Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (252)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Экология<.>)
Общее количество найденных документов : 185
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Baibakov, V. M.
    Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students [Текст] = Впровадження екологічної освіти при викладанні дисципліни «Гігієна та екологія» англомовним студентам VI курсів / V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 61-67. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ГИГИЕНА -- HYGIENE (обучение)
ЭКОЛОГИЯ -- ECOLOGY (методы, обучение)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
Аннотация: The article adduces the features of training English-speaking students of graduate courses in the departments of hygienic profile at the medical schools. It was established that the following issues remain difficult at the implementation of ecological education for English-speaking students in the departments of hygienic profile: adaptation of current national normative documents to the educational process; application of international regulatory standards and recommendations of US EPA and WHO international organizations, if compared with domestic counterparts; at the teaching of lectures and practical classes, especially on ecological-dependent pathology, should be taking into account deontological, national and religious peculiarities of foreign students. The results of the survey conducted among English-speaking six year students (36 students in total) showed that 40 to 60 % from total number of academic hours in the discipline should be assigned to independent work in a medical university, according to (25 and 19.4 %) respondents. At the same time, the time budget for IWS preparation differs: for theoretical subjects, on average, a foreign student spends 1–2 hours (30.5 %), while less than 1 hour (22.2 %) preparation for clinical disciplines. Majority of English-speaking students (53 %) believe that the amount of time they spend preparing for classes depends on their interest in learning a particular discipline. This is due to the complexity of this or that topic, as 55.5 % of respondents noted. The other 30.8 % of foreigners do not think so, which indicates about low motivation this quota of senior students to study in Medical Higher Education Institutions, and requires more careful attention of teachers in creating interest in the study of hygiene disciplines
У статті показано особливості підготовки англомовних студентів старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах. Встановлено, що проблемними питаннями при впровадженні екологічної освіти для англомовних студентів на кафедрах гігієнічного профілю залишаються такі: адаптація чинних вітчизняних нормативних документів до навчального процесу; застосування міжнародних нормативних стандартів та рекомендацій міжнародних організацій US EPA і ВООЗ, при порівнянні з вітчизняними аналогами; викладання лекційного матеріалу і практичних занять, особливо екологозалежної патології, повинно бути з урахуванням деонтологічних, національних і релігійних особливостей іноземних студентів. Результати проведеного анкетування серед англомовних студентів 6 курсів (загалом – 36 осіб) свідчать, що на самостійну роботу у медичному виші повинно відводитися від 40 до 60 % від загальної кількості навчальних годин з дисципліни, як вважають (25 і 19,4 %) респондентів. При цьому бюджет часу на підготовку СРС відрізняється: для теоретичних дисциплін у середньому іноземний студент витрачає 1–2 год (30,5 %), тоді як на підготовку до клінічних дисциплін – менше 1 год (22,2 %). Більшість англомовних студентів (53 %) вважає, що кількість часу, яку вони витрачають на підготовку до заняття, залежить від їхньої зацікавленості у вивченні конкретної дисципліни. Це обумовлено складністю тієї чи іншої теми заняття, як відмітили 55,5 % респондентів. Інші 30,8 % іноземців так не вважають або не замислювалися, що свідчить про низьку мотивацію цієї квоти студентів старших курсів до навчання у медичному виші, та потребує більш ретельної уваги викладачів у створенні зацікавленості до вивчення дисциплін гігієнічного профілю
Доп.точки доступа:
Hryhorenko, L. V.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Ryabukha, O. I.
    Environmental determinants of thyroid pathology [Text] / O. I. Ryabukha, V. I. Fedorenko // Медичні перспективи. - 2021. - Т. 26, № 3WМУ10/2021/26/3. - P169-178. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ТИРЕОИДИТ -- THYROIDITIS (диагностика, метаболизм, этиология)
ГИПОТИРЕОЗ -- HYPOTHYROIDISM (диагностика, метаболизм, этиология)
ЭКОЛОГИЯ -- ECOLOGY (тенденции)
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ЗАГРЯЗНЕНИЕ -- ENVIRONMENTAL POLLUTION (вредные воздействия, профилактика и контроль)
Аннотация: Ecological situation of many countries, including Ukraine, is characterized by progressive anthropogenic and technogenic pollution, which causes growth in thyroid pathology, the share of which is significant in the structure of endocrine diseases. The main causes of thyroid disorders include iodine deficiency in the environment, exposure to a number of widely used che­micals (thyrodisruptors), heavy metal ions. A variety of physical environmental factors are important. A significant increase in thyroid cancer is frequently associated with local or general exposure to ionizing radiation. Prolonged exposure to electromagnetic fields can lead to disorders in the gland’s homeostasis. The functional capacity of the gland is also impaired by unsanitary living conditions, some bacteria and viruses, and improper nutrition. High sensitivity of the gland to external impacts and high social significance of thyroid pathology give grounds to consider the morphofunctional condition of the thyroid gland as a marker of ecological well-being of the environment
Доп.точки доступа:
Fedorenko, V. I.


Найти похожие

3.


   
    The role of environmental education in society’s development [Текст] = Роль екологічної освіти в розвитку суспільства / A. B. Kostyshyn [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 1. - С. 128-137. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ЭКОЛОГИЯ -- ECOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
ОЦЕНКА ВОЗДЕЙСТВИЯ НА ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH IMPACT ASSESSMENT (использование, тенденции, этика)
ЖИЗНИ ОЖИДАЕМАЯ ПРОДОЛЖИТЕЛЬНОСТЬ -- LIFE EXPECTANCY (тенденции)
КУЛЬТУРА -- CULTURE
Аннотация: Long time ago the world realized that the intellectual potential of a country determines its place and role on the international level. Accordingly, its value in the economic exchange of developed countries is close to the value of the amount of goods, and the main factor of which is education. Education should become a priority area of activity in Ukraine, and environmental education – a prestigious, effective basis for active and vital research in various fields: social, technical, and medical. There are all prerequisites for this – a deep social crisis of society, the problems of the Chornobyl zone, the need to implement knowledge to protect the population. The main purpose of environmental education is environmental awareness formation as a specific form of interaction with the environment regulation. On this basis, ecological thinking, ecological culture, and worldview are formed. Eco-education is one of the main factors in the formation of a harmonious society. It is a way to improve and organize manufacturing efficiently. Environmental education is about the consumption of biosphere resources in accordance with its capabilities. It is a system of knowledge about the global conditions of living things existence. Environmental education is a set of educational activities to form environmental awareness, and on its basis – motivation for action. The peculiarity of this study is the need to organize different social groups to understand the causes of global environmental changes and ways to overcome them. Simultaneously, education is a form of socialization of the individual, in which the transfer of skills, abilities, ideals, and norms is implemented. It is impossible to form a new generation with the appropriate convictions, consciousness, and guidelines for the preservation of natural resources, and cultural heritage, without wide and intensive dissemination of knowledge. Of particular relevance is environmental education in the health study. It determines the choice of future work for young people, the possibility of their comprehensive development, influences the overall preparedness, social realization, spiritual and physical growth, future achievements in the sphere of professional activity. The system of education, which is reflected in the concept of sustainable development of society, ensures the willingness of a person to lead a healthy lifestyle and to accept health as the highest value. Environmental education includes common scientific, practical moral and aesthetic aspects. Its specificity is that humans assess conscientiously and constantly possible consequences of interfering with nature, which have a detrimental effect on health. The guiding principle of environmental education is as follows: think globally and act locally. Practical implementation of tasks in modern educational institutions is based on comprehensive disclosure of nature protection, the relationship between theoretical knowledge and practical activities in this area, the inclusion of environmental aspects in the structure of a subject, special generalizing topics, and integrated courses that reveal the interaction of society and nature, combining classroom activities with direct communication with nature. Therefore, ecological culture and consciousness are formed only through long-term and gradual learning about the environment. Environmental education equips a person with the necessary knowledge about the peculiarities of the impact of anthropogenic pressures and adverse effects. The trinity of environmental education, upbringing, and culture implies their consistent and interconnected development
Світ давно усвідомив, що інтелектуальний потенціал країни визначає її місце на міжнародній арені. Відповідно вартість його в економічному обміні країн близька до вартості товарної маси, а основним фактором є освіта. Вона в Україні має стати пріоритетною сферою діяльності, а екологічна освіта - престижною, дієвою основою для активних і життєво необхідних досліджень у різних напрямах: соціальному, технічному, медичному. Для цього існують усі передумови - глибока соціальна криза суспільства, проблеми Чорнобильської зони
Мета екологічної освіти полягає в тому, щоб викликати стурбованість станом природного середовища та поєднати мислення, поведінку з розумінням, що все у світі взаємопов’язане, а дія людини може викликати непередбачувані наслідки. Особливе значення має екологічна освіта при дослідженні стану здоров’я та визначає вибір молодої людини майбутньої діяльності, можливість її усебічного розвитку та соціального ствердження, впливає на загальну підготовленість, досягнення у професійній діяльності. Формування особистості з орієнтацією на здоровий спосіб життя, на прийняття власного здоров’я як вищої цінності забезпечується системою виховання та навчання. Екологічна освіта включає загальнонаукові і практичні аспекти. Її специфіка полягає в тому, що у свідомості особистості відбувається постійна оцінка можливих наслідків втручання у природу, які згубно впливають на здоров’я людей. Провідним принципом екологічної освіти є принцип: мислити - глобально, а діяти - локально. Екологічна освіта озброює людину необхідними знаннями про особливості впливу антропогенних навантажень і несприятливих наслідків. Триєдність екологічної освіти, виховання і культури передбачає їх послідовний взаємопов’язаний розвиток
Доп.точки доступа:
Kostyshyn, A. B.
Kostyshyn, Z. T.
Lukach, U. R.
Verbovska, R. I.
Divnych, T. Ya.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Єрошкіна, Т. В.
    Медико-демографічні проблеми України та деякі шляхи їх подолання [Текст] / Т. В. Єрошкіна, Д. В. Дерев’янко // Медичні перспективи. - 2018. - Т. 23, № 3. - С. 104-109. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ДЕМОГРАФИЧЕСКАЯ СТАТИСТИКА -- VITAL STATISTICS
НАСЕЛЕНИЯ ДИНАМИКА -- POPULATION DYNAMICS
УКРАИНА -- UKRAINE
РОЖДАЕМОСТЬ -- BIRTH RATE (тенденции)
СМЕРТНОСТЬ -- MORTALITY (тенденции)
ЭКОЛОГИЯ -- ECOLOGY (статистика, тенденции)
Аннотация: Мета статті – виявлення закономірностей погіршення медико-демографічних показників в Україні та можливих шляхів їх подолання. Методи – аналіз літературних джерел та законодавчих документів; медичної статистики. У статті висвітлено основні медико-демографічні проблеми України: зниження народжуваності, інтенсифікацію смертності, негативний природний приріст, відтік кваліфікованих кадрів за кордон, що призвело до зменшення чисельності населення за роки незалежності на понад 9,5 млн осіб. Загальний коефіцієнт народжуваності у 2017 році по Україні становив 10,3 на 1000 осіб, що на 14,9% нижче, ніж у 1991 році. Потім поступово відбувається зростання показників у 2012 – 11,4 на 1000 осіб. Загальний коефіцієнт смертності у 2017 році – 14,4, що на 11,6% вище, ніж у 1991р. Природний приріст (убуток) з - 0,8 знизився до - 4,1 (більш ніж 5 раз). Демографічна ситуація в Україні характеризується депопуляцією, вона набула характеру демографічної кризи, основні ознаки якої – несприятливі зміни не лише в чисельності, а й у здоров'ї населення, що проявляється зниженням середньої тривалості життя, погіршенням здоров'я дітей та підлітків, збільшенням каліцтв серед новонароджених, високими коефіцієнтами смертності через захворювання органів кровообігу, онкологічних, травм, отруєнь та інших наслідків дії зовнішніх причин: надсмертність чоловіків. Основні причини цих явищ – економічна криза, що тривала, екологічна катастрофа (Чорнобиль), перебування країни в стані “гібридної війни”, що призвело до різкого зниження рівня життя, невпевненості в майбутньому широких верств населення, загибелі людей. Нами запропоновано деякі шляхи подолання медико-демографічної кризи у країні
Доп.точки доступа:
Дерев’янко, Д. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Абдурахманова, Ф. М.
    Экология и репродуктивное здоровье девушек [Текст] / Ф. М. Абдурахманова, Ф. М. Абдурахманов // Российский вестник акушера-гинеколога. - 2002. - Т. 2, № 3. - С. 42-44


MeSH-главная:

ЭКОЛОГИЯ -- ECOLOGY

Доп.точки доступа:
Абдурахманов, Ф. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Агаджанян, Н. А.
    Адаптационная физиология и экология человека: культура, нравственность, духовность [Текст] / Н. А. Агаджанян // Фізіологічний журнал. - 2011. - Т. 57, № 5. - С. 23-25

Рубрики: Адаптация физиологическая

   Экология


Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Адамова, Я. Г.
    Морфологические особенности различной патологии щитовидной железы у населения, проживающего в техногенно-загрязненном регионе [Текст] / Я. Г. Адамова, А. Н. Чумаченко // Архив патологии. - 2007. - № 2. - С. 24-28

Рубрики: Щитовидной железы болезни--патолог

   Экология


Доп.точки доступа:
Чумаченко, А. Н.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Альпер, Э. А.
    Исследование экологического сознания: диагностическое интервью "Человек и природа" [Текст] / Э. А. Альпер, М. К. Семенова // Психологическая диагностика : Ежекварт. науч.-метод. и практ. журнал . - 2005. - № 2. - С. 21-44

Рубрики: Экология

   Сознание


   Психологические тесты


Доп.точки доступа:
Семенова, М. К.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Арсан, О.
    Водойми одержать "паспорт" [Текст] / О. Арсан // Науковий світ. - 2003. - № 5. - С. 6-8

Рубрики: Экология

   Сохранение природных ресурсов


   Воды загрязнение химическое


Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Багнюк, В.
    Черговий потоп назвуть техногенним? [Текст] / В. Багнюк, Ф. Сцрама // Науковий світ. - 2003. - № 6. - С. 24-27

Рубрики: Экология

   Сохранение природных ресурсов


   Климат


Доп.точки доступа:
Сцрама, Ф.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Безвушко, Е. В.
    Вміст мінеральних компонентів у ротовій рідині дітей, які проживають у різних екологічних умовах [Текст] / Е. В. Безвушко // Новини стоматології : Укр. стоматол. наук.-практ. журн. - 2014. - № 1. - С. 96-98. - Библиогр. в конце ст.


Рубрики: дети

MeSH-главная:
ЖИДКОСТИ И СЕКРЕТЫ (ВНЕШ) -- FLUIDS AND SECRETIONS (NON MESH)
МИНЕРАЛЫ -- MINERALS
ЭКОЛОГИЯ -- ECOLOGY
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Бердник, О. В.
    Характеристика екологічної свідомості сучасних підлітків [Текст] / О. В. Бердник, В. Ю. Зайковська, О. В. Добрянська // Довкілля та здоров’я : Наук. журн. з пробл. мед. екології, гігієни, охорони здоров’я та екол. безпеки . - 2008. - № 1. - С. 46-49

Рубрики: Подростки

   Экология


Доп.точки доступа:
Зайковська, В. Ю.
Добрянська, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Богданов, Н. Н.
    Эволюционизм, синергетика, глобалистика и другие интегративные научные направления в курортно-рекреационнном преломлении [Текст] / Н. Н. Богданов, И. Н. Богданова // Вестник физиотерапии и курортологии. - 2008. - № 1. - С. 4-11

Рубрики: Экология

   Крым


Доп.точки доступа:
Богданова, И. Н.

Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Боднар, Л. М.
    Рідкісні та зникаючі види лікарських рослин Закарпатської області та стратегії їх охорони [Текст] / Л. М. Боднар // Фітотерапія.Часопис. - 2013. - № 3. - С. 77-79


MeSH-главная:
УКРАИНА -- UKRAINE
РАСТЕНИЯ ЛЕКАРСТВЕННЫЕ -- PLANTS, MEDICINAL (химия)
ЗАЩИТНЫЕ МЕХАНИЗМЫ -- DEFENSE MECHANISMS
ЭКОЛОГИЯ -- ECOLOGY (методы, организация и управление, тенденции, этика)
Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Болтаєв, Д. Е.
    Аналіз захворюваності на сальпінгіти й оофорити у жінок, які постійно проживають в екологічно несприятливому регіоні [Текст] / Д. Е. Болтаєв, А. Д. Абдірімова // Вісник наукових досліджень. - 2011. - № 1. - С. 26-29

Рубрики: Сальпингит

   Оофорит


   Экология


   Сельского населения здоровье


Доп.точки доступа:
Абдірімова, А. Д.

Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Борейко, В.
    Екобіоцентризм як основа екологічної етики [Текст] / В. Борейко // Науковий світ. - 2005. - № 10. - С. 14-15

Рубрики: Экология

   Экосистема


   Этика


Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


    Брико, Н. И.
    Глобализация и эпидемический процесс [Текст] / Н. И. Брико, В. И. Покровский // Эпидемиология и инфекционные болезни. - 2010. - № 4. - С. 4-10

Рубрики: Эпидемиологические факторы

   Экология


   Инфекционные болезни--эпид


   Цивилизация


Доп.точки доступа:
Покровский, В. И.

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


    Буравлев, Е. П.
    Мотивации устойчивого развития [Текст] / Е. П. Буравлев // Довкілля та здоров’я. - 1999. - № 2. - С. 52-56


MeSH-главная:
ЭКОЛОГИЯ -- ECOLOGY (тенденции)
Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Буравлев, Е. П.
    Риски экологического страхования [Текст] / Е. П. Буравлав // Довкілля та здоров’я. - 1999. - № 3. - С. 57-61


MeSH-главная:
ЭКОЛОГИЯ -- ECOLOGY
Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


    Буравльов, Є. П.
    Екологічна безпека [Текст] / Є. П. Буравльов // Довкілля та здоров’я. - 1998. - № 1. - С. 9-13


MeSH-главная:
ЭКОЛОГИЯ -- ECOLOGY
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)