Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (30)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ<.>)
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-21 
1.


    Huskisson, E.
    Вплив вітамінів і мінералів на розумову діяльність і працездатність [Текст] / E. Huskisson, S. Maggini, M. Ruf // Медицина світу : Наук.- практ. журн. оглядових та переклад. статей для широкого кола лікарів. - 2007. - Т. 23, № 12. - С. 365-375

Рубрики: Умственная способность

   Минералы


   Витамины


Доп.точки доступа:
Maggini, S.
Ruf, M.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Lukash, Y. M.
    Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors [Текст] = Діагностика рівня сформованості професійно-комунікативної компетентності майбутніх лікарів / Y. M. Lukash // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 140-147


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Аннотация: The aim of the work – to investigate the results of the diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors. The main body. The criteria and indices, which are used to validate the results, are outlined. Defining the criteria and indices of the formation of professional and communicative competence of future doctors made it possible to differentiate three levels of its formation: high, average and low. The control (CG – 232 students) and experimental (EG – 224 students) groups of students were selected for the participating in the diagnostic work. Conclusions. The results of the study indicated the insufficient level of professional and communicative competence of future doctors. Therefore, it is worth focusing on the improvement of such indices of the formation of the professional and communicative competence of the future doctors which promote the effectiveness of the professional and communicative process of interaction
Мета роботи – дослідити результати діагностики рівня формування професійної та комунікативної компетенції майбутніх лікарів. Основна частина. Наведено критерії та показники, які використовуються для підтвердження результатів. Визначення критеріїв і показників формування професійної та комунікативної компетенції майбутніх лікарів дозволило диференціювати три рівні її формування: високий, середній і низький. Для участі в діагностичній роботі були обрані контрольні групи (КГ – 232 студенти) та експериментальні (ЕГ – 224 студенти) групи студентів. Висновки. Результати дослідження показали недостатній рівень професійної та комунікативної компетенції майбутніх лікарів. Тому варто зосередити зусилля на вдосконаленні таких показників формування професійної та комунікативної компетентності майбутніх лікарів, які сприяють підвищенню ефективності професійного й комунікативного процесу взаємодії
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Банникова, Л. П.
    Психоэмоциональное состояние и особенности умственной работоспособности детей школьного возраста с задержкой психического развития [Текст] / Л. П. Банникова, Себирзянов М. Д. // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2014. - № 1. - С. 80-83 . - ISSN 0016-9900


MeSH-главная:
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ ЗАДЕРЖКА -- INTELLECTUAL DISABILITY (диагноз)
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY
Доп.точки доступа:
, Себирзянов М. Д.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Баранников, В. Г.
    Гигиеническое обоснование применения калийных солей для оптимизации работоспособности студентов [Текст] / В. Г. Баранников, Л. В. Кириченко, Д. А. Сидорова // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2015. - № 4. - С. 73-76 . - ISSN 0016-9900


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ЗАБОЛЕВАЕМОСТЬ -- MORBIDITY
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
УТОМЛЕНИЕ -- FATIGUE
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY
КАЛИЙ -- POTASSIUM (терапевтическое применение)
Аннотация: Учебная деятельность студентов сопряжена со значительным умственным трудом, высокой эмоциональной напряженностью и большой информационно-операционной перегрузкой, влияющей на функциональное состояние центральной нервной системы и утомление . Для поддержания умственной работоспособности студентов, профилактики возникновения и развития психосоматических заболеваний обычно прибегают к физическим упражнениям, различным элементам психоэмоциональной разгрузки. Существенное влияние на эффективность умственного труда оказывают физические факторы внешней среды. Проведенные нами исследования выявили положительное воздействие природных свойств калийных солей (сильвинита) на различные функции организма человека . Цель исследований - физиолого-гигиеническое обоснование применения сильвинитовой аудитории в учебном процессе для оптимизации условий обучения и повышения работоспособности студентов. Для обоснования возможного использования сильвинитовой аудитории в учебном процессе проведены физио-лого-гигиенические исследования. Ее внутренняя среда, формируемая физико-химическими свойствами минерала сильвинита, оказывает положительное влияние на функциональное состояние нервной, сердечно-сосудистой, дыхательной систем, оптимизирует работоспособность студентов.
Доп.точки доступа:
Кириченко, Л. В.
Сидорова, Д. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Бурштинова кислота та можливості її застосування у педіатрії [Текст] / Л. П. Арабська, О. А. Смірнова, С. І. Толкач // Перинатологія та педіатрія. - 2006. - № 1. - С. 72-76

Рубрики: Детские болезни--тер

   Янтарная кислота


   Умственная способность


Доп.точки доступа:
Арабська, Л. П.
Смірнова, О. А.
Толкач, С. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Вадзюк, С. Н.
    До характеристики нервових процесів у осіб з різною теплочутливістю [Текст] = To the characterization of nervous processes in people with different heat sensitivity / С. Н. Вадзюк, Т. В. Дживак // Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 2. - С. 22-27. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ТЕРМОЧУВСТВИТЕЛЬНОСТЬ -- THERMOSENSING (физиология)
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- NERVOUS SYSTEM PHYSIOLOGICAL PROCESSES
СРАВНИТЕЛЬНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- COMPARATIVE STUDY
МОЛОДЫЕ -- YOUNG ADULT (психология, статистика, физиология)
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY (психология)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Аннотация: Мета дослідження - діагностувати функціональну рухливість та силу нервових процесів у осіб з різною теплочутливістю. Матеріал і методи. Для проведення даного дослідження було залучено 150 студентів віком 17-20 років. Обстежуваних розподілено на дві групи, за даними опитувальника «Рівні теплочутливості» та теплової проби. Діагностика функціональної рухливості нервових процесів у режимі зворотного зв’язку проведена за допомогою комп’ютерної програми «Діагност 1М». Також проведено дослідження сили нервових процесів, за показниками якості виконання розумового навантаження, з використанням режиму нав’язаного ритму та в режимі зворотного зв’язку. За результатами проведеного обстеження виявлено, що учасники з нижчою теплочутливістю (група Б) мають вищий показник сили нервових процесів, за критерієм загальної кількості пред’явлених та оброблених сигналів, протягом п’яти хвилин. У них також виявлений середній рівень функціональної рухливості нервових процесів. В учасників з вищою теплочутливістю (група А) показник функціональної рухливості був нижчим від середнього. Крім того, встановлено залежність між мінімальним часом реакції на подразник та рівнем теплочутливості у людей. Щодо показників якості виконання розумового навантаження з використанням режиму нав’язаного ритму, у групі А виявлено вищий від середнього рівень помилок на тесті, тоді як у групі Б даний показник знаходився в межах середнього рівня. Висновки. Особи з нижчою теплочутливістю мають вищий рівень сили нервових процесів та їх функціональної рухливості, внаслідок чого більш успішно справляються з розумовим навантаженням у режимі нав’язаного ритму, порівняно з учасниками з вищою теплочутливістю. Тому, в обстежуваних із вищим рівнем теплочутливості, порівняно з нижчим порушення концентрування уваги і зниження розумової працездатності виникає раніше
The aim of the study was to diagnose functional mobility and strength of nervous processes in people with different heat sensitivity. Materials and methods. For this study, 150 students aged 17-20 years were involved. The subjects were divided into two groups, according to the questionnaire "Levels of heat sensitivity" and heat test. Diagnosing functional mobility of nervous processes in the feedback mode was conducted using the computer program "Diagnost 1M". The strength of nervous processes was also studied, according to the quality of mental load, using the imposed rhythm mode and in the feedback mode. Results. According to the results of the examination, it was found that participants with lower heat sensitivity (group B) have a higher rate of nervous processes strength according to the criterion of the total number of presented and processed signals within five minutes. They also had an average level of functional mobility of nervous processes. Participants with higher heat sensitivity (group A) had a lower than average level of functional mobility. In addition, a correlation was found between the minimum reaction time to a stimulus and the level of heat sensitivity in people. Regarding the quality of mental load performance using the imposed rhythm mode, a higher than average level of test errors was found in group A, while in group B this indicator was within the average level. Conclusions. Persons with lower heat sensitivity have a higher level of strength of nervous processes and their functional mobility, which results in more successful coping with mental load in the mode of imposed rhythm, compared to participants with higher heat sensitivity. Therefore, in subjects with a higher level of heat sensitivity, compared to those with a lower level, impaired concentration and decreased mental performance occur earlier
Доп.точки доступа:
Дживак, Т. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Вадзюк, С. Н.
    Розумова працездатність у старшокласників при різних погодних умовах [Текст] / С. Н. Вадзюк, О. М. Ратинська // Фізіологічний журнал. - 2020. - Том 66, N 2/3. - С. 61-68


MeSH-главная:
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ВОСПРИЯТИЕ -- PERCEPTION (физиология)
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION (физиология)
ПАМЯТЬ -- MEMORY (физиология)
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING (физиология)
МЕТЕОРОЛОГИЧЕСКИЕ ФАКТОРЫ -- METEOROLOGICAL CONCEPTS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Аннотация: Вивчали розумову працездатність у старшокласників при різних погодних умовах. Встановлено, що з їх погіршенням знижуються такі властивості: сприймання, увага, пам’ять та мислення. Коефіцієнт розумової працездатності у 15-річних учнів при І типі погоди становив 0,90 ± 0,04 ум. од., а при ІІІ типі був достовірно меншим – 0,78 ± 0,03 ум.од., ніж при І і ІІ типах. Для учнів віком 16 років за умов І типу погоди він був 0,94 ± 0,02 ум.од., за ІІ – вірогідно погіршився порівняно зі значеннями при І типі (0,86 ± 0,02 ум.од.), а за ІІІ типу його значення становили 0,80 ± 0,02 ум.од., що вірогідно менше від таких, які були за метеоситуації І типу. У 17-річних старшокласників при І типі погоди коефіцієнт розумової працездатності сягав 0,89 ± 0,02 ум.од., а при ІІІ типі вірогідно зменшився до 0,74 ± 0,03 ум.од. порівняно зі значеннями при метеоситуаціях І і ІІ типів. Виявлені нами вікові та статеві особливості розумової працездатності при різних погодних умовах слід враховувати при диференціації навчання та прогнозуванні ефективності роботи.
Доп.точки доступа:
Ратинська, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Вегетативная регуляция и умственная работоспособность у детей в процессе обучения в неблагоприятных климатических условиях среднего Приобья [Текст] / А. Н. Поборский [и др.] // Физиология человека. - 2000. - Т. 26, № 5. - С. 128-136


MeSH-главная:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
НЕРВНАЯ СИСТЕМА ВЕГЕТАТИВНАЯ -- AUTONOMIC NERVOUS SYSTEM (физиология)
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY (психология)
КЛИМАТИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- CLIMATIC PROCESSES
Доп.точки доступа:
Поборский, А. Н.
Коваленко, Л. В.
Сафонов, В. А.
Тараканов, И. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Геруш, І. В.
    Сучасні підходи до викладання біоорганічної і біологічної хімії в медичних ВНЗ [Текст] = Modern approaches to teaching bioorganic and biologigal chemistry in medical universities / І. В. Геруш, Н. П. Григор’єва, Н. В. Давидова // Медична та клінічна хімія. - 2016. - Том 18, N 4. - С. 114-117


MeSH-главная:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY
Доп.точки доступа:
Григор’єва, Н. П.
Давидова, Н. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Жуковіна, О. В.
    Сучасні підходи до організації охорони праці при розумовій діяльності [Текст] / О. В. Жуковіна, Р. В. Сагайдак-Нікітюк, Г. А. Грецька // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2018. - Том 4, № 4. - С. 58-65


MeSH-главная:
УТОМЛЕНИЕ УМСТВЕННОЕ -- MENTAL FATIGUE (профилактика и контроль)
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY
Аннотация: Мета роботи - вивчення підходів до організації охорони праці при розумовій діяльності. Методи: аналітичний, порівняльний та логічний, контент-аналіз. Розумова діяльність працівників належить до складних видів діяльності, оскільки супроводжується нервово-емоційним перенапруженням і призводить до перевтоми. Вона характеризується фізіологічними особливостями: порушенням процесів обміну, звуженням судин кінцівок та розширенням судин внутрішніх органів, зниженням рівня цукру в крові та лужних резервів, підвищенням вмісту неорганічного фосфору, холестерину, креатину. Згідно з Державними санітарними нормами та правилами до показників, що характеризують напруженість праці, належать інтелектуальні, сенсорні та емоційні навантаження, ступінь монотонності навантажень і режим роботи. Відповідно до цих показників визначаються клас і ступінь важкості та напруженості праці та заходи підвищення продуктивності розумової праці й попередження перевтоми. Висновки: важливою умовою підвищення продуктивності праці та попередження перевтомлення при її розумовому характері є раціональний режим праці та відпочину
Доп.точки доступа:
Сагайдак-Нікітюк, Р. В.
Грецька, Г. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Зайцева, К. А.
    Особливості розумової працездатності підлітків, які навчаються в інноваційних закладах сучасної шкільної освіти [Текст] / К. А. Зайцева, І. В. Сергета // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2006. - Т. 10, № 2. - С. 304-307

Рубрики: Школьники--подрост

   Трудоспособности оценка


   Умственная способность


   ВНМУ-Зайцева К.А.


   ВНМУ-Сергета И.В. (І.В.)


Доп.точки доступа:
Сергета, І. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Камінська, Т. М.
    Оптимізація процесів розумової працездатності та пам’яті у школярів [Текст] / Т. М. Камінська, О. М. Муквіч, Л. П. Пінчук // Перинатологія та педіатрія. - 2016. - № 1. - С. 129-132. - Библиогр.: с. 132

Рубрики: УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ

   ПАМЯТЬ


   ЯНТАРНАЯ КИСЛОТА


   ШКОЛЬНИКИ


Доп.точки доступа:
Муквіч, О. М.
Пінчук, Л. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Коробчанський, В. О.
    Функціональний стан студентів-медиків в умовах кредитно-модульної системи навчання [Текст] / В. О. Коробчанський, О. Г. Резниченко // Довкілля та здоров’я. - 2010. - № 3. - С. 58-59

Рубрики: Умственная способность

   Образование медицинское


   Обучение по специальным программам


Доп.точки доступа:
Резниченко, О. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Кукушкин, Н.
    Как вырастить умного ребенка? [Текст] / Н. Кукушкин // Здоровье. - 2014. - № 9. - С. 68-71


MeSH-главная:
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY (психология)
Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Мізюк, М. І.
    Особливості розумової працездатності та успішності учнів старших класів, які розпочали навчання з шести- та семирічного віку [Текст] = Peculiarities of mental efficiency and progress of higher grades students began studying at the age of six and seven / М. І. Мізюк, З. Б. Суслик, Я. О. Єремчук // Довкілля та здоров’я. - 2018. - № 1. - С. 73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY (психология)
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
АНТИЦИПАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ANTICIPATION, PSYCHOLOGICAL (физиология)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Аннотация: Одними з найбільш інформативних критеріїв адаптації дитячого організму до навчального навантаження є показники динаміки розумової працездатності. Мета роботи. Встановлення особливостей розумової працездатності та успішності старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів в порівняльному аспекті між учнями, які почали навчання з шести і семи років. Матеріали та методи. Дослідження проведені серед 937 учнів, які почали навчання з шести років, і 263 учнів, які почали навчання з семи років, в залежності від статі (дівчата, хлопці), класу (9-й, 10-й, 11-й), місця проживання (місто, село) і зони Прикарпаття (гірська, передгірська, рівнинна, м.Івано-Франківськ). Оцінка розумової працездатності старшокласників проводилася за результатами коректурної проби до уроків і після уроків за таблицями Анфімова. Результати. В учнів, які почали навчання з шести років, спостерігався більш високий рівень (р 0,05) розумової працездатності, а саме: за показниками кількості переглянутих знаків, кількості правильних дій, кількості помилок, коефіцієнта працездатності в 11-му класі; показниками кількості переглянутих знаків у гірській зоні, в м.Івано-Франківськ; за показниками кількості пропущених знаків в рівнинній зоні до уроків і за показниками кількості переглянутих знаків і кількості правильних дій після уроків в м.Івано-Франківськ. Істотних відмінностей в динаміці показників протягом навчального дня між учнями по підлозі, місцем проживання та зонами Прикарпаття немає. Успішність дітей з української мови, алгебри, геометрії і за середнім балом була істотно вище серед учнів, які почали навчання з шести років, а саме: у дівчат (українська мова, алгебра), хлопчиків (українська мова, алгебра, геометрія і середній бал) , в 9-му класі (українська мова, алгебра, геометрія), в 10-му класі (українська мова, алгебра, геометрія), в міських учнів (українська мова, алгебра, геометрія і середній бал), в сільських учнів (алгебра, геометрія), в учнів м.Івано-Франківська (українська мова, алгебра, геометрія і середній бал)
Parameters of mental efficiency dynamics are the most informative criteria of the adaptation of child's organism to the educational load. Objective: We established the peculiarities of mental efficiency and progress of higher grades students at secondary schools in comparison aspect among the students began studying at the age of six and seven. Materials and methods: The research was carried out among 937 students, started studying at the age of six and 263 students started studying at the age of seven, depending on gender (girls, boys), grade (9th, 10th, 11th), place of residence (city, village) and the Prykarpattia’s zone (mountain, foothill, plain, Ivano-Frankivsk city). Assessment of mental efficiency in the senior students was carried out by the results of corrective test according to Anfimov’s tables before and after the lessons. Results: A higher level (p 0,05) of mental efficiency was observed in the students started studying at the age of six, namely by the parameters of the number of revised symbols, the number of correct actions, the number of errors, the coefficient of the efficiency in the 11th grade; number of revised symbols in the mountain zone, in Ivano-Frankivsk city; according to the number of missed symbols in the plain zone before the lessons and to the number of revised symbols and the number of correct actions after the lessons in Ivano-Frankivsk city. There are no significant differences in the dynamics of the parameters during the school day in the students by gender, place of residence, and zones of the Carpathian region. The progress of the students in Ukrainian, algebra, geometry and the average score are significantly higher among the children began studying at the age of six, namely in Ukrainian, algebra - in girls, in Ukrainian, algebra, geometry - in boys; in Ukrainian, algebra, geometry in the 9-th grade; in Ukrainian, algebra, geometry in the 10-th grade; in Ukrainian, algebra, geometry and average score – among the urban students; in algebra, geometry –among the rural students; in Ukrainian, algebra, geometry and average score –among the students of Ivano-Frankivsk city
Доп.точки доступа:
Суслик, З. Б.
Єремчук, Я. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Огородник, А. А.
    Високий вміст фтору, який надходить при вагітності, може бути причиною зниження IQ нащадків [Текст] / А. А. Огородник // Перинатологія та педіатрія. - 2017. - N 3. - С. 56


MeSH-главная:
ФТОР -- FLUORINE (вредные воздействия)
БЕРЕМЕННОСТЬ -- PREGNANCY
МАТЬ-ПЛОД, ОБМЕН -- MATERNAL-FETAL EXCHANGE
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY
Аннотация: На думку дослідників, високий рівень фтору, який міститься у водопровідній воді і стоматологічних виробах та потрапляє в організм матері під час пренатального періоду, може негативно впливати на розвиток дитячо го інтелекту. Вживання питної води і чищення зубів є щоденними процедурами. Але в майбутніх мам вони можуть спричинити непередбачені наслідки для потомства. Результати нового дослідження свідчать, що в дітей, які піддаються впливу високих концен трацій фтору під час гестації, можуть знижува тися інтелектуальні здібності порівняно з тими дітьми, що піддаються дії нижчих рівнів
Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


   
    Особливості розумової працездатності в дітей молодшого шкільного віку в йододефіцитному регіоні / С. Н. Вадзюк [та ін.] // Клініч. та експерим. патологія. - 2017. - Том 16, N 3 (ч.2). - С. 16


MeSH-главная:
ИОД -- IODINE (дефицит)
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Аннотация: Загальна увага до дефіциту йоду (ДЙ) зумовлена не стільки його поширеністю, скільки негативними наслідками для фізичного, інтелектуального розвитку та стану здоров’я підростаючого покоління. Діти найбільш чутливі до йодного дефіциту в певні періоди індивідуального розвитку, для яких характерні дозрівання нервових, імунокомпетентних та інших структур дитячого організму, що супроводжується зниженням адаптаційних можливостей. А це, у свою чергу, може призвести до появи рядупатологічних станів, спектр яких досить широкий і залежить від віку, в якому вони виникають
Доп.точки доступа:
Вадзюк, С. Н.
Ратинська, О. М.
Олексюк, Л. Ф.
Лозіна, Л. Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


   
    Препарати для зниження рівня холестерину не пригнічують розумові функції, як вважалося раніше [Текст] // Фармацевтичний кур’єр. - 2015. - № 1/2. - С. 43


MeSH-главная:
ХОЛЕСТЕРИН -- CHOLESTEROL (вредные воздействия, фармакология)
ГИДРОКСИМЕТИЛГЛУТАРИЛ-КОA-РЕДУКТАЗЫ ИНГИБИТОРЫ -- HYDROXYMETHYLGLUTARYL-COA REDUCTASE INHIBITORS (вредные воздействия, фармакология)
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY
Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Тернова, І. В.
    Гігієнічна оцінка розумової працездатності студентів / І. В. Тернова // Довкілля та здоров’я. - 2010. - № 1. - С. 41-44

Рубрики: Гигиена

   Студенты


   Умственная способность


Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


    Ткачук, Е. А.
    Нервно-психическое развитие детей дошкольного возраста в условиях информатизации [Текст] / Е. А. Ткачук, И. Ю. Тармаева // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2014. - № 6. - С. 23-26. - Библиогр.: с. 25-26 . - ISSN 0016-9900


MeSH-главная:
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT (физиология)
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY
ДОШКОЛЬНИКИ
Доп.точки доступа:
Тармаева, И. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-21 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)