Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (564)Редкие издания (23)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Философия<.>)
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-19 
1.


    Каладзе, Н. М.
    Аристотель (лекция) [Текст] / Н. М. Каладзе // Асклепий. - 2009. - Т. 12, № 1. - С. 79-82


MeSH-главная:
ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY (история)
ЛИЧНОСТИ ВЫДАЮЩИЕСЯ -- FAMOUS PERSONS
Доп.точки доступа:
Аристотель (384-322 до н. э.) \о нем\

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Циммерман, Я. С.
    Болезнь как явление природы человека: к пониманию и развитию философского наследия В. Х. Василенко. Часть 1 [Текст] / Я. С. Циммерман, А. С. Димов // Клиническая медицина. - 2014. - Т. 92, № 3. - С. 10-19


MeSH-главная:
БОЛЕЗНЬ -- DISEASE (этиология)
ПАТОЛОГИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- PATHOLOGIC PROCESSES (этиология)
ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY
Доп.точки доступа:
Димов, А. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Безух, Ю.
    Дмитрій та Мамай [Текст] / Ю. Безух // Новая Медицина Тысячелетия. - 2011. - № 5. - С. 34-38

Рубрики: История

   Философия


Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України" [Текст] = The competent approach to doctors’ of philosophy training in I. Horbachevsky ternopil state medical university / І. М. Кліщ [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 74-78


MeSH-главная:
ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Аннотация: Мета роботи ‒ провести аналіз реалізації компетентнісного підходу до підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами в Тернопільському державному медичному університеті і встановити відповідність його вимогам чинного законодавства України. Основна частина. У ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” проводиться підготовка докторів філософії за ліцензованими спеціальностями галузі знань 22 “Охорона здоров’я”: 222 “Медицина”, 228 “Педіатрія”, 221 “Стоматологія”, 226 “Фармація” та за спеціальністю 091 “Біологія” галузі знань 09 “Біологія”. Підготовка фахівців третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти здійснюється на засадах компетентнісної парадигми за ліцензованими освітньо-науковими програмами та навчальними планами, затвердженими вченою радою університету. В освітньо-наукових програмах чітко окреслені визначення програмних компетентностей, які повинні здобуватися у процесі навчання докторами філософії (інтегральної, загальних та спеціальних). Освітньо-наукові програми підготовки докторів філософії включають у себе наукову та освітню складові і передбачають набуття чотирьох основних компетентностей відповідно до Національної рамки кваліфікацій: оволодіння загальнонауковими (філософськими) компетентностями; набуття універсальних навичок дослідника; здобуття мовних компетентностей; здобуття глибинних знань зі спеціальності, за якою аспірант проводить дослідження. Висновки. У Тернопільському державному медичному університеті підготовка докторів філософії здійснюється відповідно до чинного законодавства України відповідно до розроблених освітньо-наукових програм у межах ліцензованих спеціальностей на засадах компетентнісного підходу до організації навчального процесу. Це сприяє цілеспрямованому формуванню необхідних компетенцій випускника, готовності їх до майбутньої успішної професійної діяльності, забезпечує цілісне бачення ними досліджуваної проблеми на основі її структурного аналізу
Доп.точки доступа:
Кліщ, І. М.
Потіха, Н. Я.
Сатурська, Г. С.
Ковали, О. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Вардинець, М.
    Крізь історію людського нарцисизму та просвітлення - філософський огляд у контексті психоаналізу [Текст] / М. Вардинець // Вісник наукових досліджень. - 2011. - № 4. - С. 88-89

Рубрики: Психоанализ

   Нарциссизм


   Философия


Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Гаврищак, І. І.
    Лінгвофілософська система Вільгельма фон Гумбольдта: історико-біографічний аспект [Текст] = Wilhelm von Humboldt’s linguo-philosophical system: historical and biographical aspect / І. І. Гаврищак, О. Я. Проців // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 127-133


MeSH-главная:
ЛИНГВИСТИКА -- LINGUISTICS
ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY
ИСТОРИЯ -- HISTORY
Аннотация: У статті на основі аналізу біографічних даних і сфер наукової та суспільної діяльності німецького мислителя, лінгвіста, представника німецького філологічного неогуманізму, державного і політичного діяча, реформатора європейської університетської освіти Вільгельма фон Гумбольдта розглянуто формування лінгвофілософської системи, що визначила магістраль­ні напрямки розвитку європейського і світового мовознавства ХХ–ХХІ століття
З’ясовано, що доповідь «Про порівняльне вивчення мов різних епох їхнього розвитку», прочитана в Берлінській академії наук у 1820 р., стала етапним фактом наукової біографії Гумбольдта, результатом особистого екзистенційного досвіду, свідомого цілеспрямованого накопичення фактів проявів національного духу різних європейських народів, включаючи повноцінні мови й діалекти, міфологічний національний пласт, традиції, культурні артефакти, фольклорні й авторські тексти різних епох. Доведено, що основоположні ідеї лінгвофілософської системи Гумбольдта сформульовані й оприлюднені в праці «Про відмінність статей і її вплив на органічну природу» (1794). Проголошена ним формула «прекрасної єдності» речей і явищ трактувалася як результат діяльності енергії тілесного світу, тому всі його прояви, включаючи людину, її діяння, а також мову (праця «Про Германа і Доротею» Гете», 1798), мають бути враховані, осмислені й систематизовані, як результати функціонування людського духу. Мандрівки Францією, Іспанією та Італією не лише забезпечили Гумбольдта новими естетичними враженнями, але остаточно визначили мовознавчий вектор його досліджень, що завершився оригінальною лінгвофілософською концепцією, в якій ідеальна складова не суперечить матеріальній, а доповнює її: мова є дух, і духом народу є його мова («Про відмінність будови людських мов і її вплив на духовний розвиток людства»)
Доп.точки доступа:
Проців, О. Я.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Сивовол, С. И.
    Медицина и философия: мышление - разум - истина - прогресс [Текст] / С. И. Сивовол // Стоматолог. - 2005. - № 5. - С. 32-34

Рубрики: Медицина

   Философские вопросы медицины


   Философия


Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Декарт, Р.
    Начала философии. Письмо автора к французскому переводчику «Начал философии». Уместное здесь как предисловие / Р. Декарт // Асклепий. - 2013. - Т. 16, № 1. - С. 3-10


MeSH-главная:
ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY (история)
Доп.точки доступа:
Декарт, Рене (философ) \о нем\

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Ходаківський, О. А.
    Підготовка (навчання) на базі навчально-науково-дослідної лабораторії "Фармадар" як складова освітньої підготовки доктора філософії за спеціальністю "222 Медицина" [Текст] = Analysis of the functioning of the educational and research laboratory "Pharmadar" in the context of the preparation of a Ph.D. on the example of the pedagogical load of the cycle of choice "Preclinical experimental research" / О. А. Ходаківський, Н. І. Волощук, Н. В. Жабоєдова // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 3. - С. 486-489. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
НАУКА -- SCIENCE (кадры, методы, организация и управление)
ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (тенденции)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (кадры, организация и управление)
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (кадры, обучение, организация и управление)
Аннотация: Цикл за вибором “Доклінічні експериментальні дослідження” є невід’ємною складовою обовязкової дисципліни “Фармакологія”. Успішна педагогічна підготовка наукових кадрів (аспірантів) стала можливою дякуючи розробці навчальної програми, що, перш за все, стало можливим дякуючи зусиллям наукових кадрів Навчально-науково-дослідної лабораторії “Фармадар”. Вони забезпечують не тільки функціонування циклу, а й виконують науково-практичне навантаження при виконанні завдань науково-дослідних робіт та господарчо-розрахункових програм. До складу обов’язкової документації по педагогічній (навчальній) роботі, за якою здійснюється підготовка аспірантів за виборною програмою “Доклінічні експериментальні дослідження”, входять: навчально-практична програма для пошукачів наукового ступеня кандидата медичних наук за спеціальністю 14.03.05 – “фармакологія”; затверджене на Вченій раді положення про прикріплення до кафедри фармакології з метою опанування обовязкової програми “222 – медицина, фармакологія”; тематичні та календарні плани; самостійна робота пошукачів; список додаткової літератури; методичні вказівки. Співробітниками лабораторії при допомозі аспірантів та докторантів, розроблено, удосконалено та запатентовано низку методик із забезпечення доклінічних досліджень. Таким чином, функціонування навчально-науково-дослідної лабораторії створює оптимальне та раціональне науково-практичне підґрунтя для підготовки доктора філософії через аспірантуру шляхом опанування циклом за вибором, що і було показано на прикладі функціонування лабораторії при навчанні за циклом по вибору “Доклінічні експериментальні дослідження”. У майбутньому є доречною та перспективною розробка навчальної програми для англомовних студентів, зважаючи на постійне зростання їх кількості серед абітурієнтів університету, як наслідок — збільшиться питома вага іноземних випускників та їх чисельність серед тих, хто вступає до аспірантури
The cycle of choice “Preclinical experimental research” is an integral component of the compulsory discipline “Pharmacology”. Successful pedagogical training of scientific personnel (graduate students) became possible thanks to the development of the curriculum, which, first of all, became possible thanks to the efforts of the scientific personnel of the Pharmadar Educational and Research Laboratory. They provide not only the functioning of the cycle, but also carry out the scientific and practical burden of fulfilling the tasks of scientific research and economic calculation programs. The composition of the mandatory documentation of pedagogical (educational) work, on which the training of graduate students studying the cycle “Preclinical Experimental Research” is carried out, includes: a practical training program for applicants for the degree of candidate of medical sciences in the specialty 14.03.05 – “pharmacology”; the provision on attaching to the Department of Pharmacology approved by the Academic Council in order to master the mandatory program “222 – medicine, pharmacology”; thematic and calendar plans; independent work; list of additional literature; guidelines The laboratory staff, with the help of graduate students and doctoral students, have developed, improved and patented a number of methods for providing preclinical studies. Thus, the functioning of an educational research laboratory creates an optimal and rational scientific and practical basis for the preparation of a Ph.D. by mastering a post-graduate cycle of choice “Preclinical experimental research”, which was shown by the example of the functioning of the laboratory. In the future, it is appropriate and promising to develop a curriculum for English-speaking students, given the constant increase in their number among university entrants, and as a result — increase in the proportion of foreign citizens, among graduates and entering postgraduate study
Доп.точки доступа:
Волощук, Н. І.
Жабоєдова, Н. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Циммерман, Я. С.
    Понимание и развитие философского наседия В. Х. Василенко: о социально-биологической сущности болезни [Текст] / Я. С. Циммерман, А. С. Димов // Клиническая медицина : Научно-практический журнал. - 2015. - Т. 93, № 5. - С. 22-31


MeSH-главная:
БОЛЕЗНЬ -- DISEASE (психология, этиология)
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
СОЦИОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- SOCIOLOGY, MEDICAL
ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY
Доп.точки доступа:
Димов, А. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-19 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)