Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (355)Редкие издания (51)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Химия<.>)
Общее количество найденных документов : 22
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-22 
1.


    Komisarenko, S. V.
    Prospects of genome editing using CRISPR/CAS or how to master genetic scissors. Nobel Prize in chemistry 2020 / S. V. Komisarenko, S. I. Romaniuk // The Ukrainian biochemical journal. - 2021. - Vol. 93, № 1. - P113-128


MeSH-главная:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (тенденции)
МОЛЕКУЛЯРНАЯ БИОЛОГИЯ -- MOLECULAR BIOLOGY (тенденции)
ГЕННАЯ ИНЖЕНЕРИЯ -- GENETIC ENGINEERING (тенденции)
НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
Аннотация: The Nobel Prize in Chemistry 2020 was awarded to two researchers in the field of molecular biology – the French Emmanuelle Charpentier, who now heads the Max Planck Unit for the Science of Pathogens in Berlin, and the American Jennifer Doudna from the University of California, Berkeley – for the ‘development of genome editing method’. A press release of the Nobel Committee states that the winners discovered one of the most powerful genetic technology tools – CRISPR/Cas9, or so-called ‘genetic scissors’. This method has contributed to many important results of basic research. In particular, plant researchers have managed to create crops resistant to mold, pests and drought. As for medicine, clinical trials of new cancer treatment techniques are underway, and a dream of curing hereditary diseases is about to become a reality. Genetic scissors have brought the life sciences to a new stage of development and greatly contributed to the benefit of mankind
Нобелівську премію з хімії у 2020 р. присуджено двом дослідницям у галузі молекулярної біології – француженці Еммануель Шарпантьє (Emmanuelle Charpentier), яка нині очолює Відділення наук про патогени при Товаристві Макса Планка в Берліні, та американці Дженніфер Дудні (Jennifer Doudna) з Каліфорнійського університету в Берклі – за «розвиток методу редагування геному». У пресрелізі Нобелівського комітету зазначено, що лауреатки відкрили один з найпотужніших інструментів генної технології – CRISPR/Cas9 – або так звані «генетичні ножиці». Цей метод сприяв отриманню у фундаментальних дослідженнях багатьох важливих результатів. Зокрема, дослідники рослин змогли створити культури, стійкі до цвілі, шкідників та посухи. У медицині тривають клінічні випробування нових методів лікування раку, а мрія про те, щоб вилікувати спадкові захворювання, ось-ось стане реальністю. «Генетичні ножиці» вивели нау­ки про життя на новий етап розвитку і дають людству величезну користь
Доп.точки доступа:
Romaniuk, S. I.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    The Nobel Prize in Chemistry 2016 [Text] = Нобелівська премія з хімії 2016 року // Український біохімічний журнал. - 2016. - Т. 88, № 5. - P138


MeSH-главная:
НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    The Nobel Prize in Chemistry 2017 // The Ukrainian Biochemical Journal. - 2017. - Том 89, N 5. - P128


MeSH-главная:
НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (история, кадры)
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    The Nobel Prize in Chemistry 2020 // The Ukrainian biochemical journal. - 2020. - Vol. 92, № 5. - P168


MeSH-главная:
НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (история, кадры)
Доп.точки доступа:
Charpentier, Emmanuelle Marie (11.12.1968) \о ней\
Doudna, Jennifer Anne (19.02.1964) \о ней\

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Ткаченко, Т.
    «Химия потеряла голову с тех пор, как был обезглавлен Лавуазье» [Текст] / Т. Ткаченко // Фармацевт практик. - 2010. - № 1. - С. 48-51


MeSH-главная:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (история)
Доп.точки доступа:
Лавуазье, Антуан Лоран (основатель современной химии ; 1743-1794) \о нем\

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Грицан, Л. Д.
    Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі [Текст] = Multiple-choice and complex problems as a means of quality control of learning the program material in physical and colloid chemistry at the pharmaceutical institution of higher education / Л. Д. Грицан // Медична освіта. - 2017. - № 4. - С. 14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ХИМИЯ ФИЗИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, PHYSICAL (обучение)
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (обучение)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (организация и управление)
Аннотация: Мета роботи – акцентувати увагу викладачів курсу фізичної та колоїдної хімії на виборі засобів для об’єктивної оцінки якості засвоєння програмного матеріалу студентами різних форм навчання
Основна частина. Проведено аналіз літературних даних та власного багаторічного досвіду викладання фізичної та колоїдної хімії з метою вибору оптимальних методів та форм контролю набутих знань мaйбутніми працівниками фармацевтичної галузі, які навчаються за різними спеціальностями. Скорочення обсягу аудиторних годин, які відводяться для вивчення фундаментальних дисциплін, у тому числі і фізичної та колоїдної хімії, вимагає від викладача певну частину програмного матеріалу курсу виносити на самостійне опрацювання студентами. У свою чергу, це потребує від викладача правильного вибору засобів контролю знань студентів. У статті проаналізовано роль багатоваріантних та комплексних задач в організації контрольних заходів з метою перевірки якості засвоєння студентами програмного матеріалу курсу фізичної та колоїдної хімії
Висновки. 1. Розв’язання багатоваріантних та комплексних задач суттєво розширює можливості об’єктивного та всебічного контролю знань, умінь та навичок, набутих студентами. Його обов’язково треба поєднувати з іншими методами контролю, такими, як тестування, усна відповідь, підготовка доповіді на студентську конференцію, реферату та ін. 2. При розв’язуванні профілізованих багатоваріантних та комплексних задач викладач має нагоду підкреслити міждисциплінарну інтеграцію, а студенти – краще зрозуміти необхідність вивчення курсу фізичної та колоїдної хімії з метою подальшого опанування медико-біологічних і спеціальних дисциплін. 3. Перевагою використання в навчальному процесі багатоваріантних задач є можливість для викладача дати кожному студенту індивідуальне завдання з певної теми. Такі задачі можуть бути використані і як засіб контролю якості освіти
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Лавуазье [Текст] // Асклепий. - 2012. - Т. 15, № 1. - С. 3-8


MeSH-главная:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (история)
Доп.точки доступа:
Лавуазье, Антуан Лоран (основатель современной химии ; 1743-1794) \о нем\

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Горлачук, Н. В.
    Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам [Текст] = Methodological aspects of teaching toxicological and forensic chemistry for domestic students / Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 24-28


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
Доп.точки доступа:
Зарівна, Н. О.
Мосула, Л. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Дамбинова, С. А.
    Нейрохимическое научное общество при Российской Академии Наук / С. А. Дамбинова // Российский физиологический журнал им.И.М.Сеченова. - 2000. - Т. 86, № 10. - С. 1348-1355


MeSH-главная:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (тенденции)
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Нобелевская премия по химии за 2004 год [Текст] // Биомедицинская химия. - 2005. - Т. 51, Вып.2. - С. 224-226

Рубрики: Нобелевская премия

   Химия


Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


   
    Нобелевська премія з хімії 2013 року [Текст] // Український біохімічний журнал : Науч.-теорет.журн. - 2013. - Т. 85, № 5. - С. 228-229 . - ISSN 0201-8470


MeSH-главная:
НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (история)
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


   
    Організація навчального процесу викладання дисциплін “Медична хімія” та “Біоорганічна хімія” для іноземних студентів і курсу медичних та стоматологічного факультетів за умов кредитно-трансферної системи навчання [Текст] / О. З. Бразалук [та ін.] // Медична освіта. - 2015. - № 3. - С. 103-106


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (методы, обучение)
Доп.точки доступа:
Бразалук, О. З.
Маслак, Г. С.
Серебритська, Л. Ф.
Черноусова, Н. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Иванов, А. С.
    Основы вычислительной химии для медико-биологов: Лекция [Текст] / А. С. Иванов // Биомедицинская химия. - 2005. - Т. 51, Вып.2. - С. 152-169

Рубрики: Химия

   Биология компьютерная


   Информатика медицинская компьютерная


Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Смірнова, О. В.
    Проведення практичних занять з медичної хімії під час дистанційного навчання [Текст] = Conducting practical classes in medical chemistry during distance learning / О. В. Смірнова, О. Г. Сулім // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 2. - С. 274-278. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
Аннотация: Метою цієї роботи було поділитися досвідом роботи зі студентами в умовах дистанційного навчання. Практичні заняття з медичної хімії складаються з теоретичної та практичної частин. Теоретичні поняття розкривають суть фізико-хімічних явищ, які необхідно підтвердити практичними роботами. Практичні (лабораторні) заняття – одна з важливих форм навчально-педагогічного процесу, на яких студенти отримують навички експериментальної роботи, вміння працювати з приладами, самостійно робити висновки з отриманих даних, що обумовлює глибоке засвоєння теоретичного матеріалу дисципліни. Досліди мають бути наочними та переконливими, підтверджувати теоретичні поняття. Але сучасні умови (карантин, воєнні дії, відключення світла, повітряні тривоги) вносять свої корективи в навчальний процес. Необхідно так організувати навчання, щоб дати студентам знання в повному обсязі в межах програми. Лекції мають нести максимальну інформацію, яка необхідна для засвоєння теоретичного матеріалу та можливості використання його для пояснення процесів у живому організмі. Практичні роботи мають сформувати у студентів творчий підхід до тих чи тих явищ, вмінь і навичок самостійного пошуку, аналізу та оцінки інформації
The purpose of this work was to share the experience of working with students in the conditions of distance learning. Practical classes in medical chemistry consist of theoretical and practical parts. Theoretical concepts reveal the essence of physical and chemical phenomena, which must be confirmed by practical works. Practical (laboratory) classes are one of the most important forms of the educational and pedagogical process, during which students acquire the skills of experimental work, the ability to work with devices, independently draw conclusions from the obtained data, which determines the in-depth assimilation of the theoretical material of the discipline. Experiments should be clear and convincing, and confirm theoretical concepts. But modern conditions (quarantine, military actions, blackouts, air raids) call for adjustments to the educational process. It is necessary to organize the educational process in such a way as to give students exhaustive knowledge within the scope of the program. Lectures should carry the maximum amount of information necessary for the assimilation of theoretical material and the possibility of using it to explain processes in a living organism. Practical works should form students' creative approach to certain phenomena, abilities and skills of independent search, analysis and evaluation of information
Доп.точки доступа:
Сулім, О. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Бурмас, Н. І.
    Система дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії [Текст] = The system of distance learning at the department of general chemistry / Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 15-18


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
Аннотация: Дистанційне навчання – інтерактивна взаємодія як між викладачем та студентами, так і між ними та інтерактивним джерелом інформаційного ресурсу (web-сторінки), яка відображає всі компоненти навчального процесу, що здійснюється в умовах реалізації засобів інформаційно-комп’ютерних технологій (комп’ютерна візуалізація навчальної інформації, інформаційно-пошукової діяльності, автоматизація процесів інформаційно-методичного забезпечення). У статті розглянуті основні поняття і характерні особливості дистанційного навчання в університеті, яке передбачає застосування двох форм: синхронної та асинхронної. Проводиться обґрунтування актуальності використання дистанційних технологій у навчанні. У статті виділено переваги дистанційного навчання для студентів: вільний графік проведення занять; одночасне проведення навчання з декількох дисциплін, можливо, в різних навчальних закладах; використання аудіо- та відеоматеріалів, мультимедіа. Основний акцент зроблений на особливостях організації дистанційного навчання на кафедрі за допомогою сучасних технологій та мультимедіа, що реалізується через такі компоненти, як: лекції (презентації та відеозаписи); практичні заняття (тестування в системі Moodle); спілкування викладача зі студентом. Успішне створення і використання дистанційної освіти на кафедрі загальної хімії сприяє значному розширенню потенційних студентів, впровадженню нових технологій для передачі навчальної інформації та вдосконаленню педагогічної майстерності співробітників кафедри
Доп.точки доступа:
Бойко, Л. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Геруш, І. В.
    Сучасні підходи до викладання біоорганічної і біологічної хімії в медичних ВНЗ [Текст] = Modern approaches to teaching bioorganic and biologigal chemistry in medical universities / І. В. Геруш, Н. П. Григор’єва, Н. В. Давидова // Медична та клінічна хімія. - 2016. - Том 18, N 4. - С. 114-117


MeSH-главная:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY
Доп.точки доступа:
Григор’єва, Н. П.
Давидова, Н. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


   
    Хімічні елементи снігового покриву м. Києва [Текст] / В. Ф. Демченко [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2015. - № 2. - С. 54-57


MeSH-главная:
СНЕГ -- SNOW (химия)
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ЗАГРЯЗНЕНИЕ -- ENVIRONMENTAL POLLUTION (анализ)
ВОЗДУХА ЗАГРЯЗНЕНИЕ -- AIR POLLUTION (анализ)
УКРАИНА -- UKRAINE
Доп.точки доступа:
Демченко, В. Ф.
Андрусишина, І. М.
Голуб, І. О.
Лампека, О. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


    Мельник, А. В.
    Хімія в стоматології [Текст] = Chemistry in dentistry / А. В. Мельник, О. В. Смірнова, О. Г. Сулім // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 3. - С. 454-457. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (кадры, методы, обучение, организация и управление, тенденции)
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY (кадры, методы, обучение, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS (организация и управление, тенденции)
Аннотация: Курс медичної хімії для студентів медичних університетів містить окремі розділи неорганічної, аналітичної, фізичної та колоїдної хімії. Медична хімія як навчальна дисципліна закладає основи вивчення студентами медико-біологічних дисциплін загальної підготовки – біологічної хімії, нормальної та патологічної фізіології, фармакології, а також дисциплін професійної підготовки – ортопедичної, терапевтичної та хірургічної стоматології. Метою роботи було розкрити можливості навчального предмету “Медична хімія” для розвитку особистості студента-стоматолога, надбання ним практичних навичок, формування основ хімічної компетентності у майбутнього лікаря-стоматолога. При написанні статті були використані наступні матеріали: Освітньо-професійна програма “Стоматологія” (Вінниця, 2021), методичний посібник, створений викладачами кафедри біологічної та загальної хімії “Хімія в стоматології”, робочий зошит з медичної хімії для студентів стоматологічного факультету, а також розроблений тестовий контроль до практичних занять з презентацією лабораторних робіт. У статті описується роль s-, p- та d-елементів, органічних речовин у процесах, що відбуваються в ротовій порожнині, а також у лікуванні та профілактиці стоматологічних захворювань. Розглядається внесок електрохімічних процесів у розвитку стоматологічної патології. Поряд з цим пояснюється необхідність використання різних електрохімічних методів (електрофорезу та іонофорезу) з метою профілактики та лікування захворювань ротової порожнини. Таким чином, знання хімічних процесів та взаємодій є необхідним для розуміння принципів хімічної дії лікувальних препаратів, хімічних взаємодій між середовищем ротової порожнини та стоматологічним матеріалом, що дає можливість забезпечити ефективний та безпечний лікувальний процес
The medical chemistry course for medical university students include separate sections of inorganic, analytical, physical and colloidal chemistry. Medical chemistry as an educational discipline lays the foundations for students to study medical and biological disciplines of general training which include biological chemistry, normal physiology, pathological physiology, pharmacology, as well as professional training disciplines – orthopedic, therapeutic and surgical dentistry. The purpose of the work was to reveal the possibilities of the subject “Medical Chemistry” for the development of the personality of a dental student’s, their acquisition of practical skills, the formation of the foundations of chemical competence in the future dentist. The following materials were used when writing the article: Educational and professional program “Dentistry” (Vinnytsia, 2021), a methodical manual created by the teachers of the Department of Biological and General Chemistry “Chemistry in Dentistry”, a workbook on medical chemistry for students of the Faculty of Dentistry, as well as developed test control before practical classes with presentation of laboratory works. The article describes the role of s-, p- and d- elements, organic substances in the processes occurring in the oral cavity, as well as in the treatment and prevention of dental diseases. The contribution of electrochemical processes in the development of dental pathology is considered. Along with this, the need to use various electrochemical methods (electrophoresis and iontophoresis) to prevent and to treat the diseases of the oral cavity is explained. Thus, knowledge of chemical processes and interactions is necessary to understand the principles of chemical action of drugs, chemical interactions between the oral environment and dental material. Which makes it possible to ensure an effective and safe treatment process
Доп.точки доступа:
Смірнова, О. В.
Сулім, О. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Ткаченко, Т.
    Химия и жизнь Лайнуса Полинга [Текст] / Т. Ткаченко // Фармацевт практик. - 2008. - № 1. - С. 80-83


MeSH-главная:
НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (история)
Доп.точки доступа:
Лайнус, Карл Полинг (америк. химик, кристаллограф, лауреат двух Нобелевских премий ; 1901-1994) \о нем\

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


    Фролов, Ю. П.
    Химия хилера / Ю. П. Фролов // Химия и жизнь. - 1998. - № 5. - С. 56-59


MeSH-главная:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (методы)
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-22 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)