Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (59)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Студенты<.>)
Общее количество найденных документов : 391
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Application of simulation technologies and case-method in professional training of future dentists [Текст] = Застосування симуляційних технологій та кейс-методу при професійній підготовці майбутніх стоматологів / A. V. Bambuliak [та ін.] // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 91-97. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (организация и управление, тенденции)
Аннотация: Implementation of innovative learning and teaching methods based on modern pedagogical technologies is essential for further eff ective development of higher stomatological education. At the current stage of development of the public health sphere, more and more attention is paid to patient safety, ethical issues, increasing responsibility of medical staff , high level of professional qualifi cation and rapid evolution of procedures and methods. The above requires adaptation of educational programs and the use of all the educational instruments and technologies available in professional training of future dentists. Objective of the study was to conduct a theoretical analysis of scientifi c psychological- pedagogical, methodological and medical publications, educational-methodological activity of the Department concerning application of pedagogical technologies in the process of professional training of future dentists. Material and methods. Psychological-p edagogical, methodological literature, materials of scientifi c-p ractical conferences, and educational-methodological activity of the Department were analyzed. To achieve the goal, specify the essence and peculiarities of application of modern pedagogical technologies in the educational process the following theoretical methods were used: analysis, synthesis, substantiation, comparison, systematization, pedagogical modeling, and theoretical prognosis. Conclusions. Application of simulation educational technologies and case-method in training of future dentists promotes formation of abilities and practical skills, professional competence, personal development, ability to possess optimal behavior and diff er in the eff ectiveness of actions in various clinical situations. Simulation training allows you repeatedly and accurately reproduce important scenarios and algorithms of actions, and provides the opportunity to adapt the educational situation for every student. Application of modern pedagogical technologies in learning and teaching the academic discipline «Surgical Dentistry» provides controlling, teaching and educational functions. Controlling function includes assessment of student knowledge and skills, teaching function requires certain level of knowledge achieved, and educational function provides formation of essential individual qualities by learners. Eff ective organization of independent and classroom activities of students by the teacher promotes development of clinical thinking, which is an integral basis for the formation of qualifi ed and successful doctors
Для подальшого ефективного розвитку вищої стоматологічної освіти потрібно впроваджувати інноваційні методи навчання й викладання, засновані на сучасних педагогічних технологіях. На сучасному етапі розвитку сфери охорони здоров’я все більше уваги приділяється безпеці пацієнтів, етичним питанням, збільшенню відповідальності медичних працівників, високому рівню професійної кваліфікації та швидкій еволюції процедур та методів. Вищезазначене вимагає адаптування навчальних програм та використання усіх наявних освітніх інструментів й технологій при професійній підготовці майбутніх стоматологів. Метою дослідження було провести теоретичний аналіз наукових психолого-педагогічних, методичних та медичних публікацій, навчально-методичної роботи кафедри щодо застосування педагогічних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх стоматологів. Матеріал і методи дослідження. Аналіз психолого- педагогічної, методичної літератури, матеріалів науково- практичних конференцій, навчально- методичної роботи кафедри. Для досягнення мети, уточнення сутності та особливостей використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі застосовано теоретичні методи: аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, систематизація, педагогічне моделювання, теоретичне прогнозування. Висновки. Застосування технологій симуляційного навчання та кейс-методу при підготовці майбутніх стоматологів сприяє формуванню умінь та практичних навичок, професійної компетентності, розвитку особистості, здатності володіти оптимальною поведінкою та відрізнятися ефективністю дій в різних клінічних ситуаціях. Симуляційне навчання дозволяє багаторазово та точно відтворювати важливі сценарії та алгоритми дій і надає можливість адаптувати навчальну ситуацію для кожного студента. Використання сучасних педагогічних технологій під час вивчення навчальної дисципліни «Хірургічна стоматологія» забезпечує контролюючу, оскільки виявляє знання та навички студентів, навчальну, тому що вимагає досягнення ними певного рівня навчання та виховну функції, оскільки відбувається формування особистісних якостей здобувачів освіти. Ефективно організовуючи самостійну й аудиторну діяльність студента, викладач сприяє розвитку клінічного мислення, що неодмінно стає основою формування кваліфікованих та успішних лікарів
Доп.точки доступа:
Bambuliak, A. V.
Kuzniak, N. B.
Lopushniak, L. Ya.
Dmytrenko, R. R.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Biben, A. V.
    Students’ democratic values formation - a guarantee of higher education quality [Текст] = Формування демократичних цінностей у студентів – запорука якісної вищої освіти / A. V. Biben. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 1. - С. 115-119. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (организация и управление, тенденции)
ЛИЧНОСТИ ПОЛОЖИТЕЛЬНЫЕ КАЧЕСТВА -- VIRTUES
ОБЩЕСТВЕННОЕ МНЕНИЕ -- PUBLIC OPINION
Аннотация: Today’s student youth is a supporter of democratic changes and, consequently, of democratic values. However, the contradictory nature of modern values and the student community diversity necessitate the strengthening of purposeful influence on their awareness, which should be fulfilled in the context of freedom as a universal factor in personal development. The purpose of our study is the necessity to form democratic values of student youth and the priority ways of this process in the context of educational activities as part of the success of training in higher education institutions. Special attention should be paid to such priorities of medical university students, which are established not only at the semantic, organizational, functional, communicative levels of the educational process, but also through macro- and microenvironment, mass media, Internet technologies, as well as extracurricular activities of higher educational institutions, which includes the activities of student youth in self-government organizations, clubs, volunteering. Democratic values embody the importance of democracy as a worldview ideal, its attractiveness to most people, the reason why democracy is worth defending, making it an element of the political consciousness of millions of citizens and gaining new supporters around the world. Core values include freedom, responsibility, solidarity, dignity, constitutional state, parliamentary democracy, and justice. The above-mentioned values are guaranteed by fundamental, political, cultural, or social rights and freedoms. The list of democratic values is especially relevant during democracy formation, which is accompanied by a change in society, the creation of a new social ideal based on democratic values, and the development of educational activities. It is especially relevant to involve broad sections of the population – parents, teachers, government officials – to main democracy ideas understanding: freedom and responsibility, human rights and the ability to defend them, the involvement of every citizen in social processes, and social justice. Education is a process on which the future of the nation depends. In addition, a well-planned educational process is a necessary condition for its quality, which involves teachers, educational technologies, methods, tools (visual aids, textbooks, technical devices, etc.), educational management. The higher medical institution provides general cultural and professionally oriented students’ training, determines the amount of special knowledge, skills, and abilities sufficient to solve typical tasks of a doctor, including the ability to use theoretical knowledge and practical skills, provide medical care, and assess the impact of disease development factors. Of particular importance in this process are the extracurricular activities in higher education institutions, which include youth work in student organizations: student parliament, student union, student scientific society, society of young scientists, European Medical Student Association, Dental Students Association. Such organizations contribute to the readiness of future specialists to work in modern conditions, their socialization, development, democratic values
Сучасна студентська молодь є прибічником демократичних перетворень, а отже і демократичних цінностей. Однак суперечлива природа цінностей новітньої доби та неоднорідність студентського загалу зумовлюють необхідність посилення цілеспрямованого впливу на їх усвідомлення, який має відбуватися в контексті розгортання свободи як загальнозначущого чинника розвитку особистості. Метою нашого дослідження є необхідність формування демократичних цінностей студентської молоді та пріоритетні шляхи цього процесу в умовах навчальних занять як складової успіху підготовки фахівців у закладах вищої освіти. Особливу увагу заслуговують такі пріоритети в студентів медичних університетів, які утверджуються не лише на змістовому, організаційному, функціональному, комунікативному рівнях навчально-виховного процесу, але й через фактори макро- (вплив суспільства та політичних процесів) та мікросередовища (вплив сім’ї та групи однолітків), засоби масової інформації, інтернет-технологій, а також позанавчальну діяльність вищих навчальних закладів, що охоплює діяльність студентської молоді в органах самоврядування, гуртках, волонтерство. Демократичні цінності уособлюють значущість демократії як світоглядного ідеалу, привабливості її для більшості людей, те, заради чого демократію варто захищати, завдяки чому вона є елементом політичної свідомості мільйонів громадян та здобуває нових прихильників в усьому світі. До базових цінностей відносять свободу, відповідальність, солідарність, гідність, рівність, правову державу, парламентську демократію та справедливість. Кожна з окреслених цінностей забезпечується фундаментальними, політичними, культурними або соціальними правами та свободами
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Chubii, I. Z.
    Volunteering in the youth environment during a COVID-19 pandemic [Текст] / I. Z. Chubii. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 4. - С. 136-139. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
ДОБРОВОЛЬЦЫ -- VOLUNTEERS (обучение, психология)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
СОЦИАЛИЗАЦИЯ -- SOCIALIZATION
Аннотация: The relevance of our topic is that a highly organized and purposeful educational process is impossible without the development of public consciousness in the youth environment. Accordingly, the purpose of the study is to examine and analyze the process of socialization of a person, in particular students, and their involvement in volunteering. Student years are a period of awareness and evaluation of their actions and deeds, the formation of personal concepts. Young people try to look for a reflection of moral qualities in others and begin to project these qualities on themselves. During the forming of the moral potential of students, it is necessary not only to provide an idea of the best human values but also to help them understand, which will motivate the actions of the younger generation
Актуальність нашої тематики полягає в тому, що високоорганізований та цілеспрямований освітній процес неможливий без розвитку суспільної свідомості у молодіжному середовищі. Відповідно метою дослідження є вивчення та аналіз процесу соціалізації особистості, зокрема студентів, та залучення їх до волонтерства. Студентські роки - це період усвідомлення та оцінки власних дій і вчинків, формування особистісних понять. Молодь намагається шукати відображення моральних якостей в оточуючих, починає проектувати ці якості на себе. Під час формування морального потенціалу студентства необхідно надавати не лише уявлення про найкращі людські цінності, але й допомогти їх усвідомленню, що забезпечить мотивацію вчинків, дій підростаючого покоління
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Emotional burnout syndrome in primary specialization doctors / V. V. Yekhalov [et al.] // Урологія. - 2021. - Том 25, N 2. - P148-152


MeSH-главная:
ПОГРАНИЧНЫЕ ПСИХИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- BORDERLINE PERSONALITY DISORDER (диагностика, патофизиология, профилактика и контроль, этиология)
УТОМЛЕНИЕ УМСТВЕННОЕ -- MENTAL FATIGUE (диагностика, патофизиология, профилактика и контроль, этиология)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Аннотация: Було проведено анонімне анкетування 140 інтернів наприкінці 2-го року навчання за спеціальностями, які лідирують за ступенем поширеності емоційного вигорання лікарів. Отримані результати свідчать про початок формування синдрому ще на додипломному етапі навчання, та ознаки якого за час проходження первинної спеціалізації значно прогресують. Профілактика синдрому вигорання повинна починатися з його діагностики, а також оцінки наявності депресії, ситуативної та особистісної тривожності на ранніх етапах медичної освіти.
Было проведено анонимное анкетирование 140 интернов в конце 2-го года обучения по специальностям, которые лидируют по степени распространенности эмоционального выгорания врачей. Полученные результаты свидетельствуют о начале формирования синдрома еще на додипломном этапе обучения, признаки которого за время прохождения первичной специализации значительно прогрессируют. Профилактика синдрома выгорания должна начинаться с его диагностики, а также оценки наличия депрессии, ситуативной и личностной тревожности на ранних этапах медицинского образования.
Доп.точки доступа:
Yekhalov, V. V.
Kravets, O. V.
Stus, V. P.
Moiseienko, M. M.
Stanin, D. M.
Krishtafor, D. A.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Fadieienko, G. D.
    Irritable bowel syndrome: risk factors and treatment features in persons of organized student population [Text] = Синдром подразненого кишечника: чинники ризику та особливості лікування осіб організованої студентської популяції / G. D. Fadieienko, A. A. Nesen, О. V. Babenko // Сучасна гастроентерологія. - 2017. - № 5. - P12-17. - Bibliogr. at the end of the art.


Рубрики: Иберогаст--прием--тер прим

MeSH-главная:
КИШЕЧНИКА РАЗДРАЖЕННОГО СИНДРОМ -- IRRITABLE BOWEL SYNDROME (диагностика, лекарственная терапия, метаболизм)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
ФИТОТЕРАПИЯ -- PHYTOTHERAPY (использование)
Аннотация: Objective — to identify the most important trigger factors of development of irritable bowel syndrome in student population and to increase the effectiveness of treatment through lifestyle and diet modifications and addition of an herbal medicine. Materials and methods. 305 persons from organized student population (mean age — 20.8 ± 0.1 years) were included in this study. Irritable bowel syndrome was diagnosed in 36 (11.8 %) individuals. Patients with irritable bowel syndrome were divided into two groups depending on the intended treatment. Group «A» (n = 18) — combined therapy with the appointment of non-pharmacological measures, low FODMAPs diet and prescription of phytopreparation Iberogast (Steigerwald Arzneimittelwerk GmbH, Germany). Treatment of group «B» (n = 18) differed by the absence of prescription of an Iberogast. In order to assess the severity of clinical manifestations of irritable bowel syndrome patients were examined using a scale «Irritable bowel syndrome Severity Scoring System». Results. In patient of group «A» were observed more clear positive changes for complaints like flatulence (p = 0.009) and overall impact on life (p = 0.041) after 56 days of treatment. The percentage of the dynamics of total points by «Irritable bowel syndrome Severity Scoring System» was significantly different (–88.7 ± 1.8 % — in the group «A» and –78.3 ± 2.3 % — in the group «B», p = 0.001). That is, the additional prescription of phytopreparation led to the improvement of therapeutic effect on average by 10.4 %. These were confirmed by cluster analysis. Conclusions. The additional prescription of Iberogast that characterized by the ability to normalize motility of the gastrointestinal tract, reduced of visceral hypersensitivity manifestations, soft choleretic action, anti-inflammatory properties of the impact on the digestive system is recommended at a dose of 20 drops 3 times a day during 8 weeks
Мета — визначити найважливіші чинники розвитку синдрому подразненого кишечника в осіб студентської популяції та підвищити ефективність лікування шляхом модифікації способу життя і харчування та додаткового призначення фітотерапії. Матеріали та методи. Обстежено 305 осіб організованої студентської популяції (середній вік — (20,8 ± 0,1) року). Синдром подразненого кишечника діагностовано у 36 (11,8 %) пацієнтів. Залежно від лікування пацієнтів розподілили на дві групи: А (n = 18) — комплексна терапія із застосуванням немедикаментозних методів корекції, дієти low FODMAPs і призначення фітопрепарату «Іберогаст» (Steigerwald Arzneimittelwerk GmbH, Німеччина), Б (n = 18) — комплексне лікування без фітотерапії. Для оцінки тяжкості клінічних виявів синдрому подразненого кишечника використовували шкалу Irritable bowel syndrome Severity Scoring System. Результати. На 56-ту добу терапії при повторному опитуванні скарг за шкалою Irritable bowel syndrome Severity Scoring System статистично значущо вираженіші позитивні зміни спостерігали у пацієнтів групи А для таких показників, як інтенсивність метеоризму (р = 0,009) і загальний вплив захворювання на життя (р = 0,041). Зміна сумарного бала наприкінці 8-тижневого курсу терапії статистично значущо відрізнялася: –(88,7 ± 1,8) % для групи А і (–78,3 ± 2,3) % для групи Б (р = 0,001). Призначення фітопрепарату ­сприяло поліпшенню терапевтичного ефекту в середньому на 10,4 %. Висновки. Рекомендовано у складі комплексного лікування синдрому подразненого кишечника призначати фітопрепарат «Іберогаст», який нормалізує моторику шлунково-кишкового тракту, зменшує вияви вісцеральної гіперчутливості, має м’яку жовчогінну та кармінативну дію, протизапальні властивості, у дозі 20 крапель тричі на добу протягом 8 тиж.
Доп.точки доступа:
Nesen, A. A.
Babenko, O. V.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Features of healt-saving behavior and self-assessment of healt of student youth [Текст] = Особливості здоров’язберігаючої поведінки та самооцінки здоров’я студентської молоді / G. M. Danilenko [et al.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2018. - N 2. - С. 4-7


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH
Аннотация: The study showed that there is a need in improvement of existing medical and social measures to preserve the health of student youth – the potential of our society
Проведене дослідження показало, що існує потреба у вдосконаленні існуючих медико-­соціальних заходів щодо збереження здоров’я студентської молоді – потенціалу нашого суспільства
Доп.точки доступа:
Danilenko, G. M.
Letyago, H. V.
Avdievska, O. G.
Savelieva, L. M.
Matvienko, O. V.
Khmilevskaya, I. G.
Razynkova, N. S.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Features of the interaction of indicators of peculiarities of personality and characteristics of the quality of life of pupils and student youth by the cluster analysis [] = Особливості взаємозв’язку показників особливостей особистості та характеристик якості життя учнівської і студентської молоді за даними кластерного аналізу / M. R. Gzhegotsky [та ін.] // Вісник морфології. - 2019. - Т. 25, № 1. - P25-31. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY (физиология)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE (психология)
Аннотация: Recently, while conducting scientific research in the field of theoretical and preventive medicine, biomedical preventive anthropology and statistical processing of their results, one of the leading places is the cluster analysis procedure, which involves the search for the patterns of grouping as research objects and their leading features in separate local plural and subset, that is, in separate clusters. Researches that provided for determining the leading characteristics of the quality of life and the peculiarities of the course of psychological adaptation processes based on the use of commonly accepted psychohygienic practices of personal questionnaires were conducted on the basis of educational institutions in Ivano-Frankivsk. Statistical analysis of the obtained data provided for the use of descriptive statistics and cluster analysis procedures using the licensed standardized application package of the multivariate statistical analysis “Statistica 6.1 for Windows” (license number ВXXR901E245722FA). The results of the conducted research indicate the existence of an extremely stable structure of the identified groups, among which in all investigated cases, it necessary to note the cluster associated with the leading indicators of quality of life, which united in its structure characteristics of quality of life on the scales Bodily Pain (BP, scale (Physical Functioning), Mental Health (MH, Mental Health Scale), General Health (GH, General Health Scale), Vitality (VT, Viability Scale), and Social Functioning (SF, scale of social functioning), neuro-psychical cluster combining personal and situational anxiety, depressive and asthenic states, as well as an integral cluster that included in its structure the characteristics of quality of life on the scale of Role-Emotional (RE, role-playing role scale) and Role-Physical (RP, scale of role-physical functioning) and indicators of subjective control in health and disease and neuroticism. The obtained data should further find a proper place in the structure of diagnostic and preventive approaches to assess the state of health and functional state of the body of pupils and students
Останнім часом під час проведення наукових досліджень в галузі теоретичної і профілактичної медицини, біомедичної профілактичної антропології та статистичного опрацювання їх результатів, одне з провідних місць займають процедури кластерного аналізу, що передбачають пошук закономірностей групування як об’єктів дослідження, так і їх провідних ознак в окремі локальні множини та підмножини, тобто в окремі кластери. Дослідження, що передбачало визначення провідних характеристик якості життя та особливостей перебігу процесів психічної адаптації на підставі використання загальноприйнятих у психогігієнічній практиці особистісних опитувальників, проводили на базі освітніх закладів м. Івано-Франківська. Статистичний аналіз отриманих даних обумовлював використання процедур описової статистики та кластерного аналізу із застосуванням ліцензійного стандартизованого пакету прикладних програм багатовимірного статистичного аналізу “Statistica 6.1 for Windows” (ліцензійний № ВXXR901E245722FA). Результати проведених досліджень засвідчують наявність надзвичайно стабільної структури виявлених угруповань, серед яких у всіх досліджуваних випадках необхідно відзначити кластер, пов’язаний із провідними показниками якості життя, що об’єднував у своїй структурі характеристики якості життя за шкалами Bodily Pain (BP, шкала болю), Physical Functioning (PF, шкала фізичного функціонування), Mental Health (MH, шкала психічного здоров’я), General Health (GH, шкала загального здоров’я), Vitality (VT, шкала життєздатності) і Social Functioning (SF, шкала соціального функціонування), нервово-психічний кластер, що поєднував у собі показники особистісної і ситуативної тривожності, депресивного і астенічного станів, а також інтегральний кластер, що включав у свою структуру характеристики якості життя за шкалами Role-Emotional (RE, шкала рольового емоційного функціонування) і Role-Physical (RP, шкала рольового фізичного функціонування) та показники рівня суб’єктивного контролю у галузі здоров’я і хвороби та нейротизму. Отримані дані мають у подальшому знайти належне місце в структурі діагностичних та профілактичних підходів до оцінки стану здоров’я та функціонального стану організму учнівської і студентської молоді
Доп.точки доступа:
Gzhegotsky, M. R.
Tymoschuk, O. V.
Cherkasov, V. G.
Dmytrenko, S. V.
Shapoval, O. M.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Graduate Recruitment: особенности реализации проэкта [Текст] // Фармацевт практик. - 2014. - № 10. - С. 40-41


MeSH-главная:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (тенденции, этика)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY PHARMACY SERVICES (кадры, организация и управление, тенденции)
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Indicators of subjective control level of pupils and students of modern education institutions of different types [Текст] = Показники рівня суб’єктивного контролю учнів та студентів сучасних закладів освіти різних типів / О. V. Tymoschuk [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2019. - № 34. - С. 13-19. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT (статистика)
ПСИХОАНАЛИТИЧЕСКАЯ ИНТЕРПРЕТАЦИЯ -- PSYCHOANALYTIC INTERPRETATION
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, статистика)
СОЦИАЛЬНАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ -- SOCIAL RESPONSIBILITY
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
Аннотация: In-depth study of criterial characteristics of the level of subjective control, establishment of the leading tendencies of their changes in the dynamics of the time of training, the implementation of clearly defined features of the organization of the educational process of comparative evaluation of the tendencies of the changes, depending on the type of institution of education, how to determine the individual features of the location of the locus of subjective control in accordance with the nature of the course of situations caused by the influence of educationally significant factors, and to predict the changes in the stereotype of educationally-determined actions that will take place in the future. The purpose of the work is to carry out a comprehensive physiological and hygienic assessment of the indicators of the level of subjective control of the personality of pupils and students of modern educational institutions of different types. The research, which included the definition of indicators of the level of subjective control of pupil and student youth (300 pupils and students), based on the use of the personal questionnaire of Rotter, was conducted on the basis of five educational institutions in Ivano-Frankivsk. The prognostic evaluation of the data obtained involves the use of descriptive statistics procedures using the licensed standardized application package of multivariate statistical analysis “Statistica 6.1 for Windows” (license number ВXXR901E245722FA). The results of the conducted research testify to the significant advantage among pupils and students of modern educational institutions of various types of external manifestations in the personal sphere. In assessing the indicators of the level of subjective control of the identity of pupils and students of educational institutions of various types, it should be noted their extremely stable character, with the lowest degree of expression was inherent in indicators of the level of subjective control over the characteristics of the general internality, as well as in the field of educational relations and in sectors of failures. In most cases were no gender-related differences (p(t)b-g0.05) and statistically significant differences between representatives of individual educational institutions (p(t)0.05). It should also be noted that during the entire observation period, significantly higher values of the level of subjective control in the field of failures was in young men in all educational institutions that were subject to study were noted. The given data should be further considered as diagnostic (development of methods for the integrated assessment of the state of adaptive resources of the body of boys and girls), as well as in the preventive (introduction of effective health-saving technologies and measures of psychophysiological effects on the body and psycho-hygienic correction of existing changes in the functional state of the organism) sense
Поглиблене вивчення критеріальних характеристик рівня суб’єктивного контролю, встановлення провідних тенденцій їх змін в динаміці часу навчання, здійснення чітко окресленої особливостями організації навчального процесу порівняльної оцінки тенденцій зрушень залежно від типу закладу освіти дозволяють як визначити індивідуальні особливості розташування локусу суб’єктивного контролю відповідно до характеру перебігу ситуацій, зумовлених впливом навчально-значущих чинників, так і прогнозувати зміни стереотипу навчально-зумовлених дій, котрі складатимуться в майбутньому. Мета роботи – здійснення комплексної фізіолого-гігієнічної оцінки показників рівня суб’єктивного контролю особистості учнів та студентів, які перебувають в умовах сучасних закладів освіти різних типів. Дослідження, що передбачали визначення показників рівня суб’єктивного контролю учнівської та студентської молоді (300 учнів і студентів), на підставі використання особистісного опитувальника Роттера, проводились на базі п’ятьох освітніх закладів м. Івано-Франківська. Прогностична оцінка одержаних даних передбачала використання процедур описової статистики із використанням ліцензійного стандартизованого пакету прикладних програм багатовимірного статистичного аналізу “Statistica 6.1 for Windows” (ліцензійний № ВXXR901E245722FA). Результати проведених досліджень засвідчують суттєву перевагу серед учнів і студентів сучасних закладів освіти різних типів екстернальних проявів в особистісній сфері. Під час оцінки показників рівня суб’єктивного контролю особистості учнів та студентів закладів освіти різних типів слід відзначити їх надзвичайно стабільний характер, причому найменший ступінь вираження був властивий для показників рівня суб’єктивного контролю за характеристиками загальної інтернальності, а також в галузі навчальних відносин та в галузі невдач. Як статево-зумовлених розбіжностей (р(t)ю–д0,05), так і статистично-значущих відмінностей між представниками окремих закладів освіти (р(t)0,05) у переважній більшості випадків виявлено не було. Необхідно відзначити і той факт, що впродовж усього періоду спостережень відмічались вищі значення показників рівня суб’єктивного контролю у галузі невдач серед юнаків в усіх закладах освіти, які підлягали дослідженню. Наведені дані повинні в подальшому ураховуватися як у діагностичному (розроблення методик комплексної оцінки стану адаптаційних ресурсів організму юнаків і дівчат), так і у превентивному (запровадження ефективних здоров’язберігаючих технологій та заходів психофізіологічного впливу на організм і психогігієнічної корекції наявних змін у функціональному стані організму) сенсі
Доп.точки доступа:
Tymoschuk, О. V.
Shkolnikov, V. S.
Gzhegotsky, M. R.
Marchuk, I. A.
Kozan, N. M.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Investigation of students’academic participation in combined learning based on learning management system [Text] / Daryadokht Masroor Roudsar [et al.] // Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 4. - P12-18. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ -- ORGANIZATION AND ADMINISTRATION
КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
ИРАН -- IRAN
Аннотация: Aim and Purpose – Using new methods and proper and interactive experiences can help improve the quality and attractiveness of education. The present study aimed to investigating the relationship between academic participation of nursing students who use combination education based on learning management system (LMS) and studied their degree of academic participation. This is a descriptive cross-sectional study in which the researcher has studied student participation through a demographic information form and a questionnaire on academic engagement. The purpose of this research was to study the nursing and midwifery faculty of Iran University of Medical Sciences in which 229 undergraduate nursing students were selected from the total of 280 from the second to the sixth semester by the total number and according to entry criteria. Then, data were analyzed by SPSS software version 23 and significance level less than 0.05, descriptive statistics, independent t-test, one way ANOVA, and Scheffe post hoc test and Pearson correlation. Most of the research units were female (52.8%), in the range of 21-29 years old (53.3%), single (90%) and native of Tehran (53.7%). The vast majority had a moderate or lower familiarity with the LMS system (75.5%). The majority did not easily access the LMS system (56.3%). Only 2.2% of the units had high satisfaction and 40.2% had relative satisfaction and 57.6% had low satisfaction from LMS-based combination training. The mean and standard deviation of the educational participation score was 51.16±14.86 and their behavioral subscale scores 69.68±16.48 and the emotional subscale was 49.56±20.53 and the cognitive subscale was 38.25±20.55%. According to the results of the study, most of the research units had low satisfaction with LMS-based combination training, which could increase student satisfaction by using all the capabilities of the learning management system and the more interactive design of the combination training, as the majority of previous studies have shown high satisfaction with combined training. Among the subscales of educational participation that have a positive relationship with academic success and academic achievement, the highest mean score was for subscales of behavioral participation and the lowest for cognitive subscales and this study did not show any relationship between the satisfaction of LMS-based combination education and the student's academic engagement
Доп.точки доступа:
Daryadokht Masroor Roudsar
Hamid Haghani
Afsaneh Dehnad
Mojtaba Ghanbari Ghalesari
Maryam Ghasemi Shoub
Mostafa Akbarian Rokni

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)