Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (48)Редкие издания (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Школьники, службы охраны здоровья<.>)
Общее количество найденных документов : 86
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Аг-оол, Е. М.
    Влияние социально-гигиенических, экологических факторов на состояние здоровья и физическое развитие школьников Республики Тыва [Текст] / Е. М. Аг-оол // Гигиена и санитария. - 2007. - № 1. - С. 64-67

Рубрики: Окружающей среды факторы воздействия--дети

   Дети, охрана здоровья


   Школьники, службы охраны здоровья


   Тува


   Здоровья популяции мониторинг--дети


Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Алифанова, Л. А.
    Реализация системного подхода к здоровьесбережению и гармоничному развитию школьников [Текст] / Л. А. Алифанова // Педиатрия. Журнал им. Г.Н.Сперанского. - 2007. - Т. 86, № 2. - С. 106-110

Рубрики: Дети, охрана здоровья

   Школьники, службы охраны здоровья


Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Аналітична оцінка засобів наукових комунікацій у галузі охорони здоров’я дітей шкільного віку та підлітків [Текст] / М. М. Коренєв [та ін.] // Здоровье ребенка. - 2013. - № 8. - С. 66-70


MeSH-главная:
ДЕТЕЙ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- CHILD HEALTH SERVICES (организация и управление, статистика)
ПОДРОСТКОВ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- ADOLESCENT HEALTH SERVICES (организация и управление, статистика)
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES (организация и управление, статистика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБЫ, НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ОРГАНИЗАЦИИ И ДЕЯТЕЛЬНОСТИ -- HEALTH SERVICES RESEARCH
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
Держатели документа:
$$
Доп.точки доступа:
Коренєв, М. М.
Водолажський, М. Л.
Сидоренко, Т. П.
Фоміна, Т. В.
Кошман, Т. В.
Горбань, А. Є.
Закрутько, Л. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Бекетова, Г. В.
    Профілактика шкільної дезадаптації за допомогою здоров’язберігаючих технологій у дітей молодшого шкільного віку [Текст] / Г. В. Бекетова, К. Б. Савінова // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2018. - Т. 8, № 4. - С. 37-42. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES
Аннотация: Знаходження шляхів подолання шкільної дезадаптації є важливою і актуальною проблемою для охорони здоров’я дітей. У зв’язку с цим активно розробляються здоров’язберігаючі технології, впровадження яких дозволяє зберегти той рівень здоров’я, з яким дитина прийшла до школи. Мета. Оцінити вплив здоров’язберігаючої технології «Навчання у русі» як метод профілактики шкільної дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку. Матеріали і методи дослідження. Проведено поглиблене клініко-інструментальне обстеження 153 дітей молодшого шкільного віку перед початком навчання в початковій школі (2013 р.), через 1 і 2 роки навчання (2014, 2015 рр.) та після закінчення початкової школи (2017 р.) в гімназії №287 м. Києва, де впроваджена авторська здоров’язберігаюча технологія “Навчання у русі” професора О.Д. Дубогай (основна група (n=65), та в ЗОШ №3 м. Боярка Київської області, де таку технологію не застосовували (група контролю (n=88). Після закінчення початкової школи задовільну адаптацію в основній групі згідно показника індексу Баєвського мали 97,2% школярів, тоді як в групі порівняння – лише 33,3%. Для визначення індивідуальних психологічних особливостей школярів та наявності шкільної дезадаптації використовували спеціально-орієнтовані методики: анкета для оцінки рівня шкільної мотивації. (Н.Г.Лусканової), тест шкільної тривожності Філіпса, проективний тест тривожності Р. Теммл, М. Доркі, В. Амена, анкетування батьків. При виконанні тесту Лусканової на початку навчання обох групах превалювали діти з середнім рівнем мотивації до навчання в школі – 83,1% в основній групі та 76,1 % в групі порівняння. По закінченні 4 року навчання після здоров’язберігаючої технології «Навчання у русі» в основній групі учнів з низькою мотивацією до навчання та проявами шкільної дезадаптації не було, а відмічено зростання частки дітей з високою мотивацією з 12,3 % до 27%. В той же час в групі порівняння виросла питома вага дітей з низькою мотивацією з 6,9% до 15%. За роки спостереження за даними проективного тесту Р.Тєммл, М. Доркі та В. Амен спостерігалось достовірне зниження дітей з високим рівнем тривожності в основній групі з 46,1% до 9,2%, а в групі порівняння кількість дітей з високим рівнем тривожності виросло до 55,7%. Через 4 роки застосування ЗЗТ в основній групі спостерігалась позитивна динамика щодо зниження кількості дітей з високим рівнем тривожності, особливо в позиціях страху невідповідності очікуванням оточення (з 40% до 4,6%), низькою фізіологічною опірністю до стресових ситуацій (з 26,1% до 4,6%), страхом ситуації перевірки знань (з 24,1% до 6,1%). У групі порівняння питома вага дітей з високим рівнем тривожності навпаки виросла, що негативно впливає як на загальний стан здоровя учнів так на шкільну успішність. Висновок. Застосування здоров’язберігаючої технології забезпечує можливість успішного вирішення проблеми профілактики шкільної дезадаптація в напрямку попередження виникнення тривожності або її зниження до оптимальних показників.
Доп.точки доступа:
Савінова, К. Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Бирюкова, Н. А.
    Здоровьесберегающие технологии в общеобразовательных учреждениях [Текст] / Н. А. Бирюкова // Гигиена и санитария. - 2006. - № 1. - С. 76-77

Рубрики: Школьники

   Школьники, службы охраны здоровья


   Гигиена--дети


Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Бондарь, С. О.
    Актуальні аспекти охорони здоров’я у навчальних закладах [Текст] / С. О. Бондарь // Сімейна медицина. - 2016. - № 2. - С. 30-33. - Бібліогр.: с. 32-33


MeSH-главная:
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES (организация и управление)
СТУДЕНТЫ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- STUDENT HEALTH SERVICES (организация и управление)
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Валеева, Э. Р.
    Сравнительный анализ заболеваемости учащихся гимназии и общеобразовательной школы [Текст] / Э. Р. Валеева // Гигиена и санитария. - 2003. - № 5. - С. 47-48.

Рубрики: Школьники

   Школьники, службы охраны здоровья


   Заболеваемость


Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Вивчення факторів впливу на здоров’я сільських та міських учнів у закладах освіти за санітарно-гігієнічнимии показниками умов проведення та організації навчання / В. М. Махнюк [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2020. - N 1. - С. 56-63


MeSH-главная:
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES (использование, организация и управление, снабжение и распределение, стандарты, тенденции)
Аннотация: Як показали наші дослідження, матеріально-технічна база міських і сільських ЗНЗ протягом останніх 20 років суттєво не змінилася і не відповідає гігієнічним вимогам (з благоустрою - водопостачання, опалення, каналізація; архітектурно-планувальних рішень - набір приміщень, освітлення, вентиляція) у 72% випадків. Особливо це стосується сільських ЗНЗ, в яких відсутні спортивні зали у 36%, актові зали - у 67%, учбові комп’ютерні кабінети - у 69%. У зв’язку з організацією класів для шестирічних дітей на базі існуючих шкільних приміщень показник фактичної наповнюваності ЗНЗ перевищує проектну у 26,7% міських ЗНЗ і 4,5% сільських ЗНЗ, що призвело до двозмінного режиму навчання. Нині лише п’ята частина учнів перших класів України (майже 22%) має необхідні умови для перебування і навчання, а решта першокласників (майже 78%) навчається у ЗНЗ, які таких умов не мають. У зазначених ЗНЗ було детально вивчено і проаналізовано дані статистичної звітності та медичної документації стосовно 49193 учнів. Кількість дітей з функціональними порушеннями стану здоров ’я (II і III групи здоров ’я) закономірно більша в усіх вікових групах обстежених учнів, що навчались у ЗНЗ з незадовільними санітарно-гігієнічними умовами і організацією навчально-виховного процесу, порівняно з аналогічними показниками в їхніх однолітків, які навчалися в оптимальних умовах. Доведено залежність показників здоров’я дітей від умов та організації навчання у ЗНЗ - питома вага хворих учнів у 2-х, 5-х і 7-х класах ЗНЗ з задовільними умовами була меншою порівняно з аналогічними класами, де ці умови незадовільні (у 2-х класах - 13,3% проти 15,8% (р0,05), у 5-х класах - 9,5% проти 10,2% (р0,05), у 7-х класах - 8,9% проти 13,9% (р0,001). Показники гострої захворюваності загалом у ЗНЗ з задовільними умовами в 1,3 рази менші порівняно з ЗНЗ з незадовільними умовами (р0,001). В учнів міських та сільських ЗНЗ з незадовільними умовами навчання та у поєднанні з двозмінною організацією навчання показники загальної, первинної, гострої, інфекційної захворюваності та патологічної ураженості школярів вищі в 1,2, 1,3, 1,5 тав 1,1 рази порівняно з ЗНЗ, в яких є задовільні умови і організація навчання (р0,05)
Доп.точки доступа:
Махнюк, В. М.
Гаркавий, С. І.
Назаренко, В. І.
Чорна, В. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Вирабова, А. Р.
    Физиолого-гигиеническая оценка личностно-ориентированного обучения детей [Текст] / А. Р. Вирабова, В. Р. Кучма // Гигиена и санитария. - 2006. - № 1. - С. 74-75

Рубрики: Гигиена--дети

   Школьники, службы охраны здоровья


   Школьники


   Обучение


   Адаптация физиологическая


Доп.точки доступа:
Кучма, В. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Вишневский, В. А.
    Анализ школьного расписания с учетом здоровья детей [Текст] / В. А. Вишневский // Гигиена и санитария. - 2005. - № 1. - С. 43-44

Рубрики: Школьники, службы охраны здоровья

   Утомление умственное--дети


   Обучение--дети


Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)