and the use of all the educational instruments and technologies available in professional training of future dentists. Objective of the study was to conduct a theoretical analysis of scientifi c psychological- pedagogical, methodological and medical publications, educational-methodological activity of the Department concerning application of pedagogical technologies in the process of professional training of future dentists. Material and methods. Psychological-p edagogical, methodological literature, materials of scientifi c-p ractical conferences, and educational-methodological activity of the Department were analyzed. To achieve the goal, specify the essence and peculiarities of application of modern pedagogical technologies in the educational process the following theoretical methods were used: analysis, synthesis, substantiation, comparison, systematization, pedagogical modeling, and theoretical prognosis. Conclusions. Application of simulation educational technologies and case-method in training of future dentists promotes formation of abilities and practical skills, professional competence, personal development, ability to possess optimal behavior and diff er in the eff ectiveness of actions in various clinical situations. Simulation training allows you repeatedly and accurately reproduce important scenarios and algorithms of actions, and provides the opportunity to adapt the educational situation for every student. Application of modern pedagogical technologies in learning and teaching the academic discipline «Surgical Dentistry» provides controlling, teaching and educational functions. Controlling function includes assessment of student knowledge and skills, teaching function requires certain level of knowledge achieved, and educational function provides formation of essential individual qualities by learners. Eff ective organization of independent and classroom activities of students by the teacher promotes development of clinical thinking, which is an integral basis for the formation of qualifi ed and successful doctorsДля подальшого ефективного розвитку вищої стоматологічної освіти потрібно впроваджувати інноваційні методи навчання й викладання, засновані на сучасних педагогічних технологіях. На сучасному етапі розвитку сфери охорони здоров’я все більше уваги приділяється безпеці пацієнтів, етичним питанням, збільшенню відповідальності медичних працівників, високому рівню професійної кваліфікації та швидкій еволюції процедур та методів. Вищезазначене вимагає адаптування навчальних програм та використання усіх наявних освітніх інструментів й технологій при професійній підготовці майбутніх стоматологів. Метою дослідження було провести теоретичний аналіз наукових психолого-педагогічних, методичних та медичних публікацій, навчально-методичної роботи кафедри щодо застосування педагогічних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх стоматологів. Матеріал і методи дослідження. Аналіз психолого- педагогічної, методичної літератури, матеріалів науково- практичних конференцій, навчально- методичної роботи кафедри. Для досягнення мети, уточнення сутності та особливостей використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі застосовано теоретичні методи: аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, систематизація, педагогічне моделювання, теоретичне прогнозування. Висновки. Застосування технологій симуляційного навчання та кейс-методу при підготовці майбутніх стоматологів сприяє формуванню умінь та практичних навичок, професійної компетентності, розвитку особистості, здатності володіти оптимальною поведінкою та відрізнятися ефективністю дій в різних клінічних ситуаціях. Симуляційне навчання дозволяє багаторазово та точно відтворювати важливі сценарії та алгоритми дій і надає можливість адаптувати навчальну ситуацію для кожного студента. Використання сучасних педагогічних технологій під час вивчення навчальної дисципліни «Хірургічна стоматологія» забезпечує контролюючу, оскільки виявляє знання та навички студентів, навчальну, тому що вимагає досягнення ними певного рівня навчання та виховну функції, оскільки відбувається формування особистісних якостей здобувачів освіти. Ефективно організовуючи самостійну й аудиторну діяльність студента, викладач сприяє розвитку клінічного мислення, що неодмінно стає основою формування кваліфікованих та успішних лікарів
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Алимский А. В.
Заглавие : Одесский НИИ стоматологии и ЦНИИС - вехи взаимодействия и сотрудничества
Место публикации : Вісник стоматології: Наук.-практ. журн./ Академія мед. наук України, Асоціація стоматологів України. - Одесса, 2009. - № 2. - С. 95-96 (Шифр ВУ15/2009/2)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: Стоматологические учебные заведения
Юбилеи и другие важные события
Украина
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Анисимова Л. В.
Заглавие : Процедура проведения биоэтической экспертизы научно-исследовательских работ в институте стоматологии АМН Украины
Место публикации : Вісник стоматології: Наук.-практ. журн./ Академія мед. наук України, Асоціація стоматологів України. - Одесса, 2005. - № 2. - С. 78-80 (Шифр ВУ15/2005/2)
Предметные рубрики: Научной этики нарушения
Стоматологические учебные заведения
Академии и институты
Украина
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Безруков В. М.
Заглавие : ЦНИИС встречает 40-летие
Место публикации : Стоматология. - 2002. - Т. 81, № 5. - С. 4-6 (Шифр СР18/2002/81/5)
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Борисенко К. А., Белолапоткова А. В., Пашков К. А.
Заглавие : Из истории Московского государственного медико-стоматологического университета им. А.И. Евдокимова
Место публикации : Стоматология. - М.: Медиа-Сфера, 2014. - № 3. - С. 74-76 (Шифр СР18/2014/3)
MeSH-главная: ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бугорков И. В.
Заглавие : Анкетирование и конкурентоспособность государственных стоматологических учреждений
Место публикации : Вісник стоматології: Наук.-практ. журн./ Академія мед. наук України, Асоціація стоматологів України. - Одесса, 2009. - № 2. - С. 97-99 (Шифр ВУ15/2009/2)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: Стоматологические учебные заведения
Анкеты
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Будылина С. М.
Заглавие : О преподавании физиологии челюстно-лицевой области на стоматологических факультетах высших медицинских учебных заведений
Место публикации : Проблемы стоматологии и нейростоматологии. - Москва, 1999. - № 3. - С. 11-13 (Шифр пн7896/1999/3)
MeSH-главная: СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Варава Г. Н., Косенко К. Н.
Заглавие : История института стоматологии АМН Украины за 80 лет
Место публикации : Вісник стоматології: Наук.-практ. журн./ Академія мед. наук України, Асоціація стоматологів України. - Одесса, 2010. - № 2. - С. 128-136 (Шифр ВУ15/2010/2)
Предметные рубрики: Академии и институты-- ист
Стоматологические учебные заведения
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Варава Г. Н., Косенко К. Н.
Заглавие : Предпосылки и история открытия государственного института зубоврачевания (ГИЗА) в г.Одессе
Место публикации : Вісник стоматології: Наук.-практ. журн./ Академія мед. наук України, Асоціація стоматологів України. - Одесса, 2009. - № 2. - С. 91-94 (Шифр ВУ15/2009/2)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: История медицины
Академии и институты-- ист
Стоматологические учебные заведения
Украина
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Варава Г. Н., Тиш И. Ю.
Заглавие : Роль института стоматологии в становлении и развитии стоматологии в Украине
Место публикации : Вісник стоматології: Наук.-практ. журн./ Академія мед. наук України, Асоціація стоматологів України. - Одесса, 2005. - № 2. - С. 80-84 (Шифр ВУ15/2005/2)
Предметные рубрики: Академии и институты
Стоматологические учебные заведения
Стоматология-- ист
Украина
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : ВДНЗУ "УМСА" - національний лідер з підготовки лікарів-стоматологів
Место публикации : Мистецтво лікування. - 2017. - № 1/2. - С. 42-48 (Шифр МУ55/2017/1/2)
MeSH-главная: СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» розпочав свою діяльність у 1921 році з одонтологічного факультету Харківської медичної академії. Нині у складі академії − 4 факультети (стоматологічний, медичний №1, медичний №2, факультет з підготовки іноземних студентів), навчально-науковий інститут післядипломної освіти та медичний коледж
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Герелюк В. І.
Заглавие : Вдосконалення методів викладання фантомного курсу на кафедрі терапевтичної стоматології
Место публикации : Галицький лікарський вісник. - 2001. - Т. 8, № 1. - С. 132-133 (Шифр ГУ1/2001/8/1)
MeSH-главная: СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Зубачик В. М., Гриновець В. С.
Заглавие : Луцик Любомира Антонівна - до 90-ї річниці від дня народження
Место публикации : Стоматолог. - 2009. - № 6. - С. 44-46 (Шифр СУ9/2009/6)
MeSH-главная: ИСТОРИЯ СТОМАТОЛОГИИ -- HISTORY OF DENTISTRY
СТОМАТОЛОГИ, ЖЕНЩИНЫ -- DENTISTS, WOMEN
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кирилюк М. І.
Заглавие : Динаміка внутрішніх мотивів при засвоюванні фахових знань у процесі вузівської та післявузівської підготовки стоматологів
Место публикации : Галицький лікарський вісник. - 2000. - Т. 7, № 2. - С. 116-118 (Шифр ГУ1/2000/7/2)
MeSH-главная: СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Коленко Ю. Г., Ліновицька О. В., Малунова Г. Д.
Заглавие : Комунікативна компетентність майбутніх лікарів-стоматологів як необхідна складова оптимізації системи надання стоматологічних послуг
Место публикации : Соврем. стоматология. - Киев, 2019. - N 5. - С. 110-112 (Шифр СУ67/2019/5)
MeSH-главная: СТОМАТОЛОГ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- DENTIST-PATIENT RELATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Корнійчук О. П., Шикула Р. Г., Павлій С. Й.
Заглавие : Методично-організаційні аспекти викладання мікробіології на стоматологічному факультеті національного медичного університету
Параллельн. заглавия :Methodological and organizational aspects of microbiology teaching in dental faculty of national medical university
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 385-388 (Шифр ВУ80/2018/22/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Аннотация: У наш час важливим завданням є приведення змісту типових та діючих освітніх програм, а також методів навчання до європейських освітніх стандартів для покращення якості підготовки майбутніх стоматологів. Мета — узагальнення методологічних аспектів викладання мікробіології та особливостей контролю знань учнів на стоматологічному факультеті Львівського національного медичного університету ім. Данила Галицького (ЛНМУ). Навчальний процес на кафедрі мікробіології ЛНМУ здійснюється за новим навчальним планом шляхом підготовки фахівців II рівня. Максимум педагогічної майстерності професорсько-викладацького складу кафедри використовується на створення мотивації вивчення дисципліни “Мікробіологія, вірусологія та імунологія, в тому числі мікробіологія порожнини рота” і формування клінічного мислення студентів-стоматологів. Зокрема, це забезпечується шляхом постійного акцентування на професійну спрямованість поданої на лекціях та практичних заняттях інформації, оновлення програмного матеріалу сучасними науковими фактами, застосуванням інноваційних технологій. Досягнення поставлених цілей здійснюється завдяки постійної самостійної пошукової роботи. Cтворено підручник для студентів стоматологічного факультету, у якому дуже багато уваги приділено професійній спрямованості викладеного навчального матеріалу. Зокрема, ряд розділів присвячено вивченню окремих представників мікробіоти ротової порожнини в нормі та при патології, а також мікробіоценозу ротової порожнини в цілому. Для оптимізації підготовки студентів на веб-сайті Університету розміщено робочі навчальні програми, мультимедійні презентації лекції, методичні рекомендації для практичних занять та самостійної роботи з прикладами тестових завдань, ситуаційних завдань для кожної теми. Представлено також бази тестових завдань для підготовки до підсумкового контролю знань. Для іноземних студентів професорсько-викладацьким складом кафедри розроблено англійською мовою методичні матеріали, а також робочі зошити із розділів “Загальна мікробіологія”, “Вірусологія”, “Спеціальна мікробіологія”, що допомагає у підготовці до практичних занять, під час проведення практичних занять, а також полегшує самостійне вивчення ряду тем, передбачених робочою навчальною програмою. Видано збірник тестових завдань для підготовки англомовних студентів до іспиту “Крок-1”. Оцінювання здійснюється за системою ECTS. Кінцева оцінка складається з середнього балу за поточну успішність та балу, отриманого на іспиті. Кафедра мікробіології ЛНМУ постійно працює над забезпеченням оптимальної організації навчального процесу з метою підготовки кваліфікованих стоматологів. Педагогічний колектив постійно вдосконалює забезпечення отримання студентами ґрунтовних фундаментальних знань необхідних для майбутньої лікарської діяльності
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Костишин З. Т., Рожко М. М., Семотюк М. М.
Заглавие : Метод інтенсифікації педагогічного процесу на кафедрі стоматології факультету післядипломної освіти лікарів
Место публикации : Галицький лікарський вісник. - 2001. - Т. 8, № 4. - С. 140-141 (Шифр ГУ1/2001/8/4)
MeSH-главная: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Куцевляк В. Ф.
Заглавие : Кафедре стоматологии, терапевтической стоматологии Харьковской медицинской академии последипломного образования 50 лет
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2017. - N 2. - С. 91-94 (Шифр ПУ56/2017/2)
MeSH-главная: СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Леонтьев В. К., Безруков В. М.
Заглавие : ЦНИИС: трудное время выбора и перехода к рыночным отношениям (1986-1996)
Место публикации : Стоматология. - 2002. - Т. 81, № 5. - С. 72-73 (Шифр СР18/2002/81/5)
MeSH-главная: СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
Найти похожие

 1-20    21-40   41-44 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)