Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (9)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Студенты 1-2 курсов мединститута<.>)
Общее количество найденных документов : 26
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-26 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Йолтухівський М. В., Гусакова І. В., Коновалов С. В., Болгарська І. В.
Заглавие : Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання
Параллельн. заглавия :The level of mental stress among I-III year medical students
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 124-129 (Шифр МУ7/2017/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
ОБУЧЕНИЕ, ПЕРЕГРУЗКА -- OVERLEARNING
Аннотация: Високий рівень нервово-психічної напруги має місце в кожного четвертого студента-медика, що навчається у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова. Зафіксовані вірогідні статеві відмінності як середніх значень тесту (в осіб чоловічої статі вони вищі, ніж в осіб жіночої статі, p0,01), так і стресогенних чинників, що викликають значну нервово-психічну напругу. Серед проявів нервово-психічної напруги переважають: погіршення сну, підвищена чутливість до дії зовнішніх подразників, неприємні відчуття з боку шлунково-кишкового тракту та серцево-судинної системи, м’язова напруга, відчуття невпевненості в собі (зафіксовані більше ніж у 50 % респондентів). Провідними стресогенними чинниками в студентів із високим рівнем нервово-психічної напруги є: нестача часу для відпочинку (93,42 %), неприємності в навчання (61,84 %), проблеми в особистому житті (55,26 %)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гнатишина Л. Л., Фальфушинська Г. І., Іванець Л. М.
Заглавие : Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка
Параллельн. заглавия :Peculiarities of research activities organization of first-year medical students based on the analysis work of a student scientific group
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 107-110 (Шифр МУ7/2017/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Аннотация: Об’єктом даного дослідження є студентський науковий гурток (СНГ) як основна початкова позааудиторна форма організації наукової роботи. У статті розглянуто особливості організації науково-дослідницької діяльності студентів-першокурсників спеціальності “222 Медицина” на кафедрі загальної хімії ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” (ТДМУ). В аспекті даного дослідження обґрунтовано доцільність використання позааудиторної форми наукової роботи на прикладі функціонування СНГ, як необхідної складової процесу формування професійної компетентності майбутнього лікаря до саморозвитку і самореалізації. У даному процесі відзначено роль куратора гуртка, як гаранта реалізації функцій СНГ, який бере активну участь у залученні студентів до наукового пошуку, аналізу наукової літератури з даної проблематики гуртка, написанні наукових звітів та обговоренні їх на засіданнях гуртка; разом із гуртківцями бере участь у науково практичних конференціях, публікуванні та апробації результатів наукової роботи. Також значна увага приділена формуванню мотиваційного компонента у підвищенні ефективності діяльності СНГ, який поєднує використання зовнішніх та внутрішніх мотивів з домінуванням останніх
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Расулов М. А., Саидов А. Б.
Заглавие : Психофизиологические показатели у студентов с различной степенью адаптации во время экзаменационного периода
Место публикации : Лікарська справа. Врачебное дело. - 2009. - № 3/4. - С. 58-62 (Шифр ЛУ2/2009/3/4)
Предметные рубрики: Адаптация психологическая
Студенты 1-2 курсов мединститута
Обучение, перегрузка
Внимание
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Іванченко О. З.
Заглавие : Мотивація навчальної діяльності у студентів першого курсу медичного факультету
Параллельн. заглавия :The motivation of learning activities of first-year students of the medical faculty
Место публикации : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2016. - № 26. - С. 192-195 (Шифр ВУ45/2016/26)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Аннотация: Для організації і забезпечення результативної та успішної навчально-пізнавальної діяльності студентів необхідно, щоб задачі, які вирішуються на заняттях та під час самостійної роботи були значущі і внутрішнє прийняті самими студентами. Стаття присвячена аналізу мотивації навчальної діяльності студентів першого курсу медичн ого факультету, рівню її сформованості та важливості для успішного навчального процесу. Автор описує методики проведення досліджень і подає отримані результати
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Федченко А. В., Пацера М. В., Іванько О. Г.
Заглавие : Фізична реабілітація студентів першого курсу з артеріальною гіпертензією в умовах вищого навчального закладу
Место публикации : Артеріальна гіпертензія. - 2016. - № 3. - С. 98-99 (Шифр АУ38/2016/3)
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Артюхов И., Каскаева Д., Петрова М., Крылова Е., Черняева М., Зорина Е.
Заглавие : Результаты медицинского осмотра первокурсников (Красноярский медицинский университет, 2014-2015)
Место публикации : Врач. - 2015. - № 10. - С. 86 (Шифр ВР59/2015/10)
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКОЕ ОБСЛЕДОВАНИЕ ОБЯЗАТЕЛЬНОЕ -- MANDATORY TESTING
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
СТУДЕНТЫ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- STUDENT HEALTH SERVICES
ЗАБОЛЕВАЕМОСТЬ -- MORBIDITY
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Грозав А. М., Перепелиця О. О.
Заглавие : Методичні підходи щодо зниження напруження адаптаційних процесів у студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі
Место публикации : Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 37-40 (Шифр МУ7/2014/4)
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Булат Л. М., Лисунець О. В., Дідик Н. В., Шінкарук-Диковицька М. М.
Заглавие : Інтерактивні технології навчання та формування клінічного мислення у студентів молодших курсів медичного вишу
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2014. - Т. 18, № 1. Ч.2. - С. 222-225 (Шифр ВУ80/2014/18/1. Ч.2)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Serheta I. V., Mostova O. P., Stoyan N. V., Panchuk O. Y., Olkhova I. V.
Заглавие : Regularities of the patterns of interdependence between characteristics of the functional state of the organism and indicators of the health status of students and their comprehensive assessment
Параллельн. заглавия :Закономірності взаємозалежності характеристик функціонального стану організму і показників стану здоров’я студентів та їх комплексна оцінка
Место публикации : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2019. - № 35. - С. 11-16 (Шифр ВУ45/2019/35)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
СТУДЕНТЫ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- STUDENT HEALTH SERVICES
ФАКТОРНЫЙ АНАЛИЗ СТАТИСТИЧЕСКИЙ -- FACTOR ANALYSIS, STATISTICAL
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- NERVOUS SYSTEM PHYSIOLOGICAL PROCESSES
ЗРИТЕЛЬНЫЕ ТЕСТЫ -- VISION TESTS
ОЦЕНКА ВОЗДЕЙСТВИЯ НА ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH IMPACT ASSESSMENT
Аннотация: An essential component of adequate prognostic assessment of the interdependence of the leading correlates of adaptive capacity and functional resources of the human organism is the use of factor analysis procedures. The purpose of the work is to establish the patterns of interdependence of the characteristics of the functional state of the organism and indicators of the health status of students and their complex assessment based on the use of factor analysis procedures. In the course of scientific researches were studied indicators of functional features of higher nervous activity, visual sensory system and somatosensory analyzer. Data on the communication and interdependence characteristics of the level of development of psychophysiological functions and indicators of the health status of students were subjected to statistical processing using the licensed standardized package “Statistica 6.1 for Windows” (license number ВXXR901E245722FA) based on the factor analysis procedures. During the complex assessment of the patterns of interdependence between the characteristics of health status and indicators of the development of psychophysiological functions of the organism of students, who were at different stages of higher medical education, it was determined that young man had the most significant influence on health characteristics of the level of health factors such as “functional features of the visual sensory system”, “functional features of motion coordination” and “functional features speed of visual-motor speed and stability of attention”, young woman – factors such as “functional features of the visual sensory system”, “functional features of motion coordination” and “functional features speed of visual-motor reaction”. The results obtained are the basis for the development of methods for the prognostic evaluation of the characteristics of the formation of health characteristics in the context of determining indicators of the development of psychophysiological functions of young men and young women, as well as the development of effective health-saving technologies to create a preventive educational environment in higher education.Невід’ємним компонентом здійснення адекватної прогностичної оцінки особливостей взаємозалежності провідних корелят адаптаційних можливостей та функціональних ресурсів організму людини є використання процедур факторного аналізу. Мета роботи – встановлення закономірностей взаємозалежності характеристик функціонального стану організму і показників стану здоров’я студентів та їх комплексна оцінка на підставі використання процедур факторного аналізу. Під час проведення наукових досліджень вивчали показники функціональних особливостей вищої нервової діяльності, зорової сенсорної системи та соматосенсорного аналізатора. Дані щодо особливостей зв’язку та взаємозалежності характеристик рівня розвитку психофізіологічних функцій і показників стану здоров’я студентів підлягали статистичній обробці із використанням ліцензійного стандартизованого пакету “Statistica 6.1 for Windows” (ліцензійний № ВXXR901E245722FA) на підставі застосування процедур факторного аналізу. В ході здійснення комплексної оцінки закономірностей щодо взаємозалежності між характеристиками стану здоров’я та показниками розвитку психофізіологічних функцій організму студентів і студенток, які перебували на різних етапах здобуття вищої медичної освіти, визначено, що у юнаків на провідні характеристики рівня здоров’я найбільш значущий вплив справляли такі фактори, як “функціональні особливості зорової сенсорної системи”, “функціональні особливості координації рухів” і “функціональні особливості швидкості зорово-моторної реакції та стійкості уваги”, у дівчат – такі фактори як “функціональні особливості зорової сенсорної системи”, “функціональні особливості координації рухів” і “функціональні особливості швидкості зорово-моторної реакції”. Отримані результати є базисом для розроблення методик прогностичної оцінки особливостей формування характеристик стану здоров’я у контексті визначення показників розвитку психофізіологічних функцій юнаків і дівчат, а також розроблення ефективних здоров’язберігаючих технологій для створення превентивного освітнього середовища у закладі вищої медичної освіти.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Височина І. Л., Авраменко І. В., Башкірова Н. С.
Заглавие : Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування)
Параллельн. заглавия :Distance learning at the department of family medicine, Dnipropetrovsk medical academy, Ministry of Health of Ukraine, through the eyes of second-year medical students (analysis of the results of the anonymous survey)
Место публикации : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 5-9 (Шифр МУ7/2020/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
Аннотация: Інформаційні комп’ютерні технології стали невід’ємною частиною освітянського процесу сучасного покоління студентів, у тому числі і студентів медичних ВНЗ, за складних протипандемічних умов, що обумовило напрямок дійсного дослідження, а саме аналіз думки студентів медичних вузів щодо використання дистанційного навчання в умовах карантину під час пандемії COVID-19. Саме тому метою нашого дослідження було провести аналіз результатів анонімного анкетування студентів 2 курсу стоматологічного факультету ДЗ «ДМА», щодо виправдання власних сподівань у відношенні до якості підготовки в дистанційному форматі в умовах карантину COVID-19 під час вивчення дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини», що дозволить дати оцінку формату on-line викладання очима студентів. Для реалізації вищезазначеної мети було проведено анонімне онлайн-опитування 2-х груп іноземних (російськомовних) студентів 2 курсу (n = 45 студентів) за допомогою платформи Google Form. Узагальнення результатів анонімного анкетування констатувало наявність різного рівня оцінювання (в балах від 1 до 10) такої складової, як виправдання власних сподівань щодо якості підготовки в дистанційному форматі – інтерквартильний розподіл середньої становив 8 балів (МЕ = 8 Q1; Q3 (7; 9,75)), але якість рівня покращення власних практичних компетенцій – лише 5,5 бала (МЕ = 5,5 Q1; Q3 (5; 8)). Найчастішою пропозицією для покращення якості навчання, на думку студентів 2 курсу стоматологічного факультету, є збільшення можливостей для відпрацювання практичних навичок та професійних компетенцій. У переважній більшості студенти 2 курсу стоматологічного факультету мають думку щодо отримання позитивного досвіду навчання в дистанційному форматі, розцінюючи його як нагоду для саморозвитку та самостійного поглиблення теоретичної бази знань. Студенти 2 курсу стоматологічного факультету при вивченні дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини» вважають, що дистанційна форма навчання може бути лише доповненням до очної частини, а не як тривала самостійна одиниця освітнього процесу, отже, специфіка обраної професії пов’язана з необхідністю засвоєння і вдосконалення практичних навичок та професійних компетенцій.Information computer technologies have become an integral part of the educational process of the modern generation of students, including students of medical universities, in complex pandemic conditions, which led to the direction of this study, namely the analysis of the opinion of students of medical universities on the use of distance learning in quarantine during the COVID-19 pandemic. That is why the purpose of our study was to analyze the results of an anonymous questionnaire survey of second year students of the Faculty of Dentistry of Dnipropetrovsk Medical Academy, in order to meet their own expectations regarding the quality of training in a remote format in the COVID-19 quarantine during the study of the discipline “Propaedeutics of Internal Medicine”, which will assess the format of on-line teaching through the “students’ eyes”. To achieve the above goal, an anonymous online research was conducted on 2 groups of foreign (Russian-speaking) second year students (n = 45 students) using the Google Form platform. Summarizing the results of the anonymous survey stated that there is a different level of assessment (in points from 1 to 10) such a component as the justification of own expectations regarding the quality of training in a remote format – the distribution of the average was 8 points (ME = 8 Q1; Q3 (7; 9,75 )), but the quality of the level of improvement to own practical skills – only 5.5 points (ME = 5.5 Q1; Q3 (5, 8)). A frequent suggestion to improve the quality of education, according to the second year students of the Faculty of Dentistry, is to increase opportunities for practicing skills and professional competencies. In the majority of second year students of the Faculty of Dentistry have an opinion on receiving positive experience of study in a distance format, considering it as an opportunity for self-development and independent deepening of the knowledgebase. The second year students of the Faculty of Dentistry, while studying the discipline “Propaedeutics of Internal Medicine”, consider that the distance form of education can only be an addition to the full-time part, not as a long independent unit of the educational process, so the specificity of the chosen profession is associated with the need to learn and improve practical skills and professional competencies
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Глушак А. А., Меркулова Д. О., Антонець Т. І.
Заглавие : Проблеми адаптації студентів першого курсу медичного університету до навчального навантаження (методичні підходи)
Параллельн. заглавия :Problem of adaptation first course students of university medical school to work (approaches)
Место публикации : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 28. - С. 168-171 (Шифр ВУ45/2017/28)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
ОБУЧЕНИЕ, ПЕРЕГРУЗКА -- OVERLEARNING
Аннотация: Вивчено найбільш типові проблеми пристосування першокурсників до нових умов навчання в вищому навчальному закладі, обговорено найбільш ефективні шляхи їх подолання
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Огнєв В. А., Галічева Н. О., Чумак Л. І., Веретельник О. А., Подпрядова А. А.
Заглавие : Медико-соціальні проблемні аспекти способу життя студентів медичного університету
Место публикации : Міжнародний медичний журнал. - Харьков, 2016. - Т. 22, № 4. - С. 87-90 (Шифр МУ86/2016/22/4)
Примечания : Бібліогр.: с. 89-90
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
ЖИЗНИ СТИЛЬ -- LIFE STYLE
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бурмас Н. І., Бойко Л. А., Бекус І. Р., Кирилів М. В.
Заглавие : Дослідження навчальної мотивації у студентів першого курсу тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського
Параллельн. заглавия :The research of learning motivation in The first year students of I. YA. Horbachevsky ternopil state medical university
Место публикации : Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 31-33 (Шифр МУ7/2016/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
Аннотация: У статті проведено діагностику навчальної мотивації студентів першого курсу медичного факультету методом анкетування. Отримані дані розкривають структуру мотивації першокурсників і свідчать про необхідність втручання у процес її формування. Домінуючими для студентів медичного факультету виявилися професійні мотиви. Результати дослідження показали різні мотиви студентів до навчання, що потребує організаційних та виховних зусиль професорсько-викладацького складу для компетентного впливу на підвищення навчальної мотивації
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вовченко М. Б.
Заглавие : Вплив різноманітних методів навчання на успішність студентів 1 та 2 курсів при вивченні анатомії людини в ЗДМУ
Место публикации : Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 15-17 (Шифр МУ7/2014/1)
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Магльований В. А., Пластунов Б. А., Ковалів М. О., Зуб С. Т., Кунинець О. Б., Хомишин В. П., Дзівенко О. А.
Заглавие : Фізичне здоров’я студентів-першокурсників і його зв’язок із вмістом йоду та свинцю в організмі
Место публикации : Львівський медичний часопис. - 2011. - Т. 17, № 4. - С. 44-47 (Шифр ЛУ10/2011/17/4)
Предметные рубрики: Здоровья состояние
Иод-- деф
Свинец
Студенты 1-2 курсов мединститута
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вадзюк С. Н., Паньків І. Б., Папінко І. Я.
Заглавие : Поширеність гастроезофагеальної рефлюксної хвороби серед студентів-медиків перших курсів
Место публикации : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2012. - № 2. - С. 21-23 (Шифр ВУ14/2012/2)
Предметные рубрики: Желудочно-пищеводный рефлюкс-- эпид
Студенты 1-2 курсов мединститута
Анкетирование
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Фоміна Л. В., Башинська О. І., Мазченко В. Ф.
Заглавие : Методичні підходи до проблеми адаптації студентів першого курсу медичного університету до навчальної діяльності на прикладі вивчення предмета анатомії людини
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2012. - Т. 16, № 2. - С. 262-265 (Шифр ВУ80/2012/16/2)
Предметные рубрики: Адаптация психологическая
Анатомия-- обуч
Студенты 1-2 курсов мединститута
Высшее медицинское образование в Украине
ВНМУ
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Спицин А. П.
Заглавие : Особенности адаптации студентов младших курсов медицинского вуза к учебной деятельности
Место публикации : Гигиена и санитария. - 2002. - № 1. - С. 47-49 (Шифр ГР6/2002/1)
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ВОЗДЕЙСТВИЕ, БОЛЕЗНИ -- ENVIRONMENTAL ILLNESS
АДАПТАЦИЯ БИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, BIOLOGICAL
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ждан В. М., Бобирьов В. М., Скрипніков А. М.
Заглавие : Особливості організації навчального процесу з іноземними студентами на молодших курсах в умовах кредитно-модульної системи
Место публикации : Медична освіта. - 2009. - № 2. - С. 32-33. (Шифр МУ7/2009/2)
Предметные рубрики: Студенты 1-2 курсов мединститута
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Смірнова В. Л., Панчишин Н. Я., Голяченко О. О., Голяченко Б. О.
Заглавие : Артеріальний тиск студентів Тернопільського медичного університету імені І.Я.Горбачевського
Место публикации : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2011. - № 2. - С. 9-12 (Шифр ВУ14/2011/2)
Предметные рубрики: Кровяное давление
Студенты 1-2 курсов мединститута
Найти похожие

 1-20    21-26 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)