Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Цена экономическая<.>)
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-12 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Брух М. І., Левицька О. Р., Городецька І. Я., Корнієнко О. М., Громовик Б. П.
Заглавие : Імуномодулятори як об’єкти фармацевтичного ринку. Повідомлення ІІ. Дослідження цінової кон’юнктури роздрібного сегмента ринку та економічної доступності імуностимуляторів
Параллельн. заглавия :Immunomodulators as objects of the pharmaceutical market. Message II. Research of the price conjuncture of the retail market segment and economic availability of immunostimulants
Место публикации : Фармацевтичний журнал. - 2023. - Т. 78, № 5. - С. 34-44 (Шифр ФУ3/2023/78/5)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: АДЪЮВАНТЫ ИММУНОЛОГИЧЕСКИЕ -- ADJUVANTS, IMMUNOLOGIC
СТОИМОСТЬ И СТОИМОСТНОЙ АНАЛИЗ -- COSTS AND COST ANALYSIS
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Аннотация: Важливим напрямом наукових досліджень є постійний моніторинг цін та економічної доступності імуностимуляторів, результати якого можуть слугувати підґрунтям для прийняття відповідних управлінських рішень стосовно поліпшення забезпечення населення України цією групою лікарських засобів. Мета роботи – виконання ситуативного аналізу цінової кон’юнктури та економічної доступності імуностимуляторів на фармацевтичному ринку України (на прикладі аптек м. Львова). Матеріалом дослідження стала інформація про роздрібні ціни на імуностимулятори в аптеках м. Львова станом на 14.03.2023 р. Як методи використано інформаційний пошук, аналіз, узагальнення, маркетингові дослідження. Для детального аналізу цінової ситуації використовували коефіцієнт цінової ліквідності та показник економічної доступності на підставі вартості визначеної добової дози (defined daily dose, DDD) за мінімальною та максимальною роздрібними цінами. Ситуативний аналіз кількості пропозицій та роздрібних цін на імуностимулятори в аптеках м. Львова засвідчив, що залежно від торгової назви лікарського засобу їх пропонували від однієї до 314 аптек обласного центру. Для усіх аналізованих торгових назв лікарських засобів груп L03A A02 – Філграстим та L03A X18 – Криданімод, 85,7% торгових назв лікарських засобів групи L03A B04 – Інтерферон альфа-2b, по 66,7% торгових назв лікарських засобів із груп L03A X29 – Інші препарати та L03A X22** – Ехінацея значення Сliq не перевищувало 0,5, що свідчить про високий рівень їх конкуренції на досліджуваному сегменті ринку та відносну економічну доступність цих лікарських засобів. Проте для 20,0% досліджуваної номенклатури імуностимуляторів (Ісміжен (Італія), Цитовір-3 (Фінляндія), Іммунал (Словенія), Ехінацея композитум С (Німеччина) тощо) спостережено зниження рівня конкуренції та відносної економічної доступності на ринку м. Львова (Cliq в межах 0,55–0,91). Дослідження економічної доступності 14 імуностимуляторів на підставі вартості DDD засвідчило, що найбільш економічно доступними були торгові назви інтерферону альфа-2b (показник економічної доступності (Iав) у межах 17,52–87,03%), а також торгові назви вакцини BCG (Iав = 51,02%). Дещо нижча групова економічна доступність була притаманна двом торговим назвам глатирамеру ацетату (Iав у межах 138,60–152,27%). Найменш економічно доступними для пацієнта були торгові назви філграстиму (Iав = 262,02–424,53%)An important direction of scientific research is the constant monitoring of prices and economic availability of immunostimulants, the results of which can serve as a basis for making appropriate management decisions regarding the improvement of the provision of this group of drugs to the population of Ukraine. The aim of the work is to conduct a situational analysis of the price conjuncture and economic availability of immunostimulants on the pharmaceutical market of Ukraine (using the example of pharmacies in Lviv). The material of the study was the information on retail prices for immunostimulants in Lviv pharmacies as of March 14, 2023. Information search, analysis, generalization, and marketing research have been used as methods of research. The price liquidity ratio has been used for a detailed analysis of the price situation. Economic availability has been determined based on the cost of the defined daily dose (DDD) at the minimum and maximum retail prices. A situational analysis of the number of offers and retail prices for immunostimulants in Lviv pharmacies has showed that, depending on the trade name of the drug, they were offered by one to 314 pharmacies in the regional center. For all analyzed trade names of drugs of groups L03A A02 – Filgrastim and L03A X18 – Cridanimod, 85.7% of trade names of drugs of group L03A B04 – Interferon alfa-2b, 66.7% of trade names of drugs from groups L03A X29 – Other drugs and L03A X22** – Echinacea, the Sliq value did not exceed 0.5, which indicates a high level of their competition in the studied market segment and the relative economic availability of these drugs. However, for 20.0% of the investigated nomenclature of immunostimulants (Ismigen (Italy), Tsitovir-3 (Finland), Immunal (Slovenia), Echinacea compositum C (Germany), etc.), a decrease in the level of competition and relative economic availability on the market in Lviv has been observed (Cliq within 0.55–0.91). A study of the economic availability of 14 immunostimulants based on the DDD cost has showed that the most economically available were the trade names of interferon alpha-2b (index of economic availability (Iav) in the range of 17.52–87.03%), as well as trade names of the BCG vaccine (Iav = 51.02%). Somewhat lower group economic availability was characteristic for two trade names of glatiramer acetate (Iаv in the range of 138.60–152.27%). The least economically available for the patient were the trade names of filgrastim (Iаv = 262.02‒424.53%). The results of the study can serve as a basis for the formation of the price policy of various subjects of the pharmaceutical market
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Наркевич И. А., Лин А. А., Орлов А. С.
Заглавие : Дифференцированный анализ ценовых изменений в коммерческом розничном секторе фармацевтического рынка России и Санкт-Петербурга
Место публикации : Фармация: Науч.-практ.журн./ Моск. мед. акад. им. И.М.Сеченова, Рос. центр фармацевт. и мед.-техн. информации. - М.: Изд. дом "Рус. врач", 2015. - № 6. - С. 33-37. - ISSN 0367-3014 (Шифр ФР15/2015/6). - ISSN 0367-3014
Примечания : Библиогр. в конце ст.
MeSH-главная: ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS
КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ляшенко О. В.
Заглавие : До політики ціноутворення вартості стоматологічних послуг в умовах приватної практики
Место публикации : Современная стоматология. - 2006. - № 1. - С. 150-151 (Шифр СУ4/2006/1)
Предметные рубрики: Стоматологическая помощь-- эконом
Цена экономическая
Стоматологической практики типы-- эконом
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Scharf J.
Заглавие : Зуб против имплантата
Место публикации : Новое в стоматологии. - 2015. - № 1. - С. 24-31 (Шифр НР25/2015/1)
MeSH-главная: ЗУБОВ АТРАВМАТИЧЕСКОЕ ВОССТАНОВИТЕЛЬНОЕ ЛЕЧЕНИЕ -- DENTAL ATRAUMATIC RESTORATIVE TREATMENT
ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ СТОИМОСТЬ -- HEALTH CARE COSTS
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Клименюк Ю.
Заглавие : Категорийный менеджмент — процесс управления товарными категориями
Место публикации : Фармацевт практик. - 2016. - № 12. - С. 30-32 (Шифр ФУ17/2016/12)
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ МЕНЕДЖМЕНТ -- CASE MANAGEMENT
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS
АПТЕКИ -- PHARMACIES
Аннотация: В прошлом номере мы представили классическую модель категорийного менеджмента (КМ). Давайте разберем эту модель подробней
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Пухальська І. О., Адаба, Мухамед, Гудзенко О. П., Дроздов О. Л.
Заглавие : Моніторинг асортиментної структури та динаміки цінових показників гепатопротекторів на сучасному фармацевтичному ринку України
Место публикации : Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - Запоріжжя, 2020. - Том 13, N 3. - С. 407-414 (Шифр АУ40/2020/13/3)
MeSH-главная: ПЕЧЕНИ БОЛЕЗНИ -- LIVER DISEASES
ГЕПАТОПРОТЕКТОРЫ -- HEPATOPROTECTIVE AGENTS
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS
Аннотация: Проблема чималої поширеності захворювань печінки – одна з основних для охорони здоров’я у світі. Для профілактики, лікування захворювань печінки нині використовують етіотропні засоби: вакцини, противірусні препарати тощо. Крім того, в лікарській практиці часто використовують препарати, що призначені для додаткової терапії захворювань печінки – так звані гепатопротектори, різні і за хімічним складом, і за механізмом дії та спрямовані на підвищення стійкості печінки до несприятливих факторів. Мета роботи – комплексний асортиментний аналіз фармацевтичного ринку України в рамках групи гепатопротекторів і визначення його цінового діапазону. Матеріали та методи. Дослідження здійснили за даними Державного реєстру лікарських засобів України, Міжнародної класифікації хвороб 11 видання (МКХ-11, ICD-11), що введене в дію 18 червня 2018 р., наказу МОЗ України від 18.04.2019 р. № 892 «Про затвердження одинадцятого випуску Державного формуляра лікарських засобів і забезпечення його доступності», Національного переліку основних лікарських засобів, що затверджений постановою КМУ № 333 від 25.03.2009 р. (станом на 07.05.2019 р.) й аналітичної системи фармацевтичного ринку «Фармстандарт» компанії Моріон за 2019 р. і перше півріччя 2020 р. Під час дослідження використали системний, структурний, логічний, узагальнювальний методи. Результати. Виявили, що вітчизняний ринок гепатопротекторів доволі насичений українськими та закордонними виробниками (переважно з Індії, ФРН, Франції, Італії, КНР, Швейцарії). Аналіз динаміки цін препаратів цієї групи показав: за 2017–2020 рр. відбулося суттєве підвищення цін на всі препарати представлених підгруп, що можна пов’язати з нестабільністю валютного ринку. За результатами структурного аналізу гепатопротекторів, підгрупа A05A X10 – комбіновані препарати становлять більшість (57, 51, 67, 55 найменувань відповідно за роками, які взяли для дослідження). Найменша за кількістю – підгрупа A05B A06 Орнітин оксоглурат (у 2017 р. вітчизняні виробники не зареєстрували жодного найменування лікарського засобу). Частка українських препаратів у цьому сегменті становила 86,20 %, 84,12 %, 68,00 %, 56,79 % (I півріччя 2020 року) відповідно до року дослідження. Висновки. Асортиментний аналіз за період 2017–2020 рр. (I півріччя) показав насиченість вітчизняного фармацевтичного ринку гепатотропними лікарськими засобами. На підставі структурного аналізу визначили, що найбільшу частку фармацевтичного ринку України становлять вітчизняні лікарські засоби – від 56,79 % до 86,20 % (відповідно до року дослідження). Аналіз динаміки цін свідчить про низьку доступність імпортних препаратів для деяких підгруп: в A05A A02 Кислота урсодезоксихолева ціновий діапазон у 2019–2020 рр. становив 1207,57–2376,15 грн, у підгрупі A05B A06 Орнітин оксоглурат – 1397,99–2557,55 грн.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Байгуш Ю. В., Семенів Д. В., Слободянюк М. М.
Заглавие : Обґрунтування маркетингового підходу до визначення ціни лікарського засобу карведилолу на основі соціально орієнтованої політики підприємства
Место публикации : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2019. - Том 5, № 2. - С. 63-74 (Шифр СУ53/2019/5/2)
MeSH-главная: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ СРЕДСТВА -- CARDIOVASCULAR AGENTS

Аннотация: Мета: теоретичне обґрунтування та проведення дослідження впливу маркетингових і економічних факторів на формування ціни лікарського засобу на основі соціально орієнтованого підходу на прикладі неселективного β-блокатора із судинорозширювальною дією карведилолу. Матеріали та методи: наукові публікації, власні дослідження та результати моніторингу роздрібного ринку ліків компанії «Фармстандарт»; узагальнення, систематизації теоретичного і практичного матеріалу, маркетингового аналізу, порівняльний і економічний методи. Результати досліджень. Проведено аналіз та узагальнення матеріалів щодо методичного обґрунтування підходів до використання маркетингових і економічних складових соціально орієнтованої маркетингової товарної політики щодо установлення вартості розробки та формування ринкової ціни на лікарський засіб (ЛЗ). На прикладі таблеток карведилолу 0,015 г практично опрацьовано моделі грошових потоків з урахуванням змін ціни виробника, ринкової ціни та обсягів продажів. Визначено вплив ціни, прибутковості й обсягів продажів на терміни повернення дисконтованих інвестиційних вкладень у розробку нового ЛЗ. Висновки. Обґрунтована можливість і необхідність використання маркетингових та економічних показників продуктового проекту з розробки нового ЛЗ при визначенні підходів до формування ринкової ціни та ціни виробника на новий ЛЗ у соціально орієнтованій маркетинговій політиці виробникаTo substantiate theoretically and study the influence of marketing and economic factors on formation of the price of a drug based on the socially oriented approach on the example of a nonselective β-blocker with the vasodilator effect of cardevylol. Materials and methods. As materials scientific publications, own research and results of monitoring of the retail market of medicines in the Pharmstandard company were used; as methods the following ones were applied: generalization, systematization of theoretical and practical material, marketing analysis, comparative and economic methods. Results. The analysis and generalization of materials for the methodological substantiation of approaches to the use of marketing and economic components of the socially oriented marketing commodity policy in determining the cost of the development and formation of market prices for a medicinal product (drug) have been conducted. On the example of carvedilol tablets, 0.015 g, the practical development of cash flow models has been made taking into account the changes in manufacturing prices, market prices and sales volumes. The influence of prices, profitability and sales volumes on the terms of return of discounted investments in the development of a new drug has been determined. Conclusions. The possibility and necessity of using marketing and economical indicators of a product project in developing a new drug when forming the market prices and the manufacturing prices for a new drug based on the socially oriented marketing policy of the manufacturer have been substantiated
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Слободянюк М. М., Самборський О. С. , Рогуля О. Ю., Байгуш Ю. В.
Заглавие : Обґрунтування методологічного підходу до комплексного застосування економічних та маркетингових складових для формування доданої вартості лікарського засобу рабепразол
Место публикации : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2021. - Том 7, № 2. - С. 34-46 (Шифр СУ53/2021/7/2)
MeSH-главная: РАБЕПРАЗОЛ -- RABEPRAZOLE
СТОИМОСТЬ И СТОИМОСТНОЙ АНАЛИЗ -- COSTS AND COST ANALYSIS
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS
Аннотация: Мета: обґрунтування методологічного підходу й опрацювання методики визначення економічних і маркетингових складових собівартості, ціни й доданої вартості лікарського засобу (ЛЗ) на прикладі таблеток рабепразолуОбгрунтовано доцільність та необхідність використання економічного і маркетингового підходів для управління витратами, калькулювання собівартості і формування ціни таблеток рабепразолу та запропоновано методологічний підхід щодо ринкового визначення їх доданої вартості. Для оцінювання загального ринково-економічного підходу визначення собівартості і ціни ЛЗ розроблено їх графічну схему (прогресивно-ретроградна калькуляція). На прикладі ЛЗ рабепразолу 0,01 г опрацьовано методику визначення собівартості, ціни, прибутку та доданої вартості препарату у виробника, оптовика й аптеці. Охарактеризовано структуру доданої вартості у виробника ЛЗ і графічну схему методологічного підходу ринкового визначення доданої вартості таблеток рабепразол
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Оценка эффективности ценовой стратегии при реализации медицинских услуг
Место публикации : Менеджер здравоохранения. - 2008. - № 12. - С. 59-62 (Шифр 20102/2008/12)
Предметные рубрики: Медико-санитарной помощи экономический сектор
Цена экономическая
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти (Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 448 від 10.09.2014, № 518 від 01.10.2014, № 536 від 01.10.2014, № 589 від 22.10.2014, № 613 від 05.11.2014, № 619 від 12.11.2014, № 657 від 22.10.2014): постанова Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117
Место публикации : Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2015. - № 1. - С. 111-117 (Шифр ЗУ18/2015/1)
MeSH-главная: БЮДЖЕТЫ -- BUDGETS
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS
Найти похожие

 1-10    11-12 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)