Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (564)Редкие издания (23)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Философия<.>)
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-19 
1.


   
    Юноша бледный со взором горящим [Текст] // Участковый врач. - 2013. - № 1. - С. 14-16


MeSH-главная:
ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY (история)
Доп.точки доступа:
Ницше, Фридрих (нем. философ ; 1844 - 1900) \о нем\

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Циммерман, Я. С.
    Понимание и развитие философского наседия В. Х. Василенко: о социально-биологической сущности болезни [Текст] / Я. С. Циммерман, А. С. Димов // Клиническая медицина : Научно-практический журнал. - 2015. - Т. 93, № 5. - С. 22-31


MeSH-главная:
БОЛЕЗНЬ -- DISEASE (психология, этиология)
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
СОЦИОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- SOCIOLOGY, MEDICAL
ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY
Доп.точки доступа:
Димов, А. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Циммерман, Я. С.
    Болезнь как явление природы человека: к пониманию и развитию философского наследия В. Х. Василенко. Часть 1 [Текст] / Я. С. Циммерман, А. С. Димов // Клиническая медицина. - 2014. - Т. 92, № 3. - С. 10-19


MeSH-главная:
БОЛЕЗНЬ -- DISEASE (этиология)
ПАТОЛОГИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- PATHOLOGIC PROCESSES (этиология)
ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY
Доп.точки доступа:
Димов, А. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Хрусталев, Ю. М.
    Философия - интеллектуальная и моральная основа здоровья [Текст] / Ю. М. Хрусталев // Терапевтический архив. - 2006. - Т. 78, № 1. - С. 83-87

Рубрики: Философия

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Ходаківський, О. А.
    Підготовка (навчання) на базі навчально-науково-дослідної лабораторії "Фармадар" як складова освітньої підготовки доктора філософії за спеціальністю "222 Медицина" [Текст] = Analysis of the functioning of the educational and research laboratory "Pharmadar" in the context of the preparation of a Ph.D. on the example of the pedagogical load of the cycle of choice "Preclinical experimental research" / О. А. Ходаківський, Н. І. Волощук, Н. В. Жабоєдова // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 3. - С. 486-489. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
НАУКА -- SCIENCE (кадры, методы, организация и управление)
ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (тенденции)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (кадры, организация и управление)
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (кадры, обучение, организация и управление)
Аннотация: Цикл за вибором “Доклінічні експериментальні дослідження” є невід’ємною складовою обовязкової дисципліни “Фармакологія”. Успішна педагогічна підготовка наукових кадрів (аспірантів) стала можливою дякуючи розробці навчальної програми, що, перш за все, стало можливим дякуючи зусиллям наукових кадрів Навчально-науково-дослідної лабораторії “Фармадар”. Вони забезпечують не тільки функціонування циклу, а й виконують науково-практичне навантаження при виконанні завдань науково-дослідних робіт та господарчо-розрахункових програм. До складу обов’язкової документації по педагогічній (навчальній) роботі, за якою здійснюється підготовка аспірантів за виборною програмою “Доклінічні експериментальні дослідження”, входять: навчально-практична програма для пошукачів наукового ступеня кандидата медичних наук за спеціальністю 14.03.05 – “фармакологія”; затверджене на Вченій раді положення про прикріплення до кафедри фармакології з метою опанування обовязкової програми “222 – медицина, фармакологія”; тематичні та календарні плани; самостійна робота пошукачів; список додаткової літератури; методичні вказівки. Співробітниками лабораторії при допомозі аспірантів та докторантів, розроблено, удосконалено та запатентовано низку методик із забезпечення доклінічних досліджень. Таким чином, функціонування навчально-науково-дослідної лабораторії створює оптимальне та раціональне науково-практичне підґрунтя для підготовки доктора філософії через аспірантуру шляхом опанування циклом за вибором, що і було показано на прикладі функціонування лабораторії при навчанні за циклом по вибору “Доклінічні експериментальні дослідження”. У майбутньому є доречною та перспективною розробка навчальної програми для англомовних студентів, зважаючи на постійне зростання їх кількості серед абітурієнтів університету, як наслідок — збільшиться питома вага іноземних випускників та їх чисельність серед тих, хто вступає до аспірантури
The cycle of choice “Preclinical experimental research” is an integral component of the compulsory discipline “Pharmacology”. Successful pedagogical training of scientific personnel (graduate students) became possible thanks to the development of the curriculum, which, first of all, became possible thanks to the efforts of the scientific personnel of the Pharmadar Educational and Research Laboratory. They provide not only the functioning of the cycle, but also carry out the scientific and practical burden of fulfilling the tasks of scientific research and economic calculation programs. The composition of the mandatory documentation of pedagogical (educational) work, on which the training of graduate students studying the cycle “Preclinical Experimental Research” is carried out, includes: a practical training program for applicants for the degree of candidate of medical sciences in the specialty 14.03.05 – “pharmacology”; the provision on attaching to the Department of Pharmacology approved by the Academic Council in order to master the mandatory program “222 – medicine, pharmacology”; thematic and calendar plans; independent work; list of additional literature; guidelines The laboratory staff, with the help of graduate students and doctoral students, have developed, improved and patented a number of methods for providing preclinical studies. Thus, the functioning of an educational research laboratory creates an optimal and rational scientific and practical basis for the preparation of a Ph.D. by mastering a post-graduate cycle of choice “Preclinical experimental research”, which was shown by the example of the functioning of the laboratory. In the future, it is appropriate and promising to develop a curriculum for English-speaking students, given the constant increase in their number among university entrants, and as a result — increase in the proportion of foreign citizens, among graduates and entering postgraduate study
Доп.точки доступа:
Волощук, Н. І.
Жабоєдова, Н. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Философия сна [Текст] // Участковый врач. - 2013. - № 5. - С. 46-47


MeSH-главная:
СОН -- SLEEP
ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Сивовол, С. И.
    Медицина и философия: мышление - разум - истина - прогресс [Текст] / С. И. Сивовол // Стоматолог. - 2005. - № 5. - С. 32-34

Рубрики: Медицина

   Философские вопросы медицины


   Философия


Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Саркисов, Д. С.
    Философия в системе медицинского образования [Текст] / Д. С. Саркисов // Клиническая медицина. - 1999. - Т. 77, № 1. - С. 17-21


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Мельник, В. М.
    Філософія соціальної та культурної антропології [Текст] / В. М. Мельник // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2011. - № 17. - С. 243

Рубрики: Антропология--методы

   Философия


   ВНМУ


Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Лисенко, В. Й.
    Самоменеджмент як платформа пізнання основних медичних та філософських доктрин у процесі формування світогляду та кругозору майбутніх вчених [Текст] / В. Й. Лисенко, С. В. Лисенко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 1. - С. 74-78


MeSH-главная:
ПОЗНАНИЯ ТЕОРИЯ -- KNOWLEDGE
ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY
Аннотация: Висвітлено роль самоменеджменту в підготовці доктора філософії на основі стандартів МОН України, які спрямовані на формування системного наукового світогляду та загального культурного кругозору в майбутніх вчених. Розглянуто необхідність вміти оперувати медичними та філософськими доктринами, опановувати мистецтвом мислення. Послуговуючись самоменеджментом, вчені здатні ознайомитися зі східними та західними вченнями, не ідеалізуючи одні вчення і демонізуючи інші. Приділено увагу різниці західного (європейського) та східного (китайського, індійського) способу мислення, що зумовило своєрідність культурних парадигм греко-християнського та буддійського світу. Західне мислення схильне до дихотомії, статики, членування, лінійності та ін. Східне мислення — це цілісний підхід, не членування цілого, не протиставлення, в основі якого лежить закон самоорганізації цілого, єдність різного, одинично-єдиного, перервно-неперервного. Ціле володіє якостями, які не притаманні частинам. Представлені на Сході уявлення про два види знань: всезнання — цілісне, недиференційоване (континуальне мислення) та умовне знакове знання, яке припускає розділення на суб’єкт і об’єкт (дискретне мислення). Істина доступна лише цілісному мисленню, а знакове — тренування розуму. Стисло розглядаються фундаментальні поняття «дао», «істина», «мудрість», закон Середини чи рухливої рівноваги у викладенні китайських мудреців, а також причини різного відношення до понять істини, слова та мовчання, хаосу та Небесного порядку західного та східного світів. Приділяється увага системному підходу в медичній науці. Рекомендовані конкретні напрями для включення до особистих програм самоменеджменту (та коучингу), які можуть розширити можливості будь-якого науковця
Доп.точки доступа:
Лисенко, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-19 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)