Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Экономическая конкуренция<.>)
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-17 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Brytanova T. S., Samko A. V., Knysh Ye. H.
Заглавие : National market of diagnostic tests and test systems
Место публикации : Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - Запоріжжя, 2020. - Том 13, N 3. - С. 388-393 (Шифр АУ40/2020/13/3)
MeSH-главная: ДИАГНОСТИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ ОБЩЕПРИНЯТЫЕ -- DIAGNOSTIC TESTS, ROUTINE
САХАРА КРОВИ САМОКОНТРОЛЬ -- BLOOD GLUCOSE SELF-MONITORING
ЭКОНОМИЧЕСКАЯ КОНКУРЕНЦИЯ -- ECONOMIC COMPETITION
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Аннотация: Мета роботи – аналіз ринку діагностичних тестів і тест-систем, що перебувають в обігу в Україні. Матеріали та методи. Використали електронні та паперові офіційні джерела інформації, а також інтернет-сайти аптек. Застосовували пошуковий, аналітичний, систематичний, порівняльний і статистичний методи та методи математичного, логічного аналізів. Результати. Аналіз сучасного ринку діагностичних тестів і тест-систем дав можливість встановити асортиментну та фірмову (90 фірм-виробників) структури. Більшість з них знаходиться за межами України (85,5 %). Серед іноземних виробників найбільший імпортер – КНР (19,5 %). Під час роботи для визначення рівня конкуренції між виробниками аналогічних груп тестів і тест-систем встановили коефіцієнт напруженості. Для визначення рівня доступності розрахували коефіцієнти ліквідності ціни та адекватності платоспроможності. Висновки. Досліджено вітчизняний ринок діагностичних тестів та тест-систем. Встановлено, що фірмова структура складається з 90 фірм-виробників та 20 країн світу. Переважна більшість продукції надходить від країн-імпортерів (85,5 %), де лідером є Китай (19,5 %). Аналіз конкурентоспроможності показав, що найбільша конкуренція – серед компаній, які випускають тести для визначення вагітності, рівня глюкози, кетонів, нітритів, білка у крові та сечі (Kvi = 0,96), у виробників відсутні тести для дослідження сперми (Kvi = 0). Розраховані коефіцієнти ліквідності ціни та адекватності платоспроможності показують високу цінову конкуренцію та низьку доступність для деяких груп діагностичних тестів і тест-систем.
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Mala Zh. V., Posylkina O. V., Nessonova M. M.
Заглавие : Methodological approaches to the analysis and assessment of marketing competitive advantages of pharmacy networks
Место публикации : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2017. - Том 3, № 1. - С. 41-51 (Шифр СУ53/2017/3/1)
MeSH-главная: АПТЕКИ -- PHARMACIES
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
ЭКОНОМИЧЕСКАЯ КОНКУРЕНЦИЯ -- ECONOMIC COMPETITION
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
Аннотация: To determine the right strategic course is the most responsible thing for any company. Therefore, it is extremely important for management to carefully approach to development and implementation of the strategy considering many internal and external factors and focusing on a number of factors. Aim. To develop methodological approaches in order to identify strengths and weaknesses, assessment of their importance, as well as to determine the marketing competitive advantages of pharmacy networks. Materials and Methods. To solve this task a survey of 402 employees of 30 pharmacy networks was carried out. The following methods were used in the study: Friedman two-way analysis of variance of dependent samples; Wilcoxon’s criterion of related samples with Benjamini-Hochberg correction for multiplicity; Kendall’s coefficient of concordance; verbal numeric rating scale of Harrington and Margolin; cluster analysis; analysis using Pearson criterion c2 and maximum likelihood criterion c2; Kruskal–Wallis test. Results. The analysis of the priority of competing pharmacies strengths was conducted: in the first cluster (small pharmacy networks) the greatest importance is given to such competitive factors as convenience of location of the pharmacy, affordability of goods and services, as well as the width of the range of drugs and parapharmaceutical products; in the second cluster (medium pharmacy networks) the highest scores are given to availability of additional services and convenient work schedule; the rate and quality of service, affordability of goods and services, availability of professional development programs for the staff, the width of the range of drugs and parapharmaceutical products are the priorities in the third cluster (large and mega pharmacy networks). Conclusions.The results of the studies conducted should be considered when forming competitive strategies of pharmacy networks taking into account their typeВизначення правильного стратегічного курсу є найбільш відповідальною справою для підпри- ємства. Тому менеджменту вкрай важливо підійти зважено до процесу розробки та реалізації стра- тегії, врахувавши багато внутрішніх і зовнішніх чинників та акцентувавши увагу на низці факторів. Мета: розробка методичних підходів до визначення сильних і слабких сторін, оцінки їх ваго- мості, визначення маркетингових конкурентних переваг аптечних мереж. Матеріали та методи. Для вирішення поставленої мети нами було проведено анкетування 402 співробітників 30 аптечних мереж. У процесі дослідження були використані такі методи: дво- факторний аналіз Фрідмена залежних вибірок; критерій Уїлкоксона взаємопов’язаних вибірок з поправ- кою Бенджаміна-Хохберга на множинність; коефіцієнт конкордації Кендалла; вербально-числові шкали Гаррінгтона і Марголіна; кластерний аналіз; аналіз із використанням критеріїв c2 Пірсона і c2 максимальної правдоподібності; критерій Краскала-Уолліса. Результати. Проведено аналіз пріоритетності сильних сторін конкуруючих аптечних підприємств: у першому кластері (дрібних аптечних мереж) найбільша важливість надається таким факторам конкурентоспроможності, як зручність місця розташування аптеки, доступність цін на товари та послуги, а також широта асортименту лікарських засобів і парафармацевтичних товарів; у другому кластері (середні аптечні мережі) найвище оцінюють наявність додаткових послуг і зручний гра- фік роботи; у третьому кластері (великі і мегааптечні мережі) – швидкості та якості обслуговуван- ня, доступності цін на товари та послуги, наявності програм підвищення кваліфікації персоналу, широті асортименту лікарських засобів і парафармацевтичних товарів. Висновки. Результати проведених досліджень необхідно враховувати при формуванні конку- рентних стратегій аптечних мереж з урахуванням їх типу
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Zarichna T. P., Raikova T. S., Brytanova T. S., Assani Doshi Rainna
Заглавие : Marketing research of the national antiarrhythmic drugs marketї
Место публикации : Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - Запоріжжя, 2019. - Том 12, N 2. - С. 186-189 (Шифр АУ40/2019/12/2)
MeSH-главная: ПРОТИВОАРИТМИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- ANTI-ARRHYTHMIA AGENTS
ЭКОНОМИЧЕСКАЯ КОНКУРЕНЦИЯ -- ECONOMIC COMPETITION

Аннотация: Мета роботи – маркетингове дослідження національного ринку антиаритмічних лікарських засобів. Матеріали та методи. Матеріалами дослідження стали Державний реєстр лікарських засобів України, Компендіум-2019. Виконали системний, маркетинговий, статистичний і контент-аналіз. Результати. Виконали аналіз асортименту антиаритмічних лікарських засобів за складом, формою випуску та оригінальністю, який показав гетерогенність цього сегмента фармацевтичного ринку України: в наявності є тверді та рідкі лікарські форми, оригінальні й генерики. Аналіз фірмової структури сегмента ринку, який вивчали, дав змогу встановити, що вітчизняні фармацевтичні фірми постачають лише 48 % лікарських препаратів (13 лікарських форм), витримуючи при цьому високий рівень конкуренції з провідними закордонних фармацевтичними компаніями (52 %). У зв’язку з цим актуальною є розробка нових лікарських препаратів названої дії та освоєння їх виробництва на території України. Розрахований коефіцієнт напруженості показав, що найвищу конкуренцію спостерігали серед виробників препаратів-аналогів, що містять аміодарону гідрохлорид (Кvi = 0,93). Також розрахували питому вагу, яку займає кожна фірма-виробник антиаритмічних препаратів. Встановили, що найбільша питома вага у ТОВ «Фармацевтична компанія «Здоров’я» (dij = 0,1481). Висновки. Маркетингові дослідження асортименту національного ринку антиаритмічних лікарських засобів показали гетерогенність цього сегмента за лікарськими формами та оригінальністю. Аналіз фірмової структури встановив високий рівень конкуренції серед провідних закордонних фармацевтичних компаній, питома вага яких становить 52 %. Розрахували коефіцієнт напруженості та частку сегмента, яку займає кожна з фірм-виробників антиаритмічних препаратів.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Ukrainian Pharmaceutical Congress: фармацевтичний ринок України під час реформ
Место публикации : Фармацевт практик. - 2019. - № 4. - С. 4-5 (Шифр ФУ17/2019/4)
MeSH-главная: ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
ЭКОНОМИЧЕСКАЯ КОНКУРЕНЦИЯ -- ECONOMIC COMPETITION
Аннотация: У березні пройшла наймасштабніша конференція у фарміндустрії, яку організували ЮК «Правовий Альянс» і консалтингова компанія ABSC. У конгресі взяли участь ТОП-менеджери, керівники маркетингових підрозділів та продакт-менеджери фармацевтичних компаній
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Денисов И., Волнухин А., Резе А.
Заглавие : Управление человеческими ресурсами для достижения конкурентного преимущества частной поликлиники
Место публикации : Врач. - 2015. - № 6. - С. 86-88 (Шифр ВР59/2015/6)
MeSH-главная: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ УЧРЕЖДЕНИЯ ЧАСТНЫЕ -- HEALTH FACILITIES, PROPRIETARY
АМБУЛАТОРНО-ПОЛИКЛИНИЧЕСКИЕ УЧРЕЖДЕНИЯ -- AMBULATORY CARE FACILITIES
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT
ЭКОНОМИЧЕСКАЯ КОНКУРЕНЦИЯ -- ECONOMIC COMPETITION
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Клименюк Ю.
Заглавие : Если у вас появились соседи...
Место публикации : Фармацевт практик. - 2017. - № 2. - С. 34-35 (Шифр ФУ17/2017/2)
MeSH-главная: АПТЕКИ -- PHARMACIES
ЭКОНОМИЧЕСКАЯ КОНКУРЕНЦИЯ -- ECONOMIC COMPETITION
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
Аннотация: Аптекой «дверь-в-дверь» сегодня сложно кого-то удивить. Случается (и нередко), что открываются две разные точки с одним общим входом, в то время как за соседней стеной уже давно и плодотворно работает третья. Есть уникальные места, где в одном доме расположено не две и не три, а целых пять аптек! Что делать? Нужно ли вести ценовые войны? И как оценить их эффективность?
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Котвіцька А. А., Костюк В. Г.
Заглавие : Дослідження впливу соціально-економічних факторів на динаміку розвитку потенціалу фармацевтичного ринку в умовах конкуренції
Место публикации : Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 10, N 3. - С. 329-334 (Шифр АУ40/2017/10/3)
MeSH-главная: ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
ЭКОНОМИЧЕСКАЯ КОНКУРЕНЦИЯ -- ECONOMIC COMPETITION
Аннотация: Для ефективного функціонування фармацевтичних підприємств у сучасних економічних умовах необхідно здійснювати товарну політику, котра спрямована на розширення асортименту лікарських засобів (ЛЗ), що мають найбільший попит. Мета роботи – ефективне формування асортименту ЛЗ на фармацевтичному промисловому підприємстві. Проаналізували соціально-економічні чинники, що впливають на кількісний потенціал фармацевтичного ринку, на прикладі нестероїдних протизапальних препаратів (НПЗП), зокрема підгрупи декскетопрофену. Матеріали та методи. Під час дослідження використали ретроспективний, логічний, кореляційно-регресійний методи, математичне моделювання та методи факторного аналізу. Для визначення залежності впливу соціально-економічних факторних ознак на кількісний потенціал фармацевтичного ринку та прогнозування його розвитку нами розроблено та апробовано на прикладі препаратів підгрупи декскетопрофену методику прогнозування ємності фармацевтичного ринку з визначенням чинників, що впливають на її розмір, яка ґрунтується на кореляційно-регресійному методі аналізу та складається з восьми основних етапів. Результати. У статті представлені результати дослідження впливу різних соціально-економічних факторів на розвиток кількісного потенціалу фармацевтичного ринку. Розглянуто двадцять три фактори, що об'єднані в шість груп. За результатами кореляційного аналізу відібрано 14 факторів, котрі мають найбільший вплив на обсяг продажів. З використанням методу покрокової регресії побудовано регресійну модель, до якої включено такі змінні, як середньомісячна номінальна заробітна плата та грошові витрати домогосподарств на охорону здоров’я. Здійснено прогнозування кількісного потенціалу фармацевтичного ринку на 2018 р. на підставі екстраполяції значень факторів, що найбільшою мірою впливають на результативну ознаку. Висновки. Розроблено методику прогнозування розміру потенціалу ринку препаратів групи декскетопрофену на основі множинної регресії, що призначена для оцінювання привабливості досліджуваного сегмента ринку на основі даних про попередній попит на них і з урахуванням впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища, відібраних на підставі результатів кореляційного аналізу
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лазаренко А. В.
Заглавие : Мед - полезен или опасен?
Место публикации : Новая медицина тысячелетия. - 2014. - № 1. - С. 32-35 (Шифр НУ46/2014/1)
MeSH-главная: ПИЩЕВЫХ ПРОДУКТОВ БЕЗОПАСНОСТЬ -- FOOD SAFETY
МЕД -- HONEY
ЭКОНОМИЧЕСКАЯ КОНКУРЕНЦИЯ -- ECONOMIC COMPETITION
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Матвеева В.
Заглавие : Украина-Швейцария: хорошие бизнес-перспективы
Место публикации : Фармацевт практик. REVIEW. - 2008. - № 3. - С. 14-15 (Шифр 94885/2008/3)
Предметные рубрики: Экономика фармацевтическая
Экономическая конкуренция
Украина
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Недобросовестная конкуренция: мировые подходы и украинские реалии
Место публикации : Фармацевт-практик. - 2015. - № 10. - С. 8-10 (Шифр ФУ17/2015/10)
MeSH-главная: ЭКОНОМИЧЕСКАЯ КОНКУРЕНЦИЯ -- ECONOMIC COMPETITION
Найти похожие

 1-10    11-17 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)