Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (36)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Учебные заведения<.>)
Общее количество найденных документов : 34
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Грушко Н. В., Чернобровкина С. В.
Заглавие : Творческий потенциал как фактор социально-психологической адаптации студентов вузов гуманитарных и технических специальностей
Место публикации : Психология в вузе. - 2013. - № 1. - С. 60-72 (Шифр 81929/2013/1)
MeSH-главная: ТВОРЧЕСКИЕ СПОСОБНОСТИ -- CREATIVITY
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Маринич В. Л., Когут І. О.
Заглавие : Статистична інформація як ключовий чинник впровадження інклюзивності фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти
Параллельн. заглавия :Statistical information as a key factor in the implementation of inclusive physical education and sports activities in out-of-school institutions
Место публикации : Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. - 2023. - N 2. - С. 94-99 (Шифр СУ69/2023/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS
ФИЗИЧЕСКАЯ НАГРУЗКА -- EXERCISE
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: Інклюзивність є керівним принципом Порядку денного сталого розвитку на період до 2030 р., який включає зобов’язання нікого не залишити осторонь і створити «справедливий, толерантний, відкритий і соціально інклюзивний світ, у якому задовольняються потреби найбільш уразливих верств населення». Мета. Обґрунтування визначальності збору даних для збільшення видимості визначених груп, які наражаються на бар’єри інклюзії, в процесі фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти на основі вивчення світового досвіду. Методи. Аналіз науково-методичної літератури та матеріалів мережі Інтернет; синтез та узагальнення; аналіз документальних джерел. Результати. У процесі дослідження проводили аналіз офіційних сайтів міжнародних організацій, які займаються збором зіставних на міжнародному рівні високоякісних даних про інвалідність, та виявити вагомість збору статистичної інформації для формування суспільних процесів. Синтез та узагальнення зібраної інформації дозволив структурувати сферу діяльності Вашингтонської групи зі статистики інвалідності у світі. Аналіз документальних джерел – текстів опитувальників, дозволив охарактеризувати міжнародні інструменти збору статистичних даних про осіб з інвалідністю. Збір статистичної інформації є ключовим чинником впровадження політик держав щодо різних напрямів суспільного життя. Питання впровадження інклюзивності фізкультурно-спортивної роботи у закладах позашкільної освіти за змістом і формою тісно пов’язане із визначенням кількості дітей – об’єктів для включення в освітній процес, тобто зі збором даних. Міжнародна політика збору даних про інвалідність формується з 2001 р. – з моменту створення Вашингтонської групи зі статистики інвалідності як міської групи Статистичної комісії ООН, діяльність якої спрямована на збір зіставних на міжнародному рівні високоякісних даних про інвалідність серед 135 країн світу, проте жодна країна Східної Європи не залучена до цього процесу. Розроблені інструменти Вашингтонською групою зі статистики інвалідності охоплюють опитувальники для дорослих, дітей, робочої сили та учасників освітнього процесу і допоможуть відстежувати прогрес у досягненні мети нікого не залишити позаду, встановленої в Порядку денному сталого розвитку на період до 2030 рInclusiveness is a guiding principle of the 2030 Agenda for Sustainable Development, which includes a commitment to leave no one behind and to create “a just, tolerant, open, and socially inclusive world that meets the needs of the most vulnerable strata of population”. Objective. To substantiate the determinacy of data collection in order to increase the visibility of certain groups that face barriers to inclusion in the process of physical culture and sports work in out-of-school educational institutions based on the study of world experience. Methods. Analysis of scientific and methodological literature and Internet materials; synthesis and generalization; analysis of documentary sources. Results. The study analyzed the official websites of international organizations that collect internationally comparable high-quality data on disability and identified the importance of collecting statistical information for formation of social processes. The synthesis and generalization of the collected information allowed us to structure the scope of the Washington Group on Disability Statistics in the World. The analysis of documentary sources - the texts of questionnaires - allowed us to characterize international instruments for collecting statistical data on persons with disabilities. The collection of statistical information is a key factor in the implementation of state policies in various areas of public life. The issue of introducing inclusiveness of physical education and sports work in out-of-school educational institutions is closely related in content and form to determining the number of children to be included in the educational process, i.e. to data collection. International disability data collection policy has been formed since 2001, when the Washington Group on Disability Statistics was established as a UN Statistical Commission urban group, whichaims to collect internationally comparable, high-quality disability data from 135 countries, but no Eastern European country has been involved in this process. The tools developed by the Washington Group on Disability Statistics include questionnaires for adults, children, the workforce, and participants in the educational process and will help track progress towards the goal of leaving no one behind, set out in the 2030 Agenda for Sustainable Development
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лебединець Н. В.
Заглавие : Стан серцево-судинної системи школярів інноваційних навчальних закладів (семестрово-цикло-блочна технологія викладання)
Место публикации : Довкілля та здоров’я: Наук. журн. з пробл. мед. екології, гігієни, охорони здоров’я та екол. безпеки / Ін-т.гігієни та мед. екологіі ім. О.М. Марзеева АМН України. - 2007. - № 1. - С. 20-23. (Шифр ДУ9/2007/1)
Предметные рубрики: Сердечно-сосудистая система-- дети-- патофизиол
Школьники
Учебные заведения
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Басанець Л. М., Іванова О. І.
Заглавие : Розумова працездатність учнів середніх навчальних закладів різного типу
Место публикации : Довкілля та здоров’я: Наук. журн. з пробл. мед. екології, гігієни, охорони здоров’я та екол. безпеки / Ін-т.гігієни та мед. екологіі ім. О.М. Марзеева АМН України. - 2007. - № 3. - С. 45-48 (Шифр ДУ9/2007/3)
Предметные рубрики: Трудоспособности оценка
Учебные заведения
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Токар В. М.
Заглавие : Психологическая служба в Вузе: перспективы развития
Место публикации : Прикладная психология и психоанализ. - 2002. - № 5/6. - С. 135-139 (Шифр 72535/2002/5/6)
MeSH-главная: ПСИХИЧЕСКОГО ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY MENTAL HEALTH SERVICES
УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сергета І. В., Стоян Н. В., Серебреннікова О. А., Дреженкова І. Л., Макарова О. І.
Заглавие : Психогігієнічні принципи використання здоров’язбережних технологій у сучасних закладах вищої освіти
Место публикации : Довкілля та здоров’я. - Київ, 2022. - N 2. - С. 32-41 (Шифр ДУ9/2022/2)
MeSH-главная: УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
СТУДЕНТЫ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- STUDENT HEALTH SERVICES
Аннотация: Метою дослідження було наукове обґрунтування психогігієнічних принципів використання здоров’язбережних технологій у сучасних закладах вищої освіти. Дослідження проводилися на базі Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова. Для адекватної реалізації поставленої мети використовувався чітко структурований комплекс високоінформативних сучасних гігієнічних, медико-соціологічних, психофізіологічних і психодіагностичних методів, а також методів статистичного аналізу. У ході проведених досліджень визначено та науково обґрунтовано провідні психогігієнічні принципи використання здоров’язбережних технологій у сучасних закладах вищої освіти.Целью исследования было научное обоснование психогигиенических принципов использования здоровьесберегающих технологий в современных учреждениях высшего образования. Исследования проводились на базе Винницкого национального медицинского университета имени М. И. Пирогова. Для адекватной реализации поставленных целей использовался четко структурированный комплекс высокоинформативных современных гигиенических, медико-социологических, психофизиологических и психодиагностических методов, а также методов статистического анализа. В ходе проведенных исследований определены и научно обоснованы ведущие психогигиенические принципы использования здоровьесберегающих технологий в современных учреждениях высшего образования.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шишова А. В., Жданова Л. А.
Заглавие : Проблемы организации осмотров в образовательных учреждениях и пути их оптимизации
Место публикации : Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины: Науч.- практ. журн./ Рос. АМН. НИИ соц. гигиены, экономики и упр. здравоохранением им. Н.А. Семашко, АО"Ассоц."Мед.лит.". - М.: Медицина, 2009. - № 5. - С. 43-46. - ISSN 0869-866X (Шифр ПР29/2009/5). - ISSN 0869-866X
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: Первичная профилактика
Учебные заведения
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шевченко О. С., Тодоріко Л. Д., Петренко В. І., Шевченко Р. С., Овчаренко І. А., Погорєлова О. О.
Заглавие : Проблеми і переваги інтеграції онлайн-навчання у вищих навчальних закладах в умовах пандемії COVID-19
Параллельн. заглавия :Challenges and benefits of integrating online learning in higher education in a pandemicof COVID-19
Место публикации : Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція: український науково-практичний журнал. - 2020. - N 4. - С. 91-97 (Шифр ТУ7/2020/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ПРОБЛЕМ РЕШЕНИЕ -- PROBLEM SOLVING
Аннотация: Мета роботи — оцінити особливості інтеграції онлайн-навчання у вищих навчальних закладах за умов пандемії COVID-19Попри низку проблем у впровадженні технологій онлайн-навчання, зокрема таких як недостатня технічна забезпеченість, недосконале володіння методологією сучасних цифрових навичок учасниками освітнього процесу, необхідність швидкої зміни підходів до безперервного викладання в умовах пандемії COVID-19 стала потужним поштовхом у розвитку та впровадженні інформаційно-комунікативних технологій в освіті, що надалі може мати позитивні наслідки для підвищення якості навчання, збільшення мотивації студентів та їхньої задоволеності навчальним процесомObjective — to assess peculiarities of distant learning integration in higher educational institutions in the context of the COVID-19 pandemicDespite a number of problems in the implementation of online learning technologies, such as insufficient technical provision, imperfect knowledge of the methodology of modern digital skills by participants in the educational process, the need for a quick change in approaches to continuous teaching in the context of the COVID-19 pandemic has become a powerful impetus in the development and implementation of information-communication technologies in education, which in the future may have positive consequences for improving the quality of education, increasing student motivation and their satisfaction with the educational process
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти : наказ Міністерства охорони здоров’я України № 2205 від 25.09.2020 р.
Место публикации : Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - Київ, 2021. - N 2. - С. 59-81 (Шифр ЗУ18/2021/2)
MeSH-главная: УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Про затвердження Порядку здійснення медичного обслуговування учнів закладів загальної середньої освіти : постанова Кабінету Міністрів України № 31 від 20.01.2021 р.
Место публикации : Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - Київ, 2021. - N 3. - С. 38-39 (Шифр ЗУ18/2021/3)
MeSH-главная: УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)