Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (355)Редкие издания (51)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Химия<.>)
Общее количество найденных документов : 22
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-22 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Примак Р.
Заглавие : Эта удивительная "супрамолекулярная химия"
Место публикации : Фармацевт-практик. - 2015. - № 7/8. - С. 14-15 (Шифр ФУ17/2015/7/8)
MeSH-главная: ХИМИЯ -- CHEMISTRY
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Примак Р.
Заглавие : Що таке "зелена хімія"?
Место публикации : Фармацевт-практик. - 2015. - № 3. - С. 12-14 (Шифр ФУ17/2015/3)
MeSH-главная: РАСТЕНИЯ -- PLANTS
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Фролов Ю. П.
Заглавие : Химия хилера
Место публикации : Химия и жизнь. - М., 1998. - № 5. - С. 56-59 (Шифр 72232/1998/5)
MeSH-главная: ХИМИЯ -- CHEMISTRY
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ткаченко Т.
Заглавие : Химия и жизнь Лайнуса Полинга
Место публикации : Фармацевт практик. - 2008. - № 1. - С. 80-83 (Шифр ФУ17/2008/1)
MeSH-главная: НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мельник А. В., Смірнова О. В., Сулім О. Г.
Заглавие : Хімія в стоматології
Параллельн. заглавия :Chemistry in dentistry
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 3. - С. 454-457 (Шифр ВУ80/2022/26/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ХИМИЯ -- CHEMISTRY
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
Аннотация: Курс медичної хімії для студентів медичних університетів містить окремі розділи неорганічної, аналітичної, фізичної та колоїдної хімії. Медична хімія як навчальна дисципліна закладає основи вивчення студентами медико-біологічних дисциплін загальної підготовки – біологічної хімії, нормальної та патологічної фізіології, фармакології, а також дисциплін професійної підготовки – ортопедичної, терапевтичної та хірургічної стоматології. Метою роботи було розкрити можливості навчального предмету “Медична хімія” для розвитку особистості студента-стоматолога, надбання ним практичних навичок, формування основ хімічної компетентності у майбутнього лікаря-стоматолога. При написанні статті були використані наступні матеріали: Освітньо-професійна програма “Стоматологія” (Вінниця, 2021), методичний посібник, створений викладачами кафедри біологічної та загальної хімії “Хімія в стоматології”, робочий зошит з медичної хімії для студентів стоматологічного факультету, а також розроблений тестовий контроль до практичних занять з презентацією лабораторних робіт. У статті описується роль s-, p- та d-елементів, органічних речовин у процесах, що відбуваються в ротовій порожнині, а також у лікуванні та профілактиці стоматологічних захворювань. Розглядається внесок електрохімічних процесів у розвитку стоматологічної патології. Поряд з цим пояснюється необхідність використання різних електрохімічних методів (електрофорезу та іонофорезу) з метою профілактики та лікування захворювань ротової порожнини. Таким чином, знання хімічних процесів та взаємодій є необхідним для розуміння принципів хімічної дії лікувальних препаратів, хімічних взаємодій між середовищем ротової порожнини та стоматологічним матеріалом, що дає можливість забезпечити ефективний та безпечний лікувальний процесThe medical chemistry course for medical university students include separate sections of inorganic, analytical, physical and colloidal chemistry. Medical chemistry as an educational discipline lays the foundations for students to study medical and biological disciplines of general training which include biological chemistry, normal physiology, pathological physiology, pharmacology, as well as professional training disciplines – orthopedic, therapeutic and surgical dentistry. The purpose of the work was to reveal the possibilities of the subject “Medical Chemistry” for the development of the personality of a dental student’s, their acquisition of practical skills, the formation of the foundations of chemical competence in the future dentist. The following materials were used when writing the article: Educational and professional program “Dentistry” (Vinnytsia, 2021), a methodical manual created by the teachers of the Department of Biological and General Chemistry “Chemistry in Dentistry”, a workbook on medical chemistry for students of the Faculty of Dentistry, as well as developed test control before practical classes with presentation of laboratory works. The article describes the role of s-, p- and d- elements, organic substances in the processes occurring in the oral cavity, as well as in the treatment and prevention of dental diseases. The contribution of electrochemical processes in the development of dental pathology is considered. Along with this, the need to use various electrochemical methods (electrophoresis and iontophoresis) to prevent and to treat the diseases of the oral cavity is explained. Thus, knowledge of chemical processes and interactions is necessary to understand the principles of chemical action of drugs, chemical interactions between the oral environment and dental material. Which makes it possible to ensure an effective and safe treatment process
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Демченко В. Ф., Андрусишина І. М., Голуб І. О., Лампека О. Г.
Заглавие : Хімічні елементи снігового покриву м. Києва
Место публикации : Довкілля та здоров’я. - 2015. - № 2. - С. 54-57 (Шифр ДУ9/2015/2)
MeSH-главная: СНЕГ -- SNOW
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ЗАГРЯЗНЕНИЕ -- ENVIRONMENTAL POLLUTION
ВОЗДУХА ЗАГРЯЗНЕНИЕ -- AIR POLLUTION
УКРАИНА -- UKRAINE
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Геруш І. В., Григор’єва Н. П., Давидова Н. В.
Заглавие : Сучасні підходи до викладання біоорганічної і біологічної хімії в медичних ВНЗ
Параллельн. заглавия :Modern approaches to teaching bioorganic and biologigal chemistry in medical universities
Место публикации : Медична та клінічна хімія. - Тернопіль, 2016. - Том 18, N 4. - С. 114-117 (Шифр МУ92/2016/18/4)
MeSH-главная: ХИМИЯ -- CHEMISTRY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бурмас Н. І., Бойко Л. А.
Заглавие : Система дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії
Параллельн. заглавия :The system of distance learning at the department of general chemistry
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 2. - С. 15-18 (Шифр МУ7/2019/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
Аннотация: Дистанційне навчання – інтерактивна взаємодія як між викладачем та студентами, так і між ними та інтерактивним джерелом інформаційного ресурсу (web-сторінки), яка відображає всі компоненти навчального процесу, що здійснюється в умовах реалізації засобів інформаційно-комп’ютерних технологій (комп’ютерна візуалізація навчальної інформації, інформаційно-пошукової діяльності, автоматизація процесів інформаційно-методичного забезпечення). У статті розглянуті основні поняття і характерні особливості дистанційного навчання в університеті, яке передбачає застосування двох форм: синхронної та асинхронної. Проводиться обґрунтування актуальності використання дистанційних технологій у навчанні. У статті виділено переваги дистанційного навчання для студентів: вільний графік проведення занять; одночасне проведення навчання з декількох дисциплін, можливо, в різних навчальних закладах; використання аудіо- та відеоматеріалів, мультимедіа. Основний акцент зроблений на особливостях організації дистанційного навчання на кафедрі за допомогою сучасних технологій та мультимедіа, що реалізується через такі компоненти, як: лекції (презентації та відеозаписи); практичні заняття (тестування в системі Moodle); спілкування викладача зі студентом. Успішне створення і використання дистанційної освіти на кафедрі загальної хімії сприяє значному розширенню потенційних студентів, впровадженню нових технологій для передачі навчальної інформації та вдосконаленню педагогічної майстерності співробітників кафедри
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Смірнова О. В., Сулім О. Г.
Заглавие : Проведення практичних занять з медичної хімії під час дистанційного навчання
Параллельн. заглавия :Conducting practical classes in medical chemistry during distance learning
Место публикации : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 2. - С. 274-278 (Шифр ВУ80/2023/27/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ХИМИЯ -- CHEMISTRY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Метою цієї роботи було поділитися досвідом роботи зі студентами в умовах дистанційного навчання. Практичні заняття з медичної хімії складаються з теоретичної та практичної частин. Теоретичні поняття розкривають суть фізико-хімічних явищ, які необхідно підтвердити практичними роботами. Практичні (лабораторні) заняття – одна з важливих форм навчально-педагогічного процесу, на яких студенти отримують навички експериментальної роботи, вміння працювати з приладами, самостійно робити висновки з отриманих даних, що обумовлює глибоке засвоєння теоретичного матеріалу дисципліни. Досліди мають бути наочними та переконливими, підтверджувати теоретичні поняття. Але сучасні умови (карантин, воєнні дії, відключення світла, повітряні тривоги) вносять свої корективи в навчальний процес. Необхідно так організувати навчання, щоб дати студентам знання в повному обсязі в межах програми. Лекції мають нести максимальну інформацію, яка необхідна для засвоєння теоретичного матеріалу та можливості використання його для пояснення процесів у живому організмі. Практичні роботи мають сформувати у студентів творчий підхід до тих чи тих явищ, вмінь і навичок самостійного пошуку, аналізу та оцінки інформаціїThe purpose of this work was to share the experience of working with students in the conditions of distance learning. Practical classes in medical chemistry consist of theoretical and practical parts. Theoretical concepts reveal the essence of physical and chemical phenomena, which must be confirmed by practical works. Practical (laboratory) classes are one of the most important forms of the educational and pedagogical process, during which students acquire the skills of experimental work, the ability to work with devices, independently draw conclusions from the obtained data, which determines the in-depth assimilation of the theoretical material of the discipline. Experiments should be clear and convincing, and confirm theoretical concepts. But modern conditions (quarantine, military actions, blackouts, air raids) call for adjustments to the educational process. It is necessary to organize the educational process in such a way as to give students exhaustive knowledge within the scope of the program. Lectures should carry the maximum amount of information necessary for the assimilation of theoretical material and the possibility of using it to explain processes in a living organism. Practical works should form students' creative approach to certain phenomena, abilities and skills of independent search, analysis and evaluation of information
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Иванов А. С.
Заглавие : Основы вычислительной химии для медико-биологов: Лекция
Место публикации : Биомедицинская химия/ РАМН. - М., 2005. - Т. 51, Вып.2. - С. 152-169 (Шифр БР35/2005/51/2)
Предметные рубрики: Химия
Биология компьютерная
Информатика медицинская компьютерная
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бразалук О. З., Маслак Г. С., Серебритська Л. Ф., Черноусова Н. М.
Заглавие : Організація навчального процесу викладання дисциплін “Медична хімія” та “Біоорганічна хімія” для іноземних студентів і курсу медичних та стоматологічного факультетів за умов кредитно-трансферної системи навчання
Место публикации : Медична освіта. - 2015. - № 3. - С. 103-106 (Шифр МУ7/2015/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Нобелевська премія з хімії 2013 року
Место публикации : Український біохімічний журнал: Науч.-теорет.журн./ НАН України, Ін-т біохімії ім. О.В.Палладіна. - К., 2013. - Т. 85, № 5. - С. 228-229. - ISSN 0201-8470 (Шифр УУ1/2013/85/5). - ISSN 0201-8470
MeSH-главная: НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Нобелевская премия по химии за 2004 год
Место публикации : Биомедицинская химия/ РАМН. - М., 2005. - Т. 51, Вып.2. - С. 224-226 (Шифр БР35/2005/51/2)
Предметные рубрики: Нобелевская премия
Химия
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дамбинова С. А.
Заглавие : Нейрохимическое научное общество при Российской Академии Наук
Место публикации : Российский физиологический журнал им.И.М.Сеченова. - СПб., 2000. - Т. 86, № 10. - С. 1348-1355 (Шифр 71024/2000/86/10)
MeSH-главная: ХИМИЯ -- CHEMISTRY
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Горлачук Н. В., Зарівна Н. О., Мосула Л. М.
Заглавие : Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам
Параллельн. заглавия :Methodological aspects of teaching toxicological and forensic chemistry for domestic students
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 24-28 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Лавуазье
Место публикации : Асклепий. - 2012. - Т. 15, № 1. - С. 3-8 (Шифр АУ5/2012/15/1)
MeSH-главная: ХИМИЯ -- CHEMISTRY
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Грицан Л. Д.
Заглавие : Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі
Параллельн. заглавия :Multiple-choice and complex problems as a means of quality control of learning the program material in physical and colloid chemistry at the pharmaceutical institution of higher education
Место публикации : Медична освіта. - 2017. - № 4. - С. 14-17 (Шифр МУ7/2017/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ХИМИЯ ФИЗИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, PHYSICAL
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY
Аннотация: Мета роботи – акцентувати увагу викладачів курсу фізичної та колоїдної хімії на виборі засобів для об’єктивної оцінки якості засвоєння програмного матеріалу студентами різних форм навчанняОсновна частина. Проведено аналіз літературних даних та власного багаторічного досвіду викладання фізичної та колоїдної хімії з метою вибору оптимальних методів та форм контролю набутих знань мaйбутніми працівниками фармацевтичної галузі, які навчаються за різними спеціальностями. Скорочення обсягу аудиторних годин, які відводяться для вивчення фундаментальних дисциплін, у тому числі і фізичної та колоїдної хімії, вимагає від викладача певну частину програмного матеріалу курсу виносити на самостійне опрацювання студентами. У свою чергу, це потребує від викладача правильного вибору засобів контролю знань студентів. У статті проаналізовано роль багатоваріантних та комплексних задач в організації контрольних заходів з метою перевірки якості засвоєння студентами програмного матеріалу курсу фізичної та колоїдної хіміїВисновки. 1. Розв’язання багатоваріантних та комплексних задач суттєво розширює можливості об’єктивного та всебічного контролю знань, умінь та навичок, набутих студентами. Його обов’язково треба поєднувати з іншими методами контролю, такими, як тестування, усна відповідь, підготовка доповіді на студентську конференцію, реферату та ін. 2. При розв’язуванні профілізованих багатоваріантних та комплексних задач викладач має нагоду підкреслити міждисциплінарну інтеграцію, а студенти – краще зрозуміти необхідність вивчення курсу фізичної та колоїдної хімії з метою подальшого опанування медико-біологічних і спеціальних дисциплін. 3. Перевагою використання в навчальному процесі багатоваріантних задач є можливість для викладача дати кожному студенту індивідуальне завдання з певної теми. Такі задачі можуть бути використані і як засіб контролю якості освіти
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ткаченко Т.
Заглавие : «Химия потеряла голову с тех пор, как был обезглавлен Лавуазье»
Место публикации : Фармацевт практик. - 2010. - № 1. - С. 48-51 (Шифр ФУ17/2010/1)
MeSH-главная: ХИМИЯ -- CHEMISTRY
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : The Nobel Prize in Chemistry 2020
Место публикации : The Ukrainian biochemical journal. - Київ, 2020. - Vol. 92, № 5. - С. 168 (Шифр УУ60/2020/92/5)
MeSH-главная: НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : The Nobel Prize in Chemistry 2017
Место публикации : The Ukrainian Biochemical Journal. - Київ, 2017. - Том 89, N 5. - С. 128 (Шифр УУ60/2017/89/5)
MeSH-главная: НОБЕЛЕВСКАЯ ПРЕМИЯ -- NOBEL PRIZE
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
Найти похожие

 1-20    21-22 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)