Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (36)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Учебные заведения<.>)
Общее количество найденных документов : 34
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.


    Serheta, I. V.
    Motor activity of students of modern education institutions: biomedical and physiological-hygienic aspects of its assessment and optimization [Текст] = Рухова активність студентів сучасних закладів вищої освіти: біомедичні, антропологічні і фізіолого-гігієнічні аспекти її оцінки та оптимізації / I. V. Serheta, I. L. Drezhenkova, N. V. Stoyan // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2018. - № 32. - С. 35-42. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (статистика)
УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS (классификация, тенденции)
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ДВИГАТЕЛЬНАЯ АКТИВНОСТЬ -- MOTOR ACTIVITY (физиология)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Аннотация: One of the key problems of modern biomedical anthropology is the scientific substantiation of the prerequisites for the formation of a healthy lifestyle, the introduction of health-saving technologies that take into account its, psychophysiological and personality features. The aim of the study is biomedical and physiological and hygienic assessment of motor activity of students of modern institutions of higher education and scientific substantiation of ways of its optimization. 385 students aged 19 to 21 were under observation during the research. As quantitative criteria for assessing motor activity, the values of daily energy consumption, the number of locomotions in a daily cycle and the duration of the dynamic component in the daily budget of time were used. The qualitative description of the values of motor activity was carried out on the basis of studying the main types of locomotives and their distribution patterns with the allocation of zones of minimal (hypokinesia), optimal (normokinesia) and maximum (hyperkinesia) values. The statistical analysis of the received materials provided for the application of the standard package of applications “Statistica 6.1”. As the norms of motor activity of modern students, the following indicators are determined: daily energy consumption values – 9000-11000 kJ for young women and 11000-13500 kJ for young men; number of locomotions in a daily cycle – 14000-18000 steps for young women and 15000-19000 steps for young men; the duration of the dynamic component in the daily budget time – 130-180 minutes in young women and 140-190 minutes in young men. Among the leading ways of optimizing motor activity are: the implementation of continuous monitoring and individualized integrated assessment of habitual motor activity; taking into account the norms of motor activity of student youth, which provide a beneficial effect on the processes of formation of their health and adaptive capacity of the body of future specialists and the mandatory achievement of their values; development and implementation of a set of measures aimed at optimizing motor activity and rational organization of motor activity of modern students
Однією із ключових проблем сучасної біомедичної антропології є наукове обґрунтування передумов до формування здорового способу життя людини, запровадження здоров’язберігаючих технологій, які ураховують її психофізіологічні і особистісні особливості. Метою роботи є біомедична і фізіолого-гігієнічна оцінка рухової активності студентів сучасних закладів вищої освіти та наукове обґрунтування шляхів її оптимізації. Під наглядом протягом проведених досліджень перебували 385 студентів у віці від 19 до 21 років. Як кількісні критерії оцінки рухової активності використовувались величини добових енерговитрат, кількості локомоцій у добовому циклі та тривалості динамічного компонента у добовому бюджеті часу. Якісну характеристику величин рухової активності здійснювали на підставі вивчення основних видів локомоцій та структури їх розподілу з виділенням зон мінімальних (гiпокiнезiя), оптимальних (нормокінезія) і максимальних (гіперкінезія) значень. Статистичний аналіз отриманих матеріалів передбачав застосування стандартного пакету прикладних програм “Statistica 6.1”. Як нормативи рухової активності сучасних студентів визначені наступні показники: величини добових енерговитрат – 9000-11000 кДж у дівчат і 11000-13500 кДж у юнаків; кількість локомоцій в добовому циклі – 14000-18000 кроків у дівчат і 15000-19000 кроків у юнаків; тривалість динамічного компоненту у добовому бюджеті часу – 130-180 хв у дівчат і 140-190 хв у юнаків. До числа провідних шляхів оптимізації рухової активності слід віднести: здійснення постійного моніторингу та індивідуалізованої комплексної оцінки звичної рухової активності; урахування нормативів рухової активності студентської молоді, які забезпечують сприятливий вплив на процеси формування стану їх здоров’я та адаптаційні можливості організму майбутніх фахівців і обов’язкове досягнення їх значень; розроблення та запровадження комплексу заходів, спрямованих на оптимізацію рухової активності і раціональну організацію рухової діяльності сучасних студентів
Доп.точки доступа:
Drezhenkova, I. L.
Stoyan, N. V.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Андрійчук, В. М.
    Закономірності річних змін антропометричних, соматотипологічних параметрів та показників успішності юнаків, що навчаються у різних навчальних закладах [] = Laws of the annual changes anthropometric, somatotypological parameters and achievement indicators young man who are studying in various educational institutions / В. М. Андрійчук, Т. В. Ходак, О. С. Дамзін // Вісник морфології. - 2016. - Т. 22, № 2. - С. 303-307. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
АНТРОПОМЕТРИЯ -- ANTHROPOMETRY
СОМАТОТИПЫ -- SOMATOTYPES (физиология)
ФИЗИЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ КАРТЫ -- GROWTH CHARTS
УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS (тенденции)
Аннотация: Проведено лонгітудинальне дослідження завдяки якому встановлені закономірності річних змін антропометричних, соматотипологічних параметрів та показників успішності у практично здорових юнаків - курсантів, учнів та студентів що навчаються у різних навчальних закладах. Застосування факторного аналізу дозволить виявити структурні взаємовідносини, встановити та підтвердити вплив фізичного та розумового навантаження на анатомо-антропометричн і параметри у юнацькому віці в залежності від профілю навчального закладу
Доп.точки доступа:
Ходак, Т. В.
Дамзін, О. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Басанець, Л. М.
    Розумова працездатність учнів середніх навчальних закладів різного типу [Текст] / Л. М. Басанець, О. І. Іванова // Довкілля та здоров’я : Наук. журн. з пробл. мед. екології, гігієни, охорони здоров’я та екол. безпеки . - 2007. - № 3. - С. 45-48

Рубрики: Трудоспособности оценка

   Учебные заведения


Доп.точки доступа:
Іванова, О. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Від кафедри професійної гігієни КМІ до кафедри гігієни та екології № 2 НМУ імені О. О. Богомольця: наукові і освітні пріоритети протягом 95 років (1923-2018) [Текст] = From the occupational hygienedepartment of the Kiev medical institute to the department of hygiene and ecology 2 of Bogomolets National medical university: scientific and educational priorities for 95 years (1923-2018 years) / О. П. Яворовський [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2019. - № 2. - С. 74-79. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH (история, кадры, тенденции)
УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS (история, организация и управление, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБЫ, НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ОРГАНИЗАЦИИ И ДЕЯТЕЛЬНОСТИ -- HEALTH SERVICES RESEARCH (история, кадры, тенденции)
ЖИЗНЕОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ ЭКОЛОГИЧЕСКИЕ ЗАМКНУТЫЕ -- ECOLOGICAL SYSTEMS, CLOSED
КРАТКИЙ ОБЗОР -- OUTLINES
Аннотация: В статті охоплений період розвитку кафедри гігієни праці та професійних захворювань від початку 70-х років ХХ століття до сьогодення. Висвітлена наукова і освітня діяльність кафедри під керівництвом професора Шевченка А.М. (1972-1993) і професора Яворовського О.П. (з 1993 року і дотепер). Акцентована увага на змінах в освітній діяльності і підготовці кадрів лікарів-профілактиків впродовж останніх 20-ти років, зокрема тих, які зумовлені реформуванням санепідслужби і внесенням з навчальних планів і програм нових дисциплін – «Безпека життєдіяльності, основи біоетики та біобезпеки» і «Охорона праці в медичній галузі»
The article contains covered the Departmentof Occupational Healthand Occupational Diseases development period from the time of its foundation (1923) until today. During that period, the heads of the chair were A.M. Shevchenko (1972-1993) and A.P. Yavorovsky (from 1993 to the present day). Attention is focused on the changes in the educational activity and training of the staff of preventive doctors in the last twenty years have been characterized, especially those that are conditioned by the reform of the sanitary epidemiological service and the inclusion in the curricula and programs of new disciplines - "Life Safety, Bases of Bioethics and Biosafety", "Occupational Health and safety in the healthcare sector»
Доп.точки доступа:
Яворовський, О. П.
Паустовський, Ю. О.
Нікітюк, О. А.
Шевцова, В. М.
Зенкіна, В. І.
Гончарук, Г. О.
Шкурко, Г. А.
Солоха, Н. В.
Брухно, Р. П.
Зінченко, Т. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Гаврилюк, О. Ф.
    Погребищенському медичному коледжу - 40 [Текст] / О. Ф. Гаврилюк // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2006. - № 3. - С. 131-132

Рубрики: Учебные заведения

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Грушко, Н. В.
    Творческий потенциал как фактор социально-психологической адаптации студентов вузов гуманитарных и технических специальностей [Текст] / Η. В. Грушко, С. В. Чернобровкина // Психология в вузе. - 2013. - № 1. - С. 60-72


MeSH-главная:
ТВОРЧЕСКИЕ СПОСОБНОСТИ -- CREATIVITY
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL (классификация)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология, статистика)
УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS (классификация, статистика, тенденции)
Доп.точки доступа:
Чернобровкина, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Дистанційне навчання як альтернатива безперервної освіти в умовах пандемії COVID-19 [Текст] = Distance learning as an alternative to continuing educationin the context of the COVID-19 pandemic / Л. Д. Тодоріко [та ін.] // Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція : український науково-практичний журнал. - 2020. - N 4. - С. 98-104. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS (организация и управление, тенденции)
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (профилактика и контроль, эпидемиология)
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS (организация и управление, тенденции)
Аннотация: Мета роботи — оцінити проблеми та переваги дистанційного навчання (ДН) як альтернативи для безперервної освіти в медичних навчальних закладах ІІІ—ІV рівнів акредитації в умовах пандемії COVID-19
Матеріали та методи. Використано тестовий доступ до повнотекстових і реферативних баз даних, проведено метааналіз сучасних літературних джерел, частину з яких обрано для докладнішого висвітлення, а також використано дані щодо досвіду застосування онлайн-методів навчання на базі кафедри фтизіатрії та пульмонології Буковинського державного медичного університету
Результати та обговорення. Для проведення навчальних занять в онлайн-режимі вибрано сервіс Google Hangouts Meet — https://meet.google.com. Для створення розкладу навчальних занять в онлайн- режимі за допомогою сервісу відеоконференцій Google Hangouts Meet використано сервіс Google Calendar — https://calendar.google.com. У навчальному процесі під час ДН на кафедрах використовують різноманітні новітні комплекси навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін з елементами пояснювально-ілюстративного та проблемного навчання. При контролі знань під час ДН використовують такі методи педагогічного контролю: тестовий, письмовий (наприклад, написання у чаті відповіді на питання, що відсилаються викладачу через Інтернет-технології, або спілкування студента через чат з викладачем і групою); усний (наприклад, використання аудіо- та відеоконференцій). Цей метод дає змогу вирішити проблему особистісного контролю знань, адже при ДН може виникнути ситуація, що за студента вирішує завдання інша людина. Для підвищення ефективності контролю знань та умінь студентів при ДН потрібно використовувати сукупність різних видів та методів педагогічного контролю
Нова форма ДН в сучасних реаліях пандемії COVID-19 в онлайн-режимі успішно впроваджена і триває її реалізація. Вагомим недоліком такого навчання є залежність ефективного проведення занять в онлайн-режимі від налагодженої мережі Інтернет та якості технічного забезпечення
Objective — to assess the problem and benefits of distance learning as an alternative to continuing education in medical schools of III—IV levels of accreditation in the COVID-19 pandemic
Materials and methods. Test access to full-text and abstract databases was used, a meta-analysis of modern literature sources was conducted, some of which were selected for more detailed coverage, as well as data on the experience of online teaching methods using at the Department of Phthisiology and Pulmonology of Bukovinian State Medical University
Results and discussion. Google Hangouts Meet (https://meet.google.com) has been selected for online training. The Google Calendar service — https://calendar.google.com — is used to create a training schedule online using the Google Hangouts Meet video conference service. In the educational process during the distance learning at the departments various complexes of educational and methodical support of educational disciplines with elements of explanatory-illustrative and problem-based learning are used. In the control of knowledge during distance learning, the following methods of pedagogical control are used: test, written control (for example, writing answers to questions in a chat to the teacher via Internet technology or student communication via chat with the teacher and group); oral (for example, the use of audio and video conferencing). This method allows you to solve the problem of personal control of knowledge, because in distance learning there may be a situation that the student solves the problem with help of another person. To increase the effectiveness of control of knowledge and skills of students at distance learning it is necessary to use a set of different types and methods of pedagogical control
A new form of distance learning in the modern realities of the COVID-19 pandemic online has been successfully implemented and its implementation continues. A significant disadvantage of such training is the dependence of effective online classes on the established network of Internet communication and the quality of technical support
Доп.точки доступа:
Тодоріко, Л. Д.
Сем’янів, І. О.
Підвербецька, О. В.
Єременчук, І. В.
Сливка, В. І.
Підвербецький, О. Я.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Закономірності впливу факторів навчально-виховного процесу на фізичний розвиток юнаків [Текст] = Laws of the influence factors of educational process on the physical development of young men / Ю. Й. Гумінський [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2016. - № 27. - С. 30-34. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: мужской

MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ФИЗИЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ КАРТЫ -- GROWTH CHARTS
ОБУЧЕНИЕ, ПЕРЕГРУЗКА -- OVERLEARNING (физиология)
УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS (классификация)
Доп.точки доступа:
Гумінський, Ю. Й.
Андрійчук, В. М.
Ходак, Т. В.
Дамзін, О. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Иващенко, С. Н.
    Исследование показателей двигательной активности разных категорий учащейся молодежи / С. Н. Иващенко, В. В. Гузов, Д. А. Атрахович // Лікарська справа = Врачебное дело. - 2012. - № 3/4. - С. 128-132 . - ISSN 0049-6804

Рубрики: Двигательная активность

   Гипокинезия


   Учебные заведения


Доп.точки доступа:
Гузов, В.В.
Атрахович, Д.А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Исследование возможности применения вегетативно-резонансного теста для выявления употребления наркотических и психоактивных веществ в организованных коллективах [Текст] / А. Г. Калинина [и др.] // Вопросы наркологии. - 2015. - № 2. - С. 95-105


MeSH-главная:
ХИМИЧЕСКИМ ВЕЩЕСТВОМ ЗЛОУПОТРЕБЛЕНИЕ, ВЫЯВЛЕНИЕ -- SUBSTANCE ABUSE DETECTION (методы)
УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS
Доп.точки доступа:
Калинина, А. Г.
Кондрашев, Г. И.
Суркова, Л. А.
Вторушин, К. С.
Роик, О. А.
Роик, И. А.
Бочаров, Д. Г.
Федоренко, С. И.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)